05-12-2014

Ii ben bijzonder tevreden over de anwb

toen wij problemen hadden met de auto in de morgen0700 h nog in nl werden we netjes geholpen door de ANWB er werd door hun iemand gezocht om de auto te repareren.

reparatie begon om 0900h en was ong 12.30 afgerond zodat we de reis weer konden voortzetten.de garage verdiend ook een pluim dat hij ons zo snel wilde helpen met een duidelijke reparatienota

M j van der weijden
05-12-2014

Zeer goede hulp onderweg maar ook thuis.

gelukkig alleen maar nodig gehad voor kleine hulpverlening maar wel heel belangrijk voor een vrouw die alleen is hartelijk dank daarvoor.met vriendelijke groet.

J.went

Veilig gevoel

nog geen ANWB nodig gehad

Theo van der Zalm

Geweldig die anwb service

Al heb je een lekke band een telefoontje en je word geholpen

Altena,H>P>
05-12-2014

Als je pech hebt, ideaal als je lid bent.

Ben al vaker goed geholpen

L.Sprong

Een Uitkomst

Allang geleden één keer nodig gehad. 100% tevreden.

Woodi
04-12-2014

Snelle en praktische hulpverlening !

Gaskabel van scooter deed het niet.Ooorzaak onbekend , wel koud en nat weer. ANWB gebeld en kwam toch boven verwachting snel ter plaatse.

De kabel zat zo vast dat er geen beweging in te brengen was! Door de aardige wegenwachter is een noodoplossing bedacht in de vorm van een aparte kabel naar de gasschuif die ik met de rechtse hand kon bedienen. Kon dus weer netjes naar huis, weliswaar met 1 hand aan stuur , andere aan de kabel. De volgende dag meteen naar de Dealer gebracht voor een beurt en een nieuwe gaskabel natuurlijk.

Wim Verhagen

Snel en doeltreffend!

Met een kapotte accu na een half uur weer de weg op.

P van leuffen

Goede organisatie

gelukkig nog niet nodig gehad!

Ben van Velzen

Geweldig

Afgelopen voorjaar flinke pech met de auto in Frankrijk (voorseizoen) Alarmcentrale.Vriendelijk en meer dan behulpzaam. Snelle depannage (ruim voor het verstrijken van de aangegeven tijd). Die kon niets doen, naar de garage. Motor volledig defect. Na enkele contacten met de alarmcentrale werd er een auto met tekhaak vanuit Nederland gebracht (ondanks dat wij voor onze caravan niet verzekerd waren)[Mogelijk door platina lidmaatschap en omdat dit onze eerste keer was ;-)] We konden weer verder! Kortom niets dan lof

Ben van Velzen

Slangevecht 10

Amersfoort

Ted
04-12-2014

ANWB heeft altijd direct geholpen, service with a smile!

Op een avond was er iets met de carburator volgens de ANWB. Direct een andere gehaald en geplaatst. Kan toch niet beter. OK, we moesten even wachten, het onderdeel moest van elders worden gehaald, maar het was het wachten waard, Hooguit een uurtje. Bij weer en wind, aan de ANWB heb je geen kind. .

Johan van Gend
04-12-2014

De zwijgende meerderheid is wel tevreden

Lid vanaf 1970. Auto wilde niet starten was geen lid van de stadswegenwacht met 10 min.waren ze bij me. Naar hun garage gereden zwaardere accu er in gezet en als ik lid werd van de stadswegenwacht hoefde ik alleen het inzetten van de accu te betalen. Prettige behandeling ,goed advies gekregen onder het genot van een kopje koffie

Lklein

Nooit gebruik van gemaakt

De A.N.W.B. heeft voor mij nog nooit uit moeten rukken,

misschien kan dit de prijs doen drukken.

Al meer dan 25 jaar lid van de wegenwacht

Hopelijk dat dit de werkdruk verzacht.

Helaas kan ik op uw website niets over een cadeau lezen

Want dit zou er volgens uw voorlichting voor een platina kaart wezen.

N.Veerkamp
04-12-2014

Keurig en deskundig geholpen, op een Zondag.

Het was een hele opluchting dat de Wegenwacht zo snel de storing wist op te lossen.. We werden geleid naar het service station in de buurt van Arnhem. Bij uitval zouden wij anderzins geholpen worden. Dat gaf al rust. Aldaar werd ons koffie aangeboden en de auto op de brug geplaatst. Het euvel verholpen. "Goede reis "

Jose Veenendaal
04-12-2014

Super altijd vriendelijk goed geholpen

Fiets ongeluk gehad juli 2013

Moest plotseling remmen voor auto die recht op ons af kwam , die daarna achteruit moest inparkeren .

Heb mijn pols gebroken , knie lag kraakbeen los en een scheurtje in mijn meniscus en een pijnlijke elleboog.

Fiets aardig in de kreukels maar door ANWB werd alles weer goed verholpen en gemaakt.

Ben zeer tevreden over ANWB bedankt

Lizzy

Zeer fijne behadeling gehad

zeer goed

J prince

Goed geholpen

op vakantie met de camper ging mijn huishoud accu kapot met een telefoontje stond binnen een half uur een wegenwacht op de camping.

omdat het al laat was kon hij niet om een nieuwe accu hij heeft er een nieuwe van hun zelf tijdelijk in gezet .

na vervanging door mij zelf heb ik de leen accu netjes afgeleverd in assen op het hoofd kantoor zo kan het ook.

j prince

Cor bolders

Voor mij de beste

mijn vrouw en ik hadden een fijne vacatie gehad in spanje maar om dat ik benzine had getankt in plaats van dieselolie ging het niet goed anwb heeft ons tot drie keer geholpen want die spanjolen hadden het niet goed gedaan dus met begeleiding van de anwb is het in frankrijk nog goed gekomen

Ohelwig
01-12-2014

Onterechte behamdeling

Mijn schoonmoeder (J. Vernooij-Van Schie, bijna 80 jaar) is al sinds decennia lid van de ANWB en daar ook verzekerd. Na een doorgegeven verhuizing in september stuurt de ANWB de post nog steeds naar het oude adres waardoor zij nu 400 euro boete moet betalen aan de RDW omdat de verzekering niet betaald kon worden. Top! Als de post op het juiste adres was bezorgd was er niks aan de hand geweest. Al haar hele leven lang betaalt ze alles op tijd en toen het incassobureau, dit keer wel op het juiste adres, haar vond heeft ze gelijk betaald. Incl een boete waar zij niet schuldig aan was.

En denk maar niet dat de ANWB schuld bekent. Twee keer aan de telefoon gehangen, maar ja regels zijn regels..... Terwijl wij gelijk hebben. Fraai hoor.

F. Sangiorgi
28-11-2014

5 maanden lid maar wel voor 12 maanden betalen?

Ik ben op 30 juli 2014 lid geworden van de wegenwacht. Ik heb in een van de anwb winkels de contributie voldaan, voor een heel jaar, dacht ik. Nu krijg ik een rekening voor de nieuwe contributie periode 1.1.2015 t/m 31.12.2015. Kort samengevat, in 2014 ben ik 5 maanden lid maar moet ik voor 12 maanden betalen. Via de site heb ik een klacht ingediend en een restitutie gevraagd voor 7 maanden waarin ik niet lid was. Ik kreeg snel een reaktie, sneller dan het tempo waarop ze de telefoon aannemen. Ze gingen niet akkoord, want ik had getekend en daarmee de algemene voorwaarden geaccepteerd. Denken ze bij de anwb nou echt dat ik in een drukke winkel hun algemene voorwaarden ga lezen? Als ik hierover geinformeerd was door het personeel, dan had ik op 1.1.2015 lid geworden. Ik vind dit zeer kwalijk en in het geheel NIET klantvriendelijk.

F. Sangiorgi