Mijndierenpenning.nl reviews

Jacky
25-08-2015

Na veel gedoe eindelijk geld terug ontvangen

9-8 besteld en niets geleverd gekregen. Na mailcontact uiteindelijk geld teruggevraagd. Geld is 17-8 teruggestort op een Hipay-wallet account. Uiteindelijk via veel gedoe (je moet veel informatie aanleveren) een account aangemaakt en het geld terug laten storten (koste € 0,61). Vandaag 25-8 staat het geld eindelijk weer op mijn rekening..

Met andere woorden, BESTEL HIER NIETS!

Wesley
19-08-2015

Oplichting!

Weet iemand al of het lukt je geld terug te krijgen?

Heb ook mijn bestelling niet en zelfde als hieronder allemaal al staat, wordt gestort op Hipay en omdat een werknemer ineens is vertrokken moeten ze een nieuwe werknemer inwerken.

Gezegd dat ik dit asociaal vind, aangezien dit ook al kenbaar gemaakt kon worden toen ik de bestelling had geplaatst.

Helaas zie ik nu pas de negatieve reacties maar had ik mijn bestelling an gedaan en ook krijg ik telkens standaard dezelfde reacties terug, nooit inhoudelijk.

Dat Hipay snap ik ook werkelijk niets van, is niet mogelijk om je geld terug te krijgen zoals ik het zo zie?

Barbara
14-08-2015

Geld nooit terug ontvangen

Zelfde verhaal als iedereen hier. Je krijgt geen penningen, emails terug zijn in het engels en ze bieden je je geld terug aan na 3 weken te hebben gewacht. Dan staat het zogenaamd op hipay waar je het zelf af moet halen. Al je gegevens ingevuld en je kunt je geld niet terughalen. Kortom: oplichtersbedrijf!

I. Sanders
12-08-2015

Oplichting

Bij het bestellen absoluut niet het gevoel gehad dat er iets niet klopte. De webwinkel is in het Nederlands en ziet er professioneel uit. Betaald via ideal. Product niet geleverd. Contact met klantenservice via contactformulier. Reactie van Mijndierenpenning.nl ineens in het Engels?

Diverse keren gemaild maar steeds dezelfde mail terug. Stockproblems?

Opgelicht dus!

Nils
10-08-2015

Waarschijnlijk oplichterspraktijken

Zoals eerder vermeld geeft mijndierenpenning.be / mijndierenpenning.nl een zelfde reactie op iedere mail.

Wees voorzichtig als hier iets gekochts wordt.

Een bericht is door mij verstuurd naar HiPay die de betalingsoftware regelt voor deze website.

Evelyn
10-08-2015

Oplichters! na 1,5 week geen bestelling ontvangen en geen geld retour

2 penningen 'bot' besteld aangezien zij garanderen dat de verzending binnen 24 uur plaats vindt, maar na 7 dagen zijn de penningen nog niet verstuurd. Na 6 dagen eerste klacht geschreven, en kreeg in het Engels de info dat ze een stockprobleem hebben dat nog max 7 dagen gaat duren. Op mijn reactie dat ik de penningen met spoed nodig had en als ze niet op tijd kunnen leveren ik mijn geld terug gestort wil krijgen heb ik niks meer gehoord, ook op niet op mijn derde email. OPLICHTERS!

Erna
07-08-2015

Toch nog geld retour

Ik heb hieronder al een review geschreven. Tot mijn grote verbazing toch alsnog het geld retour ontvangen na een aantal verstuurde mails in het engels en nederlands. Ik had met een creditcard betaald. De bestelling is geannuleerd. Hoop gedoe en ik zal er niet weer iets bestellen.

Erna
04-08-2015

Grote oplichters

2 weken geleden penning besteld.

Na een week niets ontvangen en mail gestuurd. "Stock problems" was ook mijn ontvangen antwoord. Moest binnen een week opgelost zijn. Niets ontvangen natuurlijk.

Inderdaad kom je pas na de bestelling erachter dat het bedrijf in de Verenigde Staten gevestigd is. In ieder geval komt daar een adres en IP-adres in beeld. Niks dus NL bedrijf !

Kortom geld kwijt en niets ontvangen, zoals ook de rest van de mensen hieronder. OPLICHTERS!

C. Braanker
01-08-2015

Toch opgelicht?

Op 23 juli een honden penning besteld. Had ik maar eerder hier gekeken. Dan had ik het zeker niet gedaan. Na contact opgenomen te hebben een vaag verhaal over een voorraad verhaal. Nu weer een mail gestuurd, ben benieuwd of ze antwoorden.......... Ben denk ook mijn 10.80 kwijt...........Jammer dat zulke bedrijven bestaan

Bianca

Oplichters

Na 1 maand bestelling nog steeds niet ontvangen. Op de website staat dat de bestelling binnen 24 uur verzonden zal worden. Dat is dus grote onzin. Nu een e-mail verstuurd maar als ik de recensies hieronder zie al dat ook niets worden!

Maureen

Oplichters

10 dagen geleden hondenpenning besteld,

Heen gemaild, contactformulier ingevuld maar geen reactie.

Oplichters, dat zijn het!

Op lichters

ook hondenpenningen besteld en betaald

geld weg penningen nooit bezorgd

op mails word niet reageerd

wat een zooi

M.A.Ignacio
29-07-2015

36 euro bestelt

ik heb een maand geleden penning bestelt en niks tot nu toe.

je spreek hun aan, geen reactie. of krijgt je een bericht in standaard bericht is het verzonden.

Rolf de Haan
18-07-2015

Komt beloofde levering NIET na.

Ik heb een honden penning besteld. LET op achteraf kwam ik er achter dat het een Amerikaans bedrijf is......

binnen 7 dan zou het geleverd worden.

na 8 dagen gemaild ze zouden het weer opsturen en garandeerde ontvangst binnen 7 dagen.

wederom naar 8 dagen geen penning.

kort op je wordt aan het lijntje gehouden en bent je 10 euro kwijt.