Mijndierenpenning.nl reviews

Manita
03-07-2018

Bedonderd!

Kleine 2 weken geleden via mijndierenpenning een penning voor onze hond besteld en betaald. Niks ontvangen. Krijg geen reacties terug op mail. Ben net als zovelen van goed vertrouwen toch door heel vervelende mensen bedonderd!

Fleck
28-06-2018

NIET BESTELLEN - GELD KWIJT/NIETS ONTVANGEN

Ook helaas voor het eerst via een internet bedonderd. Begin deze maand een penning voor de kat besteld, na ruim 2 weken nog niet binnen. Mailtje gestuurd, na 2 dagen reactie dat de penning al wat langer geleden verstuurd was vanuit de USA (apart!) en dat er soms wat vertraging kon zijn. Kan natuurlijk ook gebeuren, dus toch nog een weekje geduld gehad.

Na ruim 3 weken wachten en geen reactie meer op een tweede mail het gevoel dat er iets niet in orde is. Nu ik wat research heb gedaan en o.a. op deze website ben gestuit realiseer ik me dat de penning niet meer gaat komen.

Geef liever een paar euro meer uit en je hebt de penning gewoon binnen een paar dagen in huis, zoals het hoort. Hier niet bestellen dus!

Dominique
28-06-2018

Gefopt

Voor het eerst gefopt op internet bij het doen van een bestelling!

mijndierenpenning.nl is frauduleus en zou verwijderd moeten worden!

Verder moet je er niet te zwaar aan tillen dit gebeurd weten we allemaal en soms ben je de pineut helaas! Gelukkig was het 18 euro maar het gevoel dat ik er bij heb is velen malen groter, voelt naar! Met name omdat we weten dat die site niet deugt maar hij wel gewoon blijft bestaan bah!

Eelko
22-06-2018

Product zeer slecht

-flut materiaal. -lettertjes veelste klein -maten kloppen niet met voorbeeld -is zeef druk nietgraveren -bij klacht krijg je geen nieuw product

Niets bestellen bij dit bedrijf!

Carla
21-06-2018

Niets ontvangen

6 Juni een penning besteld, en 9 juni bericht ontvangen dat de penning onderweg was uit USA (Florida?) Ik kon de penning met een dag of 5 a 7 verwachten. Ik heb de penning nooit ontvangen. Had ik maar eerder naar de ervaringen gekeken op google. Ik heb alleen naar de ervaringen gekeken op hun website. jammer jammer.

Update van 19/07/2018:
Na enkele weken heb ik alsnog mijn penning ontvangen. Zelfs MET leesbril is er niet te lezen wat er op de penning staat. Deze penning is niet te gebruiken.

19-06-2018

Zwendel

Geen reactie en geen levering,

Niké
18-06-2018

Niet intrappen.

Een tijd geleden een penning besteld en betaald, maar nooit ontvangen. Wel een mail gekregen dat het verstuurd was vanuit Florida. Meerdere malen gemaild naar het bedrijf, geen reactie.

Hannah
15-06-2018

Wish I had read the reviews here first! Zeer ontevreden

Ik moet 5-6 weken wachten voor mijn penning - nog niet ontvangen en mag mijn bestelling niet annuleren!

21/5 penning besteld 8/6 klacht ingediend via email. Niet beatwoord. 12/6 klacht ingediend via website. 13/6 verteld dat ik moet wachten tot 26/6 en mijn geduld is gewaardeerd. 13/6 ik heb ze verteld dat het duurt veel te lang en dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug. 15/6 antwoord dat ik moet wachten tot 26/6 - geen service!

09-06-2018

Niet bestellen

Waardeloos bedrijf, bestel hier niet. Ze innen wel het geld, maar leveren niet. Je hebt zogenaamd een contactpersoon die je gaat helpen, maar die doet uiteindelijk niets. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Mijn adres heb ik zelf goed ingevuld. Na 40 dagen wachten op mijn penning had ik het helemaal gehad en heb ik geen behoefte meer om nog te reageren op hun standaard mail.Hoe mooi en professioneel de site ook lijkt, bestel er niet!

Loes
08-06-2018

Als ik deze ervaringen had gelezen had ik hier niet besteld

Normaliter check ik altijd reviews maar nu net deze keer niet gedaan. Toen de levering van mijn bestelling uitbleef ging ik googlen en las ik al deze ervaringen. Poeh die penning kon ik wel vergeten dacht ik. Uiteindelijk in een winkel een andere penning laten maken. Tot ik vandaag in de brievenbus keek. Warempel mijn bestelling lag in de bus. Blij verrast. Als ik beide penningen naast elkaar leg moet ik zeggen dat ik de kwaliteit van de penning die ik hier bij de dierenwinkel heb laten maken (en klaar terwijl je wacht) vele malen mooier vindt dan die van mijndierenpenning.nl. Bestelling is daarbij ook veel later ontvangen dan dat op de website staat aangegeven. Verder geen communicatie over verzending track and trace.

Ik ben blij dat mijn bestelling alsnog binnen is gekomen (heb er nu dus 1 reserve) maar ik zal hier niet nogmaals bestellen.

Kevin
06-06-2018

Nooit aangekomen

Niet doen, product is nooit aangekomen. Van de klantenservice hoef je ook niet veel te verwachten. Uiteindelijk hebben we voor slechts een paar euro meer een mooie gekocht bij de lokale dierenwinkel. Veel sneller!

04-06-2018

Geen gehoor en geen produkt

Heb een penning voor onze nieuwe hond besteld. gelukkig op tijd gezien dat het helemaal niet vanuit nederland geleverd wordt, maar vanuit amerika. dus ruim op tijd besteld omdat het een kadootje is. nu 10 dagen na de verjaardag nog steeds niets binnen en krijg ook geen gehoor via email. wat een K*T bedrijf. bestel hier AUB niets. wij wachten al zeker 20 dagen en hebben nog niets, alleen ons geld kwijt.

Margriet
28-05-2018

Slechte service, slecht product

Na 3 weken wachten kreeg ik eindelijk de penning alleen jammer dat de verkeerde naam erop stond. Ik heb het bedrijf gemaild aangezien ze geen telefoonnummer geven. Weer dagen gewacht op een reactie. Ik zou mn geld terug krijgen. Nog steeds niet binnen. Ik heet margruet en de mail begint met : beste Claire.hoezo geïnteresseerd in je klant. nooit meer via deze we site een penning!

25-05-2018

NIET BESTELLEN!

Waarschuwing! Niet bestellen bij mijn dierenpenning.nl. Sowieso een bedrijf wat je niet kunt contacteren middels een telefoonnummer moet er al een lichtje gaan branden. Helaas heb ik het niet goed van tevoren onderzocht. Artikel besteld, betaald en niet ontvangen. Op mail wordt na 2 dagen pas gereageerd maar daarna niet meer. Een grote oplichting!

DJ
22-05-2018

Zo slecht!

Zo slecht, schrift is klein, materiaal goedkoop. Klantenservice zeer slecht, laatste email 1 week geleden waar ik vraag om het geld terug te storten inclusief de verzendkosten om het teretourneren. Tot op heden geen reactie. Absolute afrader!

Alie
15-05-2018

Gekregen

1 mei besteld en vandaag keurig netjes gekregen .er wordt ook vermeld 1 tot 5 dagen verschepen en dat is vanuit Amerika .de kwaliteit kan ik nu niet beoordelen maar alles wat wij er op wilde hebben staat er keurig netjes op .ik kan dus niets anders zeggen als dat de levering goed is .

Marion
25-04-2018

Waardeloos !

Waardeloos: tekst niet te lezen, zo klein lettertype terwijl er ruimte genoeg op de penning is. Na mijn klacht zeggen ze: jammer je krijgt 25% korting op je volgende bestelling! Ik wil niks meer bestellen, ik wil 1 goede, leesbare penning.M van der Molen Harderwijk

Susan
25-04-2018

Wel innen, maar niet leveren

Waardeloos bedrijf, bestel hier niet. Ze innen wel het geld, maar leveren niet. Als je ze daarover mailt, krijg je nauwelijks een reactie. De reactie die je krijgt, voegt niets toe. Je hebt zogenaamd een contactpersoon die je gaat helpen, maar die doet uiteindelijk niets. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Mijn adres heb ik zelf goed ingevuld, maar zij hebben er een andere straatnaam van gemaakt. Dit lees ik ook in eerdere reviews. Hoe mooi en professioneel de site ook lijkt, bestel er niet!

Teleurgestelde klant Marly
15-03-2018

WEL innen, maar niet leveren

Ik heb in December 4 penningen besteld en niks gekregen. Ze zeggen dat ik het locale postkantoor aansprakelijk moet stellen, terwijl in hun track en trace mailduidelijk staat dat ze geen pakje hebben ingeleverd. Dit zijn oplichters na drie mailtjes reageren ze niet meer en ik heb mijn geld niet teruggekregen.

Maarten
14-03-2018

Zeer slecht bedrijf

Een taalfout op de penning. echt niet grappig geen mogelijkheid tot geld terug te krijgen