Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Barb
28-01-2021

Ontzettend slechte verbinding en servicew

Overgestapt van ziggo naar T mobile. Wifi valt meerdere keren per week uit. Klantenservice slecht bereikbaar. Er wordt niet met een oplossing gekomen en opzeggen is onmogelijk omdat er niet teruggebeld wordt of gereageerd wordt op je mail. Heel vervelend als je vanuit thuis werkt of school moet volgen. Volgende stap is de rechtsbijstand omdat er niet geleverd wordt waarvoor je betaald.

Eli
28-01-2021

Idioterie

Ik ben al jaren klant van Tmobile en ben er eigenlijk altijd wel blij mee geweest.

Nu kon ik 2 weken terug mijn abbonement verlengen, joeppie een nieuwe telefoon.

Dat moet dan weer bezorgd worden door zo'n extern bezorgbedrijf waarbij je een hele dag vrij moet nemen omdat je er zelf bij moet zijn en ze pas de nacht ervoor een kleiner tijdslot geven, maar goed.

Je raad het al, bezorger nooit op komen dagen. Wat doet T-mobile? Ze bezorgen hem later op de dag?Ze bezorgen hem een andere dag? Ik moest hem ergens ophalen?

Nope ze annuleren de hele tering zooi. Nu moet ik een week wachten voordat het apparaat terug naar Tmobile is gestuurd en mijn nummer weer wordt vrij gegeven. En dan moet ik een hele nieuwe bestelling maken.

Wie verzint zoiets.

Kaspar
27-01-2021

Internet werkt gewoon niet. Bellen heeft geen nut

Zit al uren naar een zwart scherm te kijken. Kan al de hele avond mijn werk niet doen thuis terwijl ik een deadline heb.

Bel al vanaf 10:00u s'ochtends naar T-Mobile. Op een goed moment 3u en 40 minuten gewacht, daar de wachttijd meer dan een half uur zou zijn. heb nu aan wachttijd bijna 6 uur erop zitten, ik zit nog te wachten, de telefoon ligt in de oplader in een speaker op de hoek van de kamer. Ik weet niet waar dit op slaat, maar via fora, email of wat dan ook krijg je geen gehoor.

Het lijkt net een pop-up oplichting website. Spontaan, nooit problemen gehad en nu sta je gewoon helemaal in de kou. Bel je microsoft ben je met 2 minuten geholpen, kunnen ze echt wat van leren. wat een onkunde.

Flor
27-01-2021

Zou een nul geven als ik kon

Meest teleurstellende internetervaring thuis in Nederland, na in 5 verschillende huizen te hebben gewoond. Connection werkte de eerste twee maanden niet, met verschillende bezoeken. Het duurde meer dan 2 maanden om krediet op onze rekening te krijgen voor het betalen voor service die we nooit hebben gehad. Als het eenmaal 'werkt', is internet vlekkerig, waardeloos, shit en valt het uit. Echt geweldig als je met zijn tweeën vanuit huis probeert te werken vanwege corona. Klantenservice is bijna onbereikbaar met gekke wachttijden, en als ze eenmaal een monteur hebben gestuurd, kan het soms tot 3 weken duren voordat ze komen. Ik kan niet geloven dat ze deze dienst noemen.

Iris
22-01-2021

Incompetent

Wij hebben een T-Mobile thuis pakket en het internet functioneert niet meer naar behoren na graafwerkzaamheden. De glasvezelkabel is beschadigd. Zes keer telefonisch contact, zes keer verschillende informatie met betrekking tot de termijn waarop wij teruggebeld zouden worden door een monteur die de glasvezelkabel zou herstellen (= solderen). Vandaag een monteur langs gekomen voor niets gezien hij de opdracht had gekregen van T-Mobile om de modem na te kijken. Wederom wachtende. Uitermate teleurstellend en incompetent personeel.

Andy
21-01-2021

1 is al teveel.

Wat is T-Mobile thuis een ramp. Om het thuis pakket aangesloten te krijgen neemt T-Mobile totaal geen verantwoording en laat de klant alles zelf regelen met hun derden partijen. Wij hebben de overstap 3 maanden van te voren ingepland en aangemeldt en nog krijgen ze het voor elkaar om de gevraagde installatie datum niet te halen. Het is jammer dat je een dienst van hun wilt afnemen maar dat je alles zelf moet regelen. Hebben ze eindelijk het pakket geinstalleerd, werkt na 2 weken TV pakket niet. We wachten nu al een aantal weken en het blijkt een storing te zijn. Helaas kan T-Mobile jou als consument niet pro actief op de hoogte kan houden van deze storing. Dus je moet elke week zelf een half uur tot uur in de wacht blijven totdat je iemand bij de customer service kunt spreken die je vervolgens toch niet kunt helpen. Heel jammer dat ik ben overgestapt. Ben inmiddels aan het kijken om van T-Mobile af te komen en naar een duurder betrouwbaarder provider te gaan.

Tom
21-01-2021

Terug betaling

Zit al maanden op m'n geld te wachten. Werd geld afgeschreven door fraude. 500€.krijg na meerdere telefoontjes 250€ terug terwijl vastgesteld is dat ik het niet heb gedaan. Dus 250€ kwijt. Ben nu al maanden aan het bellen en nog niks terug. Elke dag het zelvde verhaal. Wat een kut bedrijf. Maar als ik niet optijd betaal meteen een herinnering. Maar hun hebben alle tijd. Terwijl ik met een wao uitkering al maanden in de shit zit. Mensen ga niet met ze in zee. Kost geld tijd en veel elende

Bilal
17-01-2021

Slecht wifi thuis

1e maand zaten wij zonder internet, honderden keer gebel, iedere keer kregen wij iets anders te horen. Echter een medewerker heeft dit aangepakt en binnen twee dagen heeft het laten regelen. Sinds wij de wifi hebben valt de wifi af en toe weg. In dit geval moeten wij de wifi device uitschakelen en weer aanschakelen en dan doet hij het weer, soms moeten wij Laatste stap een paar keer herhalen. Maar 4,5 keer in een maand zo’n storing maakt ons ook niet blij. Tot nooit meer

Anoniem
12-01-2021

Ongelofelijk slecht bedrijf

Ik zou geld terugkrijgen van t-mobile maar ze doen zo verschrikkelijk moeilijk en bellen niet terug. Wat een ongelofelijke bende is het daar. Klantenservice is een 100% farce! Wat een lachertje en slecht uithangbord voor zo een grote organisatie.

Zo zouden ze niet in staat zijn met collega's van een andere afdeling te bellen.T-mobile.kun je het je voorstellen.

Moha
06-01-2021

Onbereikbaar voor klacht

Ik heb 1 wifipunt opgezegd, maar het 'systeem' heeft alle twee Wifi punten geannuleerd. Zaak uiteindelijk voorgelegd aan T Mobile per telefoon (meerdere pogingen, wachttijd tot 30 minuten). De man zegt dat ik eerst alle twee Wifi punten moet terug sturen en dan opnieuw 1 aanvragen. Op mijn opmerking hoe kan ik dan al die tijd zonder Wifi blijven (internet is nu basisbehoefte net als water en Electra) was het antwoord: 'dat is het systeem, daar kan ik niets aan doen'. Klagen is onmogelijk bij T Mobile. Vandaar via deze openbare wegen zodat ik straks naar de Geschillencommissie kan. Ik krijg wel 4 keer aanmaningen dat ik Wifi punten moet terug sturen, maar het probleem oplossen door hun fout te herstellen, dat gaat niet.

Jaap
06-01-2021

Belabberde klantenservice

Ongelooflijk hoe slecht een “klantenservice” kan zijn. Na ruim 12 jaar klant te zijn bij T-mobile, eindigt een aanvraag voor het omzetten naar glasvezel uit op een ruzie. Na meerdere avonden dit via de site te proberen (wat uiteindelijk alleen maar frustratie opleverde) een medewerker gebeld. Hier werd ik dusdanig schofterig behandeld dat ik heb besloten om mijn 3 abonnementen om te zetten naar KPN!

Louise
05-01-2021

Retourbetaling geannuleerde telefoon

Op 8 december een Iphone 12 besteld bij T-mobile en € 164,39 aanbetaald. Deze zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden.

Op 10 december de telefoon geannuleerd (geen voorraad!). Na 3 telefonische toezeggingen, nog steeds mijn aanbetaling niet ontvangen.

Vandaag weer gebeld en nu voor de derde keer krijg ik te horen dat mijn geld binnen 14 dagen terugbetaald wordt.

Wanneer ik andere klachten op deze site lees, geloof ik er niet meer in!

Marwa
05-01-2021

Slechtste ervaring ooit!

Ik heb nu langer dan een maand geleden internet thuis voor mijn moeder besteld en heb nog steeds geen internet. Eerst zo lang wachten op gideon en toen de afspraak eindelijk kwam bleek er een probleem te zijn met het signaal die van de straat komt. Deze is namelijk van KPN. Je zou denken dat ze dit vaker hebben en het snel voor je oplossen maar nee. Meerdere malen gebeld met zeer onvriendelijke klantenservice medewerkers zeggen dat ze het gaan regelen om vervolgens niets te doen. Geen eens een melding maken van mijn probleem. Zelf naar kpn gebeld en daar een nog meer onvriendelijke en onbehulpzaam medewerker aan de lijn die mij niet wou helpen omdat ik geen klant ben bij KPN. Uiteindelijk heeft ze in de midden van mijn zin opgehangen. Ik ben nu zo wanhopig en weet niet hoe ik door kan komen tot dat bedrijf. Abonnement opzeggen is niet meer mogelijk helaas. Ughh vreselijk en heb zo’n spijt. Indien je van plan bent bij t-mobile een abonnement aan te schaffen denk er maar nog eens goed over

Nik
05-01-2021

Goede ervaringen mee zowel mobiel als internet

Ik heb nu ongeveer 8 jaar een abonnement bij T-Molbile mobiel en 2 jaar internet thuis via hen. Ik ben een tevreden klant. Heb ook weinig bijzonderheden gehad, maar die keren dat ik contact met ze moest leggen ben ik prima geholpen.

Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over de verzekering ACE/Dynasure die ze aanbieden. Ik heb daar zo'n 6 jaar verschillende toestellen verzekerd gehad. Ik heb in die 6 jaar 3x een claim ingediend en allen zijn goed gekeurd. Ik ben daarna vlot geholpen. Het toestel werd of opgehaald en ik kreeg een nieuwe, of ze brachten hem gerepareerd terug. Top gedaan!

Magda
28-12-2020

Zeer slecht !

Wij zitten nu 1 maan zonder thuis internet. Wij werken door COVID thuis, dus het is ontzetten belangrijk voor ons. 4 keer contact met t-mobile opgenomen, 3 weken wachten voor de gideon. Toen kwam hij en zei dat de eerst gideon editor installeerde de decoder verkeerd en stal het onderdeel dat hij nodig had. het probleem was niet opgelost, we zaten nog zonder internet. Sindsdien is er een maand verstreken, wat heeft T-Mobile tussendoor gedaan? Ze hebben geld van mij bankrekening afgehaald voor t-mobile thuis! Wie behandelt klanten zo?! Ik ben woedend, ik wacht vandaag een uur aan de lijn, het is onmogelijk om contact met hen op te nemen.

Willem
22-12-2020

Probleem oplossen niet sterkste punt van T-Mobile

Sinds 25 november al slecht of geen glasvezel internet meer. Na 7 dagen kwam een monteur, kregen een nieuwe modem maar geen media converteren. Volgens de monteur was deze nog goed. We hadden hierna 30 minuten WiFi en internet. Daarna weer niks, probleem lag bij KPN volgens T-Mobile. Er werd een verzoek ingediend bij KPN om de glasvezel te controleren. Na 5 dagen weer gebeld hadden ze bij T-Mobile het verzoek ingetrokken. Zonder het even te melden aan ons waarom etc. Na nog een week van veel bellen naar de klantenservice. Werd er weer een verzoek bij KPN ingediend en de monteur via KPN was er snel bij. Alles gecontroleerd en het probleem lag bij T-Mobile. Dus weer gebeld met de klantenservice wat blijkt nu. We hadden een oudere versie van modem en media converteren. Deze hebben ze zelf 1,5 jaar geleden geïnstalleerd bij ons. Dus dezelfde dag nog hebben ze een doos met de modem etc verstuurd. Want dit zou sneller gaan dan weer een monteur te sturen. Na ruim 8 dagen nog niets binnen. Hadden ze beter een monteur kunnen sturen die is er binnen 5 werkdagen. Nu blijkt dat het pakket nooit verstuurd is dus heb niks aan de track en tracé code. Nu starten ze een onderzoek waarom het heeft kunnen gebeuren. Het probleem word niet professioneel opgelost. Maar gewoon vooruit geschoven door T-Mobile. Ze ondernemen niets mbt de problemen die er zijn bij de klant. Ja, je kan een voucher (mits je een mobiel abonnement hebt) krijgen om de leed te verzachten. Gelukkig heeft onze dochter dat maar die moet ook werken. Dus dan hebben wij er niets aan. We hebben er al spijt van dat we van KPN naar T-mobile zijn overgestapt.

Ada
21-12-2020

Storingen met Tmobile thuis

Heb u al bijna 3 maanden storingen,al meerdere keren een monteur gehad,

Alles weer gereset,niets help.

Heb nu weer een nieuwe modem gehad met een splitter er tussen.

Help nog niets.

Afgelopen zaterdag weer gebeld over de tv.

Er was weer storing de hele dag door.

Er zou vandaag een nieuw tv kastje op worden gestuurd.

Niets gehoord heb zelf maar weer gebeld.

Nu werd er gezegd dat de technische dienst er eerst naar moest kijken.

Ik zei dan maar geen tv kijken,toen werd er gezegd dan moet u, maar via de computer kijken.

Ik heb toen gezegd dat dat geen optie is.

Maar ze konden er niets aan doen.

Het is nu maar weer afwachten.

Maar mijn geduld is op.

Sandra
19-12-2020

Afzetters leugenachtig lees ALLE KLEINE LETTERS

Ze brengen elke keer 20,- herinneringskosten in rekening terwijl Je niet te laat betaald hebt. Ze hebben geen klantenservice na met een robot te chatten blijf je in cirkels gaan. Frustrerend tot en met. Ook ga je lekker na enkele maanden ineens meer betalen voor je abonnement terwijl je duidelijk aangegeven hebt bij aansluiting dat je daar niet voor gaat. Ineens vervalt toch de “korting” die ineens vermeld staat pas op de laatste factuur! Afzetters! Waar betaal

Je voor 5 mb 150 belmin en 33,50 of meer!? Ik ben echt zeer geïrriteerd. Toch maar weet terug naar kpn voor een nieuwe iphone volgend jaar. Dan wil ik wat meer betalen niet voor een simonly! En leugenachtige kl service! Interbet is vrij snel dat dan weer wel btw

Nes
17-12-2020

Erg slecht

We hebben thuis een nieuw internet abonnement afgesloten. De monteur (aansluiting internet) zou 14dec2020 tussen 14-16u langskomen. Wij waren beide thuis (mijn man vanaf 13u en ik vanaf 15u) men zegt dat de monteur langs is geweest en er is een foto gemaakt van onze deur. Wij vinden dit verhaal erg vreemd en belde tmobile. Na 4 dagen verschillende keren gebeld te hebben met tmobile en gideon (bedrijf wat namens tmobile de aansluitingen doen) het is niet mogelijk om op korte termijn nogmaals langs te komen ondanks dat dit hun probleem is. Nu kan de monteur pas op 29dec2020 langskomen. Belachelijk! zeker nu ook met het thuiswerk en de schoolvakantie (dus ook geen televisie aanwezig).

Ronnie
16-12-2020

Menselijk

Mijn vrouw is enige tijd geleden overleden. Had net daarvoor een nieuw 2-jarig abonnement afgesloten met een duur toestel. Alles netjes geleverd en enkele dagen gebruikt door mijn vrouw. Na het overlijden. gebeld met t-mobile. Contract werd meteen stopgezet, hoefde niks meer te betalen, en toestel mocht ik behouden! Er werken gewoon echte mensen daar. mensen. Vergeet dat niet. Dank je T-Mobile.