Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Manon
24-07-2019

Tergend langzame modem

Na jaren zorgeloos XS4all overgestapt naar Tmobile en nu na een jaar tergend trage modem weer terug naar oude aanbieder. Bijna dagelijks problemen gehad ondanks alles geprobeerd te hebben om het op te lossen.

Daniel
23-07-2019

Tmobile niet Thuis geen tv, slechte verbinding met wifi signalen

Eind juni overgegaan van uitmuntend kpn!

Goedkoop is duurkoop , maar na goede ervaringen met mobiel toch overgestapt.

resultaat van af 28 juni geen tv, geen 5mhz verbinding mogelijk. chromecasten met zijn 4tjes maar niet tegelijkertijd ook ff je social media checken.

5 x gebeld en ja hoor vandaag(23-7) kwam gideon op de koffie om te kijken of we het goed hadden aangesloten. Gelukkig alles staat goed maar klacht is niet verholpen! Nu even 17 werkdagen wachten voordat we geholpen kunnen worden! Hopelijk kunnen we met de kerst Scrooge kijken, met in de hoofdrol. Coulance wordt berekend wanneer alles opgelost is! De irritatie valt niet af te kopen met 3 maandpremie`s! Binnenkort maar sorry zeggen tegen kpn denk ik!

Druk druk druk zijn ze. slecht vooronderzoekje geweest?

Manucha
23-07-2019

Slecht slecht

Na 2 weken wachten op de monteur is er nog steeds geen internet. En moet nou 10 dagen wachten tot ze antwoord hebben van de KPN ??

Dennis
22-07-2019

Gebrek aan service

Internet werkte niet na installatie op maandag. Er werd meteen een ticket aangemaakt voor KPN dat die het probleem kon gaan verhelpen. Woensdag nogmaals gevraagd naar de status “ticket is aangemaakt meneer” Vrijdag nog niets vernomen, dus nogmaals gebeld, blijkt dat KPN nog helemaal niet was ingeschakeld! Daar hadden ze volgens de procedure 5 tot 7 dagen voor om aan KPN door te geven. Vrijdag een klachtenmeldpunt gestuurd, krijg je een mail terug dat ze daar over 6 dagen reactie op kunnen geven, vanwege de drukte! Met zulke service is dat natuurlijk te verwachten. Vandaag via de chat contact gehad met Jan van de klantendienst, want er is daar geen service! De klantendienst kan niks en wilt niks daar. Vraag je naar de leidinggevende, maar die heeft hij niet en er is ook geen andere afdeling. mijn advies betaal een paar euro meer en er word in ieder geval naar je klacht geluisterd.

Francis
19-07-2019

T-mobile thuis

Gebruik gemaakt van overstap service. Enorme spijt zit nu al 3 weken zonder internet en tv.bellen,na uren in de wacht. We kunnen er niets aan doen uw aansluiting is gestoord.kpn moet dat oplossen. Advies ga niet met T-mobile in zee

Amber
16-07-2019

Onderhoud

We zijn al jaren klanten bij T-mobile en het is altijd alleen ellende. We wonen buitenaf en kunnen helaas geen andere provider ontvangen en hebben dus geen andere keuze om bij hun te blijven. We hebben al zo vaak gebeld omdat we nog niet eens 10% van de snelheid krijgen waarvoor we betalen. Dan neem je toch een goedkoper abonnement zou je zeggen. Nou nee want zelfs dan is het alsog 10% van waarvoor we betalen. Elke keer beloven ze dat ze er wat mee gaan doen maar 8 jaar later is er nog steeds niks veranderd. Echt belachelijk. Nu hebben we sinds een half jaar geleden maar besloten om maar een 4g modem te kopen en elke dag €3,- te betalen voor unlimited data, eindelijk snel internet. Elke avond om 00:00 moeten we dus weer een niewe bundel kopen. Het enige probleem hiervan is dat T-mobile bijna 2x in de week onderhoud doet. De eerste paar keer dachten we; "Oh dat is toevallig." maar het begint nu echt hinderlijk te worden smsen kan namelijk ook niet dus dan zit je weer zonder internet en kan je lekker je eigen telefoon bundel gebruiken. We betalen daardoor dus meer als €120,- elke maand voor alleen maar internet waarvan we dus 2 dagen in de week met frustratie zitten dat er weer onderhoud is. Hoe kan het dat zo'n groot bedrijf als T-mobile zich niet kan bedenken om het onderhoud te doen om bv 1:00? We leven niet in een wereld waar iedereen om 00:00 in bed ligt.

Wendy
15-07-2019

Geen internetverbinding slechte service

Wij hebben al een jaar 't mobile thuis.

Vorige week donderdag hadden we ineens geen internet meer. We dachten storing maar nee hoor. Mijn man alles een paar keer gecontroleerd zoals t-mobile aangeeft hoe je het moet doen,maar niks hoor. Ik gebeld want mijn was weg voor zijn werk en kon dit niet doen. Maar de man aan de telefoon zei dat mijn parter eerst toestemming moest geven om mij te woord te staan. Nou ik viel stijl achterover wat is dit ik wist alle gegevens op te noemen die ze wilden weten! De telefoon neergelegd en dacht ik laat het er niet bij zitten een weekend zonder tv radio interternet mijn man niet te bereiken. Nadat ik weer belde kreeg ik een ander aan de lijn die op afstand ging controleren.lampjes modem zouden uitvallen en ik moest even geduld hebben. Nou dat heb ik wel voor over mijn zoon geroepen zodat hij mee kon kijken,maar geen lampjes die uitvielen en weer opnieuw moesten gaan branden.Tot slot kon hij me niet meer helpen misschien dat het na 2 dagen ineens weer alles zou gaan doen afgescheept dus maar voorlopig zat ik hier met een probleem en niet hun. Aangezien ik levens lang beperkt ben door mijn ziekte is het wel fijn om tv en radio en internet te hebben als je alleen bent en het nieuws te zien affijn mijn man in het weekend thuis gekomen heeft ook al 2x mensen aan de lijn gehad u kunt een afspraak maken met onze monteur gidion mijn dacht he he eindelijk schot in de zaak maar nee hoor gidion heeft pas 25 juli tijd dat is bijna 2 weken verder mijn zoon die in augustus opzichzelf gaat zei meteen voor mij geen 't mobile thuis. Ik zei jongen doe maar niet nee in de winkel promoten met mocht er iets zijn ze komen meteen u kastje of modem omruilen. Je staat machteloos maar ik laat het hier niet bij zitten mijn man heeft deze ochtend weer gebeld naar die Gideon servicemonteur maar weer, ik heb echt niet eerder de tijd. Schandalig ik ga hier mee verder dit kan echt niet hoor.

Frank
05-07-2019

Geen oplossing of coulance !

Bij de aanschaf van een nieuwe telefoon hebben ze verzuimd de verzekering van de oude naar de nieuwe telefoon om te zetten en daar omtrent ook geen informatie over gegeven. Toen ik schade had en deze niet omgezet bleek te zijn naar het nieuwe toestel .niks coulance , gewoon €300,- pech. En ook niet op hun bedrijfsschade verzekering willen claimen , totaal star en onwillend met meedenken

Diane
04-07-2019

Nog nooit zo'n krakkemikkige provider gehad

Met de betaling ging het niet vlekkeloos, de mediabox was duidelijk 2e hands en beschadigd waardoor we niet konden opnemen, het kastje in de meterkast was verkeerd aan gesloten,, we hebben vaak slechts 1 streepje wifi op de telefoon, of soms even helemaal niks. Opnemen en afspelen gaat nodeloos ingewikkeld, je kunt maar een paar dingen op nemen, dan is de recorder alweer vol.

Als we dit allemaal vantevoren hadden geweten waren we nooit naar t-mobile gegaan

Gerard
04-07-2019

Geld "lenen ´

T mobile stuurt rekening voor niet ontvangen kastje,

na heel veel bellen is het kastje toch terecht gelukkig,afgelopen maand opeens €175 teveel afgeschreven dus weer gebeld en gestorneerd. na bellen mail gehad dat er een credit nota stond voor €350 .? deze maand wederom €175 teveel afgeschreven dus weer gestorneerd een op advies van klantenservice de 2 maand bedragen apart overgemaakt. tot mijn grote verbazing vandaag een mail of ik nog even die €350 overmaak? beste tmobile als jullie geld willen lenen ga dan gewoon naar de bank.

Marlon
03-07-2019

Slechte verbinding

Tmobile sinds februari en sinds het begin al WiFi problemen en ze kunnen er niks aan doen na meerdere keren bellen. Uiteindelijk word er gezegd dat ik maar bedraad moet werken. Echt belachelijk. Heb meerdere providers gehad maar deze is wel echt de slechtste kwa verbinding en televisie hapert ook best vaak. Raad tmobile thuis echt af

David
02-07-2019

1,5 maand lang geen service en op hotspot vouchers moeten draaien.

Pas t-mobile thuis aangeschaft, heeft het een week gedaan. toen ging een rood lampje aan (4juni), alles geprobeerd. heeft niet geholpen. Moest toen een afspraak maken met Guidion, eerste beschikbare datum van hun van 2 juli. ik zit dus een maand zonder internet (bedenktijd is dus ook verstreken) en nu wordt er verteld dat het mogelijk door een andere partij (kpn) opgelost moet worden in de kast, wat weer 2-3 weken kan duren. mijn ervaring met t-mobile thuis is gewoon enorm slecht.

Gijs
02-07-2019

Slechte afhandelijk

Ik ben inmiddels 4 maanden verder na het opzeggen van mijn abonnement bij tmobile thuis. het is wel zo dat ze mij nogsteeds geld afschrijven terwijl ze mij meerdere malen hebben gezegd dit niet meer te doen. erg triest dat er mensen daar achter de schermen werken die niet weten hoe ze iets netjes af moeten handelen.

Joyce
29-06-2019

Werkt helemaal niet

Jammer dat je niet voor een 0 kan kiezen want 'tmobile is het slechtste wat je kan kiezen. Enorme slechte service. Vanaf 12 juni zou mijn thuis abonnement ingaan. Inmiddels doet het nog steeds niks. De monteur kan pas 18 juli! komen. Er wordt niets gedaan om je te helpen. Iedere dag bellen en dan hoor je : de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent. Langer?! ik ben niets anders gewend. Ik heb nog nooit iemand sneller dan 30 minuten aan de telefoon gehad! iedere x weer een ander en weer iets wat afgesproken /beloofd wordt en vervolgens niet nagekomen. Ik wil mijn abonnement opzeggen, dit kan, maar dan moet ik wel een afkoopsom betalen. Een afkoopsom voor iets wat ik niet heb gebruikt! ze zijn niet helemaal goed zeker?! nooit een abonnement bij t-mobile aangaan. Daar krijg je enorme spijt van!

Eva
27-06-2019

Je komt er nooit meer vanaf (tmobile thuis)

3 maanden na mijn opzegging ontvang ik nog steeds allemaal verschillende facturen. Ze schrijven ondanks het intrekken van de automatische incasso gewoon bedragen af. Klantenservice belooft alles voor je op te lossen maar doen helemaal niks. Nooit aan beginnen!

Rene
26-06-2019

Heel goedkoop geen internet

De t-mobile monteur zei een cruciaal onderdeel niet te hebben, omdat t-mobile het hen niet levert. Resultaat: al een week geen tv en internet. Gaat waarschijnlijk zeker nog een week duren. Maar dat dan wel voor weinig geld!

Henk
25-06-2019

Slechte/geen service, moeten annuleren => €ete!

I.v.m. De mogelijkheid tot het verlengen van mobiele telefoonabonnement werd ik begin mei 2019 gebeld door een dame van de afd.klantenservice met een voorstel tot verlenging. Hierbij ook gesproken over de mogelijkheden en goede aanbiedingen op dat moment voor t-mobile thuis. Dit aangehoord, er een nachtje overgeslapen en nadat ik door haar werd teruggebeld akkoord gegaan met haar voorstel, aanbod en mooie praatjes.

De opzegging bij de huidige provider zou via hun gaan en de opzegging en hun aansluiting zou ingaande 4 juni plaatsvinden. Vanaf dat moment is alles fout gelopen door dat t-mobile thuis fout op fout stapelde. Uit correspondentie bleek ineens de aansluiting per 6 juni te zijn. Kwam wel lastig uit i.v.m. Een lang geplande vakantie die gemeld was bij t-mobile maar dat was geen probleem voor de aansluiting/oplevering!

Dus snel bij de oude provider "uitstel" gevraagd tot 6 juni. Solcon was coulant en deed dit. Toen bleek dat ze helemaal niet konden opzeggen en wij dit zelf moesten doen. Daarna werd er een monteursafspraak gemaakt voor plaatsing/installatie. Echter niet op de afgesproken 6 jun maar pas 2e helft juni. Dus zouden we enige weken zonder internet, telefoon en tv zitten! na bemiddeling van een medewerker van t-mobile thuis werd er contact opgenomen met de installateur en kon er toch nog een afspraak gemaakt worden voor 6 juni namiddag.

Ca. 1 week van te voren moest er een installatiepakket bezorgd worden. Op maandag 3 juni, met heel veel moeite en lange wachttijden, een paar keer contact gehad met de klantenservice. Pakket was nog niet klaar, nog niet verzonden etc. Etc. Op dinsdag 4 juni ook weer enige malen contact gehad. Zelfde reactie en zeer weinig interesse in de situatie van de klant. Uitgelegd voor wat voor problemen we zouden komen te staan mede omdat we i.v.m. De terminale situatie van mijn schoonmoeder wel bereikbaar moesten zijn en internet kunnen gebruiken. Interesseerde ze helemaal niets. Ze konden geen enkele garantie geven voor tijdige levering van het installatiepakket. Ik moest maar afwachten, wetende dat 1) we op 6 juni afgesloten zouden worden bij solcon 2) de installatie door de monteur onzeker was omdat er geen pakket was 3) vakantie.

Er werd geen enkele stap harder gezet om het probleem op te lossen. Woensdag 5 juni weer contact gehad en toen werd gemeld dat het bijna 100 % zeker was dat het installatiepakket er niet op tijd zou zijn en de monteur niets kon doen op 6 juni. Zij kon absoluut geen enkele garantie geven en adviseerde zelf dan maar te annuleren en proberen terug te gaan naar solcon. Dus heb ik in overleg met haar e.e.a. Geannuleerd. Maar.het konijn uit de hoge hoed moest nog komen! aan het einde van het gesprek deelde zij doodleuk mede dat door de annulering ik een boete kreeg van € 75,-. Haar uiteraard verteld wat ik daar van vond en het ook niet zou betalen en dat haar leidinggevende wilde spreken. Maar .die krijg je daar nooit te spreken ondanks toezeggingen dat je teruggebeld wordt.

Een paar seconden na het gesprek had ik annuleringsbevesting al in huis incl. Het boetebedrag en ook de annulering van de monteursafspraak van guidion was er direct.

Meteen gebeld met guidion en daar wist men te vertellen dat er al tijden lang en de hele dag door afspraken werden geannuleerd omdat t-mobile niet tijdig kan leveren, mensen boos zijn omdat ze niet aangesloten kunnen worden en tijden lang zonder aansluiting zitten.

Ondanks de afzegging van alles was men bij t-mobile zo kinderachtig om 1 1/2 dag na de annulering toch nog snel een zgn. Patch bij de glasvezelleverancier reggefiber te plaatsen zodat alles voor de oude provider geblokkeerd was en zij niet direct een heraansluiting konden realiseren. Hoe flauw kun je zijn. Pestgedrag van geen niveau. En.ze hadden 5 dagen gelegenheid om die zgn. Patch weer te verwijderen zodat er door solcon een heraansluiting aangevraagd kon worden. Ze hebben de volledige periode gebruikt om de patch te verwijderen terwijl dat feitelijk 1 druk op een knop is en een paar seconden werk als ,en meewerkt!

Daarna div. Malen getracht via facebook en via een medewerkster van een speciale klachtenafd. Van t-mobile thuis en na heel uitgebreide en duidelijk uitleg over het volledig in gebreke blijven van t-mobile thuis om "kwijtschelding" van de boete van € 75,- te krijgen. Maar de managers hebben dit inmiddels 2 x afgewezen/geweigerd want wij hebben geannuleerd! ondanks dat t-mobile thuis met werkelijk alles in gebreke is gebleven en fout op fout heeft gestapeld, krijgt de klant de schuld want zij maken geen fouten!

Je kunt praten als brugman en hele boeken naar ze schrijven. Ze hebben geen enkele belangstelling voor de situatie van de klant, willen alleen maar zoveel "scoren" en omzet maken en hoe ze dat doen maakt ze (vooral de managers/directie) geen ene fluit uit. Daarnaast zijn de directie/managers ook nog eens zo lafhartig, kinderachtig en klantonvriendelijk dat ze ondanks diverse verzoeken daartoe, niet het lef, niet de klantvriendelijkheid noch de interesse hebben om eens met een klant te bellen wat er nu aan de hand is. Waarschijnlijk zouden ze er op dit moment een dagtaak aan hebben. Heel bijzonder om zo met klanten om te gaan. Feitelijk zit ik nog steeds te wachten om eens in gesprek met ze te gaan. Durven ze alleen niet.

Helaas kost het nieuwe abonnement bij solcon mij ook beduidend meer per maand dan voorheen, verlies ik de diverse voordelen die ik daar in de loop van jaren had opgebouwd en is ook mijn totale pakket nog eens minde uitgebreid.

En dat allemaal dankzij t-mobile thuis!

Helaas loopt nu door deze hele situatie ook de heraansluiting bij solcon volledig mis en zijn we nog steeds niet opnieuw aangesloten door "patchproblemen" en zitten we vanaf 6 juni zonder internet-, tv- en telefoonaansluitingen. Maar.… vlgs. T-mobile thuis is dat allemaal onze eigen schuld!

Inmiddeles is gisternacht mijn schoonmoeder overleden en hebben we in ieder geval internet en telefoon dringend nodig.maar helaas.

Vandaag ontvingen we de aankondiging dat op 1 juli 2019 automatisch de € 75,- boete wordt geincasseerd!

Bedankt t-mobile thuis. Zo kun je ook geld "verdienen". Ga je schamen

Ton
25-06-2019

Onjuiste informatie

Bij overstap van Ziggo naar het ogenschijnlijk goedkope en prima t-mobile bij het aansluiten enkele dagen tevoren kom ik er na ontvangst van het aansluitpakket thuis pas achter dat de modem niet kan worden aangesloten. Bij Ziggo is dat coax. Zit nu zonder internet. Valse voorlichting. T-mobile stelt voor dat zij iemand van de KPN een afspraak laten maken voor de aansluiting. Dat wordt dus wachten. Terug naar Ziggo lijkt mijn enige optie. T-mobile meldt dat dan hiervoor een hoge afkoopsom moet worden betaald. Nadat ik verkeerd ben voorgelicht, beter gezegd opgelicht.

Bert
21-06-2019

Slechte klantenservice

Ze konden niet leveren op mijn adres en nooit diensten van ze afgenomen maar inmiddels al maanden bezig om van ze af te komen. Niemand van de klantenservice weet exact wat de stand van zaken is. Erg slecht.

Nico
20-06-2019

Storing

Ik zit al meer dat 7 dagen met een storing op tv maar wel de volle bak betalen wat een slechte organisatie daar bah spijt van mijn overstap