19-09-2023

Gisteren kwamen we tijdens onze vakantie met de camper met pech stil te staan in winterswijk , anwb gebeld en kevin kwam ons helpen.

In eerste instantie leek het erop dat kevin ondanks dat hij alle opties had uitgezocht het probleem niet kon verhelpen. Toch bleef kevin speuren en vond uiteindelijk het probleem wat alleen door een garage verholpen kon worden, nadat hij verschillende garages had gebeld was er uiteindelijk toch een garage (garage gunnewiekhelmers) in groenlo die kevin vertelde dat hij ons wilde helpen.

Een dag later waren we weer op reis en dat dankzij kevin van de anwb

En die zelfde avond belde kevin nog even als het allemaal gelukt was, wat netjes!

Bij deze nog een dikke dankjewel kevin!

19-09-2023

Mijn dochter met haar man en 2 kinderen van 1 en 2 jaar kregen pech in Frankrijk met mijn auto op 14-9-23.

Zij hebben toen op mijn advies de anwb gebeld , niet wetende dat de verzekering op naam staat ipv op kenteken.

Wel zijn ze via de anwb naar een garage in Frankrijk gebracht. Geen Opel dealer.

Toen bleek datzij geen recht hadden op bijstand heeft de anwb ze aan hun lot over gelaten.

Ze stonden op ongeveer 150km van de camping waar ze 2 dagen later vanaf moesten om de vakantie erop zat.

Met een taxi (€ 355)die ze op het laatst nog via iemand konden regelen naar de camping gebracht.

De anwb wilde ze niet meer verder helpen.

Nu gaat het niet om een financiele hulp omdat ik begrijp dat we daar geen recht op hebben , maar moet je daarom een gezin met 2 kleine kinderen aan hun lot overlaten?

Ik ben 31 jaar lid van de anwb waarbij ik nauwelijks om assistentie gevraagd heb. Kortom we moesten zelf maar zien thuis te komen uit Frankrijk

04-09-2023

We hadden vandaag plotseling pech met de auto.Maar we hadden ook geluk toen we de Wegenwacht belden en een monteur ons kwam helpen.Die monteur was Bart Verhagen en die deed dat gewoon fantastisch: technisch zeer vakkundig want het was nog niet zo eenvoudig toen bleek dat een massariem kapot was.Maar Bart loste het allemaal voortreffelijk op en hij deed dat op een zeer plezierige manier waarbij hij ons precies uitlegde wat er fout was.

We kunnen alleen maar zeggen: Bart,geweldig bedankt!

Jos en Bertie Peeters

Beek en Donk

Alwin
03-09-2023

Helaas de ervaring meegemaakt om benzine i.pv. diesel te tanken. Auto niet gestart en naar een veilige parkeerplaats geduwd. Na een melding via de site te hebben gemaakt terug gebeld om meer gegevens door te geven. Wachttijd was gelukkig niet heel erg lang. Bij aankomst van de hulp eerst een bakkie aangeboden, terwijl er gelijk werd begonnen. Tijdens het leegpompen bijgepraat over van alles en nog wat. Zo werd een lange avond toch nog een bijzondere (gezellige)avond, en is alles weer perfect in orde gemaakt. Wens ik de hulpverlener nog een zeer mooie vakantie in Rome toe. En ben ik blij dat ik ANWB lid ben.

Met vriendelijke groet

A.hirschfeld

01-09-2023

Hoewel veel problemen gehad hebbende met mijn auto op de middenbaan van de ring te Antwerpen (erger kan niet) , blijkt de afwikkeling van de schade door de jonges en meisjes bij de ANWB reuze mee te vallen.

Mary
31-08-2023

Ben al jaren gouden lid met auto en sinds 4 jr ook met scootmobiel. Helaas kreeg ik pech met scootmobiel om half 12 s avonds op Centraal station Den Haag. Sta je dan, slecht ter been met 3 jr oude scootmobiel ( dealer onderhouden) die niks meer doet. Na ruim 30 minuten, werd verteld dat ik niet in het systeem stond. Ik opnieuw lid moest worden plus boete en later maar klacht indienen. Of 270 euro gelijk contant betalen. Drie dubbel betalen of niet geholpen worden. Schandalig, deze slechte service en manier. Ik zeg mijn anwb lidmaatschappen op.

Bunyamin
21-08-2023

Op 14 Augustus 2023 hoorden wij tijdens onze terugreis met de auto in Servie een rare geluid vanuit de motor komen. Meteen ANWB gebeld, van dat wij een rare geluid horen en niet verder willen rijden met dit geluid. Zij hebben binnen een uur een takelwagen naar ons gestuurd. Deze heeft ons vervolgens naar een garage gebracht wat naar onze zeggen wel aangesloten is of bekend is bij ANWB. Nu hadden ze de probleem gevonden. De airco compressor was stuk en deze moest samen met de V-riem vervangen worden. Nou dachten wij dat dit niet erg duur zou zijn aangezien een compressor richting de 250 euro kost voor ons auto en de v-riem 50 euro. Laten we zeggen dat de compressor 400 euro kost en de vriem 100 en dat er 100 euro arbeid kosten is. Dan zouden het 600 euro moeten kosten. En 200 euro voor de takeldienst. Dan komen we uit op 800 euro wat redelijk is. Maar nee hoor, raad eens wat de garage vroeg. 1750 euro!?!. Meteen ANWB gebeld van dat ze 1750 euro vragen en die zouden een andere garage vo

Pietje
21-08-2023

Je word gewoon de gek aangestoken, zelfs om 3 uur s nachts is het extreem druk en alle medewerkers in gesprek.

18-08-2023

Ik betaal voor 3 auto's ca €500,- per jaar en als je een keer iets hebt in het buitenland word je niet geholpen! volgens de factuur heb je recht op hulp in het buitenland, de pechmelding word ook aangenomen en daarna laten ze je gewoon in de kou staan bij de anwb :-(. De klantenservice van de anwb is een afdeling die alles bij elkaar liegt en bedriegt helaas! voor ons nooit geen anwb meer. Wees gewaarschuwd!

17-08-2023

Zeer slechte hulpdienst ik betaal 240eu per jaar maar met pech in Frankrijk word je niet eens geholpen, geloof me stap over er zijn veel betere pechhulp diensten dan de anwb

Bos
01-08-2023

Vandaag onderweg een klapband gekregen. Wij zijn al sinds 2002 lid. Na een lange poos in de wachtrij te staan kregen we een vrouw aan de lijn. Ze vroeg om de naam en geboortedatum, ik gaf die van mijn moeder door. De vrouw gaf aan dat het kaartje op mijn vader zijn naam stond en zij ons hierdoor niet kon helpen. Daar sta je dan midden op snelweg… anwb helpt niet! We moesten eerst een nieuw pasje aanmaken voordat ze te hulp wouden schieten.

De regels zijn veranderd blijkbaar maar dit mag wel duidelijkere aangegeven worden. Als je al sinds 2002 lid bent en nooit pech hebt gehad, mogen ze dit wel even duidelijk aangegeven dat het is veranderd

Han
26-07-2023

Lekke band in Oostenrijk op zondag. Bel de hulpdienst van mijn lease maatschappij, wat dus de ANWB is. Ze beloven van alles, alles wordt geregeld zeggen ze. Maar niet dus, kon ook geen huur auto krijgen volgens hun, dit zodat zij tussentijds de auto konden afslepen en mijn band konden vervangen.De eerste de beste huur auto was in Duitsland,180 km hier vandaan en dit kon ik dan doen met een taxi.In realiteit was er een verhuur bedrijf hier 30 km vandaan.Uiteindelijk maar zelf een huur auto geregeld. Ook mijn band was een probleem dus ook maar even een setje voorbanden geregeld toen ik mijn huur auto ging halen.Nadat ik alles geregeld had kreeg de ANWB het zelfs niet voor elkaar om mijn auto op de juiste plek af te leveren stond bij een dealer ipv bij de banden boer die dit voor mij zou regelen. Het heeft mij in totaal een 3 dagen van frustratie opgeleverd, heel veel telefoontjes, belachelijke idiote reacties van ANWB medewerkers. Totaal niet capabel om zo'n simpel probleem op te lossen.

Fred
14-07-2023

Wij zijn sinds 1998 lid van de ANWB pechhulp. In deze tijd hebben we nauwelijks gebruik gemaakt van deze hulpdienst.

Op 13 juli jl., hadden wij i.v.m. een verkeerde manoeuvre met de caravan een hulpdienst nodig. Na het doorworstelen van het menu kreeg ik uiteindelijk een dame aan de lijn. Nadat ik het probleem had uitgelegd moest deze dame intern overleggen. Na dit overleg was haar korte reactie “de ANWB rijdt niet uit voor dit probleem. U moet uw autoverzekering maar bellen” Daarna werd er bits en emphatieloos opgehangen zonder mij in de gelegenheid te stellen om te reageren.

Deze gang van zaken lijkt me voor een dienstverlenend bedrijf als de ANWB schandalig.

Ik heb mijn autoverzekering Interpolis gebeld en deze stuurde zonder probleem een wagen. Bij aankomst was het probleem met 15 minuten opgelost. Hulde aan Interpolis.

Ik zeg mijn “gouden lidmaatschap” dan ook op bij de ANWB.

Jean-Paul
29-06-2023

Was op camping 't Vossenveld en medecampinggasten werden geholpen met een lekke band.

Ik en mijn vrouw gingen fietsen en onze fietsbandjes waren wat aan de slappe kant.

Menno van wagen 2843 van de ANWB pompte de bandjes even bij.

Gong toch in 1 moeite door.

Menno je bent een visitekaartje voor de ANWB.

Topper.

Dank nogmaals.

Groet,

J.P. en Tonny

Dries
26-06-2023

Gisteren belde mijn dochter mij in paniek op, ze had een klapband met haar auto. De linker voorband was aan gort. Gelukkig was het goed afgesloten en had ze de auto aan de kant kunnen stallen.

Daar stond ze langs de kant van de weg met haar 2 kinderen. In de bloed hete zon.

ANWB bellen, uw naam, Pascalle . de auto staat op naam van uw man. Dus wij kunnen u niet helpen. Inderdaad haar man, was met haar auto naar zijn werk. Dan moet hij maar zelf komen. Mijn schoonzoon is al tientallen jaren lid van de ANWB en laat zijn autos dealer onderhouden. Maar een klap band kan iedereen overkomen.

Lekker attent van ANWB, deze regel geldt sinds 2 jaar. Maar ja als je weinig gebruik maakt van hun diensten en dan een vrouw met 2 jonge kinderen langs de weg laat staan. Gaat het alleen om geld. Dan maar via de mobiliteits pas, de auto is nog geen 2 jaar oud.die verwees haar naar haar dealer.op zondag. Dan je vader maar bellen, die blij is dat ze niets mankeren en ze geholpen heeft.

Marjolein
17-06-2023

Met lekke band in waddinxveen.Moest terug naar beverwijk.Uurtje gewacht.de monteur was heel sympathiek en hielp me fantastisch

Michelle
09-06-2023

Wij zijn voor de zoveelste keer ontzettend goed geholpen.

We hadden pech op de a2, binnen 2 uur weggesleept, auto gerepareerd en weer door.

Mijn complimenten aan de jongens bij het anwb punt bij Geldrop.

Jo
30-05-2023

Super en heel erg snel geholpen. Ontzettend aardige en vriendelijke monteur. Nog op tijd ons vliegtuig gehaald.

16-04-2023

Vanmorgen 16.04.2023 met pech in Drunen gestaan en super geholpen. Ben helaas vergeten de naam van de monteur te vragen. Hij krijgt een 10+ en heeft mijn zondag goed gemaakt. Hopenlijk leest die dit bericht of hoop dat jullie hem dit toe kunnen sturen.

Groetjes, Wim.

Steph
12-04-2023

Helaas is de wachttijd best lang. Maar medewerker Roy heeft dat allemaal goed gemaakt met zijn service en hartelijkheid. De auto kon ter plekke gemaakt worden, maar hij gaf aan voor de zekerheid een klein stukje mee te rijden. Achteraf een goed plan want helaas toch weg gesleept. Maar het gevoel van veiligheid stond voorop dus helaas voor de wachttijd geef ik het algeheel een 8, maar de medewerker zeker een 10+ nogmaals bedankt Roy!