Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jp
14-11-2016

Spijt

Ik heb 2 jaar kpn glasvezel alles in een gehad van zonder problemen. We zaten op een avond gezellig tv te kijken toen de bel ging. 2 mensen van T-mobile (voorheen Vodafone) aan de deur. Ze hadden gouden bergen aan beloftes bij. Ik zeg nog tegen ze, we hebben nu kpn en zijn tevreden. Ja maar wij zitten ook op het netwerk van kpn en er veranderd niets alleen u bent goedkoper uit. En omdat u ook een mobiel heeft van T-mobile (voorheen Vodafone) krijgt u nog meer voordeel. Ik betaal nu voor een totaal pakket met 2 tvs 62,50 per maand. En kan ook met 2 tvs opnemen zij ik. Wij kunnen u hetzelfde bieden incl een extra zenderpakket voor 52,50 per maand. Er veranderd niets voor u alleen minder betalen en meer zenders. Ook kost het u geen aansluitkosten en zeggen wij kpn voor u op. Oke deal zij ik als er echt niets veranderd. U heeft ook een niet tevreden garantie. Nou vooruit dan regel het maar voor me.

Idd alles geregeld en ik kreeg mijn pakket thuis. Klopte precies. 2 tvs incl opnemen plus internet en bellen. Abbo bij kpn was opgezegd.

Alles goed aangesloten en kijken maar. DUS NIET. Alles nagekeken of het goed zat maar nog geen tv. Ff bellen maar. Na 4 keer uitgelecht te hebben dat alles goed zat kreeg ik toch maar een monteur binnen 5 werkdagen. Oke en in de tussentijd dan? Heeft u geen dvd's die u kunt kijken zegt ze grappig. Ik vond het niet grappig maar goed opstartproblemen kan. Na 4 dagen wachten ging de bel. De kinderen zagen de monteur als sinterklaas aan zo blij dat ze weer tv konden kijken. DUS NIET. Na 40 min gekeken te hebben of hij een stront zag branden dacht hij dat het aan de glasvezelaansluiting lag. Ik zeg dan maak je dat toch in orde. Dat gaat niet omdat dat bij een ander bedrijf ligt. PFFFFFFF Afspraak maken met dat bedrijf en weer 3 dagen wachten. Na 3 dagen komt de glasvezel monteur. Kan niets geks zien hoor en het kasje is goed aangesloten. T-mobile (voorheen Vodafone) gebeld. Na 2 dagen weer een monteur van T-mobile (voorheen Vodafone). Alles is goed aangesloten hoor. JA DAT HEB IK OOK AL 333 KEER GEZEGT. Wat blijkt nu? Hadden ze bij T-mobile (voorheen Vodafone) mijn adres nog niet aangesloten. Oeps sorry. De volgende dag werkt alles hoor. DUS NIET. Het is idd aangesloten. Tv op een avond wel 4 keer op freeze en blokkig beeld. Internet redelijk op wifi na. Hoor mijn dochter boven elke avond roepen INTERNET DOET HET NIET. Maar weer bellen. Het zal aan de kabels liggen verwacht ik word er verteld. Wij kunnen verder niets voor u doen. OOOOH. Dan wil ik graag terug naar kpn omdat ik een niet tevreden garantie heb. Die is al verlopen word er doodleuk gezegd. Ik heb het niet eens kunnen testen omdat ik nu pas 2 dagen jullie diensten heb. Sorry ik kan niets voor u doen.

Krijg ik de rekening thuis. Idd 52,50 voor de diensten en 30 euro aansluitkosten? OOh ja de 52,50 is voor 6 maanden en daarna word het 72,50. WAT?

Na weer te bellen zijn ze grof aan de telefoon en kunnen ze niets voor je doen. Nu slecht draadloos internet en tv die elke avond 3 keer gereset moet worden voor 20 euro per maand meer.

OPLICHTERS.

A.U.B Denk na voor je de overstap gaat maken.

Ricardo
13-11-2016

Bagger Bagger en nog eens Bagger

Nog nooit zulke slechte zooi gehad. Had het in het begin ook toen was het nog wat. Zogenaamd 500Mb/s. in het echt bekabeld 1 apparaat. 25Mb/s download 12.5Mb/s upload. Geen bekabeld nu meer trouwens. geen TV meer. WiFi bereik komt niet verder dan de Bank in de woonkamer etc. Nee ik raad T-mobile (voorheen Vodafone) af! Nooit aan beginnen oplichters! WiFi garantie? Nee eerst dit dan dat nee kunnen we niet doen etc Klantenservice is ook teleurstellend! Op z'n zachts gezegd. Om te janken gewoon

Roel
03-11-2016

Thuis installatie garantie (voor niet werkend TV signaal)

Zojuist heb ik inmiddels weer gezellig met jullie helpdesk aan de lijn gehangen, heerlijk een minuutje of 40 aan afleiding van andere zaken zoals een rondje koffie, TV, of wat zoeken naar leuke filmpjes.

Inmiddels hebben mijn ouders al 1,5 maand T-mobile (voorheen Vodafone) Thuis, althans op papier dan. Internet werkt, fantastisch, niks over te klagen, maar TV,.

Met drie kastjes in huis (bekabeld, schijnbaar kan dat niet via WiFi) is er slechts op 1,85 TV's daadwerkelijk een zender te kijken. Over kastje nummer drie hebben we inmiddels al een aantal keer gebeld. Die wil maar niet meewerken. Nooit. De andere van de twee kleine kastjes vind vervalt regelmatig in blokjes beeld.

Inmiddels denk ik dat die ook nooit mee gaat werken, nadat er hier een monteur is geweest die niet overweg kon met in UTP kabel die al door huis getrokken is en vervolgens doodleuk nog meer UTP kabel op plinten wilde gaan spijkeren, een vervangen switch, het ruilen van kastjes op verschillende aansluitingen, een paar rondjes bellen, een aantal variaties in aansluitprocedures, etc. Enfin, dat kastje en het huis van mijn ouder gaat geen match worden, dat kan. Echter zou het dan netjes zijn dat T-mobile (voorheen Vodafone) ook gewoon toegeeft dat het niet werkt en dus het abonnement laat vervallen.

Dat probeerde ik inmiddels te regelen, echter blijft T-mobile (voorheen Vodafone) lastig doen. Aan de telefoon werd me nog € 25 geboden voor een nieuwe Netgear switch, die ik zelf mocht gaan halen op bol.com, waar de goedkoopste volgens hen € 33 kost. need I say more? Not an option.

Opzeggen mag ook al niet kostenloos, ondanks de "Thuis Installatie Garantie" die inmiddels toch wel zou betekenen dat opzeggen moet kunnen.

Helaas heeft hun te ambitieuze monteur besloten om bij zijn vertrek mijn moeder te laten tekenen voor een werkende dienst. Ok foutje aan haar kant, maar dat ze dat durven te vragen terwijl het A, niet werkt en B, hij probeerde een pas verbouwd huis te verlelijken met onnodige opties en niet snapt hoe UTP bekabeling werkt is ook wat aan de foute kant.

Dus long story short, TV van T-mobile (voorheen Vodafone) gaat niet werken, laat ze lekker overstappen naar Ziggo o.i.d. zonder boete.

Cjm
01-11-2016

Goed maar uitgekleed paket

Prima provider ,alleen krijg je zo weinig voor je geld. Zeker als je 4 a 5 setup boxen nodig hebt incl opnamen dan ben je duur uit.

Richard
12-10-2016

Zeer traag internet

Internet valt regelmatig weg, waarna een reset van het modem nodig is. Allesbehalve stabiel.

Kit
05-10-2016

22 augustus werd mijn overstap naar T-mobile (voorheen Vodafone) middels een monteur aan huis in werking gezet. Sinds 22 augustus heb ik dus weken zonder internet gezeten. Monteur gaf meteen al aan dat signaal te zwak was! Gaf dit door aan T-mobile (voorheen Vodafone). Klantenservice stuurde mij jubelende mail dat het probleem was opgelost, hun technische dienst had geconstateerd dat er signaal was! Ik had niet alleen géén internet, maar mijn vaste telefoon gaf storing, tv viel en valt nog steeds het signaal weg bij BBC1 HD.

Ik liep als het ware tegen een muur aan. Totaal géén erkenning van mijn probleem. Ik moest iedere keer ergens tegen betaling van drankje op de wifi mailen met T-mobile (voorheen Vodafone). Vaste telefoon gaf te veel storing. Kreeg géén voet aan de grond bij T-mobile (voorheen Vodafone). Raakte in een erge depressie, voelde mij totaal machteloos. Er was steeds iemand anders die de mail beantwoordde, er werd totaal voorbij gegaan aan het feit dat mijn internet NIET werkte! Na een week naar een winkel gegaan, waar medewerker telefonisch opdracht kreeg mij naar huis te sturen om via de mail een door hen opgestuurd stappenplan te volgen. Die middag bij andere provider aangemeld. Kreeg antwoord van T-mobile (voorheen Vodafone), contract zou per 19/9 beeindigd worden, jammer dat ik wegging bla, bla. Ik antwoordde met verzoek om clementie gezien de problemen die ik had ondervonden. Daar kreeg ik een dreigmail op, dat als ik overstapte mij een bedrag van een kleine 4 duizend euro in rekening gebracht zou worden! Ik helemaal in paniek, niet kunnen slapen, alleen huilen. 1 september weer continu huilend in de winkel. "Ik had ze de kans niet gegeven het probleem te verhelpen!" Dus werd mij een monteur 'in de strot gedouwd' welke pas 7 september 's avonds kon komen. Deze monteur zag zich genoodzaakt de volgende dag terug te moeten komen. Zij dat de verbinding bagger was. Ik hoorde hem via de telefoon zeggen dat hij vond dat T-mobile (voorheen Vodafone) mij schandalig behandeld had. Resultaat: Hij kon er niks aan doen. Glasvezelleverancier moest er aan te pas komen. Dit moest T-mobile (voorheen Vodafone) regelen. Maandag 12 september (Al 22 dagen zonder internet!) trof een kennis mij aan als emotioneel wrak. Wij zijn samen naar kantoor T-mobile (voorheen Vodafone) gegaan naast het CS in Amsterdam. Na véél aandringen hoofd T-mobile (voorheen Vodafone) thuis gesproken die de zaak zou gaan regelen. Beloofde dat de 1e maand NIET in rekening gebracht zou worden. 's Middags ene Nicky van T-mobile (voorheen Vodafone) Maastricht aan de lijn die mijn zaak zou oppakken. Volgende dag al monteur van Glasvezel tussen 8 en 9. Dit werd 11.22 uur. Alles doorgemeten, had centraal al iets vervangen, ik had internet! 's Middags bevestigde hoofd T-mobile (voorheen Vodafone)thuis nog dat 1e maand niet in rekening gebracht zou worden. BBC1 problemen van steeds uitval, wuifde hij weg. Had toch internet. 14/9 belde Nicky betaling aan T-mobile (voorheen Vodafone) zou 1 oktober 2016 pas ingaan! Compensatie voor de doorstane ellende moest nog overlegd. De BBC1 problematiek zou hij over in contact treden met BBC en ik zou daar nog over gebeld worden. 26 september kom ik erachter dat 23 september toch een incasso is uitgevoerd door T-mobile (voorheen Vodafone), welke ik onmiddellijk gestorneerd heb. BBC1 HD valt nog steeds herhaaldelijk weg. minuten, 5 minuten en ook 10 minuten. Nicky is niet meer te bereiken op de telefoonnummers welke hij gebruikt heeft om mij te bellen, is onbekend, werd mij gezegd. Dan FB, daar wordt beweerd dat alle providers in NL hetzelfde probleem hebben met BBC1, zo wordt het programma aangeleverd. Gek toch want bij mijn vorige provider nooit enig probleem. Bij KPN in de winkel BBC1 HD bijna 1 uur lang gekeken, géén uitval. Nu is er het geschil over de rekening, het feit dat ik T-mobile (voorheen Vodafone) totaal wantrouw en er weg wil, zij weer dreigen met het in rekening brengen van een jaar glasvezel. En ik volgens hen wel gehoord werd en mijn vragen beantwoord zijn. Wat een machtsspel! Regels moeten veranderd. De 14 dagen clausule moet pas ingaan op het moment dat je aangesloten bent!

Paul
28-09-2016

Contract van 16.50 naar 30,56 zonder aankondiging

De titel zegt alles. Opzeggen per direct kan ook niet, alleen met een maand vooruit vanaf einde van die maand. Oftwel twee maanden. Onvriendelijke mensen aan de telefoon en complete des-interesse of geduld. Slechtse ervaring ooit

He
26-09-2016

Modem uitval

Je wordt niet serieus genomen bij problemen en van kastje naar de muur gestuurd. Nooit wordt je terug gebeld bij een probleem moet altijd maar afwachten te gek voor woorden. En als je belt met problemen minimaal 15 a 20 minuten wachten voordat je en leerling aan de lijn krijgt die niets kan regelen en wat te vertellen heeft. Melden ze vrolijk dat het wel tot 5 dagen kan duren.

Jan
23-09-2016

2 jaar super en nog steeds super.

Ik kan er kort over zijn. Al 2 jaar helemaal geen storing. Super wifi, super beeld en ook vaste telefoon werkt super. Ik ben laaiend enthousiast over Vodafone thuis en ben gelukkig van KPN en Ziggo af.

Sarkar
12-09-2016

Onbeschoft medewerkers

Slecht behandeld door klanten service Slecht contracten Slecht kwaliteit Oplichters t-mobile Duits bedrijf Beter KPN Nederlands bedrijf

Advies ga nooit bij t-mobile

N.Dreessen
31-08-2016

Machtsmisbruik

T-Mobile, Maken misbruik van hun (gedeelde) monopolie positie. 2 1/2 ging het goed, totdat ze naast de maandelijkse abbonementkosten kleine bedragen ging incasseren. Op de vraag waar het bedragen over ging kreeg ik geen antwoord (ook geen factuur dus). Na enkele keren de bedragen gestorneerd te hebben kwamen de aanmaningen en bedreigingen binnen. Ze draaiden internet eerst naar 64mb, en daarna helemaal uit terwijl ik gewoon maandelijks door betaalden voor onbeperkt internet gebruik, totdat ze de telefoon helemaal blokkeerden. Ik heb totaal niet de gelegenheid gehad om met hun tot een oplossing te komen en heb het contract "open gebroken" een recht waarvan zij zich ook bedienen wanneer een schuldenaar zijn kosten niet betaald aan hen. Uiteraard hebben ze de kwestie snel doorverkocht aan Intrum justitia, zodat zij er van af waren. T-Mobile vliegt voor nieuwe klanten, maar naait de oude klanten. En wanneer deze er niet intrappen proberen ze je dwingen met betalen door je telefoon te blokkeren. En het ergste van alles is dat ondanks dat zij fout zitten, jou wel aanmelden bij Preventel, zodat je nergens meer een contract kunt afsluiten. T-Mobile en KPN hebben afgedaan bij mij.

Klant t-mobile
26-08-2016

T-mobile liegt over belkosten

T-mobile liegt haar klanten voor als het gaat om de belkosten. Die zijn veel hoger, dan wordt aangegeven. Ze misleiden de klant. Volgens mij is dat zelfs strafbaar, in ieder geval behoorlijk asociaal.

Klant T-mobile
10-08-2016

Buitensporig hoge (verborgen) kosten T-mobile buitenland bellen

Kijk uit voor T-mobile !

T-mobile berekent voor het bellen vanuit Nederland naar het buitenland buitensporig hoge kosten.

Volgens EU-afspraak mogen ze niet meer dan €0,06/min. rekenen voor het bellen in het buitenland binnen je bundel.

Maar als je vanuit Nederland belt naar het buitenland, heeft de EU geen limietprijs opgesteld.

T-mobile maakt daar handig gebruik van door hiervoor maar liefst €0,51/min. te berekenen aan de klant. Dat is 8,5 keer zowel als bellen vanuit het buitenland (!)

T-mobile maakt dat niet zichtbaar op hun site (alleen in een downloadbaar pdf-bestand).

Als je hierover contact opneemt met T-mobile, geven ze niet thuis.

Meindert
25-07-2016

Kapotte telefoon

Wat een slecht bedrijf zeg eerst mij als klant triggeren om van KPN over te stappen naar T-mobile en vervolgens zo met klanten omgaan ongehoord. Vandaag heb ik T-mobile nog de kans gegeven om het nog enigszins te herstellen maar ook daar geven ze geen gehoor aan. Nee ze laten liever een zakelijke klant in de kou staan (zonder telefonie), ongehoord zeg wat een kut bedrijf.

Niet normaal dat je een telefoon hebt van de T-mobile wat na 7 maand niet goed functioneert, ze gewoon doodleuk zeggen we gaan hem maken dat is service, maar je moet hem wel zelf ff naar de dichts bij zijnde shop brengen, vervolgens zit je 14 dagen zonder telefoon........

Nee dat is waar je als zakelijke klant op zit te wachten. Ow ja het is wel garantie, maar je moet wel ff een nieuwe telefoon kopen anders ben je 14 dagen niet bereikbaar. Ongekent wat een kut service.

Info
01-07-2016

Ze lichten je op met abonnementen door beloftes niet na te komen

T-Mobile naait klanten dmv leugens te verkopen.

Ze reageren niet op klachten

Ze zijn er moedwillig op uit je dingen te verkopen die niet waar zijn

Abonnementen kloppen niet, zitten anders in elkaar dan verteld

Klachten worden niet verholpen

Verkoper krijgt altijd het gelijk, naar de klant word niet geluisterd

Klacht via facebook ingediend, 1 keer een antwoord dat ze wilde helpen, daarna nooit meer war gehoord

Idem via Twitter, geen antwoord.

Ik vertel uit eigen ervaring, ga niet met T-mobile in zee, je krijgt spijt van je beslissing en je kan nergens terecht, geld ook voor de zakelijk afdeling

Klachten afdeling is een lachertje, er is nog nooit iemand geweest die me fatsoenlijk te woord heeft gestaan, alleen als ze je wat verkopen..

Check alles goed in je contract of bij verlengen want je zit aan deze oplichters vast.

Ze verhogen tarieven, staat in kleine lettertjes

Ze doen maar wat

Vreselijk bedrijf T-mobile, blijf er weg.. Bel met ieder ander maar nooit via dit geldklopperij bedrijf.

Ze zijn heel veel klanten verloren en dat is niet voor niets, het is zelf heel terecht. Schande dat ze mogen opereren en legaal klanten bestelen.

Eef
26-06-2016

T-mobile webshop

Echt zeer slecht!

Iets gekocht op de webshop en de levering was super snel. Alleen het retour sturen is echt drama. Op emails krijg ik geen reactie en heb het toen via de facebook pagina geprobeerd. Dit lukte naar mijn verbazing wel en kreeg een rma nummer. Heb het product opgestuurd maar na 14 dagen nog geen reactie gehad! Hopelijk krijg ik snel reactie want heb nu geen hoesje en ook nog geen geld terug.

Eens maar nooit meer!

Evert
18-06-2016

Absolute afrader

Echt niet te geloven. Bestel ik een Apple SE grijs en ontvang ik vervolgens een Gold. Vervelend, maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Vervolgens heb ik vier dagen achter elkaar s morgens moeten bellen om eindelijk een retour formulier te krijgen op de mail. En wat blijkt dan risico bij terugsturen is voor degene die het terugstuurt. Verzendkosten zijn voor rekening van degene dit het terugstuurt. Niet te geloven. Wie heeft de fouten gemaakt, en wie is er traag in het oplossen en wie schuift vervolgens alle risico's op de koper. T-MOBILE hoe bedoel je klant- en oplossingsgericht denken.

Laura
16-03-2016

Super goed

Gewoon perfect ik ben net overgestapt van telfort (telfort is slechtste profider ooit)

Marcillaud
25-01-2016

HELP! "gegijzeld"door Dynasure/Dynalogic en TMobile

Helaas is toch het ondenkbare gebeurt, Scherm kapot. Duizend stukjes. Direct T-Mobile gebeld, doorverwezen naar Dynasure. Nadat het bandje is omgezet in een vriendelijke meneer wordt ik snel geholpen. Zo ver zo goed. Het blijft vervelend, ik krijg te horen dat ik min 3 dagen zonder telefoon zal zitten en 65,- moet betalen. Gek genoeg betaal je al ruim €334,- (24 maanden a 13,95). Helaas wordt alles heel pijnlijk wanneer Dynasure aan Dynalogic een fout adres doorgeeft. Ik woon in Rotterdam, zij staan in Den Haag! Pijnlijker nog dat het mij 50 min. kost a 45 cent pm (€22,50) om hun dit te kunnen melden! en dan de klap, omdat zij de fout hebben gemaakt, komen ze deze een dag later pas oplossen en dus worden de 3 dagen zonder telefoon 4 dagen. tussenstand: €334,- verzekering + €65,- eigen risico (niemand verteld) €22,50 aan belkosten om service te krijgen. Totaal €421,50. reparatie had 130,- gekost om de hoek. Omgerekend had ik het toestel ruim 3 keer kunnen laten repareren. Hoe kom ik hier van af? en hoe komen zij hiermee weg?

Hans
12-01-2016

Voel mij genaaid door T-Mobile.

Mijn 2 jarig contract loopt af. Maandelijks betaal ik € 54,= voor bellen, internet en mijn toestel. Ik betaal per maand € 27,75 voor mijn toestel. Totaal over 2 jaar € 666,- zoals in mijn contract staat. Gelijk aan de kostprijs van mijn telefoon. Na afloop wil ik mijn contract door laten lopen in de veronderstelling dat mijn maandfactuur dan € 27,75 per maand lager is. Ik heb immers mijn telefoon volledig betaald. Ik wil mij niet voor een jaar vastleggen met een nieuw contract omdat ik wil wachten op de iPhone 7. T-Mobile deelt mij echter mede dat de toestelkosten niet vervallen. Ik betaal weliswaar € 27,75 voor mijn toestel maar ik ontvang ook € 27,75 korting op mijn abonnement. Na afloop van mijn contract vervallen de kortingen moet ik de € 27,75 blijven betalen ik ga ik € 59,= per maand betalen! Voor hetzelfde bel en internet gebruik betaal ik bij een sim only bij T-Mobile € 30,-. Dus adviseert T-Mobile mij een nieuw 1 of 2 jarig contract af te sluiten. Contractverlenging is dus een "verplichting" voor T-Mobile klanten om niet teveel te betalen. Ik voel mij genaaid door T-Mobile.