Interpolis reviews

3.8

Felix
02-10-2018

Doe het niet!

In de 25 jaar dat ik verzekerd was via Interpolis heb ik 3 keer iets gepoogd te claimen. Telkens was er wel weer een lullig klein lettertje waardoor de in de folders zo prachtig voorgestelde dekking toch niet gold. Deze club is echt niet van plan iets voor haar clienten te betekenen, behalve het innen van de premies. Daarbij moet je elk jaar verplicht via de rabobank afsluiten, anders kan het niet. En die rekenen daarvoor dan weer 44 euro 'administratiekosten'. Waarvoor is onduidelijk. Er zijn veel goedkopere en betere verzekeringen. Trap hier niet in.

Leendert
25-09-2018

Glasschade

Het glazen spatscherm in mijn badkamer vliegt als ik de deur open uit de scharnieren en valt in duizenden stukjes uiteen op de badkamervloer. Gelukkig is al het glas in mijn woning verzekerd, denk ik. Interpolis denkt er anders over. Had ik de deur uit mijn handen laten vallen of was hij gebroken doordat ik er tegenaan liep, dan was het wel gedekt. Als de deur er uit valt echter niet. Dan zou het wel eens een productfout kunnen zijn.

Nick
18-09-2018

Waardeloos!

Betaal je jarenlang voor je reisverzekering met alle mogelijke dekkingen; wordt één keer je telefoon gestolen en valt deze niet onder de garantie omdat ik 'beter had moeten opletten omdat het om een waardevol item' gaat. Gelijk opgezegd. Waardeloos!

Matthijs
14-09-2018

LET OP ! Controleer nieuwe premie ! stijging 37 procent !°

Nieuwe auto verzekering polis ontvangen in september 2018. Dit is een onderdeel van de alles in 1 polis. Vage toelichting over andere manier van premieberekening door toepassen actuele autoschade cijfers.verwerken in de premie. Nergens dat het duurder geworden is. Dit doen ze wel bij bijv woonhuis verzekering .Ik heb gelukkig al vele jaren geen autoschade gehad. Ik vergelijk min of meer toevallig de premie met die van vorig jaar. Ik kon het niet geloven. Een stijging van 37 procent! Gebeld en het klopt zeggen ze. Zijn er meer klanten van interpolis deze ervaring hebben? Ik ga natuulijk naar een andere verzekeraar.

17-08-2018

Telefoon gevallen

In de vakantie is de iphone van mijn zoon gevallen dit gemeld via mijn interpolis. Na onze vakantie 16-08 telefonisch contact gehad en 17-08 geld al op mijn rekening voor de reparatie. Echt aardig en goed geholpen zoals het hoort

Jan-Jelle
06-08-2018

Telefoon gestolen in het buitenland

Mijn telefoon was gestolen in het buitenland, maar interpolis heeft me zo snel en goed geholpen met het afhandelen hiervan!

Jane
01-08-2018

Gewoon een goede verzekering

Al heel wat jaartjes verzekerd bij Interpolis, gelukkig hebben we ze niet vaak nodig, maar tot nu toe zijn alle schades, conform de polisvoorwaarden, al dan niet afgewikkeld. Snel en duidelijk, ook als iets niet onder de dekking viel!

Suzanne
31-07-2018

Schademelding macbook snel afgehandeld

Dankzij mijn buiten de deur verzekering is mijn macbook verzekerd. Dit kwam handig uit toe ik het scherm kapot hielp (domme eigen schuld). Na een kort gesprek wist ik snel hoeveel vergoed werd en kan ik (hopelijk) snel weer verder met mijn scriptie. Ben erg tevreden tot nu toe!

Justin
31-07-2018

Doorlopende reis en annuleringsverzekering

Al járen een doorlopende reis en annuleringsverzekering van Interpolis. We hebben 4 kaartjes met korting gekocht voor Walibi met een vaste bezoekdatum. Nu breekt mijn zoon zijn duim en moet daaraan geopereerd worden. Walibi heeft hij niets meer aan en daar gaan we dus ook niet meer naartoe. Ik dacht dan bel ik Interpolis want daar ben ik voor verzekerd. Er werd me namelijk bij aanschaf van de verzekering ook verzekerd dat dit ook voor dagjes uit geld.

Niet dus. De mevrouw die me hielp was sneller klaar met zeggen waar het wel voor geld als waar het niet voor geld. Je hebt er werkelijk niets aan. Ze zei letterlijk dat ik beter marktplaats kon proberen. Ze vroeg ook nog of ze het adres moest spellen!

Al met al een dure verzekering die nagenoeg niets dekt. Opzeggen!

Jannie
19-07-2018

Nooit een verzekering bij Interpolis afsluiten!

Mijn vriend wilde een reis annuleren ivm n doodzieke zus en plotselinge zorg voor bedlegerige en demente moeder. Hij kreeg niets vergoed, de zus was (nog) niet dood. Ik heb via mijn eigen verzekering wel alles vergoed gekregen. nooit met Interpolis in zee gaan, je denkt dat je bent verzekerd, maar je brengt alleen je geld weg

JB
19-07-2018

Familielid is nog niet dood

In verband met ernstige familieomstandigheden heb ik mijn vakantiereis geannuleerd. Interpolis vergoedt mijn schade niet omdat geen van de betrokken familieleden is overleden. De verzekering heb ik afgesloten via de Rabobank.

16-07-2018

Slechte klantenservice, beroerde schadeafhandeling!

Na vele jaren klant maanden gedaan over afhandeling van schade, pruts bedrijf langs gestuurd, geen expert willen sturen. Open dossiers dus bij elk telefoontje, na lang wachten een ander persoon aan de lijn, belachelijk bedrijf!

J.
13-07-2018

Interpolis is absolute zwendel

Ik wacht al anderhalf jaar op het afhandelen van een schademelding. Er ligt nog steeds geen oplossing/antwoord. De ingediende klacht, omdat er niets concreets wordt gedaan, is zonder mij dat te melden en dus zonder beslissing gesloten. Je bent bij Interpolis rechteloos en overgeleverd aan een stel flessentrekkers.

Erna
13-07-2018

Totaal geen respect voor klant

Al vele jaren lid van Interpolis, helaas heb ik nu schade waar ze moeilijk over doen. Terwijl het duidelijk niet mijn schuld is. Het ergste vindt ik nog dat je slecht ter woord wordt gestaan, eigenlijk gewoon onbeschoft. Snel weg daar en geen aanrader.

Sietse
26-06-2018

Verzekeren mijn schade niet

Ik voldoe wel aan de verzekeringsvoorwaarden maar willen mijn schade door smoesjes niet uitkeren. Je bent hier duidelijk een nummer en geen klant.

Eef
12-05-2018

Waterschade iPhone 6

We hebben nooit schade, zijn al twaalf jaar klant bij Interpolis en voor het eerst claimde ik wat. Mijn iPhone was in het water gevallen in huis. Een aardige man stond me te woord. Hoe oud is de telefoon, hoeveel gig heeft hij? Hij keek even en zag dat de telefoon nu voor 350 euro te koop is. Helaas mevrouwtje, uw telefoon is meer dan drie jaar oud en dan keren we slechts 10% uit. Niet van wat ik ervoor betaald heb, maar waarvoor je m nu kunt kopen. En het eigen risico is 50 euro, dus succes ermee! Wat een baggerverhaal, ik heb meer dan 700 euro voor de telefoon betaald, hij deed het nog prima en nu vertelt Interpolis dat de verzekering een wassen neus is.

Antoon
12-03-2018

Mobiele telefoon

Interpolis is ongelofelijk, na een pech jaar 2017. In dat jaar sneuvelde 2 dure mobiele telefoons en na een dag stond het geld op de rekening. Dit jaar 2018 gebeurde het weer, nu viel mijn Samsung op de grond, resultaat scherm stuk. De Samsung is opgehaald en weer gerepareerd thuis gebracht. Top service!

Michel
31-12-2017

Interpolis Glashelder?

Interpolis glas helder is hun slogan!

33 jaar lang ben ik al klant bij Interpolis,en geloof het of niet al die jaren niks geclaimd,voor Interpolis zou ik toch een klant zijn die ze zouden moeten behouden toch? helaas dat is ze niet gelukt.

Begin december is onze Auto total loss gereden, ik en mijn dochter gewond,auto als een wrak voor de deur. Verwondingen vielen mee,en op wat pijnstillers na zijn hier nauwelijks kosten voor gemaakt.

Maar goed de auto! een geïmporteerde Holden wagon uit 2006 (ons troetelkind) bij het aanmelden in 2010 Interpolis echt moeten overtuigen om welke auto het ging want deze konden ze niet,oke het is geen Unieke auto In Australie een normale auto,maar in Nederland toch lekker anders. Onze auto is total loss gereden,de tegenpartij en diens verzekering erkende direct schuld,appeltje eitje zaak zou je zeggen dus.

Nee! ons wrak staat al 3 weken voor de deur,Interpolis doet niks en verwijst de afhandeling door naar Achmea rechtsbijstand?

En dan begint de ellende pas echt,die doen werkelijk niks en dan nog minder als niks,alhoewel ze doen wel wat, ze beloven je van alles,we gaan voor U aan de slag ,we gaan het uitzoeken,we bellen U zo terug ,we gaan het regelen,we gaan we gaan we gaan.

Dagelijks contact met ze gehad omdat ze geen enkele van de 14 terugbel afspraken nagekomen zijn,en ook echt niks en dan ook niks met de zaak gedaan hebben.

Dagen lang staat er hier een wrak voor de deur en we kunnen geen kant op! Omdat ons vele malen belooft is het "vandaag " af te handelen hebben we naïef als we zijn de belofte als de waarheid aanschouwd.

Maar goed na enig onderzoek bleek dus dat we volgens Interpolis een normale Nederlandse auto hadden en en dus ook de dagwaarde van een basis Opel uitgekeerd gaan krijgen waarde verschil is 4000€ (foutje Interpolis)

Achmea had nog niks aan de zaak gedaan,al beloofde ze me druk met de zaak bezig te zijn, via de achterdeur ben ik aan een naam en telefoonnummer van de schade expertise meneer van Achmea gekomen. En nu komt de moraal van het verhaal, Waar zowel Interpolis als Achmea al 3 weken geen een moer aan doen heb ik met deze schade man gebeld en .binnen 3 kwartier was alles geregeld,auto wordt opgehaald de waarde van de auto is herzien en er wordt een redelijk bedrag uit gekeerd.

Wat hebben we geleerd,Interpolis is glashard in plaats van glashelder,en doet werkelijk niks voor je! Achmea zit vol met keiharde leugenaars die je van af de receptie tot aan de specialisten allemaal bedonderen en werkelijk helemaal niet eerlijk zijn en ook echt niks maar dan ook niks voor je doen!

Onze tussenpersoon de Rabobank is er ook niet voor je die kunnen ook niks voor ons betekenen.

Onze Holden gaat de schroothoop op,met een dikke traan nemen we afscheid van hem,een andere importeren doen we niet want je gaat hier in dit soort situaties gruwelijk het schip mee in.

Interpolis ontkent elke schuld dat ze onze auto verkeerd ingeschaald hebben,al hebben we naar ons idee wel jaren lang meer premie betaald dan een basis auto.

Na 33 jaar is het voor ons einde verhaal met deze leugenachtige lafaards.

Interpolis en Achmea laat ze aub links liggen, Mits je je graag laat bedonderen dan zijn dit de ideale bedrijven om mee in zee te gaan.

Fred
28-12-2017

Glashard

Interpolis is niet glashelder maar glashard, storm schade schutting gemeld hiervoor externe partij erbij gehaald om de schade op te nemen dit doorgegeven aan interpolis, steekproef gehad, alle medewerking verleend, aangifte was op 1 punt niet helemaal correct gevolg uit de verzekering gezet rekening van €532,- en aantekening in hun register voor acht jaar, je word bij een foutje dus meteen hard gestraft ondanks dat je er alles aan gedaan hebt om het zo correct mogelijk af te handelen.

Elian
15-11-2017

Reisverzekering

Ik had een reisverzekering bij Interpolis voor mijn stage in Ghana. Nu is er in Ghana geld gestolen, ik heb dit bij de verzekering aangegeven, ze tijdens mijn tijd in Ghana op de hoogte gehouden en kreeg de indruk dat het goed zou komen. Eenmaal thuis werd ik gebeld en werd gezegd dat het geld niet uitgekeerd zou worden omdat de tas niet in de kast lag. Dus als ik oneerlijk was geweest en had gezegd dat de tas wel in de kast was, was alles netjes uitgekeerd, maar ik voelde me echt afgescheept. Zo heb je toch niets aan je reisverzekering!