Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Sher
09-10-2018

Liever iets meer betalen maar totaal nog een baby qua service

In de winkel geweest voor mobiel abbonnement. Ben al een aantal jaren zakelijke klant voor mobiele diensten. Nou ik kreeg een aanbieding onder mijn neus. Veel goedkoper dan ziggo. Ik ben wel vaker overgestapt maar dit is de 1e waarvan ik echt spijt heb en ik een collega zover heb kunnen krijgen haar aanvraag te annuleren. Internetsnelheid word niet behaald, extra box heeft geen functie om opgenomen media af te spelen. Kan alleen op de harddiskrecorder box. De box kan niet 2 programma s tegelijk opnemen. Rtl 4 programma s niet te zien bij gemist. Op de extra box kun je niks pauzeren noch door of terug spoelen. T mobile jullie hadden eerst de papfles leeg moeten drinken alvorens met een tmobile thuis te komen met opties vanuit 1995. Als het mogelijk was was ik gister al opgestapt naar mijn vorige provider. Word er gewoon chagerijnig van.

Freek
08-10-2018

Mooie beloftes werkelijkheid is waardeloos

Gisteravond viel ons WiFi ineens weg aangezien het zondag was ,en na veel proberen 100 keer het modem te resetten nul resultaat. Vanmorgen gebeld om 8 uur gelijk een medewerkster aan de lijn zij heeft gelijk alles geprobeerd om het modem op afstand aan de praat te krijgen maar niets hielp ( als ik haar mag geloven ik kan niet kijken door een telefoon) . Ik zou een smsje krijgen ( deze moet tot heden nog steeds aan komen ) en een link naar Guidion daar kan je dan aan geven wanneer de monteur langs kan komen. ( Die komt nooit). Guidion heeft pas tijd over 4 WEKEN voor een modem te wisselen . Dus mijn Schilder en Onderhoudsbedrijf moet 4 WEKEN zonder internet maar wel op tijd betalen pffff. Vanmiddag weer gebeld naar t mobile om te zeggen dat het contract per direct beëindigd wordt wat zo werkt het niet wel betalen en niks leveren . De medewerkers en werkster weten niets alleen het knopje van doorverbinden weten ze te vinden. Dat heet van kastje naar de muur sturen .

Mvg Freek

Matthijs
08-10-2018

Onweer

Onweer, heb ik nog nooit problemen mee gehad maar nu bij T-Mobile is het elke keer als er maar een beetje kans op onweer is meteen de televisie en het internet weg.

Snelheid is ook ruim onder de beloofde snelheid. Modem/router is een traag ding want regelmatig heb ik slechte verbindingen. wat niet echt lekker is als je net online een spel doet.

Verder werkt alles wel oké, dus ik geef een 5. Er is nog zat ruimte voor verbetering.

Esther
06-10-2018

Nooit aan beginnen!

Waar moet ik beginnen. van begin af aan ellende! Bij aangaan van mobiel abonnement al hoop gedoe, maar vanwege omzetten van zakelijk naar privé toch doorgezet. Toen ik eenmaal klant was, vanwege de aanbieding toch voor t-mobile thuis gekozen. Het domste wat ik heb gedaan! Van begin af aan alleen maar ellende. continu storingen aan tv en internet. Valt continu uit, kan niet meer thuis werken vanwege gebrek aan internet en heb vrijwel dagelijks een hysterische peuter die niet eens 20 minuten tv kan kijken zonder dat het 3x uitvalt. We zijn al maanden steeds aan het melden en klagen, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. ongelooflijk, kan niet wachten tot we onder dit contract uit kunnen!

Anne
04-10-2018

Niet aan beginnen

Ik dacht nog maar ach, het zal bij mij wel meevallen toen ik alle klachten las.

Maar helaas na oplevering begon de ellende. Ik haal het niet te beloofde snelheid van 500 MB maar maar 45. Toen ik mij na oplevering direct wilde beroepen op de 14 dagen bedenktijd, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was omdat de 14 dagen bedenktijd al voorbij waren voor mij, aangezien ik mijn abonnement een maand ervoor had afgesloten.

Ik heb nog geprobeerd uit te leggen dat ik pas kan beoordelen en mij pas kan bedenken na oplevering maar helaas het mocht niet baten. Ik zat er een jaar aan vast tenzij het niet opgelost kan worden.

Daarna kwam ik in een eindeloze loop terecht van vele uren aan telefoontjes met de klantenservice en bezoeken van diverse monteurs. Waarvan 1 zelfs een keer op het laatst niet op de afgesproken dag kon komen. Daar zit je dan een vrije middag voor op te nemen.

We zijn nu vier weken verder en nog steeds heb ik niet het beloofde aantal MB. Per e-mail is mij aangegeven dat de snelheid inmiddels verbeterd zou moeten zijn. In diezelfde e-mail geeft T-Mobile aan dat ze erg benieuwd zijn hoe de snelheid nu is en vervolgens wordt niet gevraagd op welke wijze ik dit door moet geven. Dus ik bellen en krijg ik te horen dat ik screenshots moet sturen per e-mail. Dus ik de mail opzoeken daarna, noreply adres!

Lekker handig weer (not?) opnieuw gebeld kwartier in de wacht gestaan en eindelijk een e-mailadres gekregen waarna ik de Screenshots toe kan sturen

Nu maar hopen dat ze t eindelijk gaan beëindigen

Mijn advies; niet aan beginnen

Jasper
03-10-2018

Wat een ellende

Wat een ellende. Als het werkt dan zijn we redelijk tevreden, maar als er iets mis is en je belt de klantenservice dan sta je in de wacht tot je een ons weegt, om vervolgens te horen dat Tmobile zijn monteursservice heeft uitbesteed aan een derde bedrijf (Guidion) en dat je deze mensen maar direct moet bellen. Vervolgens acht (!) dagen wachten op een monteur! En ondertussen natuurlijk geen enkel teken van leven van Tmobile. Wat een prutsers. Doe dit niet, die ene euro je wellicht per maand bespaart is de frustratie om te dealen met dit bedrijf echt niet waard.

Patrice
02-10-2018

Tmobile thuis nooit meer

Wat een waardeloos product Ik betaal rond de 45 euro per maand voor TMobile thuis , ik betaal voor een product , wat 3/4 vd tijd zwaar waardeloos is Continu uitvallend internet , kan geen avond normaal tv kijken , van ellende Eredivisie live eruit gedaan , blokkering beel met uiteindelijk de melding , er is een error opgetreden , probeer het later nog eens Zwaar irritant , ben blij als ik van dit abonnement ben verlost Je betaald voor een product wat in principe niet wordt geleverd Niet aan te raden en weggegooid geld

Ingrid
02-10-2018

Service

Net wederom weer zo''n slechte service gekregen bij de t mobile shop echt wil zo snel mogelijk naar een andere provider wat een arrogantie

John
30-09-2018

Overstap van Ziggo naar T-mobilethuis

Het alles in 1 pakket van Ziggo eruit gegooid. Te weinig gebruik van TV en te duur geworden. Over naar T-mobilethuis glasvezel internet 50. De overstap verliep vlekkeloos. Geen enkel probleem gehad. Door de combi abbo met mobiele telefoon dubbele snelheid gekregen. Achter het Draytek modem een router geplaatst en mijn snelheden via WiFi zijn perfect. Van de 100 mbit down haal ik gemiddeld 70-90 door mijn hele appartement. Tot nu toe geen enkele storing gehad. Groet uit Amsterdam

Ana
24-09-2018

Klantenservice . Zo raak je klanten kwijt!

Klantenservice . hoe het niet moet. Enkele maanden geleden liep het contract van mijn moeder af en ontving ze voor haar opeens een factuur die ongeveer €15,- hoger is dan haar gebruikelijke factuur. Na een telefoontje met de klantenservice van T-Mobile zou de korting verrekend worden met de volgende factuur en vervolgens zou haar gebruikelijke korting blijven staan. Voor mijn moeder een nette mondelinge afspraak. Prima opgelost, dacht ze. Afgelopen maand vertelde ze mij dat ze weer twee facturen van bijna €50,- had gekregen i.p.v. de €32,50 die ze normaliter betaalt. Dus, weer een telefoontje naar die klantenservice. Daar kreeg ze te horen dat ze geen recht meer op korting heeft en dat de enige oplossing een nieuw abonnement is. Geen enkele reactie op de voor haar torenhoge factuur, geen excuses, niets. Een nieuw abonnement afsluiten, of anders ergens anders naartoe. Mijn moeder is bijna 65 en houdt helemaal niet van 'nieuw' en wilde helemaal niet overstappen. Veel te veel gedoe. Echter, nadat ook de tweede medewerker waar ze vervolgens mee sprak geen enkele poging deed om haar tegemoet te komen en haar succes wenste bij haar nieuwe provider, brak voor haar de klomp. Natuurlijk kan er sprake zijn van miscommunicatie en kan mijn moeder het verkeerd begrepen hebben, maar als je een beetje slim bent -T-mobile- stel je je klant gerust, kom je hem/ haar (een beetje tegemoet) en duw je je klanten niet in de armen van een ander. Nu heb je €45, anders had je een trouwe klant voor ten minste €32,50 een jaar (of misschien zelfs twee). Gemiste kans lijkt mij.

Overigens, mijn moeder heeft een Unlimited abonnement waarvan de laatste tijd de aankoop knop het niet deed. Ze kan regelmatig geen nieuwe gratis data kopen en heeft dan heel traag internet. T-Mobile Unlimited belooft unlimited data, maar je moet wel na elke 1000MB nieuwe data kopen en die knop werkt regelmatig niet.

Lei
24-09-2018

Waardeloos, 1 week zonder internet

Heb nu al meer dan een jaar Tmobile thuis internet, met telkens slechte wegvallende verbindingen. Telkens is het probleem dat het internet op een instabiele lijn zit, en als ze het op een stabiele lijn zetten, valt het uiteindelijk weer op de instatbiele lijn. Nu is zondag het internet helemaal weggevallen, en komt er pas vrijdagavond een monteur langs, en heb ik zomaar 1 week geen internet. Waardeloos. Zodra het kan zeg ik dit op.

Kat
23-09-2018

Niet tevreden.

Internet doet het niet na afgesproken datum. Heel vervelend. Nu 3 keer gebeld. Steeds lang wachten tot je iemand aan de telefoon krijgt. Heb zelf veel verstand van zaken en het probleem ligt echt bij T-mobile. Helaas kan ik niet tevreden zijn met zo'n begin.

Batya
21-09-2018

Super tevreden over t mobile thuis

Ik lees met verbazing de revieuws van anderen. ik herken dit totaal niet! Heb sinds juni 2017 t mobile thuis (tv-internet en vast bellen) en heb werkelijk nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice. Installeren was erg gemakkelijk, alles deed het direct. Goed wifi-bereik in het hele huis, tv heeft goede ontvangst en nog nooit storing o.i.d gehad. Vaste tel. gebruik ik amper maar werkt ook goed! Zeer tevreden over (vernieuwde) TV app. Erg handig en makkelijk met terugkijken en op ander tijdstip verder kijken. Ben wel aan het kijken voor goedkopere alternatieven. jammer want ik ben zeer tevreden!

Joelle
19-09-2018

T mobile Thuis

Drama, nooit geen T mobile thuis meer! Zit nu 3 weken in mijn nieuwe huisje sinds 3 weken ook meteen T mobile thuis maar niks doet het! Al 3 weken geen tv en geen internet waardeloos! En over de klantenservice kan ik ook niks nuttigs zeggen.

Sander
14-09-2018

Word maar niet aangesloten

In juni mijn abbo aangevraagd, reggefiber moest nog een glasvezelkabel bij mij naar binnen trekken. Half juli maar eens gebeld om te vragen naar de voortgang, opleverdatum was eind augustus, niets aan de hand. Begin augustus nog maar eens gevraagd, blijkt er van alles mis te zijn. Reggefiber had namelijk, volgens reggefiber, de opdracht nog niet binnen gekregen. Al met al, nu half september geen internet en geen uitzicht op internet.

Iet
13-09-2018

Nooit meer t mobile thuis

Wat een slechte provider, nog nooit zoveel problemen gehad. Spijt hier ooit naar te zijn overgestapt. Het is dat we er nog even aan vast zitten maar ga nooit over naar t mobile thuis

Jolanda
07-09-2018

Waardeloze club

Verschillende klachten ingediend, omdat er geen verbinding is met internet of de verbinding valt continue weg. Geen reactie. Ook geen compensatie, wat zij wettelijk verplicht zijn.

Jolande
06-09-2018

IPhone X en reparatiedienst TMobile zijn niks…

IPhone X ter reparatie opgestuurd omdat de gezichtsherkenning het niet meer deed. Er werd waterschade geconstanteerd en dus niet gerepareerd onder garantie. Het toestel was nog geen twee maanden oud. En op de Applesite staat dat de iPhone X volgens de IP67-standaard waterbestendig is. Of we even meer dan 700 euro wilde betalen en dan werd het toestel omgeruild.

Kim
29-08-2018

Modem is een fossiel met designfout

Modem heeft wifi N ipv AC. Dat is toch echt absurd. Hoe oud is dat? Nog groter probleem is de splitsing van utp poorten in tv en internet. Nu moet je twee kabels trekken ipv 1. Tevens kunnen alle powerline adapters de prullenbak in wat je moet toch gaten boren om een kabel te trekken of voor internet of voor tv. Alles over 1 kabel kan niet. Niet geleverd binnen de zichttermijn dus zit er ook nog een jaar aan vast. Mobiel is prima maar t-mobile thuis is echt ruk!

Gmk
27-08-2018

Contract ingegaan nog steeds geen levering!

Contract ingegaan, monteur geweest en heb nog steeds geen internet tv en telefonie. Bel elke dag maar moet afwachten. Zo spijt van!