Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Gert-Jan
16-02-2022

Ik ben sinds 2013 klant van T-Mobile Thuis (naar tevredenheid). Ik ga verhuizen en wilde de verhuizing doorgeven maar dat kwam neer op 67,50 euro kosten. Terwijl op het nieuwe adres gewoon glasvezel ligt.

Toen ik bij een concurrent zag dat aansluiten 25 euro kost ben ik overgestapt. De verhuizing heb ik op 11-2 geannuleerd bij T-Mobile en op 15-2 was dat nog niet verwerkt.

Op 14-2 heb ik telefonisch het contract beeindigd wat neerkomt op 14-3 einde in verband met opzegtermijn. Echter werd de beeindiging niet doorgevoerd omdat de annulering van de verhuizing nog niet was doorgevoerd (duurt belachelijk lang). Of ik een week later wilde terugbellen. Dat betekent dn dat ik 21-2 nog eens moet proberen het contract te beeindigen en dan gaat dat natuurlijk per 21-3 pas in. Das makkelijk verdienen. Ik wil gewoon ieder moment kunnen opzeggen en vanaf dat moment moet de maand opzegtermijn ingaan. Slechte service.

Danique
14-02-2022

Problemen met wegvallend internet, klantenservice gebeld na een aantal stappen doorlopen te hebben zou er een mail gestuurd worden zodat een afspraak met de monteur gemaakt worden. Mail niet gekregen, opnieuw gebeld, door verbonden met de monteurs maar die konden geen afspraak maken omdat Tmobile het probleem niet had doorgegeven. Opnieuw gebeld, kreeg iemand aan de telefoon die niks begreep, na minuten allemaal zinloze vragen beantwoord te hebben opgehangen en opnieuw gebeld. Weer alle vragen beantwoord en nu moeten we 3 dagen wachten om te zien hoe vaak het internet wegvalt, erg veel gedoe als je moet thuis werken. Erg slechte klantenservice, iedereen zegt wat anders en niemand pakt door.

Maikel
11-02-2022

Slechte service alleen maar leugens vertellen en beloven en dit al 5 weken zonder internet en TV omdat ik in een buitengebied woon stuurt Guidion geen monteur . nou guess wat er wordt vanaf nu ook geen geld meer overgemaakt uit het buitengebied naar tmobile! Achterlijke clubjes allebei

Tom
03-02-2022

Overgestapt van ziggo naar T-mobile thuis. Internet (DSL) valt steeds weg. Moest 3 weken wachten voordat een monteur langs kwam. Die had het modem vervangen, maar dat was tevergeefs. Nog steeds niet opgelost.

Wiesia
21-01-2022

T mobile Thuis

het team van psychopaten. mensen beroven en haar woord niet houden

ze beroofden me voor 2 jaar! met het oude abonnement dat ik niet kon beëindigen. omdat. het al was opgezegd!. Elke week kreeg ik een sms dat ik 65 euro moest betalen. Er was geen uitweg en ik hoorde van een van deze psychopaten dat "het nooit zal eindigen". Voor het feit dat ik het risico nam en probeerde glasvezel in mijn appartement te hebben, betaalde ik 100 euro per maand, hoewel het abonnement 20 euro was. Maak deze fout nooit! Ik moest rennen en 400 euro betalen om te vertrekken.

Dit doen ze al 10 jaar omdat mijn vriend hetzelfde probleem had bij T-mobile Thuis.

Als er hier iemand is die dezelfde problemen heeft gehad, schrijf me dan. We hebben al een groep voor advocaat, deze mensen moeten in de gevangenis. bogobojnawiesia @ gmail.com

Sandra
21-01-2022

Ind een shit bedrijf schuiven alles af je word er bijna zelf konteur bij maar zelf iets doen om.langs te komen ho maar en de klachten blijven ik raad dit nooit aan dit besrijf en ben bezig om zeker alles over te gaan zetten na een ander provider

Henry
21-01-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na, schrijven het geld af wat ze beloofd hebben niet te doen. Ik was overgestapt voor het zenderpakket. Ze konden dat niet waarmaken voor een zender die voor ons belangrijk is. Na veel gezeur en beloftes schrijven ze gewoon 365 euro van de rekening af.

MDB
13-01-2022

Al maanden valt het internet weg, het kan minuten duren, het kan dagen duren. Alles sinds ik overgestapt ben naar T-mobile. Ik zit nu zonder TV, bellen en internet. Dus ik bel of er langs kan komen, wordt er een afspraak ingepland over langer dan een week! T-mobile denkt weg te kunnen komen met zulke slechte klantenservice. Ze verwachten dat ik wel even een weekje zonder kan. Hoe een bedrijf als T-mobile nog bestaat.

Jakob
11-01-2022

Belachelijke service. Meerdere malen 20-50 minuten in de wacht door een fout van hen

Marijn
09-01-2022

Denk nog een keer na voordat je weer…

Denk nog een keer na voordat je weer een abonnement afsluit bij T-mobile! Klantenservice is dramatisch en beloftes worden niet nagekomen. 3 weken geleden heb ik een nieuwe IPhone 13 pro max besteld en ben ik specifiek op zoek gegaan naar een model dat direct leverbaar was. Na het bestellen van de telefoon moest ik een bezorg moment inplannen en de eerste mogelijkheid was maandag 10 januari. T mobile noemt over 3 weken blijkbaar “direct leverbaar”. Nu is morgen de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer een mail dat door een systeemfout ik een nieuwe aflever datum moet inplannen. De eerst volgende mogelijkheid is over 2 weken en dan moeten we nog maar zien of ze dan kunnen leveren.

Na wat contact met de klantenservice blijkt dat ik gewoon moet wachten en kunnen zij er niets aan veranderen. Ik moet gewoon stilletjes wachten terwijl er wel is aanbetaald.

Roel
05-01-2022

Ik ben zowel particulier als zakelijk klant bij T-mobile.

Ik ben nu door een fout van T-Mobile zakelijk al 2 dagen onbereikbaar en kan zelf ook mijn klanten niet bellen.

Ik heb inmiddels 5 werknemers gesproken van de helpdesk en ze kunnen mij alle niet helpen. Ook heb ik in de winkel geweest in Lelystad toen het personeel van de T-mobile store de help desk belde werden ze na 28min in de wacht te hebben gestaan weggedrukt. Vervolgens heb ik zelf nog een keer gebeld na ook weer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan konden ze mij niet verder helpen. De beste man heeft mij aangemeld bij de technische dienst ik zou binnen 5 werkdagen meer horen.

ik ben een ZAKELIJKE klant ik loop hierdoor mijn klanten en dus ook inkomen mis.

wat heeft dit bedrijf een bar slechte service

Tiemo
04-01-2022

Zeer tevreden over deze mensen. Mobiel abbo al wel sinds 2011 ofzo via t-mobile! En gecombineerd sinds 1.5 jaar ik betaal 50 euro per maand voor allebij! Telefoon alles onbeperkt sim only en thuis wifi tot 100 mb/s geen gewone tv! Heb bijna alle streamingsdiensten. Ik ben eerlijk toen ik overstapte in het begin heb ik heel veel gedonder gehad met dubbele tv kastjes die ik helemaal niet besteld had en afgesloten had! Na veel bellen en verscheidene mensen gesproken te hebben! Is het opgelost daarna nooit meer iets raars of niet kloppend ondervonden! Ik ben vol lof over deze mensen

Intra
30-12-2021

Ik ben klant bij T-Mobile thuis al 7 maand alleen maar klachten animo box loopt vast wifi valt weg 2keer een monteur hier bij me thuis laatste heeft een meting laten doen storingen op lijn losse we op zou een van KPN komen om dat het buiten zit maar komen niet ik blijf met deze ellende gewoon zitten ze hebben nog wel nieuwe router gestuurd maar deze werkt nog minder dan oude ze helpen je gewoon niet verder de op prutsers van T-Mobile thuis

Gerhard
22-12-2021

Beloften bij overstappen van KPN, tegen mijn vrouw vertellen, mevrouw alles blijft hetzelfde, wij zijn alleen goedkoper en zijn ook een onderdeel van KPN. Nou dat hebben we wel gemerkt, begon al dat ze vergeten waren om de aansluiting van de internode waren om te pluggen, daarna geen teletekst meer, kan niet zeggen ze, terwijl we bij de KPN ook glasvezel hadden en wel teletekst, de downloadsnelheid is ook veel lager daar maak ik me niet zo druk om. Maar telkens het geouwehoerde met het kastje wat weer vast loopt of 5 sec moeten wachten als je van zender gaat wisselen , weer stekker eruit wachten tot die weer opstart. Bah wat een kut bedrijf, ik moet maar weer rustig blijven, van mijn vrouw, als het aan mij ligt krijgen ze de hele zooi terug met een baksteen, nou mag u zelf invullen waar die door gaat.

Fynn
20-12-2021

Sinds september overgestapt van KPN naar T-Mobile, nooit meer problemen gehad. Vriendelijke service die altijd zoekt naar een oplossing.

Aanrader!

Manouk
09-12-2021

Wat een slechte klantenservice, meermaals beloftes die niet nagekomen worden en totaal niet willen meedenken met de klant. Mijn telefoon is gestolen maar zonder emei nr kunnen ze niks betekenen voor een aankoopbon oid voor de verzekering. Wat een slechte service. Ga hier niet!

Heleen
08-12-2021

Bestelprocedure is waardeloos.

Voor opa van 84 een vervangende telefoon willen kopen nu 2g is vervallen.

4 weken moeten wachten op afleverdatum.

Blijkt er een machtigingsformulier nodig te zijn, die niemand mij blijkbaar kan geven. Servicedesk wist van situatie. Hadden moeten adviseren op eigen naam te bestellen of mij formulier moeten toesturen.

Voor nieuwe afleverdatum moet je achteraan aansluiten en nu weer nog eens 4 weken wachten. Echt belachelijk. Voor een telefoontje van nog geen € 100,00 nu al 8 weken bezig om het in bezit te krijgen. Absurd gewoon. Nooit meer kopen bij tmobile en nooit nooit meer amp groep!

Petra
03-11-2021

Slechtttttttttt zomaar na verhuizen van maandelijks opzegbaar naar vast contract!alles misgegaan net apparatuur sturen etc toen weken Zonder signaal Bij nieuwe woning,moeten wachten?! En na kpn gegaan en nu dreigen met aanmaningen Ook netjes apparatuur teruggestuurd met verzendbewijs en ook boete 70 dreigingen Gek ervannnn

Cl
01-11-2021

NEVER make the mistake of using T-Mobile for mobile or house internet. Awful service, and they make it as easy as possible for their customers to spend a stupid amount of money without knowing. Also, when I moved house, it took them one entire month (and hours of waiting on the phone for customer service), for them to install the internet

Martijn
28-10-2021

Super slechte service.

Ze schrijven geld van je rekening en kunnen geen factuur overleggen.