Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Diana
22-12-2023

Al jaren telefoon van t mobile naar volle tevredenheid.

Toen het Odido werd begonnen de problemen na ongeveer een week. Ik kon niet bellen of gebeld worden. Geen internet op mijn telefoon. Na een week ging het beter maar nu alweer 5 dagen onbereikbaar. Als een telefoontje al lukt wordt de verbinding steeds verbroken.

Zodra mijn jaarcontract afloopt ben ik weg.

Onbegrijpelijk hoe zo'n sterke merknaam zo snel kan worden afgebroken. Als ik al die vernietigde reviews zie heb ik medelijden met iedereen, en met mezelf.

Ik zeg wegwezen.

Bart
19-12-2023

Voor 28-11 een afspraak met de monteur. monteur kwam, vroeg om de router. We hadden nog geen router ontvangen. Oh, heb er nog een in de auto. Werkte niet. 29-11 pakket dienst met de router. Op 1 december weer een monteur. Deze sloot de eerdere router aan. Hoera internet werkte. Einde van de week, internet weer weg. Afspraak maken met odido ( je moet dan wel geduld hebben, want je gaat lang in de wacht ) En daarna werd de ramp steeds erger. Wel reeds een aankondiging van een factuur. Geen internet, weer een monteur die alleen maar zei, hij werkt niet. ( alsof we dat zelf al niet geconstateerd hadden. monteur belde met "back office " Heb de man gesproken hij was beleefd, ik ben ook beleefd gebleven, immers deze mensen kunnen er weinig ( letterlijk weinig ) aan doen. Er werdt mij gevraagd wat ik van het hele gebeuren vond. Mijn mening was en is dat odido een hele slechte keuze bleek te zijn en dat ik overwoog om maar weer op te stappen. Dat heeft odido meteen geregeld. Zit n dus zon

Anna
19-12-2023

Zonder met mij te overleggen is mijn opzegdatum verschoven. Ongelooflijk triest! Hoe verdien je dan aan je klanten. De adviseur Ronald was erg onbekwaam en zette mij in de wacht die eeuwigheid duurde ( terwijl ik een vrij simpele vraag had), totdat ik uiteindelijk op moest hangen.

Inge
18-12-2023

Dames en heren mocht u zich ooit eens machteloos, voorgelogen, en geridiculiseerd willen voelen moet u vooral klant worden van odido. Zelf kruip ik nog liever door de schijt dan ooit nog iets te maken te hebben met dit bedrijf. Lang verhaal kort: mijn telefoon was gestolen en er waren €300 aan kosten op mijn rekening gemaakt. De klantenservice was onbereikbaar en zodoende kon ik mijn simkaart niet blokkeren. Odido heeft die kosten pas na meerdere telefoontjes over dit incident gemeld, heel fijn dat zij zo goed op fraude letten. Na drie lange maanden aan bellen, mailen, en loze beloftes (lees: leugens) kreeg ik prompt te horen: “maar mevrouw, uw simkaart is uw eigen verantwoordelijkheid, wij kunnen niets voor u doen”. Uiteraard hoeft odido zelf geen verantwoordelijkheid te nemen voor het überhaupt proberen te helpen van hun klanten…. Uiteindelijk weer een belofte gekregen dat ik deels vergoed zou worden, uiteraard heb ik dat geld nooit ontvangen. Fijne kerst allemaal.

Azona
18-12-2023

Sins overstap van kpn naar odido hebben we onstabiel internet. Regelmatig hoge ping tussen door.

Na hoop heen en weer met bewijzen genoeg dat het bij hun ligt is de oplossing “moet je maar negeren”

Eerst nog andere toezeggingen doen zo als nieuwe modem op sturen ect maar ho maar.

En alles maar ook alles schuiven op de klant dat daar probleem ligt ook al heb je bewijzen dat dit niet het geval is.

Hier voor glasvezel van kpn nooit een probleem gehad en dag 1 odido problemen.

Wie dit lees en dacht goh odido is interessant. Doe het niet!

Beter paar euro meer bij kpn dan hier iets van nemen. Dat is mijn advies. Zelfs ziggo die tering duur is zal nog beter zijn.

Ivo
18-12-2023

Tijdens een storing (> 6 dagen dagen) krijg je verschillende (> 6!) verhalen en toezeggingen vanuit Odido die later worden tegengesproken en niet worden nagekomen.

De meest bizarre variant was dat collega 1 netjes een mail met zelfgeschreven informatie deelt over hoe ik de netbeheerder kan bereiken en als ik - in een ander gesprek - vraag om een bevestiging van een toezegging collega 2 aangeeft niet te kunnen e-mailen.

Als ik vervolgens aangeef dat ik alleen maar verschillende verhalen te horen krijg van de klantenservice en niet meer weet wat ik moet doen, dan blijft het bij "begrip", maar een oplossing volgt niet, bizar!

Begin er niet aan! Een storing duurt lang, je mag zelf met de netbeheerder bellen en een alternatieve (tijdelijke) oplossing komt maar moeizaam en hapert ook.

Begin er niet aan!

Nanny
15-12-2023

Na weken ellende door geen gebruik te kunnen maken van bellen sms'en WhatsApp waarvoor ik geen compensatie heb gehad,krijg ik zojuist m'n maandelijkse factuur voor mobiele telefoon t.w. is en blijft €18,66 nu plotseling €23,85.zonder enige uitleg. Dacht ik vd stress af te zijn doordat eindelijk alles weer werkt,schiet ik weer in de stress.wat een schandalig onbetrouwbaar bedrijf.Ook ik ga stappen ondernemen. Allemaal naar radar mensen, want dit moet stoppen. Ik ga m'n abonnement hierna onmiddellijk stopzetten! Weg met die stress.

Alicia
15-12-2023

Nieuwe mobiel besteld in september, krijgen we bericht dat er een storing was geweest in hun systeem en de telefoon opnieuw moesten bestellen, dus ook voor de tweede keer betalen, maar er werd beloofd dat we binnen 2 weken het bedrag teruggestort zouden krijgen. Na heel veel mails, telefoontjes en beloftes zijn we nu half december, geld nog niet terug gestort gekregen en er wordt nergens op gereserveerd. Nu een jurist er op gezet, na een week nog geen reactie. Dus dit zal op een rechtszaak uitdraaien, terwijl ze weten dat ze verliezen. Alle betaal bewijzen zijn in hun bezit, maar mijn vertrouwen is 0,000. Echt te walgelijk voor woorden dat ze je geld gewoon niet terug geven, ik noem dit diefstal.

Gerrit
15-12-2023

Odido een groot drama!

Ik heb vanaf 24 okt 2023 een Odido abonnement.

Vanaf 5 dec tot nu toe (13 dec) nog steeds geen internet en daarvoor de ene na de andere uitvallen voor meerdere uren.

Ben benieuwd wanneer dit gedoe opgelost gaat worden.

Als ik hierover wil bellen zit je min 15 min aan de telefoon en dat begrijp ik omdat andere gebruikers met dezelfde problemen te maken hebben.

Ook wordt de telefoonverbinding tijdens het gesprek in eens verbroken, ook dat hebben ze niet in orde.

Resultaat nooit met Odido in zee gaan.

Arsaba
14-12-2023

Niet aan beginnen. Internet van Odido, 1000 mbit maar heb regelmatig geen wifi op mijn telefoon, laptop of computer, elke maand bijbetalen omdat ik extra 4g gebruik. Tv kijken een ramp, kan niet laden of het duurt lang. En dan heb ik het nog niet over de service van odido. Zeggen terug te bellen maar helaas. Ik ben nu bijna 4 maand verder. De enige keren dat ze snel reageren is als je het abonnementsgeld storneert dan heb je binnen een dag een mail. Ga je mailen over je klacht dan kan je wel 20 mailtjes sturen maar geen reactie. Ook niet naar een maand.

John
13-12-2023

Kon vandaag mijn sim only abonnement verlengen weer en die van mijn vrouw. We wonen op het zelfde adres en krijgen dan korting. Gebeld en afdeling verlenging (Rixt) zou het allemaal regelen, maar we moesten een nieuw simkaartje voor mijn vrouw halen bij de Odido winkel in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Raar verhaal, maar het zal wel. We wilden graag naar sim only unlimited plus ons abonnement upgraden en dat zou bij elkaar dan 30,- + 20,- Euro, totaal 50,- gaan kosten. Het nieuwe sim kaartje moest even nummerbehoud hebben en dat zou binnen een paar dagen geregeld zijn en dan kon de oude sim kaart weg. Enfin. winkel in en de jonge knaap zit wat met z'n computer te rommelen en ja, morgen hebben jullie allebei unlimited plus en mijn vrouw moest op de 19de december 2023 haar simkaartje even vervangen. Makkelijk want dan kunnen we 'm meteen in Amerika gebruiken dachten we. We komen thuis, lezen onze mail, blijkt het nieuwe simkaartje pas 13-1-2024 het nummerbehoud te krijgen en in de tus

Cesar
12-12-2023

Wat een stel oplichters zijn dat na 1 dag direct opgezegd en troep terug gestuurd krijg je een rekening van 309 euro ze denken zeker dat dat betaald wordt ga wel naar de rechtswinkel of advocaat

Ikhlaas
12-12-2023

Hele slechte service!

Melanie
11-12-2023

Wat een slecht bedrijf, beloven van alles , komen er hun beloftes niet naar, 4 keer pakketje aangevraagd niets verzonden of verkeerde adres geleverd. Dus wij hebben geen internet bij ons in het nieuwe huis. Zijn nu nawr kpn gewisseld.

Martha
11-12-2023

Sterk af te raden.

Altijd een tevreden tele 2 klant geweest. Ben automatisch overgeschakeld naar Odido. Reis veel binnen Europa. Was bij tele 2 nooit een probleem. Nu idioot hoge rekeningen. Wil overschakelen naar een andere provider maar heb blijkbaar een contract met odido waar ik niets van weet. Moet 146 euro aflos kosten betalen of lid blijven tot september 2025. Belachelijk. En dit voor iets waar ik nooit mee ingestemd heb. Heb geprobeerd te bellen maar krijg een meisje aan de telefoon wat daar gewoon is neergezet met standaars antwoorden en die je totaal niets verder helpt. Idioot dat zo iets gewoon kan en dat je als klant zo voor het blok wordt gezet.

Ik heb nog nooit een negatieve review geschreven. Omdat bedrijven meestal behulpzaam zijn om dingen op te lossen. Maar iemand zo maar 146 laten betalen bovenop al die idioot hoge rekeningen van de laatste maanden is gewoon onacceptabel.

Orno
06-12-2023

Nog nooit probelemen gehad bij T-mobile met internet, maar helaas na overname van odildo krijg ik regelmatig internetstoringen. Snelheid is ook ondermaats ineens.

Jaco
05-12-2023

Slecht begin van Odido.

Sinds 1 dag zit ik al zonder internet terwijl gezegd was dat de overstap naadloos zou overgaan.

Pas over 2 dagen komt de monteur ons aansluiten, maar Odido heeft het internet al bij de vorige provider beëindigd.

Het maken van een afspraak met de monteur is op zichzelf ook al een ramp.

Ik heb nu al spijt de overstap gemaakt te hebben. Erg slordig allemaal, op zijn zachts gezegd.

Gonnie
05-12-2023

Al lange tijd problemen met de internetverbinding. Telefonisch wordt mij medegedeeld dat ik door de technische dienst terug gebeld zal worden. Er gebeurt niets. In de winkel een zeer botte medewerkster die alvorens ik iets uit kan leggen zegt dat het aan mijn telefoon ligt en mij verder gewoonniet helpt. Om te kotsen.

Anique
05-12-2023

WAARDELOOS! Altijd tevreden klant bij T-mobile geweest. Abonnement verlengd bij odido. In een keer moet ik betalen voor bellen naar het buitenland. Nooit een probleem geweest. Bij het verlengen stond ook onbeperkt bellen en sms'en in de EU. Blijkbaar is dat niet wat ze bedoelen. Dat betekent dat als ik IN België ben ik geen extra kosten heb als ik naar iemand in België bel. Vanuit Nederland naar België moet ik nu extra kosten betalen. Dat is nog nooit zo geweest. Heb altijd kunnen bellen naar België vanuit Nederland, zonder extra kosten. OPLICHTERS! Had ook meteen voor tv en internet een abonnement genomen. Is al 2 maanden geleden dat ik dat heb afgesloten, wacht nog altijd!

Martijn
04-12-2023

Chanteren, liegen, internet afsluiten onder valse voorwendselen