Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Walid
30-11-2019

Slecht wifi en slecht services

Ik ben al 4 manden als tmobile thuis internet klant en doet netwerk niet te vak valt weg dus heb ik geen wifi thuis. Dat is na 4 - 5 keer monturen gekomen bij mij thuis en 2 - 3 ze komen niet naar afspraak en ik wil stop ermee ik adviseer jullie dat niet klanten worden bij tmobile thuis internet

Mascha
28-11-2019

Totaal geen service.

Vanaf zaterdag al slecht signaal. Gebeld. Dinsdag komt er n monteur. Nieuw modem. Geen signaal. Sorry. Kpn moet de lijn doormeten. Wordt snel gedaan. Lijn is goed. Kpn meldt dit op woensdag om15:16. Stond er zelf naast. Donderdag met t mobile gebeld. Nee geen bericht van kpn dus wij kunnen nog geen monteur sturen. Kpn moet komen voor n meting. ( die al gedaan is?) kpn belt dat monteur eraan komt (weer!). Kpn monteur belt t mobile dat er met spoed n monteur en nieuw modem moet komen. We hebben tenslotte een bedrijf te runnen. Kan ik online een afspraak maken met gideon voor 16 december! Wie is hier nu gek? Maar weer gebeld. Komt er 3 december n monteur. Zit ik nu wel n week zonder diensten. “ nou mevrouw tussen vandaag en 3 december zitten maar 5 dagen”. Hallo. Jullie hebben dinsdag t modem vervangen voor n defect modem dus dinsdag 3 december zit ik n week zonder signaal. Totaal geen begrip voor klantenservice. T mobile mega dikke fail en noooooit weer

Wichert
27-11-2019

Haperende tv

Heel vaak klantenservice gebeld.

kort gezegd veel opstarten,nieuwe spullen geen resultaat, waardeloos.

Jaap
26-11-2019

Nieuw abonnement,na 4 dagen al spijt van

Bagger,bagger en nog eens bagger

Wel 4 hele dagen tv en internet gehad met een nieuw bonnement,vandaag werkte al niets meer

nu een ticket gekregen met de mededeling " ivm met.de huidige drukte 10 dagen wachten mischien zelfs.iets langer"? Grappenmakers .

Toch mischien kijken of het contract ontbonden kan worden en terug naar een andere aanbieder

Fam. Van Maurik

Pat
25-11-2019

WAARDELOOS

Tv-box rook wat aangebrand. Niets werkte meer. Klantenservice gebeld. Na 27 minuten contact. Hierna 17 minuten samen met de callcenterdame haar riedeltje afgewerkt. Tot de conclusie gekomen dat de tv-box doorgebrand zou zijn. Ticket aangemaakt. Na 3 dagen een mail dat er binnen 10 werkdagen contact opgenomen zou worden. Retour naar KPN en overstap aangevraagd. Wat denk je? Binnen 2 dagen afgesloten.

Lubka
23-11-2019

T-mobile doet niets om klanten te behouden?!

Sinds overname van Ben ben ik een klant van T-mobile. 16 jaar? 17 jaar?

Het schijnt onmogelijk om een klacht in te dienen. Als je vraagt om door iemand teruggebeld te worden, om een probleem op te lossen, zegt de medewerker dat ze het niet kan beloven.

T-mobile doet absolute niks om hun klanten te behouden. Dit vind ik een slechte zaak. Ik ben zo goed als weg!

Heziza
22-11-2019

Je betaald voor goed internet en bellen. Je krijgt er saus voor terug!

Het wordt echt tijd dat ze klanten gaan vertellen dat ze niet kunnen waar maken waar een klant voor betaald.

En.dan geven ze toe.en bieden ze je 7 euro korting aan per maand of ontbinding van contract maar dan moet je wel voor je toestel betalen?

Mijn abonement kost 39 euro - 7 = een nog steeds een ondeugdelijk product? 32 euro.weggegooid geld.

Of ik moet bijna 100 euro betalen.

Louis
20-11-2019

Slechte provider ooit

Was ook zo dom om me te laten overhalen tmobile thuis te nemen.

Het begon al met de oplevering e-mailtje gefeliciteerd u kunt nu gaan genieten. Moden aangesloten alle bekabeling naar tv telefoon en router. modern aangezet en wat er ook gebeurd niks geen data overdracht. klantenservice bellen zullen Monteur sturen ,na 10 dagen monteur die constateert dat de bekabeling in contact doos moet goed was dus monteur van de KPN moest het nu aansluiten weer ruim een week verder. Monteur KPN constateert dat ipv rood en blauwe draadjes de oranje en wit waren voorzien van een verbinding .hij heeft ze omgedraaid had toen signaal op de contactdoos, dus modem aangesloten bleek modem kapot. Weer de klanten service gebeld zal nieuwe modem worden gestuurd weer 10 dagen verder. Uiteindelijk goede modem toen begonnen de problemen tv signaal slecht bij het kijken bij 2 tv zelfde kanaal stond er bij 1 tv het beeld stil .wifi 100mb beloofd kwam niet boven de 25 mb streamen onmogelijk telefoon van slag Toon niet meer werken na 3 maanden van ellende 65x maal met de klantenservice gebeld te hebben 3 modems te hebben versleten contract ontbonden wegens wanprestatie

Dit heeft t-mobile geaccepteerd dus u weer als u er niet uitkomt te doen contract ontbinden wel het aantal keren dat u de klantenservice heeft gebeld benoemen in de mail en aangetekende brief.

Jacqueline
18-11-2019

Waardeloos bedrijf

Na een maand zonder service te zitten. En na 500 keer bellen naar de klanten service besloten om naar tele 2 te gaan dus alles netjes terug gestuurd bewijs van het versturen 3 keer gekopieerd voor ze en nog moet ik een boete betalen we gaan rechts bijstand weer in roepen voor dat blaf bedrijf wat een loze beloftes en slechte afhandeling en slecht me klanten service

Ina
18-11-2019

Bak ellende

In een verkoopverhaal gestapt Inmiddels ontbeer ik vaste telefoon Geen WiFi en haperende TV Support afdeling uren aan de lijn gehad. backoffice heeft meer dan 10 dagen nodig om monteur de sturen Ondanks complete wanprestatie zit ik er een jaar aan vast Als ik dit had geweten was ik er NOOIT aan begonnen

Marianne
15-11-2019

Internet is bagger

Woon in buitengebied en kan geen T-mobile thuis ontvangen. Daarom unlimited mobiel genomen.

Heel veel storing bij streamen, tv kijken. zeer trage verbinding. In het weekend is tv kijken onmogelijk. Constant stilstaand beeld.

Rob
15-11-2019

Kat in de zak,

Nadat ik 5de abonnement had afgeloten werd mij aangeraden door de verkoper om over te stappen naar T-mobile home. Kortingen enz enz enz. Dus ik dacht ja ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik het niet doe. Na 14 dagen bedenktijd en een beejte kwamen de monteurs. Nadat ze 1/2 werk hadden opgeleverd gingen ze weer weg. Al mijn devices werkte niet meer, maar we hadden afgesproken met T-Mobile dat ze alles zouden connecten, Maar google home en mijn hue lampen vielen daar blijkbaar niet onder. Nadat ik zelf alles heb geinstalleerd kwam ik er achter dat ik waardeloos internet had WIFI dacht ik. Voor jullie informatie ik heb een 500/500 glasvezel aansluiting. Bij mijn vorige provider met ook een 500/500 aansluiting haalde ik bijna deze snelheden. Nu 11 Mb en dan mocht ik blij zijn. Dus ik heb een volledige Aruba set aangeschaft, ja als je het doet moet je het goed doen. Dus een extra Wifi netwerk neergezet. Maar wat blijkt ook dit netwerk is niet voorruit te branden. Vervolgens 2 netwerk engineers van mijn werk laten overkomen en ze kwamen tot de zelfde conclusie, het ligt aan de router/modem. Nou dit over de snelheden, nu tv, eerste dagen tv kijken was okay, een klein schokje dat de uitzendingen 1080I zijn en niet 1080P. en dat ik maar 2 uitzendingen tegelijk kan opnemen. en ten opzichte van de kpn zeer uitgeklede keuzes heb, streek ik met mijn hand over mijn hart, want immers betaalde ik minder dan bij de KPN. Maar. na 2 weken moest ik iedere dag de tuner van het stroom halen want ik had geen EPG haperende beelden. Blokjes vast lopers enz enz enz. Nou nu al 10 X gebeld maar iedere keer krijg ik de zelfde riedel, wilt u uw modem uitzetten en weer aan zetten, we gaan een lijn test doen. enz enz enz. de lijn is van KPN tuurlijk Van A naar B zal die goed zijn. Maar intern wordt alles geregeld door T-Mobile en dat werkt gewoon niet goed. Ze willen niet luisteren. Ik ga morgen met mijn account manager praten van T-Mobile en kijken voor een oplossing (eruit stappen).

Henk
14-11-2019

Nauwelijks dekking

Het bedrijf waar ik werk is overgestapt van KPN naar T-Mobile.

Gevolg: nauwelijks dekking, dus gemiste oproepen, als ik wel verbinding heb dan hapert en stottert het constant en moet ik mensen op de vaste lijn laten terugbellen, en regelmatig geen internet als ik geen wifi heb.

De helpdesk wil me niet helpen (zakelijk abonnement, mag alleen via de zaak aangekaart worden).

Annemieke
11-11-2019

Wat een spijt!

11 oktober een t-mobile internet en tv-pakket besteld, 1 november is het geïnstalleerd. Sindsdien geen televisie ontvangst en een enorm haperend en uitvallend internet. Ondanks een super snelle glasvezelverbinding. Als ik wel internet heb, haal ik snelheden van bijv upload 11 mb. Dit terwijl ik een 100 mb pakket heb afgenomen. Afbestellen kan niet meer, want de herzieningstijd is voorbij. Die gaat namelijk in op dag van bestellen (11 oktober), terwijl je als klant pas na installatie doorhebt dat je erin bent geluisd. Ik vind het werkelijk schandalig! Ze wachten overigens met leveren van de installatie totdat die 14 dagen voorbij zijn. Ik woon nu in een nieuw huis, heb overal internet access point laten aanleggen om lekker snel internet te hebben en word ik nu geconfronteerd met deze wanprestatie van T-mobile

Kari Van Der Pluijm
09-11-2019

Contact

Ze proberen alle manieren van cint te vermijden eindelijk formulier ingevuld staat er oeps gaat iets verkeerd en op messenger stellen ze een verslag en dan ineens verbinding verbroken

Hedia
06-11-2019

Haperend tv beeld en wegvallende WiFi

Kan niet normaal tv kijken zonder haperend beeld. T-mobile is op de hoogte maar zegt er niks aan te kunnen doen. Ligt aan de glasvezel kabel van kpn zeggen zij. Dus als klant heb je pech.

Dan ook het constant weg vallen van de WiFi, ene moment heb je de snelheid waar je voor betaald het andere moment doet niks het meer en dit meerdere malen per dag.

Klantenservice kan niks voor je betekenen en zeggen zelfs dat wanneer zij deze problemen zouden hebben zij ook weg zouden gaan (gezegd door meerdere personen van de klantenservice)

Enige wat wij dus nog kunnen doen, opstappen en andere provider zoeken.

Guus
05-11-2019

Overstappen naar T-Mobile lukt maar niet

Aantal mobiele abonnementen zouden van KPN naar T-Mobile gaan. Nadat de bezorging van de SIM kaarten al een drama was, zouden we op 18 juni 2019 overgezet worden naar T-Mobile. Dit gebeurde niet en na vele telefoontjes, excuses enz. enz. is het tot op heden nog steeds niet overgezet.

Lijkt wel of ze genoeg klanten hebben.

Overigens sturen ze al wel facturen voor datgene wat ze niet leveren.

Kortom een klucht van de eerste orde.

Peter
03-11-2019

Slechte service en zeer slecht internet en TV

Hallo, ik heb een klacht., ik heb enige tijd geleden contact gehad met de klantenservice van tele2 . Want wilde graag weten of ik een internet en tv abonnement bij jullie kon afsluiten met korting omdat ik ook 3 mobiele telefoonabonnenmenten heb bij tele2. Een medewerker vertelde mij dat tele2 en t-mobile samen zijn gegaan en dus dat ik een abonnement bij t-mobile direct bij deze medewerker kon afsluiten. Op 10 oktober is mijn tv en internet abonnement ingegaan. Dit abonnement en van t-mobile is zeer slecht en als ik dan de klantenservice wil bellen word je of weggedrukt of je krijgt wel een medewerker aan de lijn en belooft om terug te bellen wat vervolgens ook niet gebeurt. Het internet is zeer slecht met veel storingen en heb alleen beneden internet maar boven niet. Heb ook 2 tv-decoders waarvan er maar 1 tegelijk gebruikt kan worden. Het zenderpakket is ook een addertje onder het gras want ik wilde graag de duitse rtl television dit voor de formule 1 en hiervoor moest ik werderom een extra pakket voor afsluiten. Dus weer gebeld met t-mobile en nu kreeg hier te horen dat ik t-mobile voordeel kon activeren en dan dit pakket gratis voor 1 jaar te kunnen gebruiken. Eenmaal dit allemaal gedaan te hebben bleek dit niet werken omdat ik geen t-moblile abonnement had maar een tele2 abonnement. Dus heb slecht internet slechte tv ontvangst (blokkerig beeld) . Boven helemaal geen internet. Waardeloos zenderpakket en kan moeilijk tot geen contact krijgen met klantenservice t-mobile.ik ga overwegen om met mijn drie tele2 mobieil abonnementen over te stappen naar een betere betrouwbare telecomprovider als er geen passende oplossing komt. Ben er goed ziel van dat ik een jaarabonnement heb bij het enorm slechte t-mobile.

Jeroen
03-11-2019

Slecht geholpen, slecht internet

Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren.… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!

Nvt
31-10-2019

Internet thuis is zeeeeeer langzaam

Ik heb sinds een week internet thuis van t-mobile. Maar het valt telkens uit en het is traag. Wat jammer! Ik was liever bij mijn oude provider gebleven als ik dit had geweten. T-mobile, doe er aub iets aan. Hartelijk dank!