Interpolis reviews

3.8

18-09-2013

Interpolis neemt clienten niet serieus bij ernstige zieken!!!

Hele slechte zaak !!!!

Wij zullen ook niemand aanraden daar een verzekering af te sluiten!!!

Kelly
08-08-2013

Interpolis is echt heel goed. Hele vriendelijke medewerkers en helpen je altijd goed. Ik was verzekerd bij Menzis geen goede service, geen aardige medewerkers. Interpolis zoekt alles voor je uit zonder dat je lang moet wachten tuurlijk soms duurt even maar ze zoeken alles goed uit. Je krijgt als je vraag heb over factuur en je wilt bevestiging krijg je netjes een bevestiging. Prima ga zo door. AANRADERR!!

24-05-2013

Interpolis is zeer zeer zeer slecht! 4 weken geleden een inbraak gehad. Maar bij interpolis is het stil!

Geen expertise, geen post, telefoontje of email, wel een nieuw polisblad ontvangen voor het aankomende jaar!

Vind dit vervelender dan de inbraak zelf.

21-05-2013

Jarenlang was ik een tevreden klant bij Interpolis tot afgelopen maand. Mijn ex partner (die al 5 jaar mijn ex is) deed een adres wijziging bij de Rabobank en daar hebben ze een fout gemaakt en mij laten mee verhuizen dus al mijn post van interpolis ging naar een heel adres, dus ik kreeg aanmaningen op een adres wat niet van mij is dus daar heb ik nooit inzage ingehad. En ik bleek dus niet meer verzekerd te zijn voor inboedel, opstal, aansprakelijkheids en rechtsbijstand. Nu bood de Rabobank hun excuses aan en blijken ze dus een nieuwe polis te hebben afgeloten voor mij, waarin dus 170 euro moet betalen voor bemiddelingskosten van de Rabobank terwijl het hun fout is. Ik heb een klacht gestuurd naar Interpolis en de Rabobank maar ze geven niet eens een reactie dat vind ik dus echt niet netjes.... Hun fout en ik mag de rekening betalen je bent maar een nummer! Dat klopt toch niet!!!

20-05-2013

Na jaren een autoverzekering te hebben gehad bij Interpolis, besloot ik na aanschaf van een motor tevens de behorende verzekering af te sluiten bij Interpolis. Door 2 maal (blik)schade in de voorgaande jaren, werd deze initieel geweigerd, waardoor het tevens onmogelijk werd bij een andere organisatie een verzekering af te sluiten, aangezien bij aanvraag vermeld moet worden of al dan niet een eerdere verzekering werd geweigerd.

Wederom interpolis geraadpleegd, waarop werd medegedeeld dat ik alsnog geaccepteerd zou worden indien ik 3 andere verzekeringen zou afsluiten, waarbij de goedkoopste 2 verzekeringen niet in aanmerking kwamen.

Navraag bij een juridisch adviseur leerde dat deze vorm van chantage niet 'netjes' is, maar wel legaal.

11-04-2013

Aansprakelijkheidsverzekering: Zeer slecht ervaring , heb een TV schade gemaakt bij tegenpartij. Na 1 week komt expeer en wordt de schade bekeken, na paar weken hoor je niks.

uiteindelijk zelf contact opgenomen met interpolis, en beloofde ze me dat ze gaat met tegenpartij contactopnemen en deel van de schade vergoeden!! Na 2 weken bel ik weer terug voor de stand van de zaak en wordt gezegd dat ze niks vergoeden en tegenpartij gaan we ook zo bellen.. en toen word ik helemaal para wat denk je zo een bewoordeling na 3 maanden gedulte hebben dan nog krijg je dit te horen.

Behandelaar viatelefoon niet lief, ging ze alleen zeggen wat moet zij zeggen en sterke nog ze ging ophagen terwijl ik aan het praten was niet normaal!

Ik heb sowieso klacht ingediend maar ja bij wie komt het trecht en hoeveeel maanden gaat weer duren ben je al de klacht vergeten dus naar mij mening interpolis krijg van mij een zware dikke 0!

03-04-2013

In Afrika behoorlijk ziek geweest, gelukkig kon ik daar geholpen worden in een medisch centrum en heb ik medicijnen gekregen. Één van de medicijnen werd vergoed, de rest niet ''omdat ze niet op de lijst staan''. De behandeling werd ook niet vergoed ''omdat de nota niet aan hun eisen voldeed: is mijn gezondheid niet belangrijker dan dat ik daar met mijn zieke lijst aan een Afrikaan uit ga staan leggen dat ze nota er anders uit moet zien? Uiteraard adviseren ze om de kosten bij je reisverzekering te vergoeden, makkelijk met de vinger naar een ander wijzen.

Tevens 2 jaar geleden mijn arm gebroken, vervolgens maandenlang achterna gejaagd met de vraag of ik duidelijk aan kon geven hoe het was gebeurd: want dan zouden ze de kosten op een andere verzekering kunnen verhalen.

Ik heb mijn uitgebreide verzekering direct opgezegd.

18-03-2013

Zeer slecht ze helpen je niet de polis is in hun voor deel de rabobank is de tussen persoon .die de polis niet goed uit legt.want uiteindelijk ben je nergens voor verzeker interpolis krijgt van ons een dikke 0.

06-03-2013

W.A slechte ervaring met Interpolis

Ik als klant was/ben aansprakelijk gesteld voor schade heb het opgeven aan interpolis

voor me wa tegenpartij heeft exper over de vloer gehad men had haar laten tekenen voor schadebedrag.

Maar bijna 12 weken verder weten ze hun standpunt nog niet dus waar ik schade heb veroorzaakt die zitten nog steeds met de schade te kijken zeer slechte service en geen duidelijkheid tegen over de klant of tegenpartij

01-03-2013

Een aantal jaar geleden had ik na de aankoop van een nieuwe auto mijn verzekering bij Interpolis afgesloten via de Rabobank.

Al snel kreeg ik een sterretje in mijn ruit, gelukkig had ik me hiervoor extra verzekerd. Maar helaas was een medewerker dhr. W. van Interpolis er niet van overtuigd dat dit om nieuwe schade ging. Ze hadden zelfs een schade-expert ingeschakeld om dit ook te controleren!

Uiteraard viel voor hem niet op te maken hoe lang dit sterretje in de ruit zat. Echter was de medewerker Interpolis niet bereid om deze schade van enkele tientjes te vergoeden. Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend. En degene die deze klacht behandelde was dus ook dhr. W. Een hele vreemde gang van zaken.

De extra glasverzekering kostte me 20 euro per maand, dat komt per jaar neer op 240 euro, en een schade van nog geen 50 euro vinden ze te veel om te repareren. Interpolis is niet een verzekering die ik anderen zal aanraden.

29-01-2013

Zeer teleurgesteld over de service..... na al 20 a 25 jaar goede klant zowel zakelijk als prive.

Gaat er een keer wat mis zijnde het adres klopte niet helemaal en dat was al jaren zo..bekend bij de bank maar niet bij interpolis waardoor de rekening niet meer bij mij binnen kwam.

En hup uit de verzekering gegooid zonder waarschuwing. Gevolg melding van RDW dat ik niet verzekerd was en een bekeuring tegemoed kan zien. Stel je voor dat er een ongeluk was gebeurd....je hoeft er niet op te rekenen dat interpolis dan deze schade vergoed. Dit foutje kon eenvoudig gecorrigeerd door interpolis kost ze ook niks...gewoon service maar vergeet het maar ze laten je gewoon verrekken...zoek het maar uit...eigen schuld had je maar moeten doorgeven dat het adres niet helemaal ok was.

Ik meld dat de bank wel het juiste adres had maar dat telt niet natuurlijk....de bank hoeft niet op te letten ...de klant moet dat doen of krijgt gewoon de zwarte piet toegespeelt.

Terwijl het oplossen van dit misverstandje ze niks kost behalve nu een slechte naam.

Ik raad u aan dit in u overweging mee te nemen als u een verzekering af te sluiten.

Ik trek al mijn verzekeringen in ieder geval weg....ik wens niet als oud vuil behandeld te worden.

26-09-2012

Verzekerd bij Interpois Zorgactief via de collectieve verzekering van de Rabobank.

Prima Zorgverzekering! Uitgebreide vergoeding bij aanvullende verzekering. Reageert snel op declaratie en betaald snel uit.

22-08-2011

Ik ben afgelopen zaterdag bij de Rabobank in Amsterdam Osdorp langs geweest om een inboedelverzekering van Interpolis af te sluiten. In de eerste instantie werd mij verteld, door de medewerkers van Rabobank, dat ik een rekening bij Rabobank moest hebben, anders geen verzekering van Interpolis. Nadat ik vertelde dat ik dat nergens heb gelezen, mocht ik een gesprek met de adviseur. Toen wou de adviseur geen berekening voor me maken want dat was te veel werk, aangezien hij dacht dat ik toch geen verz. bij hun zou afsluiten. Wat niet waar was. Na aandringen ging hij toch een berekening maken. Ik werd zowat gedwongen om nog allerlei andere verzekeringen af te sluiten. Ik wou dat niet, ik wou alleen een inboedelverzekering. Dan moest ik maar ergens anders gaan om me inboedel te verzekeren, want Interpolis wil mij vast niet als klant hebben, volgens de adviseur. Dus geen inboedelverzekering voor mij afgesloten!! Gaat Rabobank/Interpolis zo om met klanten??

13-07-2011

Al een lange tijd ben ik verzekerd bij interpolis. Aanspraak doen op verzekering is er simpel. Nu wou ik een wa verzekering afsluiten maar werd ik als vaste klant gewoon geweigerd bij interpolis. Ze zeggen dat ik de afgelopen 5 jaar te veel claims heb ingediend. De helft van deze claims waren niet eens door mijn schuld maarja interpolis wil niet wijken. Al met al heb je dus gewoon pech als je veel hebt geclaimt, eigen schuld of niet. Daarom ga ik voortaan lekker al mijn verzekeringen verspreiden over meerdere verzekeraars. En nu dan maar op zoek naar een verzekeraar voor mijn wa... Reactie van Woody: "Ik wil graag een reactie geven op Ruud. Ruud spreekt negatief over Interpolis omdat deze hem weigert voor een WA verzekering omdat hij de afgelopen 5 jaar teveel claims heeft ingediend. Citaat: "De helft van deze claims was niet eens mijn eigen schuld". Kan iemand mij vertellen waarom je iets bij je eigen verzekering (in dit geval Interpolis) claimt als het niet je eigen schuld is? Dan wordt er toch geclaimd bij de verzekeraar van de veroorzaker? Grappige frustratie die in een paar regels wordt ontkracht."

06-07-2011

Ik had eerst de discussie met mijn vrouw over interpolis dat deze te duur is vergeleken met andere. Maar mijn vrouw had gelezen dat interpolis de beste klantenservice had en vandaar dat we bij interpolis verzekerd zijn gebleven. Maar gelukkig hebben we deze beslissing gemaakt want ik moest recentelijk gebruik maken van mijn inboedelverzekering. Door lekkage was namelijk onze laminaat helemaal beschadigd en moest vervangen worden. Toen ik contact zocht met interpolis werd ik goed behandeld en op het moment van schrijven is alles opgelost. Top dus! Toch geef ik ze een 7 omdat de prijs goedkoper kan.

02-01-2011

Vier jaar geleden is mijn bankstel tijdens het verhuizen kapot gegaan. Toen heb ik aanspraak gedaan op mijn verzekering en gevraagd of dit gerepareerd kon worden. Toen beschuldigde zij er van fraude. Slaat helemaal nergens op ze hebben niet eens onderzoek ofzo gedaan. Nu een aantal maanden terug wou ik mijn wasmachine openen waardoor per ongeluk de knop afbrak. Nu kon de deur niet meer open. Ik wederom aanspraak gedaan op mijn verzekering kreeg ik te horen dat het slijtage was. Direct mijn verzekering bij Interpolis geannuleerd en overgestapt naar een andere verzekeraar.

Voordelen van Interpolis: Ze zijn tenminste wel zoals ze zeggen glashelder. Want ze maken je duidelijk dat je niks vergoed krijgt!

Nadelen van Interpolis: Mijn ervaring met Interpolis is echt slecht! Je betaald premie maar krijgt niets vergoed...