Allianz reviews

Siegrid
16-04-2019

Gewoon niet doen, pure oplichting

Reis/annuleringsverzekering afgesloten via een vakantieaanbieder.

Om de kosten vergoed te krijgen word je naar een buitenlandse site verwezen. Vervolgens loopt alles vast op de Nederlandse postcode die niet herkent word. Dan maar bellen met het nr. Geen nederlands sprekende telefonist te krijgen. Engels ook bedroevend waardoor de hele claim niet gemaakt kan worden. Voor niks afgesloten dus. Wat een manier om geld te verdienen blegh.

Toros
10-04-2019

Allianz auto verzekering

Allianz? Doe maar Niet!

Martine
28-03-2019

Niet kerngezond, dan geen verzekering!

Zo houden ze hun premies dus laag. Bij een medisch euvel waarvan de prognose uitermate goed is toch mensen afkeuren. Slim, of toch niet?

De vries
26-03-2019

Communicatie slecht

Erg moeilijk bedrijf in de communicatie.

Bijna onmogelijk om contact te maken of antwoord.

Advies niet met Allianz in zee gaan!

12-03-2019

Telefonisch onbereikbaar

Nadat ik 3 weken geleden een Overlijdens risico verzekering heb afgesloten, probeer ik te informeren naar de stand van zaken. Telefonisch is Allianz gewoon NIET te bereiken, ongeacht welk nummer je ook belt. Op mijn mail krijg ik een standaard reactie dat zij binnen 10 werkdagen contact opnemen. Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren gezien alle reacties.

Cor
09-03-2019

Niet mee in zee gaan!

Bij London verzekeringen had ik 5 oldtimer bromfietsen verzekerd.London werd overgenomen door Allianz en alles liep het eerste jaar gewoon door.

Het tweede jaar liep 1 verzekering gewoon door,maar de andere vier een maand later meer dan 100% verhoging.We doen het niet langer meer voor dat geld!

De 4 laatste bij een andere verz.ondergebracht.

En de ene wel verzekerde bromfiets werd uit de verz.gezet,met een kleine inhouding van het betaalde.En dit alles zonder communicatie!Omdat ik het controleerde bij de RDW kwam ik daar achter.Let dus op,verwacht niet te veel van Allianz,veel fatsoen treft U daar niet aan!

Anna
06-03-2019

VERZEKER ALSTUBLIEFT NIET BIJ DEZE BEDRIJF

Wordt geen klant bij allianz

Ik ben 2,5 jaar klant geweest bij allianz. Alle betalingen werden netjes automatisch afgeschreven van mijn rekening.

Na 2,5 jaar is er een keer iets mis gegaan met de betaling omdat er net niet genoeg saldo op mijn rekening stond. Allianz stuurt hier geen brief over, maar ze bellen je met een onbekend nummer. Als je niet opneemt sturen ze een mailtje. Ik heb hun belletje en mailtje niet gezien omdat ik onbekende nummers niet opneem en niet vaak mijn mail controleer.

De maand dat er iets mis ging met betalen was oktober. In november heb ik wel netjes betaald waardoor ik dus alleen oktober nog niet betaald had. Hierop heeft allianz mijn auto verzekering opgezegd en heb ik 2 weken onverzekerd rondgereden en nu heb ik een boete van 400 euro gekregen.

precies hetzelfde bij mij!

Melvin
21-02-2019

Dramaaa

Opzeggen niet mogelijk, 4 x bellen nog steeds niets. Afschrijvingen terug laten boeken toen werden ze wakker. Gelijk het incasso bureau in geschakeld.

Michiel
07-02-2019

Onmogelijk contact mee te krijgen.

Ik probeer al ruim 2 maanden een verzekering op te zeggen. Ondanks meerdere malen het contactformulier te hebben ingevuld niet eens een reactie ontvangen (buiten een mail dat ze het zo spoedig mogelijk behandelen.)

uiteindelijk de incasso van het nieuwe jaar maar gestoneerd. met nogmaals 2x een mail + contactformulier. Ben benieuwd of men nu in actie komt om de polis op te zeggen.

Robin
24-01-2019

Super slechte service

Nooit aan beginnen

wacht al 5 maanden op een overlijdensrisicoverzekering

Maria
14-01-2019

Mee in zee gaan als je genaaid wilt worden

Komt afspraken niet na. Ook Al sta jij als klant in je recht door hun eigen voorwaarden. Een rechtzaak moet gestart worden wil je gelijk halen. Dat kost je vaak meer geld dan het je oplevert.

Ingrid
13-01-2019

Zeer nare ervaringen mee

In mei 2012 ongeluk gehad door nalatigheid van een bedrijf wat verzekerd is bij Allianz.

Ik had mijn kaak gebroken, bandje van m'n duim gescheurd waardoor ik nu met een blijvende brace loop en mijn rugklachten zijn ernstig verergerd doordat ik niet meer kon hardlopen na het ongeluk, met als gevolg dat ik twee keer geopereerd ben en inmiddels op 55 jarige leeftijd arbeidsongeschikt.

De medisch adviseur van Allianz blijft volhouden dat het gevolg van het ongeluk er niks mee te maken had doordat ik al eerder rugklachten had.

Mijn hele leven is verwoest en ze blijven de boot afhouden om alle onkosten die ik gemaakt heb en nog ga maken te vergoeden.

Bjorn
10-01-2019

Allianz laat heel lang op zich wachten

Mijn vader is aangereden door iemand die verzekert is bij deze schijt maatschapij! en na meer dan een maand en 70 euro aan telefoon kosten nogsteeds geen geld ontvangen. hoop onkosten dankzij deze lui en het personeel aan de telefoon is goed getraind om je af te schepen met een lul verhaal.

Sander

Inconsequent beleid

Anderhalve maand geleden mijn auto verzekerd bij Allianz. Mijn schadeverleden (leaseverklaring) gedeeld met Allianz, dit was geen enkel probleem.

Nu heb ik i.v.m. een andere baan mijn leaseauto overgenomen van de leasemaatschappij, als tweede auto. Deze wilde ik ook verzekeren bij Allianz, maar deze wordt nu geweigerd door mijn schadeverleden.

Op zich heb ik geen moeite naar een andere maatschappij te gaan, maar door deze actie van Allianz heb ik nu een aantekening, namelijk een geweigerde verzekering. Ik kan mijn auto nu dus nergens meer verzekeren, of ik moet ongeveer 5 maal zoveel gaan betalen. En die aantekening blijft altijd staan! Belachelijk!

Silke
05-12-2018

Laat zich beter voordoen dat daadwerkelijk is

Schrijft op dat je 100% je dekking terug krijgt. maar uiteindelijk alleen met hele vage voorwaarden.

WORDT GEEN KLANT BIJ ALLIANZ

Na 2,5 jaar is er een keer iets mis gegaan met de betaling omdat er net niet genoeg saldo op mijn rekening stond. Allianz stuurt hier geen brief over, mar ze bellen je met een onbekend nummer. Als je niet opneemt sturen ze een mailtje. Ik heb hun belletje en mailtje niet gezien omdat ik onbekende nummers niet opneem en niet vaak mijn mail controleer.

De maand dat er iets mis ging met betalen was oktober. In november heb ik wel netjes betaald waardoor ik dus alleen oktober nog niet betaald had. Hierop heeft allianz mijn auto verzekering opgezegd en heb ik 2 weken onverzekerd rondgereden en nu heb ik een boete van 550 euro gekregen.

Nadat ik aangehouden was en de boete heb gekregen wilde ik natuurlijk direct zorgen dat mijn auto weer verzekerd was. Dit kan niet bij allianz. Je kunt wel direct je auto verzekeren als je een nieuwe klant bent, maar in mijn geval moest ik 4 werkdagen wachten en maar naar huis lopen en mijn auto op straat laten staan tot deze weer verzekerd was.

05-10-2018

Letsel naar aanrijding

Ik ben aangereden door iemand die daar verzekerd is,Heb 3 dubbel hernia van overgehouden en gekneusde rug. Ze wouden afkoopen met 1500.Ik heb ze 3.5 maand steeds gebeld nog niks gekregen. Advocaat genomen en nog niks.Alles loopt nog wat een slecht bedrijf. Heel onmenselijk.Word vervolgd maar ik laat het niets zitten. Ze putten je uit financieel met hoop dat je hapt voor klein bedrag waar je veel meer kan moet krijgen. Loop Weg zo snel mogelijk. Gaat niet eens om geld verdinen maar mensen kapot maken!

28-09-2018

Allianz valt vies tegen!

Mijn ervaringen met Allianz: - Reageren niet op e-mails - Rekenen bewust veel hogere premie aan vaste klanten dan iemand die de verzekering via Independer afsluit. (ik bleek via mijn collectiviteitsregeling van mijn werk 90 euro meer te betalen dan iemand die via Independer afsluit. Dat op een bedrag van 500 euro. - Een schade die ik voor eigen rekening heb genomen verwerken ze administratief niet goed waardoor mijn no-claim als nog van 75% naar 60% ging.

Conclusie: Ik zou voor een andere verzekeraar kiezen!

Dick
11-08-2018

Schadevrijverklaring

Ik heb vele jaren schadevrij gereden waarvan de laatste jaren in een lease-auto. Allianz geeft mijn huidige verzekering geen informatie over deze schadevrij jaren en bij navraag word ik uiterst slecht en niet geholpen. Dit kost mij dus vele jaren premie.

01-08-2018

Ondeskundig personeel niet willen luisteren

Eveline rijmers luistert niet leest alles van een papiertje en weet zelf niet waar ze het over heeft