Mijndierenpenning.nl reviews

Fred
19-09-2017

Mijndierenpenning ontvangen

Ik had ook een penning ontvangen , 20 dagen later ontvangen snap nu ook waarom het zo lang duurt moet van uit USA komen . maar heb het netjes ontvangen Gr Fred

19-09-2017

Oplichters!

Op 4 september 2 penningen besteld tot op heden niet ontvangen. Op mijn eerste mail kreeg ik een mail terug met; wij zullen u zsm antwoorden. Nooit meer iets gehoord. Inmiddels nog 2 mails gestuurd. Geen penningen, geen antwoord, Euro 20,- armer.

Andre
14-09-2017

Opgelicht

Hetzelfde verhaal hier, besteld en betaald, niks geleverd gehad, bij navraag een email (waarbij antwoord beloofd word, wat niet komt) met een plaatje van een hond met tekst : geniet ondertussen van deze puppy !

Heb al actie ondernomen en hun internetsite-hostbedrijf uitgelegd wat deze site doet en een klacht ingediend

Gaat niet om het geld maar om principe

Eva
13-09-2017

Besteld is besteelt

Ook wij hebben een penning besteld en betaald maar tot op heden niets gezien of gehoord ,besteld is besteelt zullen wij maar zeggen wij gaan aangifte doe tegen deze oplichters!

Loes
11-09-2017

Emails met hondennamen

Begin juli penning besteld. Nog niet ontvangen. Aan het lijntje gehouden met e-mails die worden ondertekend met hondennamen: bouvier en bordeaux. Ze lachen je digitaal uit.

Nooit iets bestellen hier. NOOIT!

André
09-09-2017

NIET KOPEN!

Twee penningen besteld. Blijkt na bestelling pas dat deze via USA geleverd worden, na een week of zo. Penningen zien er netjes uit. Na drie dagen beide honden de penningen verloren vanwege het te zwakke, gratis bijgeleverde ringetje. Hierop gereclameerd en pas na een week antwoord: 25% korting op volgende bestelling. Kortingsvoucher zou zijn aangemaakt op account. Terwijl ik helemaal geen account heb aangemaakt voor de bestelling. Dus weer een e-mail gestuurd en na een week weer precies hetzelfde standaard antwoord. In de tussentijd één penning terug gevonden maar de tekst aan voor en achterzijde wordt steeds slechter leesbaar.

Heidi
16-08-2017

Geleverd na 10 dagen

Heb 1 hondenpenning besteld Op 6-8-17 en heb hem 16-8-17 Ontvangen met de post. Heb tussendoor netjes mail gekregen wanneer het verzonden was. Penning ziet er netjes uit, alleen is het ringetje wat er bij zit wat klein en dun!

Margriet
15-08-2017

Oplichters

Heb vorige week 2 dierenpennigen besteld en betaald en die zouden binnen 24 uur in huis zijn. Dus niet! Geen contact te krijgen met dit bedrijf! Ze zijn niet van me af!

Petra
02-08-2017

Betaald en niets ontvangen

2 maanden geleden besteld niets ontvangen, met e-mails aan het lijntje gehouden, gevraagd om geld terug te storten, maar niets meer gehoord. Helaas lees ik nu pas de reviews.

18-07-2017

Gewoon snel en prima geleverd

Ondanks de vele slechte reviews toch iets besteld. ( las de reciews pas later). Gelukkig viel het 200% mee. Prima plaatje. Precies volgens bestelling. En binnen 5 dagen in huis

Petra
01-06-2017

Levertijd

Op 17 mei besteld, nu 1 juni en nog niets ontvangen. Slechte klantenservice, krijg standaard antwoord waar ik helemaal niets aan heb. Wilde gebeld worden maar krijg standaard mailtje.

Ze zijn niet te bellen, slecht slecht slecht

Bianca
30-05-2017

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling gedaan en naar een maand niks ontvangen. Hun verhaal dat ik mijn huisnummer er niet bij stond. Raar. Ik moest bijbetalen dan stuurde ze het nog een keer op. Kreeg een link die ik niet vertrouwde. Email gestuurd de zoveelste geen reactie. Ik denk dat dit een oplichting is en zo nog meer geld willen ontvangen van je. Staat ook in hun voorwaarde als je adres niet klopt. Ik contoleer dat zelf altijd en weet 100% zeker dat het huisnummer erbij stond. Denk dat dit gewoon zo opgezet is. Een advies nooit hier iets bestellen bij mijndierenpenning.nl

28-05-2017

Oplichters

Ook ik had niet in de gaten dat het penninkje helemaal uit de USA moest komen. Na naderhalve week had ik hem. Maar, de kwaliteit van het dingetje is helemaal niks. Een goedkoop stukje blik, tekst zo goed als onleesbaar. Wil ik hem terugsturen (wat bij online-bestellingen altijd tot 2 weken kan), blijkt dat je hem binnen 7 dagen AANGETEKEND naar Amerika moet sturen. Oftewel, dat laat je wel uit je hoofd. Heb nog een mail gestuurd met de vraag waar ze in Nederland gevestigd zijn, maar daar zal ik wel niks meer op horen. OPLICHTERS zijn het, NIET BIJ BESTELLEN!

Sanne
27-05-2017

Lang gewacht, uiteindelijk toch geleverd

Ook ik dacht opgelicht te zijn (zeker na onderstaande mails en die schimmige mail over verzending uit Miami) en had al een pissige review geschreven en zelfs aangifte gedaan, maar 14 dagen na verzending kwamen uiteindelijk toch de penningen.

11-05-2017

OPLICHTING

Bestellen, betalen en nooit iets krijgen.

Marjan
04-05-2017

Nooit daar bestellen!

2 Dierenpenningen besteld medio april. Niet eerst naar beoordelingen gekeken. En het was me ook niet opgevallen dat ze vanuit USA verzenden. Anders had ik daar niet eens besteld. Alleen mailtje ontvangen dat ze binnen 5-7 werkdagen geleverd zouden worden maar nog niks ontvangen. En ik vrees dat het ook niet meer gaat gebeuren gezien de vele negatieve beoordelingen.

Miranda
02-05-2017

Artikel binnen 1 week ontvangen

Wij hebben onze penning netjes binnen 1 week ontvangen vanuit Miami.

B.E.
25-04-2017

Twee penninkjes binnen 1 week keurig ontvangen!

Zes dagen geleden twee hondenpenninkjes besteld via deze site en kreeg daarna een bevestigingsmail van een bedrijf uit de USA dat ik ze binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd zou krijgen. Na de tijd de ervaringen van anderen gelezen en wel wat geschrokken, bang dat het weggegooid geld zou zijn. Twee dagen later een mail ontvangen, dat de penninkjes onderweg zouden zijn. En wat schetst mijn verbazing. zojuist twee keurige penninkjes ontvangen uit de USA. ! Niet verwacht, maar ben helemaal tevreden. dit wilde ik toch even meteen melden op deze site.

21-04-2017

Bestel niets bij www.dierenpenning.nl

Op 7 april 2017 een penning voor onze pup besteld en nu op 21 april nog niets ontvangen terwijl ik wel een mail met de melding dat het artikel verzonden is heb ontvangen. Daar heb ik dus niets aan. Ze reageren inderdaad niet op de klacht die ik ze heb gestuurd. Ook ik ga stappen ondernemen. En ik had beter moeten checken of dit een betrouwbaar bedrijf was. Aanbevolen door dierenartsen, dat is nog eens grof kunnen liegen.

S.
03-04-2017

Geen 24u verzending, maar wel snel ontvangen

Op 20 maart 2017 2 hondenpenningen besteld en via ideal betaald. Via de site word je op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Je ontvangt geen track en tracé of iets dergelijks. Op 23 maart was de status veranderd in verzonden en op 1 april zaten de penningen in de brievenbus. Het zijn nette penningen, kwaliteit lijkt oké. Aan de ene kant de naam gezet van de hond, op de andere zijde 2 telefoonnummers met landcode. Door de landcode is het lettertype wel iets kleiner geworden dan verwacht, maar niet onleesbaar. Ringetje wat erbij zit om de penning vast te zetten is erg klein en dun. Ik heb ze gewisseld met een ring van een munt voor het boodschappenkarretje. Deze oogt een stuk steviger. De envelop komt inderdaad uit de USA. Na bestellen las ik pas de recensies en schrok ik wel. Gelukkig is bij mij alles goed gegaan.