Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Anita
20-04-2021

Retourbedrag

Ik ben al drie maanden bezig om een bedrag teruggestort te krijgen voor het bedrijf waar ik werk.

De retour gestuurde telefoon is ontvangen door T-mobile, bevestiging ontvangen op 24 februari. De klantenservice , overigens hele vriendelijke mensen, bevestigen bij ieder telefoontje (9x) dat wij er recht op hebben en dat ze de fin. afdeling zullen e-mailen. Maar er komt niets terug, en die fin. afdeling is niet te bereiken.

Bloeddruk verhogend zoiets. Om helemaal van uit je vel te springen.

Nu maar weer eens een officiële klacht ingediend.

RF
14-04-2021

Asociaal bedrijf

Wij zijn geen klant en willen geen klant worden. Ongevraagd simkaart van Tele2 ontvangen, met Tele2 gebeld en doorgestuurd naar T-Mobile. Kaart mocht doorgeknipt worden was onbekend wie hem verstuurd had. Daarna wel aanmaningen ontvangen. Laatste aanmaning en aangemeld bij Preventel. Incasso afdeling gebeld (kastje) kan niets doen en stuurt door naar klanten service (maar we zijn geen klant?) (de muur). Leuker kunnen we het niet maken.

Fred
12-04-2021

Overstap Vodafone naar T-Mobile afgewezen zonder opgaaf van reden

Wij hebben een vier tal sim-only abonnementen bij T-Mobile en 2twee bij Vodafone. Nu wilden wij de abonnementen samenvoegen naar 1 provider. Aangezien wij geen Ziggo internet kunnen afsluiten ivm met slechte verbindingen en Vodafone icm met Ziggo pas interessant is hebben wij besloten over te stappen naar T-Mobile. Mobiel.nl biedt de overstap aan zonder aansluitkosten in rekening te brengen. Dat is toch weer €50,- minder uitgegeven dacht ik. Zo gedaan zo geregeld. Contact met Mobiel.nl verliep vlekkeloos en de overstap was geregeld dacht ik.

Krijg ik van T-Mobile een mailbericht dat de twee aanvragen afgewezen zijn. Oke, ik gebeld met Mobiel.nl wat er aan de hand was. Ik krijg van hen te horen dat zij mij ivm de privacy geen informatie kunnen geven en ik mij tot T-Mobile rechtstreeks moet wenden. Bij T-Mobile krijg ik ook niets te horen. Zij weten niet wat de reden van afwijzing kan zijn. Het heeft niets met leningen of iets dergelijks te maken wan het betreft hier een sim-only abonnement. Ik moet dan maar een onderzoeksaanvraag indienen dan gaat T-Mobile een onderzoek starten waarom er een afwijzing is. Dat kan twee weken duren.

Nog nooit heb ik zoiets vernederends meegemaakt als ik iets wil kopen. Ik moet als klant formulieren in gaan vullen zodat de verkopende partij een onderzoek kan gaan starten dat twee weken kan gaan duren. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Er rest mij niets anders dan te moeten concluderen dat, als T-Mobile mij niet netjes kan vertellen waarom de aanvraag is afgewezen ik daar niet als klant moet/wil zijn. Zeer slechte ervaring of zelfs shocking.

Harm
11-04-2021

Kan sommige sites niet openen,

Kan al weken sommige sites niet openen. Start ik een vpn verbinding dan openen de sites wel direct. tmobile zegt er mee bezig te zijn, er gebeurt echter geen moer. Kan niet eens meer gmail openen. Kan googleadservices niet openen (door google aangedragen verkopers van een gezocht product). Kan om maar wat te noemen aliexpres, reichlet.nl, reichelt.de, victronenergy.com niet openen. Met de windscribe vpn actief geen enkel probleem. Dagenlang heeft tmobile volgehouden dat het aan safari lag, dan weer aan chrome, dan weer aan firewall, dan weer aan adblocker, dan weer aan virusscanner dan weer aan modem. Maar het ligt nooit aan hun netwerk.

Irwin
11-04-2021

Slechte communicatie

Zowel voor mijn mobiele als thuis ben ik gelukkig overgestapt naar een andere provider.

TV & Internet:

Vaak storing

Lange wachten rijen voor bellen (op de laatste x na)

Personeel met weinig kennis

Vanuit T-mobile zijn ze niet echt behulpzaam en dat ligt niet aan het personeel, die zijn/ waren wat mij betreft prima helaas wel weinig verstand van zaken

Mobiel:

Bereik is op zich wel prima verder niet echt problemen, echter had ik zo een nare ervaring met T-mobile voor me nieuwe mobiele abbonement. Zij hebben mij door hun toedoen in een lastige situatie gebracht helaas hebbe nze voor mij geen poot uitgestoken.

Zolang alles het doet zijn ze op zich wel prima tot het moment dat er problemen zijn, net als nu 24 uur geen/slecht tv. Je wordt niet op de hoogte gehouden oid. ( ja community waar ze 3 berichten geschreven hebben in 24 uur tijd dat noem ik niet op de hoogt brengen)

Henri
10-04-2021

Slechtste provider ooit

T mobile is de slechtste provider ooit

Geen service en geen garantie bij hun en onbeschoft personeel

Annemarie
08-04-2021

Waardeloze service, WiFi en problemen worden niet opgelost

Zeer en zeer slecht

Zeer en zeer slecht! vanaf het begin deugt de wifi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met wifi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij tmobile nemen! het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

Neem nooit diensten af van t-mobile!

Fhylicia
28-03-2021

Opgelicht

Sinds 2016 klant bij Tmobile had een 100 mb internet thuis. Inmiddels na een jaar thuis werken met het hele gezin en dagelijks internet problemen hebben we ons internet verhoogd naar 1000MB.

Ondanks de verhoging hielden we de problemen.

Uiteindelijk toch maar weer contact opgenomen en is er een monteur op afgestuurd.

De monteur kwam het eerste minuut achter dat we maar slechts 90 MB halen. Wat een oplichting! . Dus ik heb jaren niet eens 100 MB gehaald maar wel betaald hiervoor.

Ik hoop dat ze maar heel snel zorgen dat TMobile een compensatie regelt voor al het leed wat wij sowieso het afgelopen jaar hebben gehad!

2 tieners en thuiswerkende zonder internet!

Yolanda
26-03-2021

SAWAT-ZEER ONBESCHOFTE MEDEWERKSTER

Belde voor informatie, omdat er maandelijks bedragen worden afgeschreven van onze zakelijke rekening. Daar kreeg ik als reactie: "omdat u klant was van Tele2. U reageerde niet op ons mail en bent automatisch klant bij ons. Ja, T-Mobile hanteert andere tarieven dan Tele2 waar u aan gewend was". Liet mij ook niet uitpraten en hing gewoon op, omdat madam al veel te veel heeft verteld zei ze. WoW, te gek voor woorden dit.

Sander
21-03-2021

Niet meer tevreden met T-Mobile

Contract verlengd in dec 2020. Maar al 3 maanden geen cent meer betaald aan rekeningen, omdat die op 0,00 euro staan. Zelfs een klein bedragje teruggestort gekregen waarvan je gewoon niet weet waarom, omdat de facturen die informatie niet goed geven.

Verschillende keren naar de klantenservice gebeld. Aanvankelijk was de reden voor geen factuurkosten compensatie, nu blijkt dat de contractverlening niet is doorgezet. En nog steeds niet, net weer gebeld, het stond nog steeds on hold, terwijl ze beloofden het in orde te maken 2 weken terug.

Dus dadelijk mag ik een rekening gaan betalen van een paar 100 euro door niet in rekening gebrachte facturen alsnog in 1x te incasseren. En T-Mobile die denkt dat dat allemaal maar moet kunnen.

Vind dit vrij schokkend, je betaalt toch iedere maand een behoorlijke bedrag voor glasvezelInternet en standaard TV en dan wordt je zó geholpen, uhhh. besodemieterd aan de telefoon.

Carola
19-03-2021

Geen communicatie over aanpassingen.

Ik ben prepaid klant. Als er een paar maanden niemand iets inspreekt op mijn voicemail (men belt liever later terug), dan zet T-mobile mijn meldtekst opeens uit. Mensen krijgen dan een algemeen bandje te horen. T-mobile meldt dat niet aan mij via SMS of e-mail, ik moet er maar zelf achter komen doordat een vriend mij vertelt dat hij weer eens een raar bandje kreeg te horen. Hierover staat ook niets op hun website. Heel raar.

Tip: T-mobile, blijf van mijn voicemail af, ik stel dat zelf in. Ik zet dat zelf uit of aan. Niet mee bemoeien!

Vandaag kon ik niet meer inloggen op de website, terwijl mijn wachtwoordmanager gewoon zijn werk doet. Via het formulier 'wachtwoord vergeten' zou ik mijn inlog kunnen resetten. De beloofde mail ontving ik echter niet en moest dus de klantenservice bellen voor het resetten. Als reden gaven ze op dat ze aanpassingen hadden gedaan aan de accounts en dat daardoor alle wachtwoorden gereset moesten worden per 16 maart. Ook hierover heb ik geen bericht per email of sms ontvangen. Ik mag eerst de ergernis meemaken van niet kunnen inloggen en niet zelf kunnen resetten.

Tip 2: T-mobile, communiceer met mij. Als je iets aanpast, meld het mij. SMS mij, Mail mij, Bel mij, stuur een brief per post. Jullie hebben al mijn gegevens. Ik ben bereikbaar!

Als dit toestel het niet meer doet, stap ik over naar een andere provider.

Soraya
18-03-2021

Slechte service en communicatie

Als het internet en tv het doen is het prima, wifi heeft goed bereik en tv stoort nooit.

Altijd tevreden geweest tot wij verhuisde afgelopen december. Met oudjaarsavond zaten wij zonder televisie omdat ze ons nieuwe huisadres hadden afgesloten ipv ons oude woning. Vervolgens de volgende dag pas contact op kunnen nemen met t mobile. Ze hebben ons toen met veel pijn en moeite weer aangesloten. En zouden ons oude adres afsluiten. Enkele dagen later was ons televisie en internet weer afgesloten op ons nieuwe adres en nog steeds niet op ons nieuwe adres. Weer telefonisch contact gehad, toen was het eindelijk geregeld. Even door de duidelijkheid, wij hadden 17 dec 2020 al schriftelijk ons oude adres opgezegd. Maar geen antwoord op gekregen, ze hadden het wel binnen gekregen werd ons telefonisch verteld. Enige tijd later werd er een bedrag van 359 euro van mijn rekening afgeschreven. Volgens hun was dit een afkoopsom. Maar wij waren helemaal niet weg bij t mobile. Dus terug geboekt. Vervolgens 2 x een herinnering gekregen dat ik het bedrag moest betalen. Weer paar x telefonisch contact gehad en het zou geregeld moeten zijn. Even later werden wij weer afgesloten want wij moesten volgens hun nog 359 euro betalen. Weer telefonisch contact gehad en t zou geregeld worden. Nu 2 weken later krijg ik weer een bericht dat we worden afgesloten. Want volgens hun moet er nog een bedrag van 35 euro betaald worden van januari. In mijn t mobile thuis staat dat dit allang betaald is en staat er zelfs dat ik 25 euro terug krijg. Dus rara waar gaat het mis. Ik heb geen idee. 1 ding weet ik wel. Zodra ik over kan stappen stap ik over. Voor mij geen t mobile meer. En dat zijn 3 abonnementen minder voor t mobile

Thirza
11-03-2021

Al ruim twee weken zonder internet. En ze doen niets om het op te lossen.

Al ruim twee weken zitten wij zonder internet door tmobile. Hun monteur kon het niet oplossen. En niemand weet hoe nu verder. Wij vragen elke dag wanneer het nu eindelijk opgelost wordt en telkens wordt er gezegd dat dit snel gedaan zal worden. Maar dit horen we al dagen. En er gebeurd daadwerkelijk helemaal niets. Op indienen van klachten ook geen reactie. Te bizar voor woorden, zeker in deze tijd.

Karin
11-03-2021

Waardeloos

Moet meerdere keren per dag mijn Wi-Fi box resetten tv valt dan stil en geen Wi-Fi meer meerdere keren gebeld er zijn 2 mannen hier thuis geweest nieuwe modem gekregen maar nog steeds hetzelfde issue ligt aan de lijn zeggen ze nou ben er zo klaar mee per volgende maand afgezegd!

Corrie
10-03-2021

Misleiding

De website is zo opgebouwd dat het lijkt alsof je glasvezel besteld.

In werkgelijkheid was dit dsl.

Na een klacht via een brief werd er totaal niet op m’n punt ingegaan!

Erg nare ervaring!

Patriek
10-03-2021

Glasvezel T-Mobile storing, ze doen niks!

Na heel wat internet providers met al hun problemen en de manier waarop je een storing oplost. sta ik helemaal versteld wat T-Mobile bied. internet valt weg midden in de nacht en komt ook niet meer terug. na bellen met de klantenservice kom ik tot de droevige conclusie dat er pas na gekeken word na 4 dagen (dat wil zeggen een soort van reset op afstand) als dat nog niet lukt gaan ze het uitzetten naar een monteur waar ik eerst een afspraak mee moet maken wat ook nog 3 werkdagen kan duren. Kort gezegd zou ik dus zomaar bijna 2 weken zonder internet kunnen zitten. blijf de klantenservice bellen en iedere keer krijg ik een ander verhaal zit nu al 3 dagen zonder. ik ben eerlijk technisch aangelegd en weet zeker dat het probleem niet bij mij ligt. je kan snappen dat het feit dat we beide thuiswerken het om een enorm probleem gaat. echt onbegrijpelijk dit. ik raad iedereen af om internet of een andere dienst via T-Mobile af te nemen!

RoDi
10-03-2021

Wifi van T-Mobile in nieuwbouw EPC 0 afraden

Wij zijn verhuisd naar een nieuwbouwwoning EPC 0 dus super geïsoleerd tripple glas ect. Maar dat is met T-Mobile een slechte combinatie. Je kan storingen opgeven tot je een ons weegt. Uiteindelijk komt dan het antwoord dat het aan de woning ligt en dat er niets aan gedaan kan worden. Let wel je hebt geen wifi alleen in de raamkozijn zittende met mazzel. 4g/5g kan je volledig vergeten ook voor visite of aannemers die niet meer bereikbaar zijn voor de baas. Kanalen vastzetten in de router voor stabielere wifi werkt ook niet. Overigens moet je iedereen de code van je wifi geven die langere tijd in je huis verblijft omdat zij slecht of niet bereikbaar zijn maar alle berichten binnen krijgen als zij het toilet bezoeken naast de router bij de voordeur. Na verschillende bezoeken van Gideon ook geen oplossing met of van T-mobile. Uiteindelijk een bevriende monteur gesproken die zei, het is T-Mobile zijn probleem en het is te maf voor woorden dat zij geen goed versterker systeem leveren dan alleen die Zytel die alleen in een straal van een meter werkt. Enige optie die over was is een mesh systeem van minstens 3 stuks. Het kost en paar 100 euro maar dan heb je wel wifi waar je dan in ieder geval via kan bellen. 4g en 5g komt nooit goed. Zo gezegd zo gedaan alles aangeschaft bij Media Markt en inderdaad 300 euro armer. Wifi werkt nu wel, code geven we aan vrienden en bekende die te vertrouwen zijn. Aannemers hebben dus pech. Een goedkoop/voordelig abonnement bestaat dus niet bij T-mobile. Dit is standaard plus tenminste 300 euro voor mesh systeem. Deze kan je dus ook gebruiken als je eindelijk van je contract af ben bij een volgende provider. Zeker niets huren als versterker bij T-mobile van Zytel of anders. Bij 3 stuks komt dat op 7,50 per maand extra doorlopend en nog steeds geen probleemloze wifi dat geld ben je dus echt kwijt in tegenstelling tot een eigen mesh systeem. Heft in eigen handen nemen of duurdere provider die zelf ook mesh levert wat T-mobile tracht te stellen via klantenservice dat Zytel hetzelfde doet. NIET DUS. Maar geen oplossing voor 4g en 5g dat blijft helaas.

Frans
08-03-2021

Televisie soms niet aan te zien, beeld vol blokjes en haperend geluid.

Vanaf het begin slecht tv beeld. Internet en telefoon geven geen problemen en zijn zonder meer goed. Tweemaal monteur langs geweest. Signaal en kabels zijn okay, maar Entone modem geeft veel problemen. Zou naar ander platform worden overgezet maar wacht nu drie weken maar nog niets vernomen. Ik heb een 1000mb abonnement en dat voldoet, anders was ik al lang weggeweest.

René
05-03-2021

Zeer slechte provider, herstellen eigen fout niet!

Een bedrag in rekening gebracht wat gratis zou zijn, T mobile gebeld, medewerkers weten het niet op te lossen dus sturen ze je alle afdelingen door en verbreken ze de verbinding.

eindelijk lukte het na nummer 6 toch nog vorige week iemand te spreken maar die kon het niet oplossen dus zouden ze terug bellen door de juiste persoon. Ja je raad het al al, dat gebeurd natuurlijk niet. Vandaag op dit moment 75 minuten bezig en 8 mensen gesproken, alle afdelingen door en weer drie keer de verbinding verbroken. meerdere malen langdurig in de wacht gezet. Zo onbeschoft zijn ze.

Ernst
05-03-2021

Als er iets mis is duurt het eeuwen om op te lossen

Het is allemaal prima als het werkt. zodra er problemen ontstaan door verschillende redenen met het netwerk dan is T-Mobile niet thuis. ben 2 maanden bezig geweest om T-mobile aan te sluiten. er zijn in die tijd 8 monteurs over de vloer geweest , telkens met het verhaal dat een andere schuldig is, het is continu vingerwijzen van Guidion en T-mobile, maar in de tussentijd is de klant de Dupe.

op dit moment is op een of andere reden het internet eraf. en nu begint het pingpong weer, is inmiddels anderhalve week geleden dat dit gebeurd is. de eerste monteur is geweest van Guidion en geeft T-mobile weer de schuld dat er iets verkeerd moet zijn gegaan in de Centrale die zich ergens in de wijk bevind.

en nu is het weer wachten op bericht, de daadwerkelijke status heb ik meerdere malen opgevraagd en het antwoord blijft maar dat ik moet afwachten en dat er tot die tijd niks aan te doen is. Problemen zijn zoveel makkelijk te verhinderen als er een monteur langskomt die bevoegdheid heeft om zowel de installatie te verzorgen als de aansluitingen in de centrale te bekijken.

op dit moment is het dus weer afwachten wanneer ik geholpen wordt. T-mobile hoef je eigenlijk niet meer te bellen, want er komt toch wel een standaardpraatje dat ze er niks aan kunnen doen en dat er meerdere klanten zijn.