Allianz reviews

28-07-2018

Verzekering on gevraagd gewijzigd

Mijn polis is zo maar gewijzigd en nu mag mijn zoon er niet mee rijden men stuurd onbeschoft mails en brieven ik overweeg om over te stappen dus doei doei alilianz

Rein
24-07-2018

Trap er niet in mensen

Al die positieve ervaringen hier zijn gewoon nep. Kennissen in Portugal huis afgebrand,resultaat nul nul nul en eindeloos procederen. Ikzelf letselschade opgelopen,resultaat nul nul nul eindeloos procederen. Bij kennis autoschade ,resultaat nul nul nul. Mensen geef het op en kies een andere verzekering.niets dan ellende.

Craig
24-07-2018

Lappen letselschade code aan hun laars

Al 7jaar een letselschade zaak met Allianz. Met dubieuze artsen, niet betalen van de buitengerechtelijke kosten, niet opnemen van telefoon/ reageren op mails proberen ze je te demotiveren. Van de buitenkant lijkt het een bedrijf te zijn dat goed met klanten en slachtoffers omgaat. Zie ook hun eigen gedragscode. Na plaatsen van een eerdere review werd er zelfs gedreigd met een zaak van smaad/laster. Je gunt niemand contact met deze verzekeraar. Blijf dus ver weg van dit bedrijf als je leven en geluk je lief is.

Monica
26-06-2018

Zware corrupte verzekering

Stelletjes oplichters! Walgelijk gewoon en er echt alles aan doen om niet te betalen waar je recht op hebt en verzekerd bent. Ik raad Allianz echt niemand aan.

Sam
15-06-2018

Zooitje ongeregeld

Na de overname van London verzekeringen vond Allianz het een super goed idee om de verzekering van mijn vader - die al in 2016 beëindigd was - weer te heractiveren. Terwijl de auto al sinds 2016 op mijn naam staat. Of hij even €800,- premie wil betalen. Eerste keer gebeld: nee hoor, dit is een foutje, is bij meerdere mensen gebeurt. Na een herinnering te hebben ontvangen voor de betaling: ik kan niets over vorig contact vinden. En dan vervolgens geen fout toegeven, terwijl mijn connecties in de verzekeringwereld gewoon kunnen zien dat de schadevrije jaren in 2016 zijn vrijgegeven door London en in 2018 weer in gebruik zijn genomen door Allianz. Regel de overname voortaan even wat soepeler!

MARCEL
06-06-2018

AUTOVERZEKERING

Proberen te veel te incasseren en persen het dan af door te dreigen met intrekking verzekering. Deinzen er niet voor terug om wettelijke regels m.b.t. Overeenkomsten aan hun laars te lappen. Geen betrouwbare en goed gerunde firma maar arrogante afpersers. U bent gewaarschuwd! Dacht altijd dat verzekeren een kwestie van vertrouwen was. Dus gaat bij allianz beslist niet op.

06-06-2018

Slecht bedrijf

Telefonisch slecht bereikbaar. (na 6 a 7 minuten nog steeds de eerst wachtende) Daarna verschuilen achter de kleine lettertjes van het contract om niet te hoeven uit te betalen. Let goed op de kleine lettertjes want er zijn tal van redenen waarom ze niet uit betalen.

JR
26-04-2018

Verzekering te duur. Moelijk annuleren.

Ze verhogen premie en terwijl ik juist mijn schade vrije jaren opbouw. Belachelijk. Net overstappen naar ANWB, + 10E goedkoper (er waren nog goedkoper verzekering). Annuleren echt moeilijk, via telefoon lukte niet. Ik moet nog een extra maand premie betalen. Belachelijk.

Seleyman
15-04-2018

Autoverzekering

We kregen te maken met een aanrijding, het was duidelijk van wie de schuld was. Alle gegevens waren beschikbaar, toch krijgen ze het voor elkaar om er 2 maanden mee bezig te zijn. Na de eerste maand heb ik een klacht ingediend (er zou binnen 10 werk dagen gereageerd worden), niets van gehoord. 3 woorden voor Allianz, Traag, Dom, Zwak. Van zo'n grote bedrijf verwacht je wel dat ze hun zaken op orde hebben, maar ze zijn echt waardeloos. ZEKER af te raden.

Ciano
15-03-2018

Beste in slecht zijn

Alle oppervlakken slecht.

Sebastiaan
08-02-2018

Zonder opgave van reden geweigerd

Na 20 jaar lang via tussenpersonen autoverzekeringen te hebben afgesloten nu online een poging ondernomen. Het overstappen leek erg makkelijk tot 5 dagen na voorlopige acceptatie via SMS werd gemeld dat Allianz helaas mijn auto niet kan verzekeren. Reden onbekend. Bericht is binnengekomen vrijdagmiddag laat, dus bijna geen tijd een andere verzekering te regelen. Gebeld met Allianz; zij vertelde dat de verzekering is afgewezen vanwege schadeverleden. Vreemd, want ik heb verklaring van 15 zuivere schadevrije jaren van vorige verzekeraar. Gevraagd welke schadegevallen het dan betreft. Daar kon geen antwoord op gegeven worden. Ik werd doorgestuurd naar CIS oid (waar je als particulier geen inzage in hebt!). Oftewel geweigerd op basis van informatie die niet aan mij gegeven kan worden of ikzelf kan inzien! Mijn advies; ga niet in zee met Allianz. Onduidelijk aannamebeleid waarbij je als aanvrager totaal geen grip op de uitkomst hebt. (Binnen 5 minuten werd ik overigens netjes geaccepteerd bij de ANWB.)

Sarah
10-12-2017

Onbekwame medewerkers & artsen

Ik raad deze reisverzekeraar ten zeerste af:

ze hebben er alles maar dan ook alles aangedaan om mij te demotiveren vergoedingen aan te vragen. De 10 dagen wachten op bericht terug werd steeds uitgesteld tot bijna 2 maanden. Tijdens mijn ziekte werd ik gebeld door zeker meer dan 10 medewerkers met steeds een ander verhaal over vergoedingen. Zeer stressvolle ervaring om uiteindelijk het geld waar ik recht op had uitgekeerd te krijgen. Slechte communicatie - totaal niet meedenken met de situatie- integendeel: tegenwerken en hier gaan ze heel ver in. Wees gewaarschuwd! Nog nooit eerder ziek geweest tijdens mijn reizen of deze reisverzekering anderszijds aangesproken en sinds jaren was ik klant bij Allianz!

Tim
28-11-2017

Zeer ontevreden (autoverzekering)

In 2015 heb ik een autoverzekering afgesloten bij Allianz, omdat dit toen de goedkoopste was. Een paar maanden geleden heb ik een andere auto gekocht en wilde ik overstappen naar een andere verzekeraar. Dit heb ik via Independer gedaan.

Nu zijn er een aantal problemen: - Het lukt me niet om de verzekering bij Allianz te beëindigen. Ik heb dit op verschillende manieren geprobeerd. Independer heeft zelfs een brief met verzoek gestuurd naar Allianz. - De schadevrije jaren zijn niet doorgegeven en geregistreerd in Roy-data. Ik heb een contactformulier ingevuld, maar heb nog steeds geen reactie ontvangen. - Er wordt nog steeds maandelijks een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb nu een terugboeking aangevraagd via mijn bank om het geld terug te krijgen.

Ik hoop dat ze nu wel reageren en de autoverzekering zo snel mogelijk kunnen stopzetten. Anders ben ik genoodzaakt om andere middelen te gebruiken.

Anne
21-09-2017

Let op! Premie autoverzekering wordt na 1 jaar verviervoudigd

Allianz i.s.m. PMA bood een goedkope autoverzekering aan. Nadat ik ben overgestapt blijkt dat de lage premie maar voor een jaar geldig is. Na 1 jaar wordt de premie verviervoudigd. Let op!

D.
04-07-2017

Wat een dramatisch slecht en corrupt bedrijf Allianz

Annuleringsverzekering afgesloten bij Allianz vanwege omstandigheden helaas de reis moeten annuleren. De reden van het annuleren van de reis was gewoon opgenomen onder de annuleringsvoorwaarden. Toch heb ik herhaaldelijk een afwijzing mogen ontvangen. Dit bedrijf doet er alles aan om onder de claim uit te komen. Ook al is de reden van annuleren legitiem en opgenomen in hun eigen voorwaarden. Een absolute afrader.

Do
16-06-2017

Aangereden door iemand met een verzekering van Allianz die schuld bekende. Wat een chaos daar. Drie weken bezig voordat er duidelijkheid is. diverse telefoontjes. Heen en weer naar schade experts, als jezelfer niet achteraangaat gebeurt er niets. Slechte kennisvan zaken bij call center.

Dick
19-03-2017

Zeer snelle en nette afhandeling

Met de aanschaf van een nieuwe auto 4mnd geleden, ben ik ook van autoverzekeraar veranderd. Keuze was op Allianz gevallen. Nog geen 3 maanden later wordt er in mijn woning ingebroken waarbij o.a. de reservesleutel van mijn nieuwe auto werd meegenomen. Zeer snel is de opdracht aan de autodealer gegeven om de sleutels en de cilinders in de deuren te vervangen. Het herstel had ook geen invloed op de no-claim opbouw. Ben erg tevreden met Allianz.

16-03-2017

Zeer slecht, komen afspraken NIET na!

Komen hun afspraken niet na, meerdere malen om een bevestiging gevraagd van mij annulatie bij hun (lucky me, want lees nu pas alle slechte recenties van andere mensen) en krijg totaal geen reactie per mail. Wordt genegeerd. Niet doen!

Joke
07-02-2017

Vreselijk! Reactie duurde 10 werkdagen! terug!

Niet doen! Andere verzekering kiezen! Komen hun afspraken niet na. Heb veel informatie opgestuurd voor 1 klein incidentje en reactie duurde meer dan 10 werkdagen! En krijg €0! Belachelijk! Allianz is geen aanrader, wij zijn per direct met de hele familie opgestapt! Eigenschuld!

Femi
20-11-2016

Zeer,zeer,zeer slecht ik raad iedereen af.

Buiten mijn schuld kreeg ik een ongeval tegenpartij Allianz. Al 10 jaar ben ik mee bezig nog geen resultaat. Mijn advocaat uitbetaling van de schade kreeg hij geen reactie uiteindelijk met dwang kregen we antwoord we sluiten het dossier we geloven haar letsel niet.

Al 20 jaar werkzaam als zelfstandige rijschoolhouder en door het ongeval kan mijn werk niet meer uitvoeren.

Wat nu verder heeft iemand hiermee ervaring mee? Gr. Femi