Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Anja
17-09-2023

Ik zat in Wales en zag dat bereik in mijn mobiel erg slecht is. Bijna geen internet, kon niet bellen of een bericht sturen. Toen kwam ik terug naar huis en kon WiFi gebruiken, kreeg ik een bericht van mijn vriendin, dat wij geen t-mobile meer hebben maar Odido. Wat?! De afgelopen dagen ben ik in Polen, Tsjechië en Duitsland geweest en… wat een drama met bereik! Ik kan mijn mobiele internet niet gebruiken, heel slecht bereik of helemaal geen bereik. Met t-mobile had ik deze probleem nooit! Ik was erg tevreden klant… tot nu. Ik zal nog even wachten en als geen verbetering worden, zou ik een andere provider moeten zoeken. En de naam! Pff, klinkt als een goedkoopste merk van de koekjes of zo.

Lindsay
17-09-2023

Waardeloos! Ik bel elke dag en sta uren in de wacht! Ook geen terugbel verzoek. Alle ellende ligt bij de klant,. Drenthe hier. Geen internet, inloggen app werkt niet! Ik loop achter met mijn werkzaamheden! Ik eis een vergoeding

We stappen op.

Lex
16-09-2023

Ik heb een familie abonnement voor 4 aansluitingen waarvan ik de hoofdgebruiker ben. Aangezien mijn kinderen niet op hun telefoon letten heb ik de app geïnstalleerd. Maar 1 account kreeg ik niet erop. Na diverse belletjes, in totaal ruim 3 uur in de wacht, kreeg ik verschillende adviezen: account staat niet op mijn naam maar odido schrijft wel geld bij me af en stuurt mij mails. Het account stond een letter verkeerd, het emailadres klopte niet. Telkens was het weer wat anders maar de klap op de vuurpijl was dat een medewerker mijn account had gedelete en het nummer van mijn dochter was beheerder. Vervolgens bel je om je ongenoegen te uiten, krijg je te horen dat zij de wijziging niet ongedaan kunnen maken en dat je naar de winkel moet. Ze kunnen je niet vertellen op wiens naam het account staat maar ze zien wel dat ik alles betaal {al jaren} en ze hebben de gesprekgeschiedenis staan in hun systeem. Kortom een bar en bar slechte service. Mij zijn ze kwijt!

Frank
16-09-2023

Bezocht winkel in Heerlen om nieuwe telefoon te bestellen. Oude liet het ineens afweten. Toestel viel uit of scherm begon te flikkeren. Inmiddels denk ik trouwens dat die storingen te maken hebben gehad met de overgang van T-mobile naar Odido, want telefoon werkt nu weer als vanouds. Afijn, de medewerker die ik trof, moet meteen een andere baan gaan zoeken. Werk waarbij hij geen contact heeft met andere mensen. Wat een hork! Totaal ongeschikt voor het vak! Citaat: ' We zijn een provider, we staan hier om abonnementen te verkopen. Kan wel nieuwe telefoon bestellen, maar het kan zes weken duren voordat die wordt geleverd. Probeer het maar bij Bol.com, dat lijk me een beter idee.' Chapeau, dat is nog eens service. Ik dien mijn contract nog uit en dan ishet wat Odido betreft over en sluiten.

Dennis
15-09-2023

Sinds Odido T-mobile overgenomen heeft is het mobiel bereik afgenomen.

Gesprekken vallen weg.

Na 25 jaar volle tevredenheid bij T- mobile toch maar een overstap gemaakt.

Nu dan maar iets meer betalen en over gegaan naar KPN.

Sandra
15-09-2023

Nieuwe modem gekregen omdat die ik had antiek was. ik zou ook meteen een extra lees extra wifi punt krijgen. monteur kwam. heeft modem aangesloten en hup op de grond gezet ipv aan de muur waar het hoort. vervolgen zet hij mijn wifi punt die ik al had op non actief. en sluit het nieuwe wifi punt niet eens aan. vervolgens ben ik in de avond aan het klooien geweest om de tv in de slaapkamer weer aan te krijgen. meneer was voor het gemak vergeten alle stekkers weet terug te doen. nu komt het. 4x gebeld. 4x andere beloftes. enigste wat ik wil is dat die monteur zijn werk goed afmaakt. en dat schijnt een probleem te zijn. nou word vervolgd.

Miri
14-09-2023

Was jarenlang zeer tevreden klant bij Tele2. Zonder aankondiging zijn zij onlangs overgegaan in Odido. Internet is sindsdien instabiel.

Odido heeft een onbereikbare klantenservice. Na talloze pogingen tot contact met uren wachttijd, lukte het me 1 keer om door te komen. Helaas werd na de begroeting, door Odido de verbinding verbroken. Heel erg slecht. Wil daar graag weg, helaas heb ik bij Tele2 tweejarige abonnementen die nog lang niet afgelopen zijn. Hoe kom ik hiervan af?

Rudy
14-09-2023

Slechte service ,3 weken na aanvraag nog steeds geen internet

Jochem
14-09-2023

Sinds een week abonnement van T-Mobile, nu Odido, TV werkt niet zo als voorheen en vaste telefoon geeft geen nummer weergave.

Wen
14-09-2023

Al een paar jaar klant bij tele2. Ineens is het bedrijf overgenomen door Odido. Ik had al aangegeven dat ik geen bereik had in België. Dat was allemaal maar normaal. Contact opgenomen met Odido 30 min moeten wachten tot ik een keer iemand aan de telefoon kreeg. Toen ik aan gaf dat ik geen bereik heb in België werd ze geïrriteerd en zetten ze haar stem op. Toen ik aan gaf dit al langer te hebben wou ze het op een betalingsregeling afschuiven wie ik niet had. Mevrouw kon de discussie niet winnen en ging op en zij’’ toedeloe’’. Te triest dit. Ik heb per direct een nieuw abonnement afgesloten ergens anders. Kut bedrijf.

Katja
13-09-2023

Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. Zeer slechte klantenservice! ook sinds dat ze overgestapt zijn van tele2 naar odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar odido te gaan.

Bill
13-09-2023

Ik ben overgestapt naar t-mobile. 1000mbs abonnement afgesloten. Echter nog geen 100mbs binnen. Na 3 weken bellen en mailen en zeuren om een monteur (deze zou al 8x komen, maar is nog steeds niet ingepland. Het word telkens afgewezen maar als je om een reden vraag is het onbekend), kreeg ik een andere modem. De piek komt nu rond de 900mbs. Aleen het is zeer onstabiel. Ik ga van enkele kbs naar 200mbs naar 800 en dan zakt t zo weer naar de kbs. Inmiddels ben ik 4 weken en nog meer telefoontjes en mailtjes verder. En ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen of een oplossing.

Priscilla
12-09-2023

Al jaren klant bij T-mobile thuis en mobiel. Nu verhuisd en hebben ze doordat ze de datum verkeerd hadden verstaan ons helemaal afgesloten weken te vroeg van internet en tv. Nu verhuisd nog meer drama. Inmiddels al meerdere keren vrij moeten nemen van werk voor een monteur die langs moest komen, daarnaast minimaal 10 (!) keer minstens 30 minuten per keer met de klantenservice aan de telefoon gehangen. Meer dan een maand geen internet gehad. Net geïnstalleerd op de juiste manier ( dachten we) door een monteur en nu ligt het er weer uit. Als ik het contract wil verbreken kost het ons meer dan 100 euro! BELACHELIJK! Het is een wurgcontract. Ze willen je ook niet tegemoet komen. Lieve mensen neem NOOIT een abonnement bij T-mobile / Odido. De klantenservice kan niets voor je doen en het kost je alleen maar stress en mega veel tijd…. Echt om te janken…

Kevin
12-09-2023

Een bedrijf van lik me vessie. Per 12 oktober verhuizing aangevraagd en m'n tv box opgezegd met een maand opzegtermijn. Dat betekende dat ik per 11 oktober geen tv meer kan kijken. Contact gehad met een medewerker en plots daarna geen tv meer. Daarna teruggebeld met de mededeling dat ze het niet meer kunnen veranderen. Wat een verschrikkelijk zooitje is dit bedrijf. Wees verstandig en laat deze partij lekker links liggen

Madelon
11-09-2023

Nergens problemen mee gehad tijdens de overgang.

Alleen de app werkt nog niet bij mij maar daar hangt m’n leven niet vanaf.

Ik belde om mijn contract te verlengen en ben echt zo super goed én leuk geholpen door Demet!

Zij is enorm behulpzaam! Top ervaring!

Als werkgever zou ik zuinig zijn op mensen zoals zij.

Heel erg bedankt!

Odidobah
10-09-2023

Al een week geen internet. Maar eigenlijk al een jaar best onbetrouwbaar internet. Het zou hier glasvezelsnel moeten zijn.?

Ook de hele grap van veranderen van bedrijf en het zo achteraf aan de klant melden is ergens gewoon niet chique.

Dus ik stap nu over naar een andere provider.

Jeroen
10-09-2023

Wat een ramp! Wat een super slechte service. Ik hoop van harte dat Odido snel failliet is. Om alle toekomstige niet wetende klanten elende te kunnen besparen.

Aart
09-09-2023

Eerst beweren dat je in aanmerking komt voor klantvoordeel ook met abonnementen bij Ben.

Als dat niet lukt contact opgenomen met de klantenservice, met als resultaat dat ik €10,- meer ga betalen i.p.v. minder.

Waardeloos ik ben op zoek naar een andere provider.

Hazrat
08-09-2023

In juli de aanvraag gedaan om mijn abonnement om te zetten van prive naar zakelijk internet. Er werd mij een vlekkeloze overgang beloofd. Op 11 aug is de monteur langsgekomen om de modem te verwisselen. Sindsdien werkt het internet niet meer. Ik heb bijna dagelijks contact met de klantenservice en elke keer krijg ik hetzelfde antwoord: "de afdeling is ermee bezig". Net heb ik voor de zoveelste keer contact gezocht met de klantenservice, dit keer om alles te cancelen. Na dit telefoongesprek heeft mijn vrouw toch nogmaals een poging gedaan om te kijken wat er met wat aandringen kan worden bereikt. Er werd haar na veel uitleg weer geadviseerd om nog een week te wachten. Nadat zij meermaals had gevraagd om te worden doorverbonden met een manager werd bijdehand geantwoord dat hij zichzelf niet nogmaals wilde herhalen en anders de verbinding zou verbreken. In plaats van begrip, of het bieden van tegemoetkoming/compensatie, worden wij beantwoord met arrogantie en ongeduld. Slechtste ks ooit!

Andre
08-09-2023

Waardeloos, setup box voor de tv werkt niet meer. Odido gaf aan een nieuwe te sturen. Sturen ze een router. Nu moet ik die eerst terugsturen vooraleer ze een hopelijk goede setup box afsturen. Wat je ook maar moet hopen. Kom nou, je klant kan je dienst niet afnemen vervolgens maak jij in het vervolg proces nog wat fouten en laat je de klant in de spreekwoordelijke kou staan. Wegblijven mensen