Mijndierenpenning.nl reviews

Patricia
05-03-2019

Positieve ervaring!

De penning wat later ontvangen dan voorzien maar was wel vriendelijk ingelicht om nog een paar dagen geduld te hebben. En inderdaad na een paar dagen zat de penning in een leuke enveloppe in de brievenbus. Ik was wat bang na de reviews hier maar voor mij was het een positieve ervaring!

Gj
26-02-2019

Nepfirma

6 januari besteld; u moet even geduld hebben.

26 februari niets ontvangen.

Albert
22-02-2019

Communicatie is ze onbekend

Wacht ook te lang op de bestelling.

Reageren op contactverzoeken is ze vreemd.

20-02-2019

Stelletje ratten!

Penning besteld. 2 weken wachten en nog niets ontvangen. Kletsverhalen dat de penning in de VS wordt gemaakt. Helaas pas later de reviews gelezen.

Niet bestellen dus.

Angela
14-02-2019

Helaas te laat reviews gelezen

Je gaat reviews lezen als je bestelling niet komt, zo ook bij mij ik heb ruim 2 weken geleden besteld en dacht mooie RvS penningen te krijgen, levertje 1-2 dagen suggereren ze. Mijn bestelling is intussen verzonden zeggen ze dus k ben benieuwd of er ooit iets binnenkomt

Petra
11-02-2019

Tevreden klant

Penning op tijd geleverd geen 2 dagen ,dat staat er ook niet als je goed leest . Met het weekend eraf precies 7 dagen en de penning was wel wat dunner dan ik had verwacht maar verder ziet hij er prima uit voor dat geld! Niks teveel betaald

Jolande
10-02-2019

Fout bij bestellen op website

Doordat de website een error gaf na de bestelprocedure, probeerde ik het opnieuw. Plots waren er twee bestellingen geplaatst.

Emailverkeer hierover lukt niet, ze snappen het niet of doen alsof ze het niet begrijpen en willen dan dat je de penning die teveel is aangetekend terugstuurt naar Miami. Dit kost meer dan de penning heeft gekost en je kan dan waarschijnlijk ook naar je centen fluiten.

Personen in de mail spreken geen nederlands maar lijken tekstblokken telkens te kopiëren en plakken.

Joost
05-02-2019

Helaas te laat ervaringen.nl gezien .

Penning besteld, betaald, maar nog steeds niets ontvangen, ondanks reclameren op hun website, want een telefoonnummer hebben ze niet .

Roel
29-01-2019

Bagger

Penning is van plastic, met de tekst erop gedrukt ipv een alu penning met gegraveerde tekst.

En ook nog eens 3 wekenn moeten wachten. Blijkt dat die zooi uit de VS moet komen. Lekker Co2 neutraal is dat.

Helaas te laat de reviews gelezen, had ik beter vooraf kunnen doen.

25-01-2019

Nog niets geleverd

Begin januari besteld en dan krijg je een mail dat het 5-7 dagen duurt omdat het uit Miami moet komen. Inmiddels zelf al 20x op e neer kunnen vliegen, maar die penning lukt het blijkbaar niet.

Als je een formulier invult krijg je de mededeling dat je nog even moet wachten.

Volgende week de laatste mail, anders geef ik ze aan bij de fraudehelpdesk.

Helaas te laat andere ervaringen gelezen.

Annelies
18-01-2019

Niet bij kopen

Ze leveren niet! niet bij mijn dierenpenning bestellen! het is een buitenlands bedrijf en leveren niet, betalen ook niet terug terwijl er niet geleverd word. In het begin reageren ze nog op mailcontact maar dat is snel over. Dus niet kopen bij mijn duerenoenning!

Eveline
17-01-2019

Levertijd van meer dan een week

Bestelling geannuleerd omdat deze 12 dagen na besteldatum nog niet binnen is. Ik weet nog niet of ze ook netjes terugbetalen.

Glow
14-01-2019

Nooit bestellen!

Kort: bestel hier niet! ik lees nu pas al deze reacties. Nooit iets mogen ontvangen en krijg alleen maar antwoord dat ik meer geduld moet hebben wanneer ik de organisatie mail. Terwijl er reclame gemaakt wordt met binnen 2 dagen verstuurd. Dan komt een heel verhaal dat het uit amerika moet komen, dan klopt adres niet, altijd weer iets anders. Schandalig bedrijf!

Frou
28-12-2018

Niet mee in zee gaan

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, ik adviseer niemand om hier iets te kopen. Ook ik had beter eerst goed verder moeten kijken want ik las de slechte reviews pas nadat ik al een bestelling had gedaan. Ik heb de druk bij dit bedrijf flink opgevoerd, ik heb ze laten weten dat als ik de penning voor een bepaalde datum niet zou ontvangen, ik aangifte zou doen bij de politie. Ineens kreeg ik wel reactie en ontving ik de door mij bestelde penning precies op de dag die ik had aangegeven. Kwaliteit ronduit slecht. De penning is inderdaad niet gegrafeerd. Prutsers zijn het. Niets kopen mensen!

Sonia
21-12-2018

De consumentenbond moet hierover op de hoogte worden gebracht.

Op 3/12/2019 een penning besteld en betaald.Het foefje van 12/48 uur en 5 a 7 dagen levering een en al grote leugen.

Kreeg bericht dat het graveren gebeurde in Amerika en dat het kon duren tot 4/01/2019. In Kuurne krijg je na 30 minuten de penning al mee, gegraveerd langs 2 zijden en dit zijn dezelfde als op de site.

Wist niet dat er al ZOVEEL klachten waren.

Jeanet
15-12-2018

Nooit ontvangen penning

De hondenpenning nooit ontvangen, na 4 weken gaven ze aan dat ik een verkeerd adres had opgegeven en dat ze de penning opnieuw wilde opsturen, kosten £2,95.

L.bos
15-12-2018

Prima

Na het lezen van alle negatieve reacties dacht ik dat ik de penningen nooit zou krijgen. Anderhalve week na mijn bestelling zijn ze vandaag binnengekomen. De tekst is niet gegraveerd maar bedrukt. Dit viel mij wel een beetje tegen.Al met al een prima bedrijf.

Corné
12-12-2018

Niet bestellen hier !

Zoals iedereen hier vooraf betaald, na 4 weken nog niets binnen gekregen dus maar even contact opgenomen.

Ze zeiden dat het adres niet klopte, dus dit doorgegeven en hopen op beter.

Nu na 4 maanden nog niets binnen en het maar opgegeven.

Zeer triest bedrijf.

Simone
01-12-2018

Boevenbende die je aan het lijntje weten te houden.

Ook ik betaalde netjes vooraf mijn bestelling. Na 3 weken wachten nog niets in huis. Keer op keer mails gestuurd en werd maar gezegd u moet nog maar wachten dit dat. Nou ik krijg ze wel. Smerig crapuul is het, ik ga nu online aangifte doen via DigiD.

Assen
02-11-2018

Nooot bestellen hier

Wat een rommel geleverd gekregen. Om te janken