Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Kees
27-08-2022

Ik had een internet glasvezel besteld en binnen zicht termijn afgezet omdat Ziggo mijn internet niet hoeft te betalen voor 1 maand ik kreeg me pakket binnen en heb deze terug gestuurd naar t mobile en krijg een rekening van 75,09 die ik moet betalen omdat ze de retour niet hebben ontvangen. gebeld en ze zeggen dat het retour komt op u rekening binnen 1 maand wacht af eind sept 2022 is me dit toegezegd met email en telefonisch dit is absurd maar als ze woord houden kom ik er op terug word vervolgd

WIM
25-08-2022

Sinds ik klant ben bij tmobile. Heb ik alleen maar ongemakken ervaren met mijn tv thuis en wifi.

Ik zit uren aan de telefoon met onbeschofte medewerkers die mij als klant niet waarderen.

Zo werd mij duidelijk gemaakt dat het wel of geen klant zijn hun niet veel kon uitmaken.

Ik heb in 2 weken tijd wel 7x contact moeten opnemen om de verbinding op te lossen.

Voor ieder die ooit van de diensten van t mobile gebruikt denkt te willen maken.

Doe het niet. Ik zit er nog aan vast maar zodra het kan .reken maar dat ik mijn biezen pak.

Rowena
25-08-2022

Overgestapt van KPN naar glasvezel T-Mobile, na slechte ervaringen met KPN. Dacht eindelijk een goede internet- en TV provider gevonden te hebben. Niets lijkt minder waar. Slechte klantenservice, €220 moeten afrekenen voor de "kosteloze" aansluiting want de monteur moest een internet kabel door de woonkamer leggen en het internetkastje in het stopcontact steken. Internet doet het na een week nog steeds niet, 3 extra TV kastjes moeten bij bestellen (+12,50 extra per maand wat niet vermeld wer door de verkoper aan de deur) Puntje bij paaltje, moet ik alsnog alles zélf installeren €220 is dus echt schandalig, 300 keer bellen naar T-Mobile om een keer contact te krijgen met de klantenservice waar ja na 45 minuten aan de telefoon in de wacht gewoon wordt weggedrukt. Om vervolgens wéér te bellen, wéér 45 minuten in de wacht gestaan. Het mooiste is nog, ze sturen je zogenaamd een link per SMS, zodat je wéér zelf een monteur mag regelen, maar die SMS komt nooit binnen. Klaar mee.

Robin
24-08-2022

Wat een kansloos bedrijf. Grote bek van de klantenservice als jenwilt opzeggen. Dan toezeggen compensatie te krijgen, hier niet op terugkomen, maar wel direct uit handen geven aan een incassobureau. Zonder verdere communicatie, ronduit een slecht bedrijf. Zal hier nimmer meer klant worden.

Natascha
22-08-2022

Geen abonnement bij dit bedrijf en wel facturen en aanmanings facturen. Gebeld, gechat, bevestigingen via de mail, maar helaas ze blijven doorgaan, ik word moedeloos en raad iedereen af om überhaupt te kijken naar een abonnement want maanden later zit je er nog mee te kloten

Omer
10-08-2022

Een maand verder en ik heb nog steeds geen internet thuis. Grote spijt dat ik ben overgestapt naar T-mobile thuis. Ze komen ook niet met een oplossing. Wat een klote service man van T-mobile thuis

Jeroen
05-08-2022

NÉÉ! nooit t-mobile! onmenselijk. Doorzichtig gemeen. Monteur aan huis installeert express héél ander abonnement. winkels allemaal nepaardig. Iedere t-mobile werknemer is op elkaar ingespeeld. dus weet dat je wordt gefopt.

Gaat u alstublieft opzeggen binnen 2 weken.

Eerste dag tot zeker 1 week gaat alles fout.

Maar winkelpersoneel.blijft nep-aarfig. Want u mag niet opzeggen binnen 2 weken. Dan zit je voor 1 jaar aan t-mobile vast.

Dit gebeurt bij iedere klant.

Niemand uitgezonderd.

Hennie
03-08-2022

Echt de grootste oplichters aller tijden. Onbegrijpelijk niet de producten leveren die je beloofd en dan nog je geld willen hebben.

Ik heb hier geen woorden voor hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat!

Set
26-07-2022

Na een uur aan de telefoon gewacht te hebben, vanwege een internet probleem, wil ze me niet te woord staan, omdat mijn man aanwezig moet zijn. Hij had het contract ondertekend. Kunnen ze dat niet van te voren melden? een uur!

Andre
29-07-2022

Slechte dekking mobile netwerk Almere Buiten Striphelden buurt, en wat binnenlokaties Amersfoort en Lelystad.

Deze klacht is opgelost

Dekking van het mobiele netwerk is schandalig. Vaak kan ik niet bellen of de verbinding wordt verbroken.

Lucienne
18-07-2022

Airfryer gewonnen met t mobile surprice! Na vele malen lang in de wacht iemand te spreken krijgen, die niet weet waar t overgaat. Doorverbinden of terugbellen duurt ook erg lang! Nu 2 maanden later te horen gekregen dat prijs niet meer wordt verstuurd.

Dit heet iemand blij maken met een dooie mus.

Ai
14-07-2022

Wat een elende .eerst abderhalf maand gewacht van kastje naar muurtje vervolgens eindelijk aangesloten

niet de beloofde snelheid

Slechte klantecervice

Monteur 2 a 3 weken wachtijd

Continu syoring vooral in de avond

Om een lang verhaal kort te maken

Mensen ga noooit in zee met tmobile!

Egbert
06-07-2022

Ben overgestapt van KPN glasvezel 200 naar T-mobile thuis glasvezel 1000, monteur is geweest om de router te installeren maar heb geen internet, volgens T-mobile moet KPN de lijn activeren, zit nu 6 dagen te wachten tot dat gebeurt, morgen maar weer klantenservice bellen wat moeilijk berijkbaar is, 15 minuten aan de lijn hangen is niet fijn, had beter bij KPN kunnen blijven.

Sas
04-07-2022

Tv van T-Mobile is werkelijk om te huilen:

Haperend beeld, vaak geen geluid, spraak klopt niet met mond.en als je dan eindelijk een callcenter medewerker aan de lijn hebt(want het is altijd net drukker dan normaal) krijg je iemand die er nog minder verstand heeft dan jij zelf. Echt zal blij zijn wanneer het contract voorbij is (helaas duurt dit nog een half jaar)

Az
30-06-2022

Nandi is totaal geen bekwame klantenservice medewerkster/medewerker. Sluit je gesprek af, terwijl je nog vragen hebt.

Najiba
24-06-2022

Vanaf Maart 2022 ben ik overgestapt naar de glasvezel internet van T-Mobile.

Maar helaas ben ik enorm teleurgesteld.

De internet is erg traag en valt steeds uit.

Mart
21-06-2022

In september 2021 glasvezel besteld. Moest overal zelf achteraan gaan. Je wordt gewoon simpelweg in het diepe gegooid en niet op de hoogte gebracht. Geschat was dat ik rond de kerst (2021) internet zou hebben. Nu, 9 maanden verder nog steeds geen bericht dus ik probeer er maar zelf achteraan te gaan en bel de klantenservice. Die geven aan dat het uitbesteed is aan een aannemer. De aannemer geeft op beurt weer aan dat deze het ook heeft uitbesteed aan een onderaannemer. Enfin, 2 telefoonnummers verder hang ik ook hier in de wacht tot 1.5u aan toe waarop ik uiteindelijk geen gehoor krijg en de verbinding plots wordt verbroken. Dit gebeurt nogmaals na een nieuw uur wachten dus besluit ik de volgende dag in de ochtend te bellen. Na veel moeite en eigen initiatief een installatie afspraak weten te regelen, maar was er eigenlijk helemaal klaar mee. Op geprobeerd te zeggen via T-mobile maar de dame aan de lijn bleef onderbreken en zet me 15 minuten zonder reden in de wacht. Kut bedrijf!

Stef
14-06-2022

Communiceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat.

Ingrid
08-06-2022

Net overgestapt en gelijk spijt,telefoon werkt na 6 dagen nog niet de extra zenderpakketen ook niet en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar daar.

R.Hamouche
04-06-2022

Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.