Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ivo
12-11-2018

Bar slechte service. De rest oké

Altijd heel tevreden geweest. was eerst Vodafone. Die hadden toen een uitstekende service als je een probleempje had. Op zich werkt alles wel. Alleen de service is bar en bar slecht. Een livechat wordt niet beantwoord. Bij de telefonische klantenservice blijf je alleen maar in de wacht staan. De T-Mobile app werkt niet. Heel frustrerend allemaal

Fred
09-11-2018

Altijd wat, nooit iets goeds

Twee jaar geleden twee zakelijke abonnementen afgesloten. De afhandeling was op zijn zachtst gezegd een chaos. Maar goed, na twee maanden werkte alles naar behoren. Nu getracht te verlengen. Dat gaat zomaar niet. Ons abonnement bestaat niet meer en in het kort komt het er op neer dat de voorwaarden waarop wij destijds hebben afgesloten niet meer kunnen worden gehonoreerd. Volgens de medewerkster van de lokale winkel moesten we eigenlijk ook nog dankbaar zijn dat zij ons dat wist te melden. We hebben besloten om maar over te stappen op een nieuwe provider. Klaar met deze incompetente club.

Erwin
06-11-2018

Kwantiteit boven kwaliteit

Verkopers beloven veel en ook op een handige manier maar realiteit is total anders, alleen zit je er dan voor minimal een jaar aan vast. Raad iedreen T-Mobile af.

Tes
06-11-2018

Het is niet ons probleem

In mijn omgeving is ervaring met t-mobile zeer dubbel: sommigen ervaren bijna tot geen last, maar grote groep valt toch helaas in de problemen.

Hierbij wilde ik t-mobile adviseren om meer mensen in te huren bij klantenservice. Regelmatig moest ik 15 minuten (!), verschillende tijdstippen, wachten op een antwoord. Vooral bij hun monteur lijn.

Wij hadden 5 verschillende monteurs bij ons, en die konden ons niet helpen. Vervolgen moesten we zelf probleem oplossen en uiteindelijk met een handige kennis hadden wij eindelijk internet (terwijl het relatief simpel opgelost was. jammer.)

Na enkele maanden, eindelijk internet te hebben, kregen we toch gewoon forse factuur. Ik dus weer bellen, tja u heeft het niet goed aangesloten dus het is niet ons probleem. Uhm. u stuurde meerdere monteurs en die konden ons niet helpen?

Kortom: ik raad het erg af, betaal iets meer internet maar dan heb je ook wel meer service ook aangezien ze geen eigen monteurs sturen (TELE2, KPN etc.) en alles mag je zelf oplossen.

Janice
05-11-2018

Slechte verbinding

Al jaren tevreden klant bij tmobile mobiel, maar sinds ik tmobile thuis heb zoveel problemen. Internet werkt dagelijks niet, al 3 keer gebeld en nog steeds geen monteur langs geweest. Kan het abonnement ook niet opzeggen.

Murat
05-11-2018

2 weken zonder internet

Zit al 2 weken zonder internet en tv. Over 2 weken pas tijd dat er een monteur langs komt. Is toch te triest voor woorden en wel de volle pond betalen. Vergeet tmobile nooit meer!

Syna
05-11-2018

Slechtste service die ik ooit heb gehad.

Ik heb geen woorden voor ze. Ze zijn heel erg traag met een wijziging. een aantal dagen geleden heb ik een overstap gemaakt van lage breedband naar een hogere, de wijzigingen zoude plaats vinden. Het is nu inmiddels een aantal dagen voor bij nog steeds niet aangepast. Je betaalt wel voor de hoge breedband, maar je kan niet gebruiken. Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ik met ze meemaak. Vorige jaar heb ik de helft van mijn vrij tijd met ze gezellig aan de lijn gezeten. Als je nog niet bij Tmobile zit, begin liever hier niet aan.

Tevreden
03-11-2018

Internet tv en telefonie thuis

De gemaakte afspraken na gekomen. Monteur was zeer vriendelijk en ook na een klein op start probleempje alles netjes opgelost en fantastisch werkend achtergelaten. Beter internet en betere beeldkwaliteit dan ziggo. En het belangrijkste een heel stuk goedkoper?

Frank
02-11-2018

Overstapservice? Totaal geen service!

Ik denk ik maak gebruik van overstapservice van t-mobile thuis. Het staat ook op de website: Wij regelen alles voor u. Maar helaas, alles wat fout kan gaan gaat fout. Glasvezelkabel wordt niet aangelegd, apparatuur komt niet aan. het aanleggen van de glasvezelkabel mag je zelf regelen in tegenstelling tot wat T Mobile doet beloven. Zodat T mobile wel kan zeggen van. ja maar daar kunnen wij niks aan doen. Telkens als ik T Mobile thuis bel krijg ik te horen dat de orde is geannuleerd. Dat staat nou eenmaal in hun systeem. Maar ik heb de order niet geannuleerd. Dus als ik Reggefiber bel voor glasvezel zeggen ze de order is door t-mobile geannuleerd. of Reggefiber zegt dat ze maar niet aan kunnen sluiten omdat de lijn gereserveerd is. Of Reggefiber is verbaasd dat de aansluiting nog niet gerealiseerd is want zij hebben geen melding gehad dat het werkt niet klaar is. Ik had van t-mobile verwacht dat een overstapservice inhoudt dat t-mobile ervoor zorgt dat ik kabel krijg en signaal en apparatuur. Ik heb in augustus mijn abonnement afgesloten en vandaag 2 november is eindelijk mijn kabel binnen in het huis. maar helaas heeft T Mobile mijn apparatuur op 4 oktober opgestuurd, Oh nee toch niet. de order is weer eens geannuleerd en in de tussentijd zit ik de zoveelste dag weer thuis aan de telefoon. Sommige medewerkers van de klantenservice adviseren mij om ergens anders naar over te stappen omdat ze het proces maar niet op gang krijgen. Mijn verontwaardiging uit ik in de gesprekken met t-mobile thuis en één van de medewerksters word er een beetje wanhopig van mijn geloof ik. belt u nou alweer. hee. u weer. Ik ben in de tussentijd aardig gefrustreerd. En als ik dat zeg hoor ik alleen maar het standaard antwoord van de klantenservice: ja, dat begrijp ik. Maar dit is dus geen service. geen overstapservice. het aantal telefoontjes en uren dat ik aan de lijn heb gehangen met t-mobile thuis en Reggefiber en de miscommunicatie tussen hun loopt inmiddels in de dagen. maar ik ben degene die telkend moet bellen en alles moet regelen. Waaruit bestaat de overstapservice dan?

Cp
31-10-2018

Verkopen kan iedereen, maar afspraken nakomen is voor dit bedrijf niet weggelegd

Apparatuur 2 keer niet aangekomen. vervolgens helemaal geen apparatuur gekregen, onze tv kabel beschadigd met aanleggen glasvezel kabel. Niks opgelost. Vervolgens monteur aan de deur die wist niet dat er geen apparatuur was. Dus de communicatie onderling mankeerd ook van alles aan! Werd van alles beloofd bleek niks van waar te zijn. Dan krijg je ineens te horen dat het contract is opgezegd (Is door ons niks opgezegd) ga je naar een andere provider die alle fouten van T-Mobile oplost. krijg je te horen dat er ineens niks is opgezegd zitten inmiddels bijna half jaar zonder tv en internet. Willen ze ons door hun fouten onderling, een boete van €75 opleggen.

Bianca
30-10-2018

Zeer tevreden

Overstap van Ziggo naar T-Mobile ging makkelijk. Installeren was peanuts. Gelijk sneller internet voor hetzelfde geld kunnen krijgen met Klantvoordeel om dat ik ook mijn mobiele abbo daar heb. Nu moet ik natuurlijk de rest nog afwachten, storingen enz. Maar heb goede hoop.

Gerard
29-10-2018

Nooit moeten overstappen.

Waardeloos T-Mobile het is het niet waard met hoofdletters te schrijven Ik heb een abonnement 50 mb maar kom net aan 30 over en weer bellen met T-Mobile van kastje naar de muur gestuurd worden en kan mijn abonnement zonder boete niet beëindigen. Nu heb ik na de storing geen wifi meer. Ik kan maar beter niet meer bellen dan kan ik weer stekkertje er uit stekkertje er in. Vanaf het begin al problemen met het bedrijf. Gerard Heutink

Remco
28-10-2018

Bedroevende service T-Mobile Thuis

Ik ben al bijna tien jaar een tevreden gebruiker van T-Mobile mobiel. Na een verhuizing afgelopen zomer hebben mijn vriendin en ik daarom ook gekozen om T-Mobile Thuis (internet & TV) te nemen. Dit abonnement ging in op 13 augustus.

Helaas hebben we sindsdien alleen maar problemen gehad met het internet en TV. Er zijn drie monteurs langs geweest van Guideon voordat het internet uiteindelijk werkte.

Daarna zijn er nog twee monteurs lang geweest om de TV proberen werkend te krijgen. Dit is niet gelukt.

Per 5 oktober hebben we dus uit noodzaak ons abonnement moeten beëindigen omdat het T-Mobile niet gelukt is om de TV aansluiting te regelen. Van ons wordt nu wel verwacht dat we de volledige rekening (€127,98 in Aug/Sept en €4,84 in Okt) betalen. Ons inziens is dit zéér onterecht.

Een opsomming: - Er zijn 5 monteurs van Guideon bij ons thuis geweest waarvoor één van ons een tijdblok/dagdeel thuis moest zijn. - In totaal hebben we 258 minuten (ofwel bijna 4,5 uur) met de klantenservice aan de telefoon gezeten. - Er is ons meerdere malen beloofd dat we teruggebeld zouden worden (bijvoorbeeld door de technische dienst of de klantenservice), slechts één keer is dat ook daadwerkelijk gebeurd. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. - We merken dat er geen kennis van ons dossier is. Er is niet één persoon die zich verantwoordelijk voelt. Bij T-Mobile zou onze casus toch moeten zijn opvallen bij het management. Herhaaldelijk werd dezelfde oplossing aangeboden. Zo hebben we twee verschillende modems en drie verschillende TV kastjes opgestuurd gekregen. Dit terwijl verschillende monteurs van Guideon de conclusie trokken dat het niet aan de apparatuur lag. - In de periode 13 augustus t/m 5 oktober hebben we 12 dagen geen internet gehad en dus geen enkel moment TV.

We zijn inmiddels overgestapt naar een andere glasvezel provider en een monteur van Gideon heeft dit keer het internet en TV binnen een half uur werkend gekregen.

T-Mobile schuift vervolgens bijna alle verantwoordelijkheid van zich af. Op de volledige rekening willen ze niet meer dan €34,- crediteren. De installatiekosten moeten gewoon betalen. Nog beschamender is dat T-Mobile een nieuwe rekening gestuurd van €125,- omdat ik volgens hun één van hun twee modems niet zouden hebben teruggestuurd. Terwijl ik dit zeker wel gedaan heb. Al met al een bedroevende service.

René
26-10-2018

Betalen maar geen beeld en monteur

Waardeloos bedrijf heb 7 maanden een contract en heb nog nooit beeld gehad via t mobile ze beloven een monteur en sturen dan een nieuwe kast. ik kijk al die tijd ziggo die nog niet is afgesloten zodra het kan stap ik weer over en sluit meteen mijn zakelijke mob telefoon over ben het zat

Leonie
22-10-2018

Alleen maar storing en trage service

Mijn moeder is in juni vorig jaar overgestapt naar T-mobile vast. en sindsdien de ene storing na de ander. Elke dag valt het internet wel 1 a 2 a 3 keer weg. ze moet dan op haar knieeen met bijna 60 jaar om alle stekkers erin en eruit te doen. want dan doet het internet het weer een paar uur. Belachelijk. Zelfs als je klantenservice belt en je staat in de w8 geven ze aan dat dit normaal is! Doe de stekker er even uit en erin. onderhand is nu de modem zelfs overleden en wat denk je? Ze kan ruim een week wachten voordat er een nieuwe opgestuurd wordt. Als je aangesloten wil worden zijn ze zelfs sneller. We zijn er echt klaar mee! Ik stel voor. laten we ons sterk maken met ze alle en het contract gewoon ontbinden. Wat nou wachten tot abb. Is afgelopen. zoveel mensen met zoveel klachten. en dan dreigen met boetes. nou wij zijn nette mensen maar je mag toch verwachten dat als iets niet functioneert naar behoren dat je recht hebt dat dit wordt opgelost en als het dus al zo lang duurt dat je recht hebt op het te ontbinden. Tmobile nooit en nooit meer.

Harry
21-10-2018

Overstap liep redelijk goed

Door nummerbehoud aanvraag bij ZIGGO stopte ZIGGO per direct telefonie dus dat lag er bijna twee week uit. Ik had zelf kabels gelegd dus toen Guidion kwam heeft ie alles geactiveerd. Telefonie liep direct. Internet via ons eigen router aangesloten bedraad op het modem liep ook direct. De snelheid is bedraag pakweg 100/100 dus ok. Wifi wisselt per plaats in huis.Ligt ook aan router, repeater etc. speel er nog mee. Ik heb echter nu ook klantvoordeel ingesteld en dan moet alles 200/200 worden, dat werkt nog niet, maar ik heb hoop :-)

Angelique
20-10-2018

Slechte wifi, slechte service

Wifi snelheid 20 up en 30 download via glasvezel, terwijl ik betaal voor 100/100. Monteur van Guidion was onbeschoft en kon het probleem niet oplossen. Mocht kiezen voor sneller wifi beneden of boven, beiden kon niet. Dan liever meer betalen bij Ziggo, nooit meer T-mobile.

Marco
15-10-2018

Leugenaars

In de winkel is mij toegezegd dat ik voor vier tv’s boxjes kon krijgen. Ja meneer geen probleem met opneem functie. Eind van het liedje klopt niks van internet is niet toereikend zeggen ze kan als ik wil opnemen niet meer dan twee kastjes plaatsen.

Gerard
14-10-2018

Erg tevreden

Ik ben overgestapt, na wat problemen met de televisie bij mijn vorige provider, en ik moet zeggen dat alles goed is verlopen. Televisie is erg scherp, geen haperingen oid. Internet snelheid (750/750) wordt gehaald dus daar heb ik ook niks over te klagen. Wifi is niet best, maar met een extender op de tweede verdieping heb ik zelfs op zolder een goede stabiele verbinding. Ik tot nu toe dan ook erg tevreden

Milan
12-10-2018

Vreselijke WiFi, GEEN aanrader

Er werd 50mb download beloof maar echter hebben we niet meer dan 6kb gekregen, WiFi valt steeds uit, slechtste provider die ik ook heb gehad