Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Geert
30-09-2020

Geen telefoon

Na aangesloten te zijn op t-mobile thuis eerste 5 weken geen telefoon.

na 3 maanden niet gebeld kunnen worden.

na 4 weken nog niet opgelost maar wel abonnement betalen

zeer slecht

Robin
26-09-2020

Wel betalen geen internet

Monteur heeft de glasmodem niet geïnstalleerd. Dit kan "binnen 2 tot 4 weken" worden opgelost. Ondertussen zit ik zonder internet.

De klantenservice is slecht bereikbaar en komt niet met oplossingen.

Rutger
25-09-2020

Geen respect voor klanten!

Klantenservice is net als een broodje ewrtensoep. Volgens mij doet iedereen maar wat bij 't mobile. Ik raad echt iedereenaan om hier geen contracten af te sluiten! Alles word stilzwijgend verlengd zonder toestemming. Na 3 jaar ga ik hier weg. Klantenservice om te janken. Er zijn veel betere aanbieders dan 't mobile.

Nina
25-09-2020

Router zogenaamd niet ontvangen

18 Aug. Heb ik mijn router teruggestuurd, omdat ik een andere profider heb. 23 september krijg ik een mail, dat ze hem niet ontvangen hebben. Nou had ik na lang zoeken en veel paniek mijn verzendbewijs gevonden. (1,5 maand later!) Maar stel dat ik hem niet had gevonden? Post nl en de medewerker van 't mobile geven beide aan dat het een logestiekbprobleem is.

Hoe kan het dan dat ik een "dreiging" krijg van 75,- en dat ik, als betrouwbare consument moet bewijzen dat ik hem verzonden heb?

Ergens zou het heel simpel moeten zijn, ik kom binnen bij post NL, zij registreren mijn pakje en er gaat gelijk een seintje naar tmobile. Maar nee, ze gaan liever aanmaningen sturen en trouwe klanten lastig vallen. Daar valt vast meer mee te verdienen. Triest dit.

Joep
22-09-2020

Zwaar Teleurgesteld

Erg Jammer. Ondertussen 13 jaar vaste klant bij T-Mobile en eigenlijk nooit écht klachten gehad. Maar nu absoluut wel:

Abonnement verlengd bij t-mobile en nieuw toestel uitgezocht. Kwam er al snel achter dat dit toestel niet aan mijn eisen voldoet qua kwaliteit dus wilden deze graag omruilen voor een ander toestel. Helaas was ik op vakantie dus kon ik dit op het moment zelf niet regelen. Zodra ik terug was gelijk een gebeld of ik mijn mobiel kon wisselen voor een andere. De vrouw waarmee ik belde was wel vriendelijk en vertelde me dat ik een paar dagen over mijn bedenktijd heen zat maar dat ik het wel gewoon kon proberen. Zo stond ik er ook in want het lijkt me dat je best een uitzondering kan maken om een klant te vreden te houden. Jammer genoeg dacht t-mobile hier anders over en zit ik nu aan een toestel vast voor de komende 2 jaar waar ik absoluut niet te vreden mee ben. Dat is natuurlijk heel naar en ik ben erg teleurgesteld in de meedenkendheid van t-mobile. Dit zijn mijn laatste 2 jaar bij deze provider.

John
14-09-2020

T-mobile thuis geeft bij klachten niet thuis.

Geen TV al twee weken niet. Moet je een afspraak maken Guidion maar die kunnen pas over 14 dagen. Ga je bellen dat je het zat bent en vraagt om een manager van T-mobile thuis: Onze managers spreken niet met klanten.

Dat zegt een medewerker van de klantenservice. Nee dat is een no-no die geleerd heeft zicht te houden aan het protocol. Geen enkele echte empathie.

Ronald
11-09-2020

Dramatische start T-Mobile thuis

Andaag in de ochtend, 2 weken voor de afgesproken overstapdatum van 25/sep, werkt internet ineens niet meer. KPN gebeld en geeft KPN aan dat T-Mobile al de ‘patch’ te hebben overgezet. Fijn, fout van T-Mobile. Niets werkt.

Dus dan maar T-Mobile bellen… Enige voorgestelde mogelijkheid: dan maar nu direct over naar T-Mobile. Op zich prima als dat de boel oplost, maar ben uiteraard niet van plan om dankzij fout van T-Mobile nu 2 weken lang dubbel te betalen. Hier geen enkel begrip / oplossing van de overigens vriendelijke klantenservice dame. Wel zonder overleg doorverbonden met de installateur.

Installateur kon dan wel rond 17.00 komen. Moet maar, hele dag thuis werken op mobiele hotspot (gelukkig van KPN die wel werkt). Installateur monteert converter, maar…. het werkt nog niet! Zou volgens monteur aan KPN liggen.Hij logt ticket.

KPN komt langs. Kijkt 2 minuten naar de vervangen NT en concludeert dat het aan T-Mobile ligt. Einde verhaal. Nog steeds geen internet en TV.

T-Mobile gebeld, maar indmiddels kan er blijkbaar enkel na het weekend iets worden opgelost. Hier geen toezegging qua planning, dus erg onzeker. Ook onzeker wat er dan opgelost gaat worden: ga ik nu 2 weken terug naar KPN of gaat T-Mobile het anders oplossen.

Dramatisch dit.

Monica
09-09-2020

Klanten service

Ik heb mijn sony toestel opestuurd naar t-mobile omdat ik een recycle deal had afgesloten. Ik heb mijn toestel 15-06-2020 opgestuurd en op 18-6 heb ik een mailtje ontvangen dat het toestel afgekeurd is en ze zouden het toestel weer na mij terug sturen. Na meerdere mailtjes en telefoontjes met de klantenservice hebben de medewerkers van t-mobile mij herhaaldelijk beloofd mijn toestel op te sporen en beloofd mij een terug koppeling te geven. Dit is door alle medewerkers niet nagekomen. Ik wacht nu dus al bijna 3 maanden op mijn toestel en antwoord . Ik moet 96 euro betalen omdat mijn toestel afgekeurd is en niemand geeft mij antwoord hierop. Ik weiger dit natuurlijk te betalen omdat t-mobile mijn toestel is kwijt geraakt! het ergste van allemaal vind ik nog dat ik meerdere medewerkers heb gesproken en gemaild en niemand belt of mailt mij terug zoals ze beloven. Schandalig! zodra ik kan zeg ik mijn abbonnement stop. Nooit meer t-mobile! groet monica.

Rick
08-09-2020

Controle bankkaart €0,01.geen bedrag om je zorgen te mken

Vandaag was ik in tilburg bij een t-mobile winkel om een sim-kaart op te halen. Zoals medegedeeld via telefoon had ik mijn bankpas en id bij. Via mijn bankpas moest ik €0,01 "afrekenen" om te bewijzen dat mijn rekening wel was geactiveerd. Ondanks mijn jarenlange t-mobile geschiedenis zonder rariteiten qua betalen wat ze in de computer konden nagaan moest ik deze transitie uitvoeren anders "kon ik vertrekken". Bij de vraag of die ene cent nog terug kwam op mijn rekening was het antwoord nee. "voor het goed doel" zei een andere verkoop-dodo. Een cent is tegenwoordig niets maar nu de rekensom.laten we uitgaan van een lage klantentoestroom van 20.

20 cent per dag x 30 dagen= 6 euro per maand.valt op zich wel mee maar t-mobile heeft volgens het internet 124 winkels wat neerkomt op een gezamenlijk bedrag van 744 euro per maand.8928 euro per jaar.

Dat is nogal een flink bedrag wat ze bij elkaar schrapen van die ene cent ter controle van de bank pas. Mocht de schatting van klanten te laag zijn, hierbij aangepaste schattingen.

30 klanten per dag.13392 euro p/jr

40 klanten per dag.17856 euro p/jr

50 klanten per dag.22320 euro p/jr

En zo kunnen we wel doorgaan maar overdrijven is een vak apart.net zoals dit staaltje van oplichting wat t-mobile doet

Fred
08-09-2020

Alles prima en snel geregeld.

Heb mijn vaste lijn internet en bellen opgezegd, daar ik in een buitengebied woon en internet erg traag was.

Ben met mijn mobiele telefoon overgestapt naar T-Mobile onbeperkt internet en bellen, met nummer behoud. Alles werd perfect geregeld en ik werd tijden dit proces keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Het overschakelen van mijn oude provider naar T-Mobile was binnen 5 minuten gebeurd . Heb nu zeer snel internet via mijn smartphone en d.m.v. tethering ook op mijn tablet en laptop. Ik kan geen enkel punt van kritiek bedenken.

Pluis
06-09-2020

T-Mobile niet wat het belooft was constant MB aanvullen

Ik ben overgestapt naar T-Mobile met internet 4G met de router Huawei B818 ik moet nu vaak om de 10 min MB aanvullen die zijn wel gratis maar je moet dan 5 codes invullen nu denk je doe niet zo moeilijk maar geloof me als je kind tv zit te kijken en je hoort om de 10min " Ma wil je bijvullen" dat is héél erg irritant. Dus ik wilde overstappen naar vast internet maar dat gaat niet want ik zit hier 2jaar aanvaard , ik mag ze wel afkopen! ☹️☹️

Piet
05-09-2020

4 g voor thuis met installatie van guidion

Na 2x 15 minuten in de wacht gestaan te hebben en plots de verbinding wordt verbroken de hoop maar opgegeven om in contact te komen met dit bedrijf. Vandaag op 5-9 tussen 12.00 en 14.00 zou een monteur van guidion langskomen om mijn 4g voor thuis extra snel te komen installeren. Na dus 4x telefonisch en 2 mailtjes geprobeerd in contact te komen met hun om mijn afspraak te verzetten ben ik thuisgebleven en heb ik mijn andere afspraak af moeten zeggen. Vandaag geen monteur gezien en weer 3x tevergeefs contact met guidion geprobeerd op te nemen. De link die ik per sms heb gekregen geeft aan : u heeft al een afspraak gehad. Dit is echt werkelijk waar het slechtste bedrijf wat ik ooit heb gezien in mijn leven. Mensen neem absoluut geen t mobile thuis voor 240 euro en 50 euro per maand voor beloften die absoluut niet nagekomen worden. Ik zit hier nu met een doos vol hardware die ik nu zelf moet installeren?

Mensen begin hier niet aan!

Yvonne
03-09-2020

Tmobile thuis kan niet leveren wat is afgesproken!

Op 18 juli 2020 van Ziggo overgestapt naar een T-mobile thuis pakket, al jaren klant met een mobiel abonnement ivm verhuizing en de mogelijkheid van glasvezel!

Eerst veel tijd gestopt om Internet signaal te krijgen, na 2 weken werkte dat goed, uiteindelijk wel met een extra versterker. Tot op heden, 3 september 2020, uren en uren bezig geweest met de uiterst vriendelijke mensen bij de helpdesk om de TV aan de praat te krijgen. In de weer met kabels, poorten en powerflips, en een nieuw kastje Amino TV box is geleverd (kan zo beginnen als medewerker bij de helpdesk)! TV heeft ooit 2 uur aangestaan, daarna incidenteel wel signaal maar beeld bevriest en daarna TV op zwart. Kreeg teksten in beeld "u heeft voor deze zender geen abonnement, of u heeft u rekening niet betaald"!

Er is geconcludeerd dat het niet ligt aan de verbinding hier in huis maar waar dan wel was voor niemand duidelijk! Een opdracht werd zondag 30 augustus uitgezet naar de technische dienst en zouden vandaag donderdag 3 september met een reactie komen. Niet gebeurd.

Renze
03-09-2020

Zeer slechte service

Na een storing in de glasvezel die pas na een maand werd opgelost. Verkeerde afdelingen slecht externe monteur. Ticket kwijtgeraakt en ik moest maar geduld hebben en blijven wachten.

Krijg ik na opzegging ook nog even de melding dat T-Mobile een ontvanger heeft kwijt gemaakt die gewoon in de doos met retour zat. En dat ik even 90 boete moet betalen voor iets wat zij kwijt hebben gemaakt

Sadik
25-08-2020

Sadik

5 weken lang bezig geweest om glasvezel aansluiting te krijgen in mijn woning en tot op heden geen glasvezel.

Ik krijg constant te horen dat ze afhankelijk zijn van regifiber/kpn.

Maar bot on line, ik ben een contract aangegaan met jullie en niet met KPN of Regifiber. Zorg ervoor dat ik glasvezel krijg en dwing die mensen.

Klantenservicecijfer 0,00! Behulpzaamheid 0,00!

Maar niet eens een second opnion aanbieden, zoek het maar zelf uit zeggen ze dan.

ROT OP!

Ellen
25-08-2020

Na 22 keer bellen nog ellende

T-Mobile is niet in staat om te leveren, en rekent na een hoop ellende toch abonnementskosten , activatiekosten en incasso kosten voor iets wat nooit geleverd is. Met hartelijke groeten van talloze medewerkers van de klantenservice en een fijne dag nog! Ik maak hier een zaak van

Monica
25-08-2020

Heel positief!

Ben onlangs overgestapt naar T-mobile thuis. Was wat huiverig na het lezen van alle slechte reviews, maar ik laat hier een positieve reactie achter! Tijdens het bestelproces word je goed op de hoogte gehouden. Het modem en tv box werden ruim van tevoren opgestuurd. Stipt om 8.00 ‘s-morgens op de dag van aansluiting kreeg ik een sms en kon direct aan de slag. Installatie met een duidelijk stap-voor-stap gidsje was een fluitje van een cent. Internet werkte in 1 minuut. Ik heb een heel sterk wifi-signaal, zelfs in de tuin. De snelheid is ook wat wordt beloofd (48mbit van de 50). Ook het tv-boxje was zo aangesloten en alles werkte direct. Ik had zitten vogelen met de afstandsbedieningen, waardoor er geen geluid op de tv was, maar na bellen met de klantenservice (8 minuten in de wacht gestaan) werd dat opgeslost. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke dame aan de lijn die samen met mij net zo lang probeerde tot het euvel was verholpen. De tv-anywhere app werkt zoals hij moet. Kortom, het is niet alleen maar slecht bij T-Mobile.

Roos
22-08-2020

Internet nooit geleverd

Wordt niet eens geprobeerd je te helpen. Al twee weken lang elke dag bellen met de klantenservice, nog geen steek verder. Ik word tot 5 keer toe beloofd later op de dag teruggebeld te worden om je probleem uit te zoeken en op te lossen, nooit gebeld. Op andere momenten wordt je continue doorverbonden met andere medewerkers die nergens vanaf weten. Ze geven andere partijen continue de schuld van het niet leveren van een product. En er wordt zelfs glashard tegen je gelogen dat er nu toch echt een oplossing voorhanden is en je binnen 10 minuten een mailtje/smsje ontvang om een afspraak te maken met de monteur. Ook nooit gekregen.

Bespaar jezelf alstublieft een hoop stress, gezeik, en asociale en liegende medewerkers (zonder uitzondering) en bestel nooit iets bij T-mobile.

Omar
22-08-2020

Ben d'r klaar mee

Mobile Wifi werkt niet naar behoren sinds de plaatsing van een nieuwe mast in de Haarlemmermeer. Stroomvoorziening van deze mast is onregelmatig dus heb een download snelheid soms van 0,21 mbps (!?). De laatste drie weken tig x met de klantenservice gebeld, maar wordt mijns inziens niets aan gedaan want internet is nog steeds flut met peren. Zo snel mogelijk overstappen is het beste

Yusuf
22-08-2020

Thuis internet is bar slecht

Hele jaar door en heel vaak valt het uit pfff ben echt moe van ze zeggen dat het door kpn kabels komen

elke dag valt het paar uurtje uit