Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Karin
04-05-2022

Echt de slechtste provider ooit. Communicatie is bar slecht, bij problemen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd geen enkele werknemer zegt hetzelfde aan de telefoon. Gelukkig stap ik over en ben ik over 2 weken af van deze ellende.

Sas
29-04-2022

Slechte wifi, slechte tv. Constant storingen. Uren aan tel met klantenservice die het probleem niet kan vinden. En de tv app als het terugkijken loopt niet goed, waardoor je het einde van programmas niet kan zien.

Peter
07-04-2022

Contracten stiekem gewijzigd.

Al meer dan 14 jaar twee flex abonnementen bij T-mobile met een onbeperkte data bundel op beide telefoons. Van af januari uit het niets de internet bundel uit het abonnement gehaald door T- mobile, met als gevolg van € 48 naar € 160 per maand. Het meisje aan de telefoon kwam er pas na een uur bellen achter dat er iets uitgezet was in onze abonnementen, zij kon dat niet verhelpen.

Ik zal worden terug gebeld door een speciale afdeling, dat moet nog steeds gebeuren. Inmiddels gewoon door betalen. De contracten bij T-mobile zijn dus niet heilig, ze woorden achter je rug om veranderd en vervolgens loop je tegen een muur van bureaucratie aan. T-mobile is geen aanrader.

Plan
23-03-2022

Verschrikkelijk bedrijf, ik ben al meer dan 25 jaar klant. Maar ik voel mij niet als zodanig behandeld. Facturen zijn reeds betaald via Ideal, echter T-Mobile zegt doodleuk dat er nog rekeningen open staan. Ze rekenen weer 15 euro incassokosten en ik als klant mag het allemaal uitzoeken, formulier invullen betalingsbewijs opsturen omdat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft.

Stephanie
18-03-2022

Begin januari heb ik een abonnement bij tmobile afgesloten voor 1 februari, we zijn nu bij 18 maart en worden van kastje naar de muur gestuurd. Nog steeds geen internet, en het is telkens de schuld van andere bedrijven behalve Tmobile, ze laten 3e partijen hun glasvezel installeren. Deze bedrijven zijn slecht bereikbaar en tmobile helpt je niet verder dit op te lossen. Ik zou een onbeperkte simkaart opgestuurd krijgen en een modem zodat ik voor de tussentijd internet zou hebben. 1,5 maand later en nog steeds niks ontvangen. 3x per week zit ik met ze aan de lijn, en telkens krijg ik een ander verhaal en komen we niet verder. Super slechte service, word verschrikkelijk slecht behandeld.

Elrike
18-03-2022

Zolang alles werkt is er weinig aan de hand, maar op het moment dat internet van de ene op de andere dag niet meer werkt is het een ramp. Ik zit inmiddels vijf weken zonder internet en heb nog niemand gesproken die het probleem kan oplossen. Heb inmiddels al zo'n 20-30 telefoontjes met ze gehad, van elk ongeveer minstens 20 minuten. De oplossing laat voorlopig op zich wachten. Het inplannen van een monteur duurt twee dagen, en dan moet de afspraak nog gemaakt worden.

En dat allemaal precies een week nadat mijn nieuwe jaarcontract is ingegaan.

Idree
17-03-2022

Prima internet, super snel en spotgoedkoop!

Andre
11-03-2022

Donderdag internet eruit, dus geen tv etc. Snelste afspraak met monteur is maandag. Hopelijk komt die wel maar dat is best lang voor iets waar we niet meer zonder kunnen, nu ook iedereen thuis werkt.

Eigenlijk niet meer van deze tijd.

Bob
10-03-2022

Dit is met recht de slechtste telefoon provider die er ooit is geweest

Hans
01-03-2022

Komen keer op keer komen ze de gemaakte afspraken niet na. Onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf met medewerkers werkt die niet doen wat ze moeten doen. En beloftes maken doe ze glashard niet nakomen.

Ali
28-02-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na,zit nu al twee weken zonder Mobiel internet.Meerdere keren gebeld maar je wordt niet serieus genomen.Enige wat hun zeggen is binnen 7 werkdagen wordt je gebeld.nogsteeds niet gebeld waardeloos.

Renske
25-02-2022

Ik heb vorig jaar mijn contract veranderd. Er in is iets mis gegaan bij de startdatum, waardoor deze nu pas ingegaan is met een looptijd van 2 jaar.

Beweert de dame van de klantenservice dat ik dit zelf op 10-1-2022 in het systeem heb gewijzigd i.p.v. 16-1-2021.

Ik word gewoon voor leugenaar uitgemaakt en totaal geen bereidheid om te luisteren of mee te denken.

Ik mag bewijs aanleveren, waarvan ik zeker weer dat er in hun ICT-systeem bewijs zit.

Echt op te janken na 20 jaar trouwe klant geweest te zijn.

Peter
25-02-2022

T-Mobile thuis is op geen enkele manier te vertrouwen. Vaak zonder signaal en tv gezeten. Thuiswerken onmogelijk. Heeft me veel geld gekost.

Ook midden in een film alles op zwart.

Klantenservice reageert nergens op. Is ook domweg niet te bereiken. Lukt het uiteindelijk wel, komt er nog geen oplossing! Écht om gek van te worden!

Schrijven bovendien geld af voor niet geleverde diensten. Sluiten je gewoon twee weken te vroeg af.

Zijn ook veel te duur.

Het lijkt meer op een criminele organisatie dan op een provider.

Schurken zijn het. Althans het management.

Arie
24-02-2022

Waardeloze service blij dat ik overgstapt ben naar een ander

Jessica
24-02-2022

Helpen heel erg slecht, kunnen/willen mij niet helpen met internet problemen. Moet maar een ander toestel regelen om zelf het probleem te ontdekken.

Sam
22-02-2022

Alles gaat goed,tot dat je de diensten van t- mobile wilt beëindigen. (Internet thuis vast) Weer een afschrijving van een periode na beëindiging contract. (Opzegtermijn in acht genomen) Nu weer een brief van het niet ontvangen hebben van de router, terwijl we bewijs hebben van versturen 4 weken terug( en opzegging) . klantenservice komt steeds met het zelfde verhaaltje en kom je echt niet mee verder.

Wees gewaarschuwd.

Rolf
22-02-2022

TV van T-Mobile hangt de laatste tijd van storingen aan elkaar. Vooral de sportzenders werken meer niet dan wel.

Herman
19-02-2022

Lossen probleem dat ik maar 3 zenders kan krijgen niet op. Helpdesk kan uitstekend je protocollair afschepen. Spijt van de overstap service kost blijkbaar ook wat

Dajanand
18-02-2022

Al 3 weken geen internet thuis. Medewerker in winkel heeft onzin verhaal opgehangen. Monteur thuis ook. Nu al 2 weken regelmatig contact met klantenservice. Ook allemaal leugens. Wat een flut organisatie

Ree
17-02-2022

De laatste tijd ondervind ik een hoop problemen met mijn internet voor thuis abonnement bij T-mobile. Het is gewoon een slechte service. Deze service is eigenlijk voor wanneer je remote woon. Ik zit in amsterdam en ondervind continue internet problemen. Ik heb 150 GB die ik niet eens kan gebruiken omdat ze de internet snelheid behoorlijk vertragen. Een simpele website openen duurt letterlijk 5 minuten, Youtube Videos mag je in de wazige mode bekijken. Vreselijk gewoon. Dat fair-use BS wordt maar toegepast. Ze beloven een service die ze niet leveren of kunnen leveren. Ik zal maar naar een andere oplossing moeten zoeken bij een andere provider want deze internet voor thuis service van T-mobile is gewoon bagger.