08-09-2022

We kregen pech onderweg in 'n het buitenland met onze camper, motor vast gelopen, konden nog net op de camping komen. Dus bellen met de anwb, we waren gelukkig goed verzekerd, maar was eerst wel veel te regelen. We hadden recht ook op een vervangende camper, maar met onze 3 honden erbij, was dit natuurlijk een probleem. Ons vakantie was toch over. Anwb heeft geregeld dat we met een ruime auto naar huis konden en dat de camper netjes werd afgesleept. Na 3 weken hadden we de camper weer vlakbij huis, zodat we hem zelf kunnen repareren. We zijn dik tevreden hoe we zijn geholpen.

Marjan
01-09-2022

Zo geïrriteerd Na jaren lidmaatschap Gouden kaart Hebben we een leaseauto gekregen en wilden de wegenwacht (voorlopig ) opzeggen en gewoon alleen lid blijven Echter op het account kon ik van alles extra afsluiten maar niet de wegenwacht opzeggen! Ik heb toen gebeld 20min in de wacht maar kon dat niet doen omdat de wegenwacht op m’n mans naam stond Heel moeilijk op z’n werk heeft mijn man 2 x gebeld Half uur in de wacht en werd toen verbroken Het is dus nog niet gelukt maar in ieder geval gaan we de anwb helemaal opzeggen! Gewoon moeilijk maken om op te zeggen is dit!

Mirjam
26-08-2022

Verschrikkelijk wat een waardeloos bedrijf vakantie verpest auto na twee maanden pas terug 31 jaar lid geweest maar nu opgezegd

Joop
20-08-2022

Verkeerd getankt(ethanol)anwb gebeld,telefoniste gevraagd om monteur te spreken,maar nee hoor bel maar 17 de franse anwb,enfin informatie gevraagd aan een plaatselijk auto bedrijf,deze monteur zei,je kunt gewoon rijden en als de tank half leeg is e98 bij tanken,wij hebben dit gedaan en geen problemen met de auto ondervonden,liep alleen iets minder zuinig.

Al jaren lid van de anwb en nog nooit gebruik van gemaakt en jaren lang honderden euro's betaald en waarvoor?

Ik stop met het lidmaadschap per direct.😡😡😡

Silvya
15-08-2022

Dankjewel lieve meneer van de ANWB dat je, terwijl je dienst er al op zat, mijn dochter toch geholpen hebt thuis te komen midden in de nacht vanaf de snelweg. Je bent een kanjer🙏🏼💪🏼

Sandra
13-08-2022

Staan met pech in Frankrijk. ANWB slecht bereikbaar, kunnen geen actie ondernemen op de snelweg, slechte communicatie. Afgelopen 2 dagen wel 15 keer gebeld, noemen dat ze terugbellen maar doen dit niet, verbreken de verbinding en bellen niet terug. Noemen dan dat ze geen vervangend vervoer kunnen regelen, dat dit misschien over een paar dagen lukt, maar ook dat weten ze niet. Dit terwijl dit wel onder de dekking valt. Je moet zelf alles regelen. Advies is om familie/ vrienden te vragen je op te halen, trein te nemen terwijl we met kinderen in een dorp zitten, 600 km van huis. Wij dachten het goed geregeld te hebben met ANWB lidmaatschap al vele jaren. Maar nu honderden euro's verder en zitten nog voor onbepaalde tijd in Frankrijk. Wij zeggen dit lidmaatschap na thuiskomst zeker op, heb je niets aan!

Desiree
12-08-2022

Begin van vakantie in Frankrijk pech met auto op doorreis camping. Vanaf het melden van pech gaat het al fout. Hier een paar fouten gezien het verhaal te lang is om hier neer te zetten. Na 4 dagen eindelijk vervangend vervoer (zelf bellen want terug bellen doen de meeste niet ) 3 verschillende garages doorgekregen waar auto zou staan. Akkoord gegeven voor reparatie .

Wanneer je 3 dagen voor terug reis belt met de vraag waar je auto nou staat weten ze dit niet en zal je terug gebelt worden . Garage 1 zegt op transport garage 2 zegt opgehaald.Dat kan beiden niet. We gaan het uitzoeken en bellen u terug.Op dag van vertrek nog geen informatie. Na 4 dagen zelf maar weer bellen gezien we bijna weer in Nederland zijn. Auto is gevonden en niet gerepareerd garage kon niks vinden. Word getransporteerd naar Nederland duurt 3 weken. Vervangend vervoer moet u inleveren en kijk maar hoe u op u werk komt! BEDANKT ANWB!

Jacco
12-08-2022

Pech gehad in Frankrijk (motormanagement lampje brandde) was lastig om de ANWB te pakken te krijgen, de overhead lijkt wat traag of onderbezet.

Echter zijn de mannen in het veld zeer bekwaam en erg vriendelijk. Ik ben in Frankrijk erg goed geholpen door een Nederlandse wegenwachter 1150 km van huis.

Riny
06-08-2022

CHAPEAU!

Afgelopen vrijdag pechhulp van ANWB gebeld, binnen 1 uur aanwezig en zeer snel euvel opgelost. Ik heb alleen maar complimenten voor jullie en voornamelijk voor Guido de monteur. Bedankt!

Maurice
25-07-2022

Wat n waardeloos bedrijf! 17 jaar lid geweest.

Beste mensen 1 advies: wordt nooit lid van de ANWB. Ik sta met pech in Frankrijk, 40 min in de wacht gezeten vanaf 11:00. Er werd belooft dat er tussen 15:30 en 16:00 iemand langs zou komen. Rond 17:45 maar weer eens gebeld. Uiteindelijk kwam er rond 18:45 een Frans sprekende man die geen Engels verstond en geen gereedschap bij zich had. Hij zou zijn baas gaan bellen om mijn auto af te laten slepen naar n garage. Volgens mij was het n kwestie van mijn rechter remklauw ontluchten om het probleem op te lossen. Er staan over het algemeen alleen maar slechte reviews op internet. Dus trek zelf je conclusie.

Michelle
25-07-2022

Slechtste service ooit!

Gestrand in spanje met een (waarschijnlijk) kapotte dynamo, ruim 3 uur moeten wachten tot er eindelijk een sleepwagen kwam om vervolgens te horen te krijgen dat de auto nog niet naar een garage kan omdat het druk is. Hotel en taxi moeten regelen, in de hoop dat de volgende dag de auto naar een garage zou kunnen. Helaas is dit weer niet het geval en moeten we weer een dag afwachten. Anwb doet geen ene flikker! leenauto kan ineens niet meer, er kan niemand komen met een nieuwe dynamo zodat ik het zelf kan oplossen. Er is niks mogelijk! ondertussen is de vakantie al voor de helft voorbij voor iets wat in 2 uurtjes opgelost had kunnen worden. Ik raad het iedereen af om zich te verzekeren bij de anwb!

23-07-2022

Lekke band in Frankrijk, de anwb kan niet eens regelen dat er een band gemaakt / vervangen wordt. 6 uur zitten wachten voor niets. Uiteindelijk zelf op kunnen lossen.

Nienke
17-07-2022

Gisteren pech in Engeland. Lang verhaal kort: in totaal bijna 12 uur moeten wachten. Garages dicht, autoverhuur dicht. En de Anwb had geen enkel plan of idee. De wegenwacht in Engeland wilde ons slepen naar het vakantieadres. Anwb wilde niet meewerken omdat een garage niet kon beamen dat de auto niet binnen 48 uur is te maken (alle garages zijn dicht vanaf 12u op zaterdag en zondag de hele dag). Vervangend vervoer gingen ze niet regelen want we konden niet vaststellen dat de auto niet binnen 48 uur gerepareerd kon worden.

Daar zaten we dan: met 4 kinderen, en een kapotte auto, voor een dichte garage die maandagochtend om 08.30 uur opent. De vrouw van de anwb-centrale zei hierop: ja, onderdak, dat moet u zelf regelen.

Na heel veel geregel uiteindelijk zelf een hotel kunnen regelen (wat heel moeilijk is vanwege het EK vrouwenvoetbal).

Echt een enorm teleurstellende ervaring met de anwb alarmcentrale. Doet niks. Helpt niet. Maar int wel geld.

13-07-2022

Gisterenmiddag met fietsen een klapband gekregen, ANWB gebeld en na even wachten kwam er een zeer vriendelijk medewerker ons helpen hij kon helaas de band niet repareren hij zou de fiets naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker brengen maar deze was gesloten hij heeft toen mijn vrouw en hond en fiets naar onze eigen fietsenmaker gebracht en daarna mijn vrouw en hond naar huis Wij zijn deze man heel dankbaar hulde voor deze man!

12-07-2022

Had startproblemen met een Suzuki Alto.Meneer van de Wegenwacht had probleem opgelost.2e X Proberen en hij deed .na verdere inspectie ben ik weggereden.Een tijdje later,zelfde probleem,nieuwe aanwijzing.Monteur Hans kon hierdoor het echte probleem oplossen. Door beide monteurs zeer goed en fijn geholpen. Zeer goede ervaring en nogmaals hartelijk bedankt!

Via de app alles geregeld en supersnel!

Rita
11-07-2022

Zaterdag 9 Juli 2022 , onderweg sloeg onze Toyota Yaris af , nadat het motormanegement lampje brandde. Gebeld naar de ANWB , omdat we op een niet veilig punt stonden , werd er een berger gestuurd om ons en de auto veilig te stellen.

Het werd een Carpool plaats een stuk verderop , het duurde ong.een uurtje dat er hulp kwam , bij te houden via SMS.

Michel was de naam vd monteur , ( hij kwam uit Duiven ) super geholpen , de rust en het opzoeken van het probleem ging heel gemoedelijk , er kwam zelfs nog hulp van een collega die langs kwam Gijs .

Alles werd uitgelegd en niks was teveel .

Al met al .Michel en Gijs Chappo 👍🏻👍🏻.

We konden weer rijden en thuis gaan we even langs de garage .

Marja
30-06-2022

Altijd alle vertrouwen altijd gehad in de ANWB behalve vandaag.

Vandaag pech kan gebeuren totaal 3 keer gebeld tweede keer werd de verbinding verbroken.

Uiteindelijk na 3 uur wachten kreeg ik hulp.

Zeer vriendelijke monteur met excuus dat ik zo lang moest wachten.

Die kan er ooknietsaan doen binnen 5 minuten het probleem opgelost.Maar ANWB 3 uur wachten is belachelijk!

Daar mag best een leuke attentie voor worden gegeven.

29-06-2022

Op 24-6-22 liep een wiel van onze caravan af op de A1 Parijs-Lille .

ANWB gebeld. Na 20 min. werd er opgenomen en werd ik doorverbonden, waarna de verbinding werd verbroken. Opnieuw gebeld en 30 min. lang alleen gehoord, dat het zeer druk was, waarna de verbinding door het netwerk werd verbroken. Zeer onprettig als je met een 2,50 meter brede caravan op de vluchtstrook staat van een van de drukste snelwegen

Boy
25-06-2022

Vind het echt ongelofelijk dat je in 2022 nog niet online je lidmaatschap kan opzeggen.

13-06-2022

Zaterdag een lekke band gehad met auto van mijn baas, een zware stretch hummer. De krik in de auto voldeed niet en zodoende niet in staat zelf wiel te wisselen. Met mijn pas kan ik hulp vragen in iedere auto die ik rijd, gedaan en binnen 15min was er een wegenwacht ter plaatse. Heb via website hulp gevraagd, even locatie aanzetten en hoppa. Zeer tevreden hoe het is gegaan, precies zoals ANWB steeds via sms had aangegeven. Een dikke pluim voor de wegenwacht!