Allianz reviews

Jozef
10-09-2020

Geen reactie is kennelijk normaal

Ah, een chat dat is makkelijk dacht ik om een eenvoudige vraag te stellen die betrekking heeft op de overname van no-claim opgebouwd in het buitenland. De vraag was zo getypt maar er was geen chatmedewerker beschikbaar. Kan gebeuren en daarom mijn email vermeld dus dat moet goed komen dacht ik. Niet dus. Totaal geen reactie. Daar ben ik zo klaar mee. Ik zoek wel een andere maatschappij. Doeiii.

Sander
08-09-2020

Bar slecht!

Onmogelijk om contact te leggen, na 30 minuten te hebben gewacht aan de telefoon heb ik besloten mijn verzekeringen elders onder te brengen!

Ralph
08-09-2020

Slechte communicatie

Ik ben sinds maart bij Allianz verzekerd voor mijn auto. Als je op zoek bent naar steady communicatie en een vlekkeloze accountomgeving: Ga NOOIT in zee met deze partij!

Koos
28-08-2020

Onmogelijk contact

Onmogelijk contact te krijgen,

in de ëigen omgeving"staan mijn beide auto's niet.

Jelle
21-08-2020

Absoluut geen contact mogelijk

Simpele vraag over een betaling van een factuur. Dit is niet op te lossen in de mijn omgeving. Via de chat wordt niet gereageerd, de telefoon wordt niet opgenomen meer dan een 2 uur in de wacht gestaan geen reactie. Mail wordt ook niet gereageerd, werkelijk bestaat deze organisatie wel?

Kortom zwaar ontevreden en zou iedereen afraden hier een verzekering te nemen. Als er 0 contactmogelijkheid is krijg je je eigen klanten echt kwaad. Ik stap direct over!

Michiel
20-08-2020

Onbereikbaar

Onbereikbaar via telefoon, aldaar wordt aangeraden om het via de chat online te proberen. ook daar geen contact, schandalig slecht!

Lenneke
19-08-2020

Rampzalig

Ik probeer bij mijn account te komen.

Blijken er twee soorten te zijn. Bij de ene staan 2 auto's genoteerd. Bij de ander 1 auto. Waarschijnlijk door de fusie van Allsecure naar Allianz nu met 2 verschillende accounts te maken.

Een auto geschorst, wilde ik daarna opheffen. Auto is onvindbaar in mijn account. VIJF pogingen gedaan om te bellen. Na 10 a 15 minuten in de wacht wanhopig de telefoon uitgedrukt. Via chat bereikbaar? VERGEET HET! Uit pure frustratie ook mijn andere auto uit de verzekering gehaald. Wat een slechte service!

16-08-2020

Verzekering waterschade

Bij ons is er een lekkage geweest in de keuken waardoor de houten vloer bol is komen te staan. Tijdens het aansluiten van een nieuwe koelkast is er een afvoer kapot gegaan.

Foto’s gemaakt Allianz gemaild en gebeld. Zeggen ze dat ze de vloer niet vergoeden omdat het onze eigen schuld is. Ik ben compleet verzekerd bij Allianz en in de verzekering staat ook dat ik door eigen schade verzekerd ben. Tevens is de communicatie heel slecht ik mocht niks aan de vloer doen tot hun antwoord en dat heeft 3 weken geduurd.

Van de week maar een andere verzekerings maatschappij zoeken.

Annemarie
14-08-2020

Volledig eens met alle andere reviewers

Wat een herkenning, al deze reviews. Eindeloos in de wacht, doorverbonden worden waarnaar de verbinding verbroken wordt (en dan niet terug gebeld worden), we horen niks over de afwikkeling van de schade (de hemel zij dank wel geld gekregen van de autoschade), geen brieven, geen mail, gewoon niks vanuit Allianz. Helpdeskmedewerker aan de lijn die geen inzicht lijkt te hebben in de polis (wij hadden verlengde aankoopwaarde bij een all risk auto verzekering; vervolgens beweert de medewerkster dat zoiets überhaupt bestaat, kregen het uiteindelijk wel hoor), moeten zelf zorgen dat er een expert naar de auto komt kijken, etc.

Wij kregen 14 dagen een leenauto en dat ging redelijk soepel, 14 dagen schijnt ook royaal te zijn. Maar in de communicatie gaat echt álles mis.

Nu met een nieuwe auto zeker niet meer verzekerd bij Allianz!

Lies
11-08-2020

SLECHTE VERZEKERING! NIET TE VERTROUWEN!

ZEER SLECHT! Liefst geef ik een nul!

Ben al bijna 3 jaar aan het wachten op mijn geld waar ik recht op heb!

Ze beloven vanalles, maar doen HELEMAAL NIKS!

Amber
29-07-2020

Zeker niet bij Allianz!

Na slechte communicatie vanuit Allianz, heb ik maar 1x een premie gemist waarnaar ze de verzekering hebben stopgezet. Na 2x 30 minuten te moeten hebben gewacht om überhaupt iemand telefonisch of via de chat te spreken, konden ze niets meer doen. Overigens werkt 'Mijn Account' in de online omgeving van Allianz ook erg slecht. Je kan geen openstaande betalingen oid inzien.

Roger
27-07-2020

Niet laten verzekeren hier

Wanneer je iets wilt wijzigen of contact zoek via de chat of wat dan ook zij reageren niet. Je mag wel betalen maar verwacht geen service! Gelukkig bestaan er sites als deze en kunnen mensen zien hoe slecht het bedrijf is

Sonja
22-07-2020

Geen contact mogelijk

Bijzonder vervelende klantenservice. Eindeloos in de wacht staan, bijzonder nare manier van contact. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier verzekerd ben

Hanna
21-07-2020

Maanden wachten op 'wc eend ervaring'

Eerst maanden wachten op een tussenpersoon die helemaal niets doet en daarna nog maanden wachten op de beoordeling van de zaak. die uiteraard niet ruimhartig de schade en gevolgen van het lange wachten erkent.

Bar slechte verzekeringsmaatschappij.

20-07-2020

Slecht bereikbaar, niet nakomen afspraken en ontransparant

De acceptatiecriteria zijn volledig ontransparant en online of in de voorwaarde nergens terug te vinden en ook voor personeel van de helpdesk onbekend.

3 schademeldingen(waarvan 1 nog verhaald is op een derde partij) in 10+ jaar tijd wordt niet acceptabel gezien, en hierdoor vindt een afwijzing plaats. Er is geen enkele informatie ingewonnen over de omvang en/of aanleiding van de melding.

Als ik op voorhand had geweten dat ik hiermee niet in aanmerking kan komen voor een verzekering bij Allianz, had ik deze hier nooit aangevraagd. De consequentie is nu dat ik de komende 8 jaar bij elke verzekeraar moet melden ooit "afgewezen" te zijn, Independer mij uberhaupt niet meer verder helpt en mij doorverwijst aan www.geennee.nl waar de premie ongeveer 80% hoger ligt.

Shabla
16-07-2020

Als een nul had gekund had ik die gegeven

Kijk uit mensen, verzeker je niet hier.

Dit zijn geen mensen maar beesten zonder gevoel

Wilbert
15-07-2020

Slecht bereikbaar

Probeer al dagen lang met Allianz in contact te treden. Bij bellen krijg ik telkens te horen dat het druk is. Bij gebruik van achterlaten voicemail om teruggebeld te worden tot nu toe ook nog geen reactie. Wat slecht!

Maria
14-07-2020

Geen goede service

Al vanaf oktober (9 maanden lang) probeer ik in te loggen in mijn account.

Áls ik al iemand te pakken krijg (meestal wordt de chat zonder een antwoord te hebben gehad afgesloten), is dat helaas zonder succes. Steeds wordt er verwezen naar 'een ICT probleem' en ze weten de oplossing niet.

En als ik dan om een terugkoppeling vraag (zodat ik er zelf niet iedere week achteraan hoef) wordt er aangegeven dat zij dat niet doen.

Negen maanden lijkt me lang genoeg gewacht te hebben om te kijken naar een andere verzekering.

Sanne
07-07-2020

Geen hulp maar zelf doen

Super vervelend als iemand anders tegen je auto aan rijdt toch? Dan denk je: ik bel even met mijn verzekering om te vragen hoe nu verder. Om vervolgens het antwoord te krijgen dat ik het allemaal zelf maar moet regelen omdat ik WA verzekerd ben en zij dit niet voor mij gaan vorderen. Sorry maar waarom heb ik een autoverzekering bij jullie dan? Thanks voor de hulp. Ik voel me in de steek gelaten door mijn verzekering.

RD
03-07-2020

Reactie per mail.

Ze reageren niet, slechte verzekeraar.