Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet thuis en heb ik contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Na 30 min en diverse stappen doorlopen te hebben is besloten om een monteur te laten komen. Vandaag (dinsdag 22 juni) is de monteur langs geweest en heeft moeten constateren, dat er helemaal geen signaal binnenkomt met als gevolg, dat er een externe partij ingeschakeld moet worden met een wachttijd van 2 tot 5 werkdagen! Inmiddels ben ik door mijn mobiele data heen van KPN.
Slechte klantenservice T-Mobile. 1,5 jaar constante problemen, extra kosten.
Het bedrijf met de slechtse service, mijn vriendin zit al sinds ze klant is van t-mobille met skechter tv ontvangst, zamen met een monteur de aansluitring nagemeten, voilgens zijn ening ern mijn mening als oud personeelslid van kpn een slecht aansluiyting mert reflecties en dergelijke, maar dat bergijpen ze niet bij t-mobile, en daarom wordt er niets aan gedaan en krijgt ze steeds alsz ze belt de stomste oplossingen, neem eens technisch personeel aan dat ook de juiiste mensen aan kasn sturen.
Ik heb nu 8maanden T-mobilethuis internet en tv
Enhij doet hen prima goed beeld en 1gb internet
En hij geeft nooit problemen prima service
Internet afgesloten volgens instructies , de dag dat ik internet nodig had zou werken.
Monteur kreeg het niet voor mekaar (heb nu andere provider die het meteen werkend kreeg en de monteur was ook 100x beter en meedenken is gewoon complete incompetentie en laksheid) maar hij zei binnen 48 uur zou het werken, nou niet dus , dus ik bellen wat krijg ik te horen ja jij had dit en dat moeten doen dus is je eigen schuld, na een lang en naar gesprek met dit asociale ventje zei die , sluit het maar helemaal op ieuw af dan heb je over 3 weken internet.
Toen dacht ik, ok prima maar dan ga ik wel lekker naar een andere provider, de monteur was behulpzaam meedenkend, vriendelijk en 3 dagen later had ik internet. Vervolgens mij dreig brieven sturen dat als ik het modem niet terug stuur ik 70 euro boete krijg terwijl ze dat modem meteen weggooien , wow zo triest nog even proberen waar mogelijk extra centjes af te troggelen, mijn advocaat en ik hebben gekeken en we konden niks vinden dat hun enig recht gaf dit te doen, of je internet , tv of mobiel werkt is geen prioriteit de prioriteit van t-mobile is zoveel mogelijk geld wegschrapen waar ze maar kunnen, zolang ze maar lekker cashen en vinden het prima te dreigen met onwettelijke boetes terwijl je niet eens klant bent van ze echt een smerig vies gierige bende en de klantenservice werken ook alleen maar ongeinformeerde incompetente asociale lui die niet lezen wat je zegt maar als drones leugens blijven herhalen en onbeschoft en respectloos met je om gaan, je kunt nog beter geen internet hebben dan t-mobile, hands down het slechtste bedrijf op aarde wat een asnfluiting
Heb 3 maanden thuis tv besteld slecht ontvangst en stilstaande beeld op de tv .
bijna elke dag aan telefoon anderhalf wek zonder tv en en internet gezetten. en als nog geen oplossing
ik raan aan niemand de t-mobile thuis .
Waarom zit het probleem bij mij of in de apparaten? Kan het niet zijn dat het probleem dat u heeft veroorzaakt met een update? bijvoorbeeld?
Altijd moet ik mijn tijd verspillen ok domme testjes uitvoeren. Ben al jaren klant van T-Mobile, maar sinds 1 jaar, heb ik geen stabiele wifi. mijn signaal wordt krijg op kleine momenten verbroken, dus IP software's, alarm, of werk sessie, worden afgemeld. Dus minimaal 6 keer per dag alles weer opstarten. Ben al zat!
Normaal prima dienst, we maken gebruik van klantvoordeel, verhuizen we en hebben we de adres gewijzigd krijgen we niet meer automatisch klantvoordeel, gebeld ervoor krijg je te horen "helaas pindakaas" verhaal :)
zodra de contracten zijn afgelopen zijn we weg bij hun.
Ik heb inmiddels ruim 2 maanden geleden gebeld voor een overstap (TV en internet). Het abonnement dat toen nog liep bij Ziggo, was afgezegd en ik gaf aan dat het zou stoppen op 11 mei, maar dat T-Mobile zelf nog wel even contact moest opnemen met Ziggo voor de zekerheid. Ik heb hier niets meer van gehoord en heb inmiddels geen internet of tv meer, en T-mobile weet van niks. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt van het telefoongesprek. Ik probeer nu al ruim 1,5 uur iemand te pakken te krijgen, maar steeds wordt er opgehangen.
Heb een TV,internet,vast bellen abonnement vanaf vodafone tijdperk. Heb ook een mobiel abonnement
Tele 2. Kreeg paar weken terug een mail voor extra korting omdat ik een mobiel abonnement tele2 had.
Dit door gelezen te hebben besloot ik deze korting erbij te nemen. Wat scherts mijn verbazing bij de volgende afrekening. Moest nu 90 euro in plaats van 71 euro gaan betalen dit stond er niet bij.
Ineens waren alle kortingen die ik voorheen had waren verdwenen. Moet nu voor extraatje van 3 MB mobiel internet 20 euro extra betalen + heb geen bellen vanaf vast toestel korting meer .
Is dit hoe T-mobile met zijn trouwe klanten omgaat
ik vind dit boeven streken . Dus mensen kijk uit met dit soort zogenaamde aanbiedingen van providers
Ha jarelang Mobiel Unlimited van ze. Febr 2021 omgezet in Thuis. Bevalt niet erg. Gevraagd of ik terug kan naar Unlimited mobiel. Ne pas volgend jaar febr 2022. Eerst jaar volkomen. Formeel hebben ze dat recht. Maar het is niet erg soepel. Ik maak dus het jaar vol tot febr 2022. Maar ben dan ook meteen bij ze weg naar KPN die met hun unlimited ook nog goedkoper is 32,50 p mnd ipv 35 zoals bij Tmobile. Over unlimited jarenlang dik tevreden. Maar dit vind ik star stug en klantonvriendelijk. Dat spreekt zich door en resulteert in mijn vertrek zodra het kan.
Overwegende om T-Mobile te kiezen als nieuwe provider krijg ik geen enkel contact met de Klantenservice.
Na enkele pogingen ben ik er maar mee gestopt.
Meest waardeloze provider ooit. Ik wissel elk jaar van provider vanwege de kortingen die je als nieuwe klant krijgt. Het afgelopen jaar bij T-Mobile was een ramp. Inmiddels zijn we 8 monteurs en in z'n totaliteit 33 dagen zonder enige internet connectie verder. Tegemoetkomen kunnen ze niet, want ik neem alleen T-Mobile thuis af. Voor een tegemoetkoming moet je echter ook mobiel afnemen. De klantenservice zuigt nog harder dan de vrouw van mn buurman. De een communiceert niet met de ander. Vastleggen van gesprekken is iets waar ze nog niets van gehoord hebben bij T-Mobile. Laat staan begrijpend lezen. Maar goed, wat kun je ook verwachten van een studentje die voor een schamele 6 euro per uur de ene klacht na de andere moet afhandelen. Kortom: dikke afrader en blij dat ik er eindelijk vanaf ben.
Op zicht is het netwerk van T-Mobile goed, maar de klantenservice is ronduit slecht. De medewerkers zijn zeer ongeduldig en ronduit onvriendelijk als je “moeilijke” vragen stelt. In contact komen met T-Mobile na 20.00 uur ‘s avonds via email of een contactformulier is onmogelijk. Echt te belachelijk voor woorden. De chatfunctie slaat helemaal nergens op en laat frustraties alleen maar hoger oplopen.
Van een bedrijf van deze omvang mag een 1000% betere klantenservice en bereikbaarheid verwachten.
Website is geen doorkomen aan als je zelf nog geen idee hebt welke telefoon bij je past en je dat via een zoekfunctie en filters wilt uitzoeken. Die functionaliteit namelijk niet gevonden.
Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de beloofde tablet was inderdaad een Samsung.
Drie weken later zonder iets te horen van mijn tablet of van mijn nieuwe abonnement (maar wel de rekening gekregen.) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat ik in plaats van de Samsung zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.
Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing.) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Mensen die komen uit andere land kunnen wel de maandelijkse rekeningen betalen maar kunnen geen tablet krijgen? Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens, zijn weten precies welke is mijn nationaliteit want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al.
Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement terug te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk.
En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want niets die beloofd is gaat komen en zij hebben tegen mij gelogen.
Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.
Nooit problemen mee en fijn dat er zaken zijn waar ik treffend door personeel geholpen kan worden
Ik heb een abonnement voor T Mobile Thuis aangesloten 1 maand geleden. Na 3 weke een doos gekregen met modem, etc. Gisteren ochtend een vrolijk sms gekregen: Hoera! je kan vandaag jou internet thuis aansluiten! ( zoals afgesproken was in elke communicatie: aansluiten vanaf 28 April. Maar gisteren ging niet aan en vandaag ook niet. Ik belde, ook onderanderen om een monteur aan te vragen want dacht ik doe iets verkeerd met aansluiting ( trouwens videotjes voor zelf aansluiten in de site zijn echt een slecht grap). Maar pech! mevrouw KPN heef nog niet u lijn 'open' gedaan! RIDICUUL. Waroom had ze dit niet 1 maand geleden gezegd? Had ik Deen contract met KPN aangegaan! En whatelse? They promise they will contact KPN iedere dag om mij internet thuis aan te sluiten. Allerlei schimmerig uitleg in de telefoon, in plaats van en volwassene gesprek en een OPLOSSING. De klan wil geen uitleg maar oplossing. Bovendien is gewoon een collectie desinformatie wan daar achter bij de persoon da aan mij deze waardeloze service heeft verkocht had mij gezegd dat allen bij GLASWEZELS gebruikt ze de KPN service. Bij DSL was van T mobile zelf. Dus, liegen e desinformeren is de T Mobiel Thuis praktijk. Had ik bij Ziggo gebleven. I was happy and didn't know.
Op de site een nieuw abonnement besteld. Bij het betalen gaf de site een storing aan waardoor de bestelling niet kon worden betaald. Niets aan de hand want binnen 10 minuten zou er een mail komen met een betaallink. Na 12 uur kwam inderdaad een mail met een betaallink, die niet werkt. 24 uur later komt er een herinneringsmail waarvan de betaallink ook niet werkt. Op de site geen mogelijkheid om contact hierover te hebben. Blijkbaar kan TMobile prima zonder nieuwe klanten. Wij gaan maar verder kijken bij overige providers. Als de start zo beroerd is zegt dat waarschijnlijk genoeg over de rest. Best bizar, dat bedrijven zo met potentiele kanten omgaan.
T-mobile unlimited waardeloos
Met een duur mobiel abonnement (unlimited) van 35 euro mag je de 1e 3 maanden niet naar Duitsland (buitenland) bellen.
Je mag wel de hoofdprijs aftikken, maar van de service gebruik maken mag niet.
Waardeloze provider en helpdesk.
Om de blokkade eraf te krijgen moet je 115 euro betalen
Slechte zaak met onbeleefde personeel en zonder kennis van zaken.
Zeer slecht filiaal in Breda, Ginnekenstraat 17