Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Brit
22-02-2019

T-mobile is niet aan te raden

Nieuw klant geworden maar ik ben Verkeerd geïnformeerd door een medewerker ze hadden beloofd dat ik het zelfde zou krijgen als wat ik had maar dan voordeliger. NIET DUS! Ik ben duurder uit en de diensten die ik wil hebben die kunnen ze mij niet bieden terwijl het zo wel werd gezegt. Ik heb de medewerker blindelings vertrouwd maar dat had ik dus niet moeten doen. Nu kom ik niet van het contract af zeggen ze omdat ik 2 weken bedenktijd heb gehad. De problemen kwam ik pas tegen toen alles werd geïnstalleerd maar dat maakt hun niks uit. Ik baal gruwelijk! Nu kan ik het bekijken. De medewerkers krijgen lekker bonus om klanten binnen te halen op basis van leugens maar daar Word niet naar gekeken. Klant is de pineut. buitenom dit werkt het kastje niet, klantenservice is bagger, ze komen hun belofte niet na, zit 3 dagen achter elkaar uren aan de lijn en nu werkt het nog niet na behoren. Dit heb ik nog nooit eerder ervaren.

Wat nu.

Anne
22-02-2019

Zeer slechte aansluitservice

Na 6 weken nog steeds geen WiFi via T-mobile thuis. Al 5 keer afspraken thuis gehad met T-mobile, KPN en Guidion, telkens weet degene die komt niet wat het precieze probleem is en kunnen we niet goed worden geholpen. Zeer slechte dossiervoering en interne communicatie, ik zou iedere nieuwe klant ten zeerste AFRADEN om T-mobile thuis te kiezen. Je kunt beter een paar euro per maand meer betalen - de kosten die wij gemaakt hebben door thuis te blijven van werk voor deze (onsuccesvolle) afspraken en de buiten de bundel kosten op onze telefoon zijn meer dan de meerkosten van WiFi via een andere provider. Niet doen!

Baas
22-02-2019

De facturen goed nakijken!

Facturen kloppen zelden of nooit.

Ook ontvang ik wel eens betalingsherrinneringen voor facturen die allang voldaan zijn.

Weegels
16-02-2019

Nieuw abonnement T-mobile thuis

Op 21-1-2019 een t-mobile thuis abonnement afgesloten (100Mbit internet) dit zou op mijn locatie tot maximaal 79Mbit internet kunnen. Voor mij geen probleem. Direct bevestiging via email en aanmelding voor mijntmobile. Ook een bevestiging dat hun mijn abonnement bij Ziggo opzeggen.

Op 7-2-2019 ontvang ik bericht dat mijn abonnement is geannuleerd, zonder vermelding van een reden.

Dezelfde dag nog contact opgenomen met tmobile via de chat. Na diverse chat berichten met de chatbot waar ik geen duidelijke antwoorden kreeg en geen reactie van een medewerker de dag erna telefonisch contact opgenomen en vertelde de medewerker mij dat het was geannuleerd omdat ze me de 79mbit ook niet konden leveren en maximaal 20mbit konden leveren, toen ik vroeg hoe het kon dat ze met de huischeck vooraf wel 79mbit aanboden kreeg ik geen goed antwoord, alleen dat dit de informatie van KPN was en KPN de lijn voorziet, ik moest maar zelf contact opnemen met KPN. Een uur of 2 hierna kreeg ik een chatbericht van een collega die op mijn chat bericht reageerde en aangaf dat 100mbit niet mogelijk was en hierom was geannuleerd maar 50mbit was gewoon mogelijk dus kon hij me abonnement opzetten hierna. Nadat ik deze persoon vertelde wat zijn collega's mijn hadden verteld en ik zelf contact heb opgenomen met KPN ( deze bevestigde dat 79Mbit op mijn locatie maximaal mogelijk is ook voor andere providers) kreeg ik weer een dag later een reactie dat 78Mbit inderdaad gewoon mogelijk was en begint hij me uitgebreid de kosten van het abonnement uit te leggen. Na weer alles herhaalt te hebben ( chats met klanten worden toch opgeslagen lijkt mij?) krijg ik op zaterdag een reactie dat het klopt wat ik zeg en hij er achter aangaat en me maandag iets laat weten. Maandag ( 11-2-2019 om 14:17) eindelijk weer een reactie dat ze me maar maximaal 20Mbit kunnen leveren, terwijl ik momenteel 40mbit van Ziggo heb. Mijn abonnement is per 18-2-2019 opgezegd en hiervan heb ik een bevestiging van Ziggo ontvangen. Tmobile duidelijk gevraagd of de opzegging is geannuleerd bij Ziggo waarop hun antwoord ja was en als ik het zeker wilde weten moest ik zelf maar contact opnemen met Ziggo.

Op 15-2-2019 krijg ik een retourbox van ziggo geleverd om mijn modem retour te sturen, na telefonisch contact met Ziggo bleek de annulering niet doorgegeven en heb ik dit dus nog zelf kunnen regelen voordat ik over 2dagen zonder internet en tv zat.

Al met al wat een belabberd service en communicatie daar bij Tmobile! Een dikke afrader dus wat mijn betreft.

Taco
15-02-2019

Contract binnen, niks werkt + extra rekening

Waar moet ik beginnen. Start met installatie, verkeerd geïnformeerd, rekening 76,50. Geen Netflix via t-mobile, korting zelf regelen via 2 verschillende accounts, afstandbediening werkt niet door kastdeur, internet traag, geen internet meer op zolder, geen enkele service mogelijk, 2e kast niet geïnstalleerd vanwege tijdgebrek en evt extra kosten. Kortom halve dag t mobile en nooit eerder zoveel frustratie gehad. Oh ja slecht t-mobile mobiel verbinding en reactie jammer joh je had 14 dagen bedenktijd voorbij, of een dikke afkoopsom. een jaar lang zit je vast en wij kunnen niks aan uw klachten doen.

Arjen
14-02-2019

Heel instabiel internet

Erg instabiel internet, zowel over LAN als wifi. TV signaal is wel goed.

Ro
12-02-2019

T-Mobile levert geen internet, biedt geen oplossing

In januari 2018 meld ik mij aan als nieuwe klant bij T-Mobile glasvezelinternet. Omdat het vanwege werk belangrijk is dat ik geen dag offline ben tijdens de overstap van huidige provider naar en T-Mobile en vraag ik de telefonische verkoopmedewerker: "de overstap verloopt vlekkeloos?" T-Mobile: geen probleem, u bent geen dag offline, beloofd!"

Vanaf 14 februari zou ik razendsnel T-Mobile glasvezel internet hebben.

De T-Mobile brief die een paar dagen volgt spreekt ineens over de 18e. Bij het maken met een afspraak met de T-Mobile installateur is deze datum ineens veranderd naar *28 februari*. Bijna twee weken na de toegezegde datum van de 14e.

"Qua agenda kunnen wij best eerder, maar T-Mobile zet pas het signaal door vanaf de 28e", aldus het installatiebedrijf.

Gebeld met 'Celine' van T-Mobiles klantenservice. "Helaas", aldus Celine. "We kunnen niets voor u doen. Vanaf de 28e krijgt u pas internet van ons".

Oplossing heeft Celine niet. Ik moet het er maar mee doen. "Ja, ik kan als klant een voucher krijgen voor T-Mobile mobiel internet. Maar of ik als klant dan wel eerst even een mobiel abonnement wil afsluiten bij T-Mobile.

De andere optie: "U kan het contract opzeggen. Daarvoor brengen we wel 75 euro administratiekosten in rekening."

Garanties over 'een vlekkeloze overstap' van de verkoopmedewerker of niet, T-Mobile heeft geen oplossing. Daarmee vind 'Celine' het gesprek afdoende en wordt de verbinding bot verbroken.

De oplossing is simpel. Doe als bedrijf wat je beloofd: een vlekkeloze overstap naar T-Mobile. Dat betekent niet: de klant bijna twee weken zonder internet laten zitten.

Kan je als T-Mobile zijnde deze belofte niet waarmaken: kom dan met een passende oplossing. Bijvoorbeeld: tijdelijk mobiel-internet om de internetloze-periode te overbruggen, zonder dat de klant daarvoor een extra abonnement moet afsluiten (en dus extra kosten moet maken!).

Of annuleer kosteloos het contract. Wat niet alleen klantvriendelijk is maar juridisch gezien ook gewoon juist.

Verder: neem je klant serieus en sta deze goed te woord met daadwerkelijk antwoorden op vragen. De lijn verbreken omdat je geen antwoord hebt is te onbeschoft voor woorden.

Hilde
10-02-2019

Incasso na 1 jaar na advies om over te stappen naar kpn

Na 1 jaar krijg ik een brief van een incassobureau dat ik mijn hele jaar abonnement moet afbetalen terwijl deze dienst geen seconde aangesloten is geweest (was technisch niet mogelijk). Nu al verschillende mails gehad van T-Mobile thuis met verschillende redenen waarom ik toch zou moeten betalen, ene reden nog absurder dan de andere.

Hierbij de mail die ik van hen een jaar geleden heb gehad. Lijkt mij duidelijk, toch.

Beste Hilde,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel vervelend vind hoe het allemaal loopt.

Zoals beloofd stuur ik je een bevestiging van wat wij besproken hebben.

We laten de order zo lopen met de migratie naar KPN. Dat houdt in dat er een afkoopsom aankomt, deze afkoopsom hoef je niet te betalen. Wij gaan deze verrekenen door middel van een creditering. Als deze creditering is aangemaakt krijg je daar bericht over. Verder wens ik je veel succes en hopelijk zien we je volgend jaar weer terug als klant.

Charlotte
05-02-2019

Hele slechte service!

Na het afsluiten van het abonnement zou ik eredivisie krijgen gratis de eerste maanden. Dit is nooit aangesloten en geleverd na meerdere keren bellen geloofde niemand mij bij de klantenservice. Klachten worden niet serieus genomen en de interactieve tv slaat nergens op. Je kunt alleen terug kijken als t programma nog draait niet als het programma is afgesloten. Ik raad het niemand aan! Duur en slechte service levert niet wat moet

Yusuf
05-02-2019

Let op!

Voor je een t mobile thuis abbonement aanschaft let op, want t mobile thuis internet ondersteunt niet alle apparaten dat wel normaal op internet hoort te werken. Ennu zit ik vast aan een jaar contract:)

Enrico
04-02-2019

Hopeloze service

Na meer dan 10 maal telefonisch contact en 15+ nette e-mails, vandaag te horen gekregen dat de klantenservice mij niet tegemoet kan komen. Dit omdat de afdeling "creditering" de aanvraag afwijst, waarop de klantenservice zegt: "daar kunnen wij helaas niets aan doen".

Wel vindt de klantenservice het terecht dat ik een vergoeding vraag, omdat ik 10+ keer heb moeten bellen en 15+ keer heb moeten mailen voor meerdere administratieve fouten, meerdere foutief geïnde facturen en technische problemen door administratieve fouten.

Maar helaas kunnen ze me niet verder helpen.

Marco matser
29-01-2019

T-Mobile thuis

Na wat rond bellen besloten om met T-mobile in zee te gaan omdat we ook mobiele abonnementen hebben bij deze, ik ben naar een T-Mobile winkel gegaan om mij daar face tot face verder te laten helpen en alles te regelen, op de vraag is het makkelijk zelf aan te sluiten werd geantwoord maar meneer dat doen wij dat hoeft u niet zelf te doen.

Maar nu het bijna zover is krijgen we een mail dat we alles zelf moeten doen en dat het heel makkelijk is. he hallo T-mobile jullie beloven mij GRATIS een monteur.

wat een klote service jullie zijn geen haar beter dan een ander.

Maaike
25-01-2019

Ongelooflijk slechte service

Verhuizing doorgegeven, gekozen om dit 6wkn vooraf te doen om zo de problemen van de overstap mogelijk voor te zijn. Nou. helaas. modem is kwijt geraakt in de post. 'mevr u kunt zelf even bellen met dat bedrijf' NEE! Dat is jullie taak!

Inmiddels 8wkn verder en geen internet. Wel een automatische incasso gehad en die gelijk terug laten storten. Daardoor systeem verstoord?!? Nu nog langer wachten op internet. Als ik dit vooraf had geweten dan had ik dit noooooooit bij T-Mobile afgesloten. Ik had de reviews moeten lezen.

Tttt
22-01-2019

Ze snappen je verhaal maar boeit ze geen hol

Al 7 dagen zonder tv, telefoon en internet. Leggen de bal neer bij Reggefiber. Ongehoord slecht, beloofd wat voor de toekomst

Tony
18-01-2019

T Mobile beloofd Mbps maar levert Kbps

Internetsnelheden bij de jongens met het "beste netwerk" blijken achteraf niet in Megabit per seconde maar eerder in Kilobit per seconde. Complete waanzin.

Onbetrouwbaar.

Ruud
12-01-2019

Heeeel Slim

Afgelopen nacht storing op Mobile thuis, vervelend maar het kan nu eenmaal gebeuren. de T Mobile service is echt grandioos, jawel, ze sturen een mailtje om je te informeren dat er een storing is. :D :D en je hebt geen internet. echt heel erg over nagedacht. NOT

John
12-01-2019

Super gaaf

Van Ziggo naar T-Mobile was een eitje alles ging gesmeerd.

Aanlevering, monteur en in 1 keer alles top.

Heel weinig last gehad. Voor minder geld sneller en meer keuze in een woord heel blij met de overstap absoluut een aanrader.

Hans
10-01-2019

Matig tot slecht

Ten eerste krijg ik bij lange na niet de downloadsnelheid die ik heb besteld.

Daarbij is het internet in de avond het slechtst, juist wanneer je lekker op de bank een serie of film wil kijken, lukt dit van tijd tot tijd niet of nauwelijks, en vaak dan maar op een lagere kwaliteit. En dan heb ik het niet over van Super HD naar HD. Nee, ik hoop dan een film op 360p te kunnen kijken.

En dan vandaag kwam de druppel, hele dag op de universiteit, daarna sporten en als ik dan thuis ben moet ik helaas verder aan de studie. En dan kan dit niet omdat mijn internet voor een goede 45 minuten er af lag. PC opnieuw opstarten, modem uit en aan doen, niks werkte. Alleen wachten tot ik om half 1 's nachts eindelijk weer op het internet kon.

Het krijgt nog een 4 omdat deze ervaringen niet dagelijks zijn, en het meestal best prima werkt, maar ik ben er zeker niet over te spreken.

Monica
07-01-2019

Wanpraktijken van T-Mobile/thuis

DE KLACHT

Mijn klachtenlijst is oneindig! Een zeer verkorte versie geef ik weer en t.z.t. zal ik dieper op de kwestie met T-Mobile ingaan als mijn advocaat de pleitnota heeft geschreven!

Zijn er mensen die zich willen voegen aan mijn zaak, want ik sleep T-Mobile voor de rechter, dan kunnen mensen mij een e-mail sturen.

Het e-mailadres is geen grap! Je kunt jouw bericht sturen naar (e-mailadres verwijderd) .

De klachten zijn o.a:

Medewerkers die in mijn oren ophangen om over de toon waarop tegen je gesproken wordt nog maar te zwijgen. Beloften worden niet nagekomen ondanks de feiten die sommige medewerkers bij T-Mobile erkennen. Medewerkers geven elkaar de schuld en 'sturen de klant van het kastje naar de muur.'

De diensten werken niet of nauwelijks. Het internet loopt veel te traag dan wat is overeengekomen.

T-Mobile brengt onterecht bedragen in rekening en ook kosten. Heel veel medewerkers maken misbruik van hun functie dan wel van hun bevoegdheden. Het systeem van T-Mobile is 'zo lek als een mandje.'

De klant staat te lang in de wacht en de gesprekken worden verbroken maar je moet ook achter de feiten aan. T-Mobile heeft zich schuldig gemaakt aan wanprestatie, een tekortkoming in de nakoming!

Manipuleren het systeem en brengen onnodige en extra kosten in rekening.

Sommige medewerkers vooral die van Certin maken misbruik van het systeem maar misbruiken de functie om de block erop te zetten als je tegen hen ingaat. Een hoop medewerkers van T-Mobile zijn het met mij eens maar ondanks de fieten gaat T-Mobile stug door met de wanpraktijken. Ik zou niemand aanraden om naar T-Mobile te gaan want goedkoop is duurkoop. Ze staan nog in 'de kinderschoenen' maar ondanks dit gegeven, slechte service en diensten. Medewerkers sturen je 'van het kastje naar de muur. Continue moet ik achter de feiten aan. Afdelingen maar vooral medewerkers werken niet samen en communiceren niet deugdelijk met de klant! Dit is de zeer verkorte versie!

T-Mobile heeft veel schade aangericht en dat pik ik mooi niet. Ik heb genoeg geduld gehad. Dit bedrijf moet ophouden te bestaan want het is een oplichtersbende en dan druk ik me nog zacht uit.

DE OPLOSSING

Ik heb te vaak gebeld met T-Mobile en beloften komen ze niet na ondanks de feiten. Meerdere medewerkers erkennen mijn klacht. Ik zou een tegemoetkoming krijgen en de klacht is nog steeds niet opgelost! Ik stap naar de rechter. T-Mobile is onbetrouwbaar gebleken. Hun systeem 'regent klachten' van mij! Tot op heden en ondanks de toezegging nog niks gebeurt en sta onterecht voor de zoveelste keer op de block. Rekeningen kloppen niet en er worden onterecht kosten in rekeniing gebracht.respectloos, corrupt bedrijf. Ben niet te beroerd om ook aan te geven dat er goede medewerkers werkzaam zijn maar de rotte appels, met name medewerkers van Certin, versterken de wanpraktijken van T-Mobile om over het Bestuur en Hoofdkantoor nog maar te zwijgen. Heb een Logboek en een dossier opgebouwd en de feiten liegen er niet om.Strijd tussen de klantenservice en de afdeling Certin waarbij Certin de boventoon voert.geen respect voor colleg's maar zeker niet voor haar klanten.Sluit jouw deuren T-Mobile.laat geen spaan van jullie heel.betalen maar niet presteren.zooitje.nog zacht uitgedrukt maar schaam je diep.de lijst is oneindig.

Erwin
05-01-2019

Onterechte afschrijvingen

Vanaf 17 september 2018 via de 'overstapservice' al geen klant meer, maar t-mobile blijft gewoon doorgaan met afschrijven. Herhaaldelijk bellen met klantenservice levert veel wachten, onbenullige antwoorden en begrip voor de situatie op, maar ook verschuilen achter 'het systeem'. Schande dat je een brief krijgt waarin een datum van terugbetalen wordt gemeld, maar ze je geld dan alsnog achterhouden. Onterecht geld afschrijven en het dan niet teruggeven schuurt tegen diefstal aan. Maar ja.het systeem hè.