Mijndierenpenning.nl reviews

IRENE
29-11-2016

Snap niet goed dat deze site nog niet geblokkeerd is want zijn echt oplichters!

Ik heb na maanden ook nog steeds geen penning gezien. Wel een Nederlandse en een Engelse mail dat er vertraging is vanwege voorraad problemen.

Ben benieuwd of er ooit nog een penning komt. Ik heb inmiddels al via een andere site Simply Colours een penning besteld en keurig via 3 dagen ontvangen.

Renate
29-11-2016

Ziet er betrouwbaar uit maar is het niet

Heb ook een penning besteld zonder naar recensies te kijken.domdomdom. Het gaat niet om heel veel geld, maar het is zonde. Nog steeds niets ontvangen en geen antwoord op mails. Voor mensen die wel eerst deze site checken, zoek een andere leverancier van penningen.

Julius
21-11-2016

Mijndierenpenning.nl - Amerikaans met adres in Duitsland

Let op!

mijndierenpenning.nl is van de persoonlijke tenaamstelling 'Claire Bouvier'.

Men verwijst naar Amerika met de bedrijfsnaam Scylla LLC.

De registratie van mijndierenpenning.nl is van en houder in Duitsland.

Al met al foute boel.

Veerle
18-11-2016

Penning ontvangen! Wel langere verzendtijd.

Eerst dacht ik aan oplichting, echter heb ik de penning een week te laat wel ontvangen. Prima penning. Alleen dus een langere verzendtijd.

Marlie
16-11-2016

Nog steeds niet ontvangen !

Ook ik heb dierenpenningen besteld bij die bedrijf, 4 nog wel voor mijn allerliefste maatjes. Het leek me leuk om allemaal dezelfde penningen te bestellen elk met hun eigen naam erop en uiteraard mijn telefoonnummer. De penningen zagen er leuk uit, de website leek hartstikke oké. Maar tot op de dag van vandaag heeft de pakketkoerier mijn adres nog niet gevonden ! Ongeveer 2 weken na mijn bestelling waarvan ik keurig een ontvangstbevestiging heb gekregen via mail, heb ik een klacht ingediend. Ik kreeg netjes (week later pas) een emailbericht retour dat ze een achterstand hadden en dat de penningen waren gegraveerd en onderweg waren. Oké dacht ik.die zullen binnenkort dus wel bezorgd worden. Nu, anderhalve maand later nog steeds geen penningen. Ik twijfel of ze nog ooit zullen arriveren. Florida.oké dat is "ver weg" maar het kan toch onmogelijk zo zijn dat een pakje er 3 maanden over doet ? Ik heb zelf een kaart gestuurd naar familie die destijds in Florida woonden. Die kaart kwam gewoon netjes op tijd aan. Hun kaart aan ons kwam ook gewoon netjes een paar dagen later hier aan. Dus waar ligt het nu aan ? In mijn 2e bericht heb ik hun ook gewaarschuwd dat ik de politie, Radar en Opgelicht zou inschakelen. Op dit bericht heb ik geen reactie meer ontvangen. Trouwens wel raar, in het ene mailtje schrijven ze Engels en in het andere gewoon Nederlands.vreemd hoor !

Eow
15-11-2016

Ook niks ontvangen

Op 25 oktober 2 penningen besteld en nog steeds niks ontvangen. Net maar een mail gestuurd in het engels en hopen dat het goed komt.

Barbera
14-11-2016

Dierenpenning.nl

Bestel hier maar niet ! Nog steeds mijn penning niet binnen ! Besteld 13 oktober ! Boos

Jolanda
14-11-2016

Geen 24 uur maar 864uurs levering !

7-10-2016: 2 hondenpenningen besteld, na 1 week nog niets. Maar even mailen. geen reactie, nog maar een mail en iets wat dreigender met volgende stappen ondernemen en dat de kosten voor hun rekening zijn en ja hoor reactie in het Engels een excuus.en dat ze onderweg zijn.dacht dat zal wel na de diverse reacties op deze site te hebben gelezen maar dan toch vrijdag 11-10-2016. 2 penningen zoals bestel binnen.van uit de USA!. Hopen voor ieder ander die nog iets te goed hebben dat het goed komt!

Gea
11-11-2016

Oplichters

25 oktober een penning besteld en tot op heden nog niets ontvangen.ze reageren niet op mails en een telefoonnummer is niet te vinden.lees nu pas alle negatieve reacties van dit bedrijf. Dus ga er ook niet meer vanuit dat ik hem krijg. Als je via google een dierenpenning zoekt zijn zij een van de eerste bedrijven die je krijgt en het oogt allemaal safe. Maar dat is het dus niet! dus mensen pas op met mijndierenpenning .nl.

Marja
11-11-2016

Duurt een week of drie, maar de penning wel gekregen

Ik had de penning al besteld, toen ik alle slechte ervaringen las. Maar dat is allemaal goed gekomen. Duurt wel lang omdat het bedrijf in USA zit, ik heb de penning na een week of drie ontvangen, en heb daarvoor via mail wel een sorry gekregen over de lange tijd die het duurde ivm verzending. Dus voor mij geen probleem, en dat mag ook gezegd worden!

T.
10-11-2016

Oplichters!

Een poos geleden een dierenpenning hier besteld. Dom dom! We checken eerst altijd via Google of een bedrijf betrouwbaar is, maar dit keer niet gedaan. En dat hebben we geweten ook. Goede leer voor de volgende keer. We hebben de dierenpenning nooit gekregen en op een mail krijg je standaard antwoord.

Sjors
09-11-2016

Oplichters! Koop hier niks.

Een maand geleden een penning besteld. Tot op heden niets ontvangen. Al diverse keren een mail gestuurd. Ze hebben welgeteld 1 keer gereageerd. Beloofden toen dat het binnen 3 dagen geleverd zou worden. Dat is inmiddels ook al weer 1,5 week geleden. Nu reageren ze helemaal niet meer op mails.

Arjan
07-11-2016

Oplichters

Leveren niet. Is een slecht bedrijf.Geen contactgegevens.Niet intrappen

Lara
06-11-2016

Shit.ook ingetrapt!

Nooit iets ontvangen en geen reactie gekregen op de e-mail

Erica
04-11-2016

Meld het bij de politie

Voor onze twee kittens mooie penningen besteld, maar inderdaad. je krijgt geen antwoord op de mails en de penningen worden niet geleverd.

Uiteraard gaan wij dit melden bij de politie en Radar.

Samantha
04-11-2016

Ook ik ben er ingeluid

Ik heb op 10okt een bestelling geplaatst en echt nog steeds niks ontvangen nu ik deze berichten zie krijg ik ook niks! Echter wat kan ik hier aan doen? Aangifte?

Rik
02-11-2016

Afwachten.

Een maand geleden besteld , reeds meerdere malen gemaild doch nooit antwoord . Telefoonnr nergens te vinden. Levering binnen de 2 dagen , 't ziet er naar uit maanden te worden.

Tracy

Niet betrouwbaar genoeg

Heb op 10 oktober bestelling geplaatst en betaald. na 15 dagen nog niks ontvangen. ondanks mijn herhaalde emails geen reactie.tot aan vanmorgen toen ik aangifte heb gedaan bij de politie,radar en opgelicht heb gemaild. opeens krijg ik wel antwoord dat ze er mee bezig zijn en zo snel mogelijk gingen verwerken. heb hiervoor bedankt en geschreven dat ze mijn bestelling bij hun moeten annuleren en het al reeds overgemaakte bedrag terugstorten. dit gingen ze dan doen.afwachten dus of het ook daadwerkelijk wordt terug gestort.

Severine
26-10-2016

Internetfraude! Dit bedrijf SUCKS!

Ik ben er helaas ook ingetuind en wacht nu al 20 dagen op 2 penningen! Besteld op 6 oktober en nog steeds niets ontvangen.

Wel heb ik intussen meerdere keren gemaild, juist omdat ze pretenderen zo snel te leveren! Maar ik krijg geen enkele reactie. Nergens vind ik een telefoonnummer en in de voorwaarden wordt alleen een vaag Amerikaans bedrijf in Florida genoemd.

Ik ga dit aangeven bij Radar, de Ombudsman en de politie.

Saskia
26-10-2016

Iemand ooit wel wat ontvangen?

Ik.heb er vorige week ook besteld maar helaas niet eerst de reviews gezien. Iemand ooit wel wat ontvangen?