Interpolis reviews

3.8

09-11-2017

Ziektewet verzekering

Interpolis is wel zo slecht.is echt in en in slecht.sluit hier nooit een ziektewet verzekering af,want ze keren gewoon weg niet uit.ze zetten bedrijven voor het blok,komen met beschuldigingen die helemaal nergens op gebaseerd zijn.een hoop natte vinger werk,om zo maar onder hun verplichtingen uit te komen. waarom zitten er bij deze verzekeraar meer advocaten en juridische medewerkers op kantoor als personen die zorg aan de verkochte verzekering besteden

29-08-2017

Reispolis/interpolis/rabobank

U claimt heel weinig zei de schadebehandelaar, klopt liefs niet want schade is nimmer leuk. Na eerdere nare ervaring met Interpolis met een waterschade 5 jaar geleden (schade 4500,- aan laminaat, eerste aanbod dagwaarde 500,-) na eenhalf jaar juridische strijd uiteindelijk 90% betaald. Het is om te janken!

Nu op reis door Europa een horloge kwijtgeraakt (€ 179,- 2014) een cadeau Eerst afschrijven naar dagwaarde, dan de integriteit van de klant ter discussie (wánt niet zorgvuldig!) en dan uit coulance € 63,- bieden, waar ik héél blij mee mocht zijn. Kennelijk is het staand beleid niet om de klant centraal te stellen, maar proberen links of rechtsom, zo weinig mogelijk uit te keren, want anders worden de polissen te duur. aldus de behandelaar Marktplaats.nl is betrouwbaarder

Danny
08-08-2017

Binnen 24u je schade vergoed!

Tijdens een storm op vakantie hadden wij schade aan onze camper. Vervolgens online de schade gemeld en daarna telefonisch contact. Nadat ik van het schadebedrijf een offerte ontvangen had heeft Interpolis het bedrag gelijk overgemaakt en stond het binnen 24u op mijn rekening.

Wesley
26-07-2017

Tas met kostbare spullen gestolen.

Mijn tas werd uit mijn handen getrokken door 3 jongens. Gelijk aangifte gedaan bij de politie en nadien Interpolis gebeld. Ik werd heel vriendelijke te woord gestaan door de mevrouw aan de telefoon. Ze hielp me goed en dacht mee, heel erg fijn omdat ik de laptop en camera dagelijks nodig heb die in de tas zaten. Nu word het gelukkig allemaal vergoed. Ik ben Interpolis heel erg dankbaar.

Ad
11-07-2017

Schade aan Iphone

Na digitale melding van de schade ben ik telefonisch benaderd voor extra informatie. Het te verwachten schadebedrag is overgemaakt naar mijn rekening. Vervolgens kreeg ik een hogere rekening gepresenteerd van apple. Deze heb ik doorgemaild naar de schadeafhandeling. Interpolis heeft mij opnieuw gebeld en dezelfde dag het schadebedrag aangevuld en op mijn rekening gezet. Ik ben erg blij met de service en kan hen aanbevelen.

Michael
06-07-2017

Waterschade

Waterschade door defecte wasmachine. Laminaat was niet meer te krijgen, winkel ook niet meer aanwezig waar het gekocht was. Te grote schade voor herstel, en wij krijgen gewoon het volledige aanschaf bedrag terug, incl legkosten en ondervloer. Ik heb dus geen klachten tot nu toe over interpolis.

Thomas
11-06-2017

Ik ben behandeld als een fraudeur

Al heel mijn leven all risk verzekerd geweest bij inter polis .

enkele maanden geleden is mijn auto in de nacht beschadigd over de hele zij kant en voor kant .

In het kort: auto naar de garage gebracht expert gekomen die zegt dat het 3 schades zijn ik krijg maar een schade uit betaald .

echt schandalig waarom zou ik oude schades op geven ik ben zuinig op mijn auto .

Nu zelf veel kosten gehad.

Amine
08-05-2017

Oplichters

Mijn zoontje was aansprakelijk voor een schade bij de buren ongeveer 150 euro, bel ik met Interpolis de man aan de telefoon was zo brutaal om mij van alles en nog wat te vragen bijv hoe kan een kleine kind (6jaar) een bal over een schutting schoppen van 1,8m hoog. Ik heb opgehangen en al mijn verzekeringen ergens anders ondergebracht ( na 10 jaar bij Interpolis en nooit schade gehad). De buren hadden mij ook al gewaarschuwd dat Interpolis een slechte verzekering is. Uiteindelijk zelf de schade betaald aan de buren.

DJ
03-05-2017

Zielig

Ik zit 10 jaar bij de Interpolis en heb vorig jaar voor het eerst pas gebruik gemaakt, toen mijn Galaxy te pletter viel op het dakterras. Volgens de Interpolis hoorde dit niet bij mn huis, dus ik was niet verzekerd. En nu mn Macbook door kortsluiting is stukgegaan komen ze met een verhaal waar ik allang niks meer van begrijp, maar het komt erop neer dat ik op een bedrag van €1100 een bedrag van rond de €50 tegemoet kan zien en dat wordt je dan vertelt met een blijdschap alsof je de lotto hebt gewonnen. Schaamteloos

José
16-04-2017

Topervaring

Heb nu twee keer ervaring met Interpolis gehad, en ik moet zeggen dat ik perfect geholpen ben. Een keer met mijn auto. Expert kwam en we hebben samen een vergoeding bepaald. Twee dagen later stond het geld op mijn rekening. Andere keer een geschil met de huurstichtingen na overlijden van schoonvader. Interpolis opgebeld.En zij hebben deze zaak overgenomen en opgelost met de verhuurder. Zelf niets aan hoeven doen. Voor mij geen andere verzekering dan Interpolis !

Ger
16-04-2017

Bedrijfsbus geslolen net 15 mnd oud

Na diefstal te hebben gemeld zou de schade van 22500 euro na 30 dagen uitgekeerd worden indien de bus niet terug gevonden zou worden. Helaas ze komen aan met kleine regeltjes en betalen dus niets een grote oplichters bende dus dat Interpolis. Jaren bij hun verzekerd en ook het uitgebreide pakket. Hoop dat ze snel naar de haaien gaan. Premie betalen en is er war dan geven ze niet thuis.

Marieke
24-03-2017

Ontzettend tevreden

Wij zijn ontzettend blij met deze verzekering. Nadat erbij ons was ingebroken en veel spullen verdwenen waren kreeg al in eerste instantie een super lieve dame aan telefoon. Nadat ik aangegeven heb wat er allemaal weg was hadden wij binnen 24 uur het geld al op de rekening. Wat een top team zit daar! Lief en meelevend!

Rene
19-03-2017

Wel premie innen maar niets betalen als er iets is.

Wij betalen 5000 euro per jaar aan Interpolis verzekeringen we hebben een schade ,waar wij geheel buiten staan, en dan kan je het bekijken Interpolis wijst alles van de hand, sturen een expert van Dekra om zo goedkoop mogelijk van je af te zijn .Een schande dat dat mogelijk is in 2017 door andere aangericht, buitenom onze schuld. En wij worden keihard gepakt. moderne oplichters praktijken zijn dat daar,witte boord crimineelen.

Rudolf Berendsen
28-02-2017

Waardeloze maatschappij, serieus waar!

Ik ben all-risk verzekerd voor 197 euro per maand. Medio augustus 2016 krijg ik een aanrijding met een tegenpartij, hij zit fout en zijn verzekeringmaatschappij erkent het. Mijn eigen verzekering (Interpolis) wil toch een onderzoek starten omdat het bedrag van 7200 euro aan de hoge kant ligt. Er volgt een onderzoek, de auto wordt onderzocht, telefonisch interview en uiteindelijk komt er iemand bij mij thuis langs (2,5 uur persoonlijk interview). Er blijkt niets aan de hand te zijn. Interpolis geeft aan dat zij het geld zullen overmaken (in november). Continu achteraan gaan en uiteindelijk wordt het schadebedrag pas medio januari 2017 overgemaakt. De huurkosten heb ik nog steeds niet ontvangen. We zitten inmiddels bijna in maart, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Dit allemaal terwijl ik niet eens fout zit, all-risk verzekerd ben, 197 euro per maand betaal. Waardeloze verzekeringmaatschappij. Wel innen, maar nooit of met moeite uitkeren, zelfs niet wanneer het een verhaalbare schade is. Woorden schieten mij te kort, echt waardeloos. Wij zijn inmiddels overgestapt naar een ander maatschappij.

Margaret
23-02-2017

Toekenningsbesluit nodig

Bij opvragen van toekenningsbesluit nodig bij een hypotheek aanvraag, was binnen een par dagen geregeld en in huis. Zéér goede service en met respect behandeld aan telefoon. Meer dan tevreden!

Gilbert
28-01-2017

Plotseling een verhoging van mijn woonhuisverzekering van Euro 200,-

Ik heb al 20 jaar niets geclaimd. De verzekeringsman van de Rabobank gebeld, die was het er ook mee eens dat het niet goed gecommuniceerd was, die gaf mij groot gelijk om het op te zeggen. Ik betaal nu de helft bij Inshared!

Ed
28-01-2017

Autoschade betaling

Eerst na een week moeten bellen wanneer de schade betaald wordt! Zelfde dag bevestiging ontvangen dat binnen 5 dagen betaald wordt en nu na 11 dagen nog niets ontvangen!

23-01-2017

Waardeloze soepzooi

Ik ga er weg want ik tot 2 maal toe slechte ervaringen met interpolis. Het gaat werkelijk financieel gezien over bijna niets maar als ze dwars kunnen liggen dan doen ze dat. Ze manipuleren te telefoon gesprekken zodanig dat je uiteindelijk niets krijgt. Zeeeeeer frustrerend

28-12-2016

Heel slecht. tot twee keer toe

Tot twee keer toe slecht behandeld. Eerste keer: dame dacht dat om een vaststelling overeenkomst was. Niet tekenen was het advies maar het was geen vaststelling overeenkomst het was een behoud bonus potentieel verlies euro 43.500,-.

Dan het vaststelling overeenkomst; Mevrouw was op vakantie en kwam na 12 werkdagen erop terug.

Glas helder niet doen, ben ca.15 jaar aan het betalen hier voor!

Wij zijn zeer ontevreden!

23-12-2016

Water schade

Slechte service na 2,5 week pas expert over de vloer 1 van eerste vragen was of we plannen hadden voor nieuwe badkamer. Ging over lekkage . met vochtmeter gemeten natte wand en vloertegels niet gek in douche oorzaak slechte voegen en kit . Tegelzetter er bij gehaald alles eruit oorzaak lekke afvoer . Schade ruim €500,__ geen enkele vergoeding . Hadden foto's en filmpjes moeten maken . Eerste schade in 20 jaar verzekerd zijn bij Interpolis , Interpolis glashelder en keihard lekker andere verzekeraar zoeken en geen energie meer aan verspillen.