Aegon reviews

2.5

04-12-2020

Hypotheek

Slechte communicatie, hoge tarrieven , starre houding, onbereikbaar, zitten te slapen

He
02-12-2020

Telefonisch niet te bereiken

Telefonisch niet te bereiken

Renate
01-12-2020

Netjes, behulpzaam en beleefd

Mijn ervaring met Aegon is zeer positief, ik ben recent in de bijstand beland en heb soms moeite met op tijd betalen, bij Aegon zijn ze super behulpzaam en vriendelijk en begripvol

Maarten
30-11-2020

Reactie blijft uit.

Heb al tweemaal een verzoek gedaan het tegoed van mijn Aegon-bankspaarrekening over te boeken naar Centraal Beheer voor aankoop lijfrente. Wel ontvangstbevestigingen, maar “door drukte langer wachten dan gebruikelijk”. Geven dan een datum waarop wel een reactie komt, maar houden zich daar niet-aan.

Tanno
28-11-2020

Slechte communicatie

Geen communicatie, alleen via "mijn Aegon" je moet maar ruiken of er iets veranderd in je hypotheek, en als je dat niet doet krijg je daar bovenop dreigbrieven. Blij dat ik bij hun weg ben.

Hilly
16-11-2020

Identivicatieplicht

Slechtere organisatie kan ik niet noemen.

Kon het met de QR code niet en heb iemand aan de deur gehad. Ontving een email dat het identiviceren goed verwerkt is. Blijf emails ontvangen dat ik mij moet identiviceren en ontving zelfs een brief waarin verzocht werd mij te identiviceren. Heb zojuist gebeld en nu mogen ze het weer uitzoeken. Ze dreigden in hun schrijven zelfs met het opheffen van mijn rekening. Heb daar een lijfrentepolis. Ik raad deze organisatie ten zeerste af.

Liset
12-11-2020

Onbeschoft

Aegon dwingt haar klanten een digitaal account te maken en geeft geen mogelijkheid (financiële!) post per papier of email (!) te ontvangen. Wanneer je ze dan een bericht stuurt, reageren ze weinig inhoudelijk en als je dan je punt herhaald zeggen ze heel onbeschoft “ja je hebt je punt gemaakt”. Probleem wordt niet opgelost en men sluit klanten uit van hun post omdat ze geen digitaal account willen. Erg slecht.

Pien
30-10-2020

Kijk goed uit!

K ben bijna 9 jaar verzekerd geweest (huisdieren verzekering en de premie is van 20 euro in de loop der jaren opgelopen naar 40 euro per maand. Vergoeding homaar! Er wordt zowat niets vergoed allemaal kleine lettertjes . Mijn hondje is nu 11 jaar en ik had die verzekering juist afgesloten als zij wat ouder werd heb je wat meer mankementen. In zowat 7 jaar bijna niets gedeclareerd dus wel premie ongeveer 400 euro per jaar. Nu heeft ze wat problemen gewrichten en dan zijn ze niet thuis! Ik heb nu opgezegd dus zoek eerst echt goed uit, voor je hier aan begint!

Alexander
30-10-2020

Identificatieplicht: geen NFC chip

Veel mensen hebben geen NFC chip op de telefoon dus we kunnen onszelf niet identificeren. Ik ben naar een andere bank overgestapt waarbij je niet hoeft te identificeren met een NFC chip maar met een QR code. De groeten!

IEF
21-10-2020

Identificatie app van aegon : een drama

Identificatie app werkt niet (ook onduidelijke instructie) Ook na bellen pakt de Aegonscanner de info niet! (wel fijn dat ik deze week direct iemand aan de telefoon had). Waarom lukt het bij alle banken wel op een veilige en eenvoudige wijze en doet Aegon zo : ingewikkeld. Nu moet er iemand langskomen. Zonde van het geld en onnodig.

17-10-2020

Ze doen maar wat!

Via KNAB naar Aegon voor hypotheek aanvraag. Doen dat ook niet zelf, maar sturen je door naar een soort hypotheek bemiddelaar, Finzie. Het proces duurt maanden. Tientallen documenten in te leveren (welgeteld 32) en geen enkele mogelijkheid om het proces te bespoedigen. Bij Aegon geen enkele souplesse of meedenken terug te vinden. De nieuwbouw vertraagd en Aegon besluit eenzijdig om de offerte van de hypotheek niet verder te verlengen. Na weken wachten eindelijk het advies om maar terug te gaan naar Finzie voor een nieuwe aanvraag. Een betaal opnieuw de behandelingskosten van 1.600 tot 1.900 euro.

Leo
25-09-2020

Slecht bereikbaar

Aegon maakt eerst m'n kop gek dat identiteit opnieuw moet ander komt m'n account/rekening in gevaar. Wil iemand van aegon bellen, krijg je niemand eraan. Wat 'n waardeloos bedrijf.

24-09-2020

Proberen alles om er onderuit te komen

Vorig jaar aanspraak gemaakt op reisverzekering na diefstal tas op vakantie. Ik kreeg een minimaal bedrag terug omdat ik niet van alles een bon had, de dagwaarde werd berekend en cash niet was verzekerd. Voor duizenden euro's schade en kreeg zo'n 300 terug. Zelfs met aangifte politie.

Dit jaar pech met de auto, dit zou bij mijn reiverzekering inbegrepen zijn. Een fatsoenlijk aanspreek punt is er niet. Kastje naar de muur verhaal. Veel extra stress door gehad, op zo'n moment wil je gewoon geholpen worden. Kregen te horen dat we hotel kosten tot 100 per dag vergoed krijgen. Nu na weken lang mieren en martelen eindelijk toezegging gehad voor 100 in totaal.

Wat een ontiegelijk slecht oplichters bedrijf!

Gert
22-09-2020

Om te huilen

Zeer slechte bereikbaarheid en communicatie.Telefonisch wachtijden van 20 minuten en langer.19 klanten voor je drama.

Ik ben al maanden bezig een rekeninghouder toe te voegen.Krijg via mail dan steeds te horen Het beantwoorden van uw vraag kost ons helaas meer tijd. Na 2 maanden eindelijk voor elkaar.

Charifa
18-09-2020

Ik ben tegenpartij die al 7 maanden mijn schade probeert te krijgen

Verschrikkelijk nachtmerrie van een bedrijf, ik ben tegenpartij en hun verzekerde is aansprakelijk en wordt nu 7 maanden de gek aangestoken , is een nachtmerrie en mijn bloeddruk is vaak omhoog gegaan, kan de verzekerde niet verwijten die al zo vaak contact heeft gehad met contactpersoon van Aegon , PAS OP laat je hier niet verzekeren , ik ben nog niet eens verzekerd bij hun , stuur hun 50 e-mails en krijg ontvangstbevestiging en hun beweren niets te ontvangen en de behandelaar mevrouw soerdjbali zou niet bij een verzekeringsmaatschappij moeten werken, heb klacht ingediend en vaak erachteraan gezeten en wil graag mijn schade die de verzekerde aansprakelijk voor is 900e graag na 7 maanden eens een keer uitgekeerd krijgen , niet normaal dit bedrijf!

Tea
10-09-2020

Pas op

Ik probeer een uitbetaling lijfrente te verkrijgen, ben al weken bezig en krijg niemand aan de telefoon. Eigenlijk zou er een schadevergoeding tegenover moeten staan. Mijn uploads worden niet ontvangen terwijl ik wel een ontvangstbevestiging krijg.

Meneer Erwin Leeuwerink
09-09-2020

Zijn transparant en geven goede service

Veilig en transparant en goede service met het call-center aan de telefoon

08-09-2020

Lijfrente uitbetaling

Ben bijna een jaar bezig geweest tot uitbetaling.

Wat een kloten bedrijf , ze verschuilen zich achter email.

Telefoon benadering je word na een uur in de wachtstand nadien wel 3 keer doorgeschakeld.

Voor mij nooit geen aegon meer

Monika
03-09-2020

Let op kleine letters!

Aergon reisverzekering was voor mij in een weekend niet bereikbaar nadat kennelijk sinds april de ANWB de noodlijn moet verzorgen en daar de medewerkers niet van op de hoogte zijn. Als je de schade niet hebt gemeld voordat je kosten maakt, krijg je geen geld! Hoe moest dat dan gebeuren? Als je schade aan meldt omdat je autopech hebt en je auto ouder dan 8 jaar is, dan krijg je alleen iets vergoed als je aan kan tonen dat de auto minimaal een keer per jaar een kleine beurt heeft gekregen.

Als je dan vervolgens een klacht in dient omdat de schade niet gemeld had kunnen worden voordat de eerste onkosten zijn gemaakt: geen reactie! Kortom. Ik heb jaren premie betaald en als het erop aan komt ben ik niet verzekerd en staat je niemand te woord. Vooral niet doen!

Kim
02-09-2020

Waardeloos bedrijf. Geen service!

Heb al jaren een levensverzekering betaald. Wordt echt niet beter van en wilde stoppen met de betalingen. Gaat niets opleveren en kan ik dat geld beter ergens anders besteden. Uitbetalen doen ze wel met inhouden van de helft van je betaalde bedrag!

Kan alleen contact hebben via hun site en mag je alleen als individu een account hebben! 1 account per email! Niets samen. Willen ook niet twee betalingen op 1 naam zetten om het makkelijk te maken voor de client(wij betalen hun salarissen!)

Niets service of hulp van de medewerkers en als je denkt het geregeld te hebben kom je erachter dat het niet gebeurd is wat beloofd is. Zij hebben jaren lang via incasso mijn geld gekregen en nu ineens sturen ze acceptgiro's. Het leukste is dat ik maanden geleden ben verhuisd en voor 1 van de premies hebben ze onze adres gewijzigd, maar voor de 2e niet! Die sukkels sturen nu een acceptgiro naar het verkeerde adres en zeuren dat de betalingen niet zijn voldaan! Alleen krijg ik die brieven niet. Ben toevallig langs geweest om te kijken of er toevallig mail lag. Niets email versturen zoals alle andere bedrijven!

Er is al jaren dus een incasso voor deze premie en een of onder idioot heeft het blijkbaar op zich genomen om dit te veranderen.

Als iemand het antwoord weet wil ik graag horen! Die hypotheek offer die van hun ligt wordt iig niet genomen! Zoel aub een andere verzekeringsmaatschappij!