Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Tina
28-02-2021

Wederom perfecte service!

Ondanks de corona was de service en hulp wederom perfect. Martijn en July waren zeer behulpzaam, vriendelijk, kundig en zo wil je het toch graag. Service is vaak ver te zoeken, maar bij T-mobile krijg je die altijd! en ook altijd vriendelijke medewerkers. Dus ga ik altijd met goede zin naar ze toe, want steeds helpen ze me wat er ook is. Had eerst alleen mijn mobiel via T-mobile, maar nu alles. Een blij mens.

Kees
24-02-2021

Wat een verademing!

Gezien alle negatieve recensies wil ik graag mijn ervaring hier delen. Na lang twijfelen, gezien de reviews, toch de gok genomen om van KPN over te stappen naar T-mobile Thuis en man; wat een opluchting! Een vlekkeloze overstapservice, deskundige klantenservice, scherper beeld op mijn TV én bijna 30 euro goedkoper p.m.!

Twee zaken wijken wel af:

- De TV-box heeft geen Netflix en YouTube zender (dit is eenvoudig verholpen met een chromecast)

- T-Mobile ondersteund géén draadloze adapter voor TV aansluiting. Technisch gezien wel mogelijk (powerline adapter kopen of Wi-Fi extender van T-Mobile). Gelukkig heb ik van beide 'gebreken' 0,0 last.

Ook qua internet is er niets veranderd. Dit was ook prima bij KPN. En waarom? Het is exact de zelfde internet lijn! Deze huren ze af van KPN.

Na 3 maanden nog niets te klagen, dus een zeer tevreden klant!

Martin
24-02-2021

Aansluiting T-Mobile schade

Ik schrijf hierbij ervaring bij de aanschaf en aansluiting van T-Mobile wat ik heb gezien bij mijn vriendin. Zo,n vier maanden geleden ging mijn vriendin op zoek naar tv en internet thuis, ze had al ervaring met T-Mobile gehad en dat beviel haar. Ze heeft toen T-Mobile genomen en het pakket werd opgestuurd en er zou een monteur komen voor aansluiting, drie weken vertraging maar de monteur zou dus snel komen. Hij kwam twéé uur te laat en nu begon de ellende hij begon van uit de kast beneden een gat te boren daar ging de kabel door heen naar boven de de muur twéé gaten door mijn net opgeknapt nieuw huisje, de kabel moest vast worden gezet en dat deed hij al nietend de eerste ging goed de tweede en derde en vierde ging door de kabel heen. Bij het testen toen al geen internet dus een kabel uit zijn eigen auto gehaald(hij werkt net twee weken voor t- Mobile als zzp'er) weer alles over nieuwe naar een uurtje werk (nog nooit zo'n prutser gezien) en maar vertellen van ben goed verzekerd naar een nieuwe kabel en veel gaten in de plinten bleef hij maar klungel dat ik er genoeg van kreeg en zijn stop er maar méé (er was al wel nu internet) hij was al laat en moest nog naar iemand toe. We hebben meteen s,avond gebeld naar t-Mobile en dit verteld (heel lang bellen en wachten) werd zo de verbinding verbroken naar wachten (zou door verbonden worden) dagen gebeld met ons verhaal en alles meteen terug gestuurd, we zijn zelf twee keer bij een T-Mobile winkel geweest en foto's laten zien van de aansluiting ze vonden het zelf ook schandalig, veel uren bellen om er onder uit te komen van het contract en zeker niet de aansluiting betalen . Veel bellen veel uitleggen en schade aan de plinten en twéé gaten in de muur kom je hier niet mee onderweg, ze sturen aanmaningen en de kosten lopen op zo vaak aan de telefoon we gaan u helpen er méé maar wat een bedrijf Sorry nog nooit zo'n zooitje méé gemaakt. Mijn vriendin hoef toch niet te betalen voor zo'n klungel van een monteur en ze zijn een klant kwijt(ze heeft meteen een andere genomen twéé dagen later) Sorry mijn mening neem nooit T-Mobile slechte bereikbaarheid (cijfer 1) uren in de wachtkamer of ineens verbinding weg . Gr Martin Wolters

Lisa
24-02-2021

Volledig onbereikbaar, opzeggen T-mobile Thuis niet online mogelijk

Wil T-mobile Thuis opzeggen, maar dat kan niet in de online omgeving. Moet 0800-0092 bellen. 2 uur in de wacht gestaan en verbinding wordt verbroken.

Niet te doen dit. We stoppen gewoon met betalen, sturen het modem terug en hebben (e-mailadres verwijderd) gemaild met de opzegging.

Veel storingen.

Ilona
24-02-2021

Storing internet en tv

Sinds wij T-Mobile thuis internet en tv hebben, elke week storing. Ik baal enorm en wou dat ik nooit overgestapt was naar dit waardeloze bedrijf.

Jacq
24-02-2021

Contractovername

Het heeft bijna 5 maanden geduurd voordat een contractovername geregeld was. T-mobile had " it " problemen. Zij stellen nu dat ik die 5 maanden wel de abonnementskosten moet betalen want ze kunnen niets met terugwerkende kracht regelen/geen credit sturen.

Daarbij regelmatig geen update ontvangen, eerdere contacten waren onbekend, kortom extreem slechte ervaring

Kevin
23-02-2021

Slechte service

Slechte service, ze zullen je niet helpen

Floris
22-02-2021

Waardeloos.

Zijn onbereikbaar, facturen komen voorbij met onverklaarbaar hoge bedragen. Klantenservice kan je nergens mee helpen en maken meer fouten dan dat ze goed doen.

Belachelijk dat een bedrijf anno 2021 nog zo kan opereren.

Marga
17-02-2021

Vreselijk systeem beheer

Vanaf juli mijn abonnement opgezegd wegens verhuizing.

Alles keurig bevestigd door T-mobile.

Echter 4 a 5 dreigende mails ontvangen wegens niet retouneren van de gebruikte spullen!

Alles nog eens met bewijzen opgestuurd, tig keer gebeld enz!

Antwoord na 6! maanden: ja het systeem heeft het e.e.a. nog niet verwerkt!

Kreeg ik een mailtje dat de creditering was verwerkt, maar paar weken verder weer een mail of ik wilde betalen. Automatisch verzonden bericht, grrrr!

Intussen was na ong 3 maanden wel ongevraagd €99,- van mijn rekening gehaald.! Deze heb ik gestorneerd. daarna nog steeds dreigingen met boete etc.

Kortom zéééér slecht!

Nooit meer zal ik ooit deze provider kiezen!

U bent gewaarschuwd.

ALEX
16-02-2021

T-mobile, M A F I A

Sinds ik een Samsung note 20 Ultra heb is de batterij zeer snel leeg, loopt de telefoon vast en berichtjes sturen en ontvangen lukt soms niet.

Ik word door T-Mobile schofterig behandeld. Een brief die ik heb gestuurd mbt afsluiten brengt ook geen uitkomst. Mensen die ge3n zaken met ze het is uitschot van de maatschappij voor mij.

Michael
12-02-2021

Dagenlange storing

Sinds gistermiddag (donderdag) internet storing, maandag komt er pas een monteur. Mijn vriendin en ik kunnen nu niet werken. Duurt belachelijk lang, we gaan het abonnement opzeggen. Waardeloze service.

Hester
11-02-2021

Al vanaf het begin problemen

Al vanaf het begin problemen. Diverse malen een monteur thuis gehad. Modem vervangen, kabels vervangen .verzin het maar. Nog steeds problemen. Geen vergoeding voor de gemiste diensten.nog even en we zijn er gelukkig weer van af. Nog nooit zulke slechte diensten gehad!

Margo
11-02-2021

Waardeloos bedrijf

Ik ben bij t-mobile naar binnen gehengeld. Prijstechnisch zag het er goed uit. De kwaliteit zou beter zijn. Na de overstap ben ik al tegen heel veel zaken aangelopen. Nee, het ziet er prijstechnisch helemaal niet goed uit. Kaal abonnement, ondanks mijn vragen of opnemen erbij zat en belkosten. Het zou er allemaal bijzitten en zou nog veel meer voordelen hebben. Gewoon allemaal leugens. Dit moest ik dus allemaal toevoegen. Duurder uit nu. Bovendien kan ik via het kastje van t-mobile geen Netflix of jou tube kijken. Super lastig allemaal. Na 2 dagen al vreselijk veel spijt van mijn overstap.

Bianca
08-02-2021

Niet werkende Zyxel modem, slecht tot geen verbinding/tv!

T-Mobile weigert om de oplossing van mijn probleem, een Huawei modem, te sturen waardoor ik al vanaf september 2020 geen tot zeer slechte internetverbinding/tv ervaar?!

Samir
07-02-2021

Slechte service

Bij deze wil ik een officiële klacht indienen. Het is allemaal begonnen eind 2019 toen ik vanuit online.nl afgesloten ben tussen kerst en nieuwjaar. Daarom ben ik destijds overgestapt (na 10 jaar klant te zijn geweest van online) naar T Mobile. Niet wetende van jullie samenwerking.

In de tijd dat ik bij jullie klant ben geweest heb ik ruim 13 x contact gehad met de klantenservice, vanwege meerdere zaken. Bij het horen van mijn naam werd ik iedere x door de klantenservicemedewerker in de wacht gezet, waarna ik slecht behandeld werd. Ik heb het gevoel dat ik meerdere malen benadeeld wordt vanwege mijn gebrekkig Nederlands. Ik doe mijn best en wordt keer na keer uitgelachen. Het is niet netjes en zeer respectloos om een klant zo te behandelen. Ik voel me echt uitgelachen door uw organisatie en medewerkers. Dit vind ik diep triest.

Na een woordenwisseling met uw klantenservice ben ik zelfs met een betalingsbewijs naar de winkel ( locatie Eindhoven) gegaan. Ook daar voelde ik me enorm uitgelachen en belachelijk gemaakt en werd ik weg gestuurd, omdat ze niks voor me kunnen betekenen. Dit is toch te absurd voor woorden om mensen/klanten zo te behandelen.

Dit voelt kwaadaardig en onjuist. Niemand zou zich zo moeten voelen. En al helemaal niet voor een dienst waarvoor ze zelf betalen. Ik vind dit ronduit schandalig.

Ik hoop dat T Mobile haar klanten beter gaat behandelen, want dit is respectloos.

Mohamed
06-02-2021

Nieuw toestel zonder oplaad stekker

Ik heb een nieuw toestel ontvangen van tmobile een samsung s21 deze word echter geleverd zonder oplaad stekker aangezien dit een nieuwe oplader betreft 2 platte uiteinden kon ik de stekker van mijn vorig toestel daar niet voor gebruiken. het vorige toestel een s10 plus heeft een plat uiteinde aan de ene kant en een usb uiteinde aan de andere kant. tmobile zegt dat ik daarvoor bij samsung moet zijn aangezien zij de leverancier zijn. op de website van samsung staat inderdaad dat de s21 enkel met een oplaad kabel word geleverd maar dat staat niet vermeld op de tmobile site en tmobile gaat daar niet achteraan voor mij. kosten 25 euro voor een oplaadstekker. dank jewel tmobile!

Miranda
06-02-2021

Service is een illusie

T-mobile en klantenservice? Service staat volgens mij toch echt voor het willen helpen van iemand bij een probleem. De service bij T-mobile is echter ver te zoeken. Al ruim 5 jaar klant bij T-mobile. Na onze verhuizing een half jaar geleden alleen maar problemen en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Er worden toezeggingen gedaan die niet waar worden gemaakt. "U krijgt uw abonnementskosten terug voor de periode dat u niet volledig gebruik heeft kunnen maken van het abonnement", "Nee, zo werkt dat niet mw, u heeft internet gehad (via hotspots) dus.", De monteur komt langs voor het zoveelste probleem en doet een snelheidsmeting van het internet, helaas voor ons net op dat moment wel bereik. De monteur is de deur nog niet uit of er is geen mail meer te versturen. Resultaat een uur in de wacht en opnieuw wachten om een afspraak te kunnen maken met de monteur. De beloofde 8 dagen lukt niet, dus 2,5 week verder. Maar weer werken op hotspots, zonder TV, want die connectie lukt niet. Op de laptop het nieuws kijken is ook een uitdaging, want je wordt er elke 10 minuten uitgegooid en moet weer inloggen. Meldingen komen voorbij dat het abonnement is verlopen, er op dat moment geen verbinding gemaakt kan worden etc.

Voor de klantenservice hang je een uur in de wacht om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die alleen standaard antwoorden kan geven. Donderdag opnieuw gebeld om een klacht in te dienen over het slechte internet, waardoor je bij het gebruik van b.v. teams op je hotspot moet gaan zitten, want anders hang je constant in de freeze stand. Wil daarom overstappen na ruim een half jaar ellende. Blijkt dat met de verhuizing een nieuw contract is aangegaan. Ja mw dat staat in de overeenkomst. Uh ja, maar ik heb alleen online een verhuizing doorgegeven, ik had geen wens om mijn abonnement aan te passen? Ja maar u heeft dat contract toch echt getekend dus.Dat we sinds de verhuizing in deze ellende zitten doet er niet toe voor T-mobile. De vraag of we ons abonnementsgeld terug krijgen, zoals is toegezegd wordt evenmin beantwoord, zelfs ontkent. Ik geef aan dat ik over beide zaken een klacht wil aanmaken. Gaat ze (Michelle) doen. Tot op heden nog geen bevestiging gezien van deze klachten, dus vraag me af of er iets mee gedaan is. T-mobile je moest je schamen voor een dergelijke omgang met klanten.

Rui
01-02-2021

SCAM ALERT

Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!

Vicky
30-01-2021

T-Mobile veroorzaakt probleem maar verhelpen, nee hoor!?

T-Mobile zou de diensten overnemen op 27-01-2021 (monteur was ingepland voor die dag).

Vervolgens nemen zij de kabel al op 22-01-2021 over (terwijl pas 27-01-2021 zou komen!), klanten'service' gebeld: terugdraaien en/of het probleem oplossen kunnen jullie niet, waarop ik het abonnement maar gelijk opgezegd heb (want wat voor service kun je verwachten als dit de ‘service’ is die jullie bieden!?).

Ik kreeg zelfs van de mevrouw op ‘abonnement opzeggen afdeling’ te horen dat het dom, dom, dom van T-Mobile was. Heel frappant was trouwens ook dat je bij de keuze welke afdeling je wilde spreken en je koos ‘abonnement opzeggen’ de verbinding gewoon verbroken werd, ik heb het 2x geprobeerd, 3e x maar de andere optie gekozen, en toen kreeg ik wél iemand aan de lijn.

Het gevolg was dus dat ik zonder internet en tv zat (en nog steeds zit!).

Inmiddels heb ik Budgetthuis als provider gekozen voor internet en tv en ook zij lopen tegen het probleem aan dat kabel ‘in gebruik’ is.

Aangezien T-Mobile het probleem veroorzaakt heeft zou ik het zeer waarderen dat jullie het ook oplossen met Budgetthuis. Als het nu eindelijk opgelost wordt, dan zal ik mijn ervaring herzien, maar voor nu: neem nooit T-Mobile!

Fanis
28-01-2021

Geen stabiel thuis internet

Ik heb geen stabiel thuis internet. Ik heb nodig voor iptv. Totaal ongeschikt.