Allianz reviews

Lindsay
13-03-2020

Onbetrouwbaar

Je wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd. Als je al iemand te spreken krijgt zijn ze onervaren waardoor je steeds opnieuw in de wacht gezet wordt? Meerderen spreken kan niet. Wordt tot aantal x toe gezegd dat de premie van de auto omlaag gaat (ivm nieuwe auto). Wanneer ik mijn adres wijzig is de premie meer dan 10 euro duurder.Dit vertellen ze er niet bij! Reden: adres waar ik nu woon zijn meer inbraken (woon tegenover politiebureau en 200 meter van oude adres?) Zo slechte service!

Mohamed
05-03-2020

Waardeloos Bedrijf

DIt heb ik nog nooit mee gemaakt. Door dit bedrijf kom je nog in de financiële problemen.

Ik heb mijn auto laten verzekeren, vond het al zo vreemd dat ze mijn maandelijkse premie niet afgeschreven werdt. Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice en iedere keer beloven ze me het In orde te maken en dat er een fout in hun systeem zat dat ze zouden oplossen. Ik krijg continu via mail een bericht dat er een openstaande rekening zou zijn en dat ik moet inloggen op Mijn Allianz.Ik zou daar mijn rekeningen in kunnen zien en betalen. In loggen werkt niet. Ik heb hier meerdere malen over gebeld en aangegeven dat ik niet in kan loggen en geen gegevens zie. Telkens wordt er gezegd, oh ja, wij zien inderdaad dat dit niet goed gaat, dit is een fout in ons systeem,.Wij zullen dit oplossen voor u. Echter ben ik maanden bezig om dit probleem op te lossen en is het nog steeds niet opgelost. Ik heb hierover ook geen brief van ontvangen met wat nu de openstaande bedrag zou zijn (dit zal nu wel opgelopen zijn) Maar ik vind dit zo een raar manier van doen. Ze houden totaal geen rekening mee dat er mensen zijn die door deze Allianz taferelen in de problemen kunnen komen. Ik weet niet of iemand van Allianz dit leest maar jullie zouden jullie kapot moeten schamen als bedrijf. Ik ben niet van het schelden of nare dingen schrijven op social media, maar heb sterk de neiging om dit overal kenbaar te maken. Jullie zijn als organisatie WAARDELOOS! En dan druk ik me nog zacht uit. Zorg dat jullie klanten goed en correct worden behandeld. Uiteindelijk moeten wij ook ons premie afdragen OP TIJD, owee als dit niet gebeurd dan heb je gelijk een incassobureau op je dak. Dit zou eigenlijk ook andersom moeten zijn.ik geloof dat jullie gelijk kunnen opdoeken met al die negatieve recensies op jullie site. In iedergeval zal ik opzoek gaan naar een andere autoverzekeraar, jullie zijn weer een klant kwijt en dat zullen er meer zijn straks.

B.
02-03-2020

Totaal niet bereikbaar!

Ze zijn niet per telefoon en per chat te bereiken, reageren gewoon niet, waardeloos bedrijf, ga er niet eens meer iets afsluiten!

Mirjam
28-02-2020

Geen contact

Telefonisch en online kwam ik er niet door.

Uren werk. Uiteindelijk maar geprobeerd mijn verzekering op te zeggen en toen kwam er in beeld "Oeps, er ging iets mis".

Niet te doen

Michelovski
26-02-2020

Onvoorstelbaar

Wegens wisseling bestuur VVE appartementen is een rekening verkeerd bezorgd. op een bedrag van 1100 euro is daarom een bedrag van 76 euro te laat betaald. Meteen na een aanmaning zijn we niet verzekerd, wel premieplichtig. Gelukkig hebben we offertes van de concurrent opgevraagd. nooooit meer ALLIANZ!

26-02-2020

Moeizame communicatie

Poging tot telefonisch contact zeer moeizaam: zeker 10 minuten in de wacht met een afschuwelijk muziekje op de achtergrond. Uiteindelijk contact wel vriendelijk maar traag en weinig deskundig, lijkt het. Geen reactie op email en op chatfunctie website.

Pascal
22-02-2020

Wachttijden

Contact met Allianz Direct is nagenoeg onmogelijk. Telefonisch wordt niet gereageerd. Als je lang genoeg wacht hoor je hoe de lijn wordt verbroken. Chatten is geen optie. Zeer lange wachttijden om dan teleurstellende reacties te krijgen. Zo wordt er geen in zicht gegeven in premie verrekeningen. Geld terug krijgen van Allianz is een drama op zich.

Allianz direct mag dan scherpe premie bieden maar daar staat 0% service en klantgerichtheid tegenover!

17-02-2020

Niet bereikbaar!

Niet bereikbaar dan ook geen nieuwe posten.zowel telefonisch als via portal.schande!

13-02-2020

Slecht bereikbaar

Wilde wat navragen, meer dan 13 minuten in de wacht gestaan. Waardeloos qua bereikbaarheid, toch maar weer naar een tussenpersoon waar ik direct contact mee heb (in plaats van muziek / bandje etc.).

11-02-2020

Slechte organisatie

Ineens is de maandpremie een stuk duurder geworden maar nog nooit aanspraak op de verzekering gedaan.

Geen in kennis stellen via brief,email of telefoon helemaal niets!

Totaal niet bereikbaar via telefoon,chat? of mail!

Vraag mij af hoe pech wordt afgehandeld?

Waardeloos bedrijf!

Ben hier helemaal klaar mee,tijd om over te stappen!

Elvira
11-02-2020

Ongelooflijk slecht bereikbaar

Een stugge, ouderwetse, haast onbereikbare organisatie.

en mocht je dan uiteindelijk iemand aan de lijn krijgen, dan beloofd die dingen die vervolgens niet nagekomen worden, daar word je dan dus ook niet wijs van.

kan iemand hier iets aan doen? ik neem aan dat klachten ook niet in behandeling worden genomen, want van communiceren hebben ze hier nog niet gehoord.

Germain
09-02-2020

Ren weg!

Betaal wat je moet betalen, en zoek een ander!

Shan
07-02-2020

Vreselijk bedrijf

Ik probeer al 2 weken contact op te nemen, op verschillende momenten van de dag. Je staat onaangebroken in de wacht. Ik stap over!

Agnes
04-02-2020

Slecht!.

Zeer slecht te bereiken en een onoverzichtelijke website waar zeer moeilijk op in te loggen is.

MJ
03-02-2020

Goedkoop == Duurkoop

Via Indipender een woonhuis verzekering afgesloten bij deze prutsers, na 14 dagen was de polis nog niet binnen en wat blijkt, ze zijn ONBEREIKBAAR.

Telefonisch na een uur in de wacht maar opgegeven en via de Chat wordt je ook in de wacht gezet en als je na een kwartier of langer (terwijl je alle informatie al in de chat hebt gezet) niet binnen 1 minuut reageert annuleren ze de sessie en kun je van voor af aan beginnen.

Maar ook midden in een gesprek ben ik ook al 2 keer "per ongeluk" geannuleerd.

Ja ze zijn goedkoop, maar met een reden, ze zijn onbereikbaar, success als je ze i.p.v. het opvragen van je polis echt nodig hebt vanwege schade.

Dat lukt dus gewoon niet!

Marie Louise
03-02-2020

Niet bereikbaar en je betaald hollywoodprijzen

2 maal 3 kwartier aan de telefoon, geen reacties op de chat.nog steeds mijn autoverzekering niet stop kunnen zetten ivm niet opnemen van telefoon.opzegging ivm teveel te moeten betalen, van 74 euro naar 152 p.m het is toch te gek voor woorden.ik dacht de hebbben een berekeningsfoutje gemaakt en per ongeluk dubbel afgeschreven maar nee, ze incasseren nu 152 mp? hopeloos trap niet in dit bedrijf.volkomen oplichterij?

Loes
31-01-2020

Dit is niet normaal om zo lang in de wachtrij te staan.

Waarom laten jullie je klanten zo lang in de wachtrij staan?

Ja, het is druk, is dat het enige antwoord?

Zorg dan voor meer mensen!

En dan ook nog dat zelfde deuntje ,om gek van te worden .

Roel
31-01-2020

Onbereikbaar

Meerdere keren een half uur of langer aan de telefoon gehangen zonder met ze in contact te komen. Er wordt nooit gezegd hoeveel wachtenden er voor je zijn en waarom het zo lang duurt. Kansloos bedrijf, ik ben overgestapt. 1 tip, betaal iets meer voor een bedrijf dat WEL bereikbaar is bij problemen

Afafe
30-01-2020

Meer dan 560 verloren

Sind 12 december 2018 heb ik mijn Fiat Punto die ik bij jullie had verzekerd verkocht. Ik heb gelijk telefonisch aan jullie doorgegeven om de polis af te zeggen. Dit zou verder door jullie geregeld worden en hier ben ik vanuit gegaan. Echter kom ik er achter 2 maanden geleden achter dat het blijkbaar niet is afgezegd. Ik heb vaak telefonisch contact met jullie opgenomen, waarbij ik meer dan 45 minuten in de wacht sta en niemand aan de lijn kreeg. Toen heb ik een email gestuurd om nogmaals mijn polis stop te zetten en dit is na enkele weken stopgezet.

In de bijlage vind u het vrijwaringsbewijs. Ik vind het niet kunnen dat ik een jaar lang voor een auto heb betaald die ik niet heb, terwijl dit door jullie geregeld zou worden.  Ik schrik hier erg van. Dat is ongeveer €560 wat ik betaald heb voor een auto die ik niet heb?

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Berat
29-01-2020

Dramatisch!

45 min in de wacht! op de chat reageert niemand! Wat een organisatie zeg! Ik heb beide auto's overgezet! Schaam je rot!