Julienne
05-06-2022

Zeer slecht. We betalen al jaren voor de ANWB Wegenwacht service en ik heb voor de 1e keer stil gestaan gisteren nacht. Ik zat vast in het zand en heb de anwb gebeld echter konden ze mij niet helpen en bij doorvragen of ze iets konden doen voor een vrouw in nood midden in de nacht, gooiden ze de telefoon erop.

Nog een keer terug gebeld en hingen in mijn nood verhaal weer op.

Belachelijk ANWB!

Arie
29-05-2022

Op 25/05 de dag dat er de meeste file vorming stond kregen wij pech met onze aangepaste VW Transporter in Amersfoort. ANWB gebeld en kregen al meteen te horen dat het wel wat langer zou duren, maar daar hadden wij alle begrip voor (bestuurder + rolstoelgebruikster).

Toen de man (Levi) v.d. ANWB arriveerde ( +/- 17.00 uur) concludeerde hij al meteen dat de auto naar de dichtstbijzijnde garage in Amersfoort moest.

De auto moest helaas daar blijven en wij zouden met aangepast vervoer naar huis moeten (Groesbeek)

Levi v.d. ANWB heeft tot in de puntjes alles perfect geregeld.

Levi is al die tijd bij ons gebleven totdat de taxi arriveerde om 22.00 uur

Top.

Een Tien met een griffel.

Groet Fam. Cillessen

Ruben
20-05-2022

Proberen het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken en forceren automatische verlenging (ondanks betaling PER JAAR). Krijg vervolgens bij de vraag waarom dit niet automatisch stopt een geïndoctrineerd antwoord van een droeftoeter ‘Omdat wij dat zo doen’. Vervolgens vraag ik beleefd of alles dan is afgerond en zegt meneer ‘ja’ en hangt op. Geen gedag of iets dergelijks. Goede trainingen gehad bij de anwb? Wat een walgelijk bedrijf is dit. Zolang je betaald mag je er zijn, anders kan je beter dood vallen.

Mij zie je nooit meer terug. 0/10 voor klantenservice.

Stella
05-05-2022

Het camper bedrijf uit Tubbergen kon de stroomstoring niet vinden. Een dag later de ANWB gebeld. Remy van de ANWB Topper uit Hardenberg heeft ons uit de brand geholpen. Wij zijn hem dankbaar. Zeer vakkundig! Jacques en Stella

08-04-2022

Compliment centrale van anwb ( vriendelijk en behulp zaam). Vervolgens wachten op de wegenwacht.

Na ongeveer een half uurtje arriveert de wegenwacht. Uiterst vriendelijke en vakbekwame monteur.

Ik stond op 8 april j.l met een.gemakshalve noem ik het een geblokkeerd startslot in maasbracht op een parkeerplaats. Ik kon niet meer starten. De vakkundige monteur zorgde dat ik in een mum van tijd, d.m.v een noodreparatie met de auto naar de garage kon rijden. Daar wordt de audi van een nieuw slot voorzien.

Top ANWB! Als je er staat, zijn het toch weer jullie mensen die hoe dan ook je helpen.

Een dikke 10!

Jeanne
29-03-2022

Tijdens een fietstocht op Schouwen Duiveland brak de ketting van mijn e-bike.

We waren 15 km. van de camping verwijderd.

Te ver om te lopen voor mij.

Gelukkig zijn we lid van de ANWB en hebben ook de tweewieler pechhulp. Nadat we gebeld hadden, kwam na, ongeveer een half uur, de wegenwachtauto. De vriendelijke monteur kon mijn fiets niet maken en heeft mij toen met fiets en al naar de camping gebracht.

Dat is toch geweldig.

28-03-2022

Vrijdag 25 maart op de snelweg ruik ik ineens een enorme benzinelucht in de auto. Auto snel aan de kant naast vangrail. Ai, benzine loopt aan de onderkant eruit. ANWB gebeld. Was er binnen 10 minuten met oplegger (Superaardige wegenwacht: "ik was toch in de buurt"). Meegenomen naar Servicecenter Naarden. Men ging direct aan de slag. Bleek gelukkig slechts een losgeschoten benzineslang. "U kunt weer verder reizen meneer!" Weer top geholpen door altijd aardige wegenwachten! Altijd vriendelijke en geruststellende woorden van de mannen (Vrouwen ben ik in deze functie nog niet tegengekomen. Zijn ze er wel?). Al ruim 40 jaar lid. Nog nooit een slechte ervaring gehad met de wegenwacht/anwb.

Tim
05-03-2022

Sta je vast met de auto in de modder en bel je de anwb die zetten een lul verhaal dat ze ons niet kunnen helpen. We hebben er een uur gestaan als twee kinderen van 18 in de nacht ergens waar niemand was te bekennen. Is gewoon absurd voor woorden.

20-02-2022

Multieriem van opel kapot gegaan dus ANWB gebeld. Probleem kon niet terplekke worden verholpen dus berger inschakelen. Klein probleem want had aanhangertje bij me. Berger terplekke en neemt alles mee auto en aanhanger. Met taxi naar plaats voor vervang auto, Fiat tipo met trekhaak, berger gebeld voor ophalen aanhanger en naar huis. Dag erna gebeld voor teruggave leenauto in de buurt. Alles ging perfect en met een lach zonder een woord van maar. Top service van iedereen

Roos
09-02-2022

De anwb ging digitaal facturen versturen alleen vergaten

ze er een factuur van te maken, het leek precies op hun reclame folder.

Dus als je niet betaalde kreeg je boetes van 50,- euro, na dit uitgelegd te hebben en nul medewerking te krijgen , heb ik besloten om op te zeggen.

En mijn zoon reed in mijn auto en kreeg geen hulp.

35 jaar klant.

Familie Janssen
07-02-2022

Totaal gebrek aan dienstverlening bij autopech in buitenland: geen duidelijke werkwijze, alles wat mis kan gaan loopt mis, bizarre voorstellen, auto total loss laten verklaren en weigeren deze te repatriëren naar Nederland, slechte dienstverlening rod uiteindelijk geregeld vervangend vervoer: een deel van onze vakantie is verziekt door trage en totale ondeskundigheid ANWB en de kosten voor mij lopen in de duizenden euro’s.

Natuurlijk kan er altijd iets mislopen of verkeerd gaan: hier ging alles mis en liep niets zoals het hoort. Mijn auto was zogenaamd totalloss op basis van een schaderapport van een lokale garage, dat ik heb betaald en nooit heb ontvangen: de kosten zouden hoger zijn dan de dagwaarde en de auto werd niet gerepatrieerd.

Eenmaal terug in NL heb ik via de rechtsbijstand mijn auto toch terug laten halen en bij mijn garage laten brengen. Binnen een uur was ik voor nog geen €200 klaar!

Ad
05-02-2022

Na pech melding 3 uur staan wachten. ANWB gebeld en ze hadden geen goed verhaal hiervoor. Planning werd in een keer gewijzigd na telefoon. Vermoedelijk zijn ze het gewoon vergeten. 20 jaar lid en een keer gebeld. Wie op ANWB wacht, wacht het langst.

Corrie
08-02-2022

De klacht is naar tevredenheid opgelost👍

Klacht wordt niet op gelost, naar jaren trouwe klant en weinig aanspraak gedaan op de pechulp in al de jaren

Annie
17-01-2022

Vandaag supersnel en vriendelijk geholpen door de ANWB.

Niet voor niets al vele jaren lid .

Marin
13-01-2022

Dramatisch geholpen! ik ga het niet eens uitleggen.

Betaal 155 euro voor. voor wat eigenlijk?

Dik
25-12-2021

Ik stond met pech in Boekelo (kom zelf uit Enschede) melde met de App dat ik pech had maar kreeg geen bericht terug, dus belde ik toen kreeg een dame aan de lijn en zag mijn melding die binnen was gekomen,ze gaf aan dat ik geen woonplaats dekking heb en dat ik in Enschede stond ( ik stond 70 meter van het bord Boekelo.)

Maar kreeg geen hulp ook werd mij verteld dat ik in na een kwartier aan de lijn moest ik de gemeente maar aanspreken om de grens te verlegen .

In de voorwaarden staat dat een stad uit de zelfde gemeente niet als woonplaats wordt gezien)

Ook de klachten aan afhandeling van de ANWB had zich niet verdiept toen ze belden ook zouden ze mij terug bellen maar zijn al weer 3weken verder maar ook dat gebeurt niet. Erg triest na ruim 35jaar lidmaatschap.

Ko
24-12-2021

Oplichters eerste klas , ik stond langs de snelweg met een lekke band . Ik anwb bellen de dame vertelde mij , omdat ik gevaarlijk op de snelweg stond de anwb er met een half uur zou zijn. Na een half uur Niemand te zien . Ik bel weer met anwb nu vertelt de dame mij dat de auto van anwb 20 km bij mij vandaan is en met een uurtje wel moet lukken. Uur later nog niemand ik weer bellen. De dame zegt dat het druk is en nog een uur kan duren en dit is geen grap . Vervolgens zijn wij door de weginspectie met takelwagen weg gebracht naar een benzine pomp . Maar nog steeds geen anwb inmiddels drie uur verder heb ik maar iemand van de garage gebekt die was er met 10 min en ben ik goed geholpen. 4,5 uur later belde de man van de anwb waar ik precies stond , ik vertelde de man dat de garage mij heeft opgehaald . Ik vroeg waarom het zo lang duurde de man vertelde mij dat hij pas 10 min geleden de melding kreeg , volgens hem was hij gewoon snel en op tijd . Aub neem geen anwb het zijn oplichters!

19-12-2021

Na 16 jaar lid sta je met pech, 15 jaar nooit pechhulp nodig gehad, nu bij 3e keer in dit jaar na pech met wat pech met autos dit jaar laten ze je gewoon in de kou en regen staan… of je betaald 150! Euro bah onmenselijke service en telefoonmedewerker wil je zo snel mogelijk weer weg hebben. Heb spijt dat ik al die jaren lid bij jullie ben geweest want nu ik jullie een keer nodig heb laten jullie me gewoon staan, nooit geen anwb lid meer en me personeel ook niet meer ben er klaar mee

04-12-2021

Ik ben nu 32 jaar lid van ANWB, ben steeds als ik ze nodig had, ZEER good en snel geholpen, een GROOT COMPLIMENT voor ANWB medewerkers en Monteurs, zeer vakkundig en Vriendelijk

Kees uit Rossum , Gld

Jeannette
24-11-2021

Zaterdag 20 november rijden we met onze nieuwe elektrische auto van Kwintsheul naar onze zoon in Arnhem. Hebben we eerder gedaan: je auto moet dan wel aan een laadpaal in Arnhem. Deze keer lukte het niet om de auto op te laden. De ANWB echter vertelde dat de reservesleutel met oplaadlabel die we gebruikten, niet was geactiveerd. Geen probleem, we mochten die van de ANWB wel even lenen. Konden hem na afloop afgooien bij de ANWB. Als dat geen service is! Chapeau voor deze hulp!

Nic en Jeannette van Zeijl