Aegon reviews

2.5

William
03-03-2021

Kastje naar de muur bij klantenservice

Telefonisch lang in de wacht, medewerkers aan de chat die niet reageren (en mogelijk wachten tot je uit pure frustratie zelf de chat beëindigd) en je krijgt maar niet boven tafel waarom een polis niet gevonden kan worden. Enkel excuses dat het enorm druk is. Dit is op zich al een slecht teken, dat mensen zoveel service nodig hebben. Klantenservice hangt van mis-communicerende en niet reagerende medewerkers aan elkaar. Nee, Aegon heeft zijn zaakjes absoluut niet voor elkaar. Afrader.

Désiré
03-03-2021

Ontslagvergoeding

Als het over bankproducten gaat is Aegon onbereikbaar. Zowel telefonisch, via whatsapp , via chat en via een sms-bericht. De verbinding wordt telkens verbroken als je in de wachtrij staat en als je probeert contact te leggen via te chatten, whatsapp of een sms-berich, er wordt nergens op gereageerd.

Nooit geen Aegon meer!

Dorus
26-02-2021

Wat een shit bedrijf is Aegon al 6 maande bezig.

Ongelooflijk is dit bedrijf, ik ben nu al 6 maanden bezig een lijfrente van mijn eigen geld voor elkaar te krijgen maar heb op heden ten dage nog steeds niets. Mails gestuurd via de website, binnen 4 dagen antwoord, ja dat krijg je inderdaad met een mail dat ze helaas niet konden antwoorden omdat het zo druk is dus moet nog even geduld hebben. Je krijgt gewoon nooit antwoord. Vergeet het maar. Met de app geïdentificeerd dus zou het oké moeten zijn. Nu is het moment suprême daar van uitkeren en dan is er weer voor de zoveelste keer een identificatie probleem en de boel is geblokkeerd. Bel de klantenservice, oja wel na 12.00 uur anders kunnen ze het niet aan, ze kunnen het nog niet eens aan met een hele dag laats staan dat iedereen in de middag gaat bellen dan kom je er helemaal niet meer door heen. Dus die uitkering gaat nog lang duren. Als dit nog lang zo doorgaat stuur ik maar een advocaat naar ze toe wat een . Bedrijf. Sluit niets bij ze af en ga niet met ze in zee ze zijn totaal onbetrouwbaar.

Rico
25-02-2021

Opheffen spaarrekening

Ik krijg het niet voor elkaar. Telefonisch onbereikbaar en afspraken komen ze niet na.

18-02-2021

Niet gek worden hoor

Een week lang geprobeerd contact te krijgen op verschillende momenten van de dag, geen medewerker, geen chat, geen verbinding. Erg triest!

Ik heb wel een verzoek aan iedereen; als je die ene medewerker aan de telefoon krijgt die 700 telefoontjes per dag moet aannemen, scheld zijn huid niet niet niet vol! Als hij er ook mee stopt is er helemaal niemand meer die de telefoon kan aannemen.

Michelle
13-02-2021

Mails worden niet beantwoord.

Ik had 2 verzekeringen afgesloten. En er stond dat je na ingang 14 dagen de tijd had om je nog te bedenken. Mijn verzekering zou ingaan op 08-01-2021 en ik mailde Aegon met de mededeling dat ik de aanvraag wilde annuleren op 24-12-2020 ruim optijd dus wel. Ivm de feestdagen verwachtte ik niet meteen reactie. Maar ik ben ondertussen 3 mails verder en ik heb nog geen antwoord gekregen. Zeer slecht! Opzeggen moest via mijn Aegon account maar dit was niet mogelijk omdat die niet te zien was in mijn account dus kon ik hem niet opzeggen/annuleren. Wat een flut bedrijf!

Anna
03-02-2021

SUPER SLECHTE SERVICE

Super slecht bedrijf, NOOIt mee in zee gaan.

Waardeloze bereikbaarheid, na 20 minn. "nog 25 wachtenden voor u"

Moest mij opnieuw Identificeren , per mail lukte niet.

Na eindeloos bellen eindelijk iemand aan de lijn die beloofde dat er iemand persoonlijk langs kwam.

Nu 3 maand later niemand geweest maar wel een brief dat omdat ik niet reageer de rekening per 14 februari wordt geblokkeerd.

Voor mij : nooit meer Aegon!

Lyanne
28-01-2021

Doe het NIET

Aegon is een volledig incapabele, onbetrouwbare en klantonvriendelijke hypotheekverstrekker. De klantenservice is amper te bereiken en als je al mensen te spreken krijgt (telefonisch of op de chat) weigeren ze antwoorden te geven of verwijzen ze je door naar de (idioot dure en al even onbetrouwbare) hypotheekadviseurs van advitas. Als je in korte tijd twee keer dezelfde informatie opvraagt (zoals de boetekosten voor een extra aflossing of een proforma aflosnota) ontvang je twee keer, na lang wachten want-we-zijn-zo-druk, totaal verschillende informatie. Als je vervolgens om de achterliggende berekeningen vraagt krijg je, na veel doorverbinden en wazige verhalen, uiteindelijk te horen dat ze zelf niet weten hoe de bedragen zijn opgebouwd (?!). Van enige vorm van klantvriendelijkheid, behulpzaamheid, transparantie of betrouwbaarheid is bij aegon geen sprake. Als je overweegt een hypotheek af te sluiten bij aegon: kies voor je (mentale) gezondheid en doe het niet.

Wouter
26-01-2021

30 minuten in de wacht. Geen oplossing

Na 30 minuten telefonisch in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Helaas kon deze persoon ons niet verder helpen. Doorverbinden naar een leidinggevende 'doen we niet aan'.

Rik
22-01-2021

Niet te bereiken en eindeloze procedures

Om in contact te komen met Aegon klantenservice is een crime. Door een oud werkgever ben ik opgezadeld met dit niet functionerende bedrijf. Ik wil mijn levenslooprekening opnemen omdat deze regeling dit jaar eindigt. Ingewikkelde verificatieprocessen , niet bereikbare klantenservice (niet per App, telefoon of chat, e-mail is sowieso niet mogelijk (uit efficiency redenenen waarschijnlijk maar wordt ook nergens toegelicht). Op welk moment je het ook probeert altijd blijkt het te druk en in de telefoonwachtrij wordt je eruit gegooid en chatcontact duurt ook eindeloos. Een dramatisch slecht bedrijf waarvan je je afvraagt hoe ze hier bij haar klanten mee weg komt.

Peggy
15-01-2021

Niet te bereiken en eindeloze procedures

Ik ben nu 3 weken bezig om iemand te bereiken van Aegon, hetgeen nog steeds niet wil lukken. En dat alleen omdat ik de tegenrekening wil wijzigen. Alleen de tegenrekening! Mijn adres is hetzelfde, mijn naam. En het gebeurt maar niet, ondanks dat ik alle gevraagde gegevens heb aangeleverd. Ik heb inmiddels een klacht ingediend; kijken of ze daar op reageren.

Ik wil weg als klant. Dit is te erg voor woorden.

Ik zit er zelfs van te snotteren.

Ik heb, lang, lang geleden ook een keer een verzekering bij ze gehad en ben toen weggegaan, vanwege dezelfde reden.

Helaas had mijn werkgever een rekening geopend bij ze, vanwege een balastingvoordeel. Eerlijk gezegd is deze ellende het niet waard.

Wordt geen klant van Aegon. Maar het feit dat u heeft gegoogled op klachten bij Aegon, zegt me dat het al te laat is voor u.

14-01-2021

Toen ik 18 werd hebben ze spontaan m'n rekening geblokkeerd en nu is het met geen mogelijkheid te deblokkeren. Dan maar de hele rekening opheffen dacht ik, maar dat lukt natuurlijk ook niet. Service is dramatisch en het duurt en het duurt maar. Alsjeblieft, wordt geen klant bij hen. Waardeloos bedrijf

Tijgertje
08-01-2021

Wat een aanfluiting

We hebben een hypotheek hier lopen. Ik heb al ruim 40 keer een extra aflossing gedaan in 5 jaar tijd, maar het is nog nooit goed gegaan! Slechte service waarbij ze geen documenten willen opsturen. Gelukkig zijn we over een 4 a 5 jaar van deze onprofessionele en onbeschofte club af. Ga hier nooit mee in zee. Het is geen ster waard!

Ik wil eigenlijk een min 1000 geven maar dat is helaas niet mogelijk. 1 is het minimum. Net zoals vroeger op de middelbare school kreeg je een 1 voor je naam en het op komen dagen. Lager mocht men niet geven.

04-01-2021

Communicatie nul

Getracht via chat contact te krijgen. Na 3 kwartier er uit gekieperd. Vervolgens helemaal geen contact. Later weer geprobeerd en ja, na 35 minuten werd ik doorverbonden en mocht ik weer 40 minuten wachten. De mail (ik was aan het chatten?!?) was niet aangekomen. Uiteindelijk konden ze mij niet helpen.

Ej
29-12-2020

Een en al drama met aegon.

Zijn niet bereikbaar en bellen of mail nooit terug.

Hennie
28-12-2020

Algemene ervaringen

Ik ben nu ongeveer 60 jaar klant en heb nog nooit problemen mat de aegon gehad altijd tot volle tevredenheid zaken gedaan en helemaal geen klachten gehad ga zo door

Jack
28-12-2020

Niet te bereiken!

Wat een waardeloos bedrijf! Telefonisch niet te bereiken!. Krijg steeds de melding dat het druk is , en ik op een later tijdstip moet terug bellen. Mensen, er zit geen hond aan de andere kant van de lijn! En die bestuurders maar de dikke bonussen binnen harken! zorg liever dat er voldoende personeel aanwezig is op de vloer, want die hebben we nodig! Ik ga eens rond shoppen voor een andere maatschappij!. Ben klaar met Aegon!

Tineke
24-12-2020

Reactietermijn is waardeloos

Helaas hier ook ontvreden over AEGON, lijfrente kwam vrij na overlijden. Inhoudelijke vragen worden per e-mail niet beantwoord, na 6 weken geen reactie, elke week herinnering verzonden besloten geen product af te nemen maar te kiezen voor afkopen. Telefonisch in de ochtend niet bereikbaar om te gieren voor zo groot bedrijf. Erg jammer.

21-12-2020

Absurde klantenservice

Telefonisch helemaal niet bereikbaar.

Al meer dan 1 uur in de wacht en maar hopen dat de verbinding niet wordt verbroken.

Waardeloos!

Antje
18-12-2020

Onbereikbaar

Herhaaldelijk problemen met inloggen.

Klantenservice onbereikbaar.

Willen niets per post sturen, naar bedrijf.