Aegon reviews

2.5

Arno
31-08-2020

Waardeloze service

Ga nooit in zee met Aegon! De klantenservice is heel slecht ze, vragen je te identificeren met een app die alleen op de nieuwste telefoons werkt en op klachten wordt niet gereageerd. Waardeloos. Deze tent moet zo snel mogelijk opgedoekt worden.

Roy
04-08-2020

Afschuwelijke klantenservice

Wat een kl*te bedrijf. Verificatie in 20 stappen benodigd. Geen bevestigingscodes opsturen. Contact opnemen met de klantenservice. 3x30 minuten in de wacht gestaan om opgehangen te worden. Via de chat meerdere malen aangegeven dat ik direct geholpen wilde worden ivm de idiote verificatie. Geen fatsoenlijke hulp aangeboden gekregen, geen teken van klantenservice, er kon geen telefonisch contact met me opgenomen worden. Miriam, topwijf, werknemer van de maand! #NOT

Bbb
22-07-2020

Pensioen

7 jaar pensioen betaald (euro). Niets aan over gehouden. In vergelijking met andere opgebouwde pensioen van 2 jaar (en dan nog wel in gulden tijd!) krijg ik 5x zoveel uitgekeerd. En als je een overzicht van de premieafdracht opvraagt, is deze niet meer beschikbaar. Ik begrijp wel waarom. Schandalig!

Marietje
19-07-2020

Om te janken

Om te janken dit. Aegon pechhulp biedt geen hulp bij pech. Ook al betaal je er extra voor bij je autoverzekering, ook al staat er op je polis vermeld dat je er recht op hebt in Nederland. Bij pech laten ze je mooi in de kou staan en zeggen ze dat je er niet voor verzekerd bent! Om maar niet te beginnen over de extreem achterlijk lange wachttijd van 1.5 uur(!) voordat dit ongeorganiseerde zooitje te bereiken was. Niet eens een excuus toen er na eindeloos geluisterd te hebben naar het bloedirritante wachtmuziekje eindelijk werd opgenomen. Per direct m'n autoverzekering opgezegd. Dit nóóit meer.

Els
16-07-2020

Aegon: funest voor je gezondheid

Zeer slechte bereikbaarheid en dito communicatie, zowel per mail, per chat als telefonisch. Wachttijden van 10 minuten en langer.

Ik ben al maanden bezig een tegenrekening te wijzigen zonder resultaat. Als dit is afgerond is Aegon finished. Advies: mijd Aegon, dat komt je welzijn ten goede.

Anno
15-07-2020

Top

Inboedelverzekering rond 5 uur schade gemeld. Had het de volgende dag al op de rekening. Het was er zelfs eerder dan de brief.

Toppie!

03-06-2020

Wat een dramaclub

Er wordt alles maar dan ook letterlijk alles aan gedaan om te vermijden dat je een email stuurt. De mails die je krijgt komen van No-reply's. Het is een eenrichtingsverkeer. De arogantie en grootheidswaanzin straalt ervan af.

Nooit meer zaken doen bij Aegon wat betreft beleggen of levensverzekeringen!

Bertus
20-05-2020

Ten onterechte pensioen uitkering.

Op mijn vrouw haar vooraf ingevulde blasting formulier over 2018 stond opeens dat ze een uitkering pensioen van aegon levensverzekeringen n.v. Van €8,489 had ontvangen, terwijl mijn vrouw daar helemaal niet verzekerd was en of een pensioen had opgebouwd.

Dus heb ik naar de belasting gebeld dat dit niet klopte, de belasting telefoniste of medewerker zei dat ik dit gewoon verwijderen kon.

Maar in 2020 kreeg zij opnieuw een brief van de belasting waarom zij dat verzwegen had in de belasting aangifte van 2018, toen weer berichten gestuurd naar de belasting kantoor in heerlen zelfs een aangetekende brief maar die is nooit overgekomen dat was naar een postbusnummer van de belasting, verder stond er geen adres op die belastingbrief.

Dus weer bellen met het belasting kantoor weer bijna 1 uur in de wacht net zoals de vorige keer, en eindelijk kreeg ik er iemand aan de telefoon en die zei probeer is naar aegon levensverzekeringen n.v. Te bellen en dat heb ik toen gedaan, daar kreeg ik sam? aan de telefoon en alles uitgelegd dat mijn vrouw nooit bij de aegon levensverzekeringen n.v. Verzekerd was en toch ten onrechte een uikering van jullie zogenaamd gekregen had, want dat geld heeft ze nooit gehad.

Maar naar lang een en weer gebel gaf hij toch toe dat het niet van mijn vrouw was maar van haar broer en hij wou wel een brief schrijven dat het onterecht ontvangen pensioen was. Die brief die sam heeft samen gesteld heb ik naar de belasting gestuurd, wij blij we dachten nu daar zijn we vanaf, maar in 2020 stond weer in de vooraf ingevulde belasting dat mijn vrouw een pensioen uitkering had van €1724,00 en ook bij haar mijnpensioenoverzicht.nl stond dat ook, weer naar die sam gebeld van aegon levensverzekeringen n.v. Maar die stond met zijn handen in het haar aan zijn stem te horen ja dat weet ik ook niet, ik dacht dat is toch een vezekering maatschappij die met het geld van de mensen omgaat, toen ben ik op advies van mijn schoondochter naar een belastingconsulent hier uit de buurt gegaan, en die wou wel een brief schrijven maar dat heeft ook niets geholpen.

We wisten het ook niet meer, toen heb ik maar een klacht ingediend bij de aegon en naar een week kregen we een telefoontje van een mevrouw(overigens een heel aardige) van de aegon die is overal achteraan gegaan en naar een paar maaden was alles verwijderdvan 2019 moet ik zelf weer een brief versturen van die onterecht pensioen uitkering als dat erop staat maar daar heb ik nog geen bericht van gehad van de belasting.

Verder kreeg ik een tegoedbon van 50€ van die mevrouw, maar de kosten van die belasting account die ook een brief voor ons geschreven heeft en de aangetekende brief die we verstuurd hebben al die uren aan de belasting telefoon moesten we zelf betalen daar wou de aegon levensverzekeringen n.v. Niets van weten, we hebben er maanden van in de penaire gezeten.

Voor ons nooit geen aegon levensverzekeringen n.v.!

14-05-2020

Onbetrouwbaar

Polis onrechtmatig beëindigd door Aegon, geven ze ook gewoon toe. Communicatie slecht, onbeschoft en agressief. Vervelend bedrijf. Veel negatieve reviews zo te zien. Moeten meer aandacht van de media krijgen.

Floralie
05-05-2020

Slechte verzekering en hulp bij brand

Mijn schuur volledig uitgebrand ,spullen volledig verbrand.Verbrande spullen zijn moeilijk te herkennen op foto.

Na 3 maanden nog geen schade uitkering en nog altijd mails van Aegon dat ik foto's en pinbewijzen of nota's moet mailen. Na 2,5 maand pas leeggehaald en daarna nog om foto's vragen. Dat zijn oplichterspraktijken!

Robin
02-04-2020

Stilletjes wordt de premie verder verhoogd

Eerst was ik best tevreden over Aegon en independer, maar na 7 jaar en aanstaande verhuizing nog eens goed gekeken en wat blijkt. Aegon heeft de premie met 30% verhoogd ten opzicht van verzekerde waarde en prijsindex (en dat is los van e assurantieverzekering). Verder blijkt een nieuwe polis via dezelfde Independer aanmerkelijk goedkoper. Kortom ook de "onafhankelijk" bemiddelaar wijst mij niet op onbehoorlijke praktijk en zegt "uw eigen verantwoordelijkheid" en "uw heeft toch de polisbladen ontvangen". Tja .

Anne
24-03-2020

Fantastisch

Ivm het Coronavirus werd onze vlucht vanuit Auckland NZ over Hongkong gecancelled. Aangezien ons reisbureau niet vlot reageerde, gingen we zelf aan de slag en boekten we de thuisteis via Qantas. Via de site een claim ingediend en binnen 48 uur hadden we antwoord. De vliegkosten werden uitgekeerd en ook nog het aantal dagen vakantie dat we moesten missen door de eerdere terugvlucht. Voor alles een hele grote pluim. Digitaal de claim indienen was simpel en de snelle afhandeling idem dito. Voor ons een 10!

Jo
20-03-2020

Zeer slechte klantenservice, afrader!

Sturen ineens geen documenten per post meer op zonder tegenbericht. Je belt de klantenservice, ze beloven van alles, maar komen niets na. Bovendien hanteren de medewerkers ook een zeer bijdehante benadering van hun klanten. Pas je niet in het digitale keurslijf van Aegon? Dan tel je niet meer mee. Af te raden dus.

Ben
27-02-2020

Gewoon niet beantwoorden

Na twee keer steeds netjes 15 minuten aan de telefoon te hebben gewacht drukken ze je gewoon weg.

Onbeschoft

Remko
20-02-2020

Bedrijf wat beloften niet nakomt!

Hypotheek, met overwaarde in de vorm van spaarpolis, wegens aankoop ander huis opgezegd. Zouden t bedrag wat te weinig was uitgekeerd terugkrijgen, maar met allerlei smoezen komen ze dan aangeven dat ze niks meer uitkeren want dat t volgens hun berekening allemaal klopt. Voor ons NOOIT meer Aegon! Het zijn gewoon oplichterspraktijken! Vroeger al met Spaarbeleg nooit uitgekeerd gekregen wat ons beloofd was, nu weer minder dan waar je recht op hebt.

Hp
14-02-2020

Inloggen mijn Aegon

Als klant bij Aegon is inloggen bij mijn Aegon is onmogelijk. Account aangemaakt waarbij ik niet kan inloggen. Nieuw account aangemaakt. Wachtwoord en gebruikersnaam komen niet overeen. Ondanks goed ingevullen. Gebeld met klanten service. Helpen niet. Was door eigen schuld geblokkeerd. Moest het over een uur maar weer proberen. Lukt het niet dan een ander wachtwoord aanvragen. Nieuw wachtwoord aangevraagd na een uur. Gebruikersnaam niet bekend. Oorzaak omdat ik nog niet eerder ingelogd had. Ik moest voor de 5e keer maar weer een nieuw account aanmaken. Een nieuw account aanmaken was niet mogelijk in korte tijd. Kortom inloggen om bij je eigen gegevens te kunnen komen is onmogelijk. Gevraagd of ik via de post een jaar overzicht kon krijgen. Niet mogelijk omdat alles digitaal gaat. Gevraagd of het (digitaal) via de mail gestuurd kon worden. Dit was niet mogelijk. Kortom Aegon systeem werkt niet en ze helpen hun klanten niet

Isabel
13-02-2020

Ageon bedankt.

Aegon bedankt. ??

Ik, Isabel Winters, ben student en heb keihard gewerkt/gespaard om mee te kunnen op skivakantie.

Gelijk de eerste dag ziek, de huisarts constateert longontsteking. De huisarts gebied rust voor de hele week, skivakantie in duigen. Maar ik dacht geluk bij een ongeluk ik heb een doorlopende reisverzekering met wintersportdekking. Ik vertrouwde erop dat ik een deel van mijn zuurverdiende centjes terug zou kunnen vragen, omdat kosten voor skipas en skihuur gedekt zijn. Maar helaas geen contact gezocht met Aegon tijdens de vakantie en daarmee verdwijnt, ondanks een doktersverklaring, kennelijk het recht op vergoeding bij de firma Aegon als sneeuw voor de zon.

Annoniem
12-02-2020

Uw jaaroverzicht staat voor u klaar

Krijg een mail met de titel "uw jaaroverzicht staat voor u klaar"

Log je in. Niets standaard maar nog extra verificatie. Blijkt het jaaroverzicht niet klaar te staan.

Spreekt via de chat een medewerker. Ja u moet de mail goed lezen daar staat dat het tot 29 februari kan duren. Sorry wis niet dat ik de grens was overgegaan en nu in sukkelland ben.

Stuur dan de mail met dit onderwerp als het jaaroverzicht daadwerkelijk klaar staat.

Dani
11-02-2020

Aegon autoverzekering waardeloos doe het niet mensen

Staat niet achter klanten 5 maanden bezig met afhandeling zeggen ze niets te hebben ontvangen taxateur zegt dat schade niet van ons komt maar eerder ongeval ook niks gehoord tijdens ongeval.

mevrouw tegenpartij eerste wat ze zeg is wordt verzekerings werk. En aegon luisterd niet hoe het voorval ontstaan is meer gevoel dat ik geen klant ben maar tegenpartij doen niks voor je snel overstappen

Korak
16-01-2020

Wat een stelletje o p l i c h t e r s

Meer als 10 jaar klant geweest mijn vrouw ook nu hebben we een schade van nog geen 400 euro word er gezegd dat dit niet gedekt is! Waar betaal ik dan voor? Heb gelijk alle verzekeringen stop gezet en mijn vrouw ook we hadden in totaal 6 verzekeringen bij hun lopen maar ik ga wel bij een maatschappij die er wel voor je is! OPLICHTERS