KPN Thuis reviews

Sanne
10-12-2016

Kpn super stabiel

Super! Overwoog weer naar ziggo te gaan ivm met de sportzender maar kpn deed mij een hele mooie aanbieding als ik bij hun bleef. Sinds ik n jaar bij KPN zit 24u snelle topservice en stabiele wifi en internet. Stap nooit meer over naar t rampzalige Ziggo.

06-12-2016

Klantenservice vs onterecht afgesloten

Gisteren (Sinterklaas ) onterecht afgesloten. Waarschijnlijk door een fout van iemand anders. We zijn nu ons vaste nummer kwijt en krijgen als reactie dat het "ons" probleem is. Zijn er meer KPN gebruikers met deze klacht? Bedankt KPN.

Rens
06-12-2016

Slecht behandeld als vaste klant

Ik ben nu 13,5 jaar klant bij KPN. Ik vind dat ik op z'n allerzachtst gezegd, slecht wordt behandeld als een trouwe klant. Dit omdat ze me nergens in tegemoet komen; abonnement kan niet om laag tot einde contract, ze kunnen me niet tegemoet komen in een andere telefoon. Ik heb hierover een aantal keer gebeld, maar er wordt niets aan gedaan. Ik krijg alleen te horen 'pech gehad'. En dat vind ik niet normaal als vaste klant. Ik snap dat als je 1 of 2 jaar klant bent, dat dat niet kan. Maar als bijna 14 jaar klant zijnde.kan dat niet door de beugel.

Wendy
28-11-2016

Slechte klantenservice en interne communicatie

Al jaren klant bij KPN maar onlangs zijn wij verhuisd en sindsdien is ongeveer alles mis gegaan wat er mis kon gaan. We hebben vier maanden moeten wachten tot onze aansluiting eindelijk gereed was. Met name de klantenservice en klachtenafhandeling zijn zeer slecht. Meerdere keren beloftes niet nagekomen, afspraken met monteurs afgezegd en ik wacht nog steeds tot de afgesproken vergoeding eindelijk wordt overgemaakt. Je moet overal zelf achteraan en afdelingen binnen KPN communiceren niet met elkaar.

24-11-2016

Best wel goed. Helpdesk altijd bereikbaar, snel en goed.

Al paar jaar klant. Geen noemenswaardige problemen. Alles werkt goed.

Hielke
21-11-2016

Prima

Zelden storing, en werkt verder gewoon heel goed

Miriam
18-11-2016

Defecte experiabox

Geen internet en tv verbinding. Gelijk gebeld met KPN klantenservice. Een hele vriendelijke en goedlachse medewerker aan de lijn. Deze medewerker heeft van alles geprobeerd qua doormeten, uitlezen en het probleem te zoeken. Conclusie: modem kapot. Oplossing: morgen wordt gelijk een nieuw modem bezorgd. Ik zeg een geweldige service! 10/10 voor de KPN!

18-11-2016

Service

Een paar keer gebeld en/of gechat, wij werden onmiddellijk geholpen zo ook.gisterenavond. Wat trage verbindingen, was in een half uurtje opgelost. Zoals n ander typte dat je er nooit van af komt.t is absoluut niet waar. Mn mobiele abonnement was zo geregeld. Is mij te duur ivm veel buitenlandwerk, vandaar. Nee, nooit problemen gehad, sorry.Ik zeg, ga zo door.

Jeanet
16-11-2016

Dramabedrijf, eenmaal klant kom je er nooit meer vanaf

Mijn probleem loopt inmiddels al 6 weken en nog ben ik er niet vanaf en blijven de rekeningen binnenstromen. Iphone 7 besteld via tussenpersoon, abonnement mag je binnen de gestelde termijn van 14 dagen cancelen, om prive redenen gedaan, maar ze weigeren dit te verwerken. Soort ontmoedigingsbeleid. Over het bereik zal ik niets slechts zeggen, dat is altijd prima geweest, maar dit. Na negatief bericht op Facebook schijnt het verwerkt te zijn, maar kan ook niet inloggen in mijn account doordat ik op een oud systeem schijn te zitten. Kan dus ook mijn verbruik en facturen niet inzien en weet officieel nog steeds niet of het nu goed gaat komen.

Sammy
11-11-2016

Top service bij Factuur afdeling van KPN!

Er was wat verkeerd gegaan met de verhuizing. Ben erg snel en vlot geholpen en ze kwamen ook gelijk met een oplossing. Ben zeer tevreden over KPN heb ook altijd bereik.

Enige goede wat de klantenservice van Ziggo hebben gedaan: ze konden de klachten niet meer aan waardoor ze mij zelf hebben aangegeven om beter naar KPN te gaan!

Frits
01-11-2016

WEL WOORDEN, GEEN DADEN

Meerdere keren met KPN moeten bellen over hetzelfde probleem. Elke keer wordt er beloofd dat ik binnen een dag teruggebeld zal worden, maar dat is tot nu toe nooit gebeurd. Je wordt als klant niet voor vol aangezien. Ik zal dit verhaal ook aan Radar melden

Lennart
27-10-2016

Drama!

Klatenservice niet te bereiken en onbehulpzaam.

Cor
10-10-2016

Klanten service zeer slecht

Bevestigingen onjuist. 3 maal een wijziging door moeten geven, resulterende in annulering vorige contract en weer een nieuw contract. Dus aansluiting totaal 3 maand later.

Contacten op het call centrum beloven van alles maar niets wordt nagekomen. Ik beloof dat ik het persoonlijk zal opvolgen wordt toegezegd. Niets komt hier van uit.

Eindelijk een aansluiting nu door een super service monteur. De rest van de backoffice is zeer slecht.

Co
10-10-2016

Kpn is top

Kpn is voor mij 1 woord top. Klantenservice geweldig,laatst was Mijn modem stuk werd probleemloos vervangen.

Mary
06-10-2016

Nog niet eens een aansluiting en NU al spijt!

Tjonge tjonge wat een WAARDELOOS bedrijf dit. Handig dat je kunt chatten, maar er is echter geen hond bij dat bedrijf die je ook daadwerkelijk kan helpen. Abonnement verkopen, dát kunnen ze wél goed. Wil je een monteur om te helpen, moet je een maand wachten! Wil zelf proberen aan te sluiten mbv hun instructievideo, maar dat GAAT NIET hè, als je geen internet hebt! Stelletje sukkels! Krijg iedere dag wel een mail, voor MijnKPN, KPN-ID, U kunt nu aansluiten. jaja. NOT! Nieuwe klant, krijg je een oudere versie experia-box! Slijt die maar ergens anders ja! Ongelooflijk dit. Zodra ik kan ga ik hier weer weg!

Esra
15-09-2016

Afrader

Hallo Kpn, Ik heb een abonnement bij jullie lopen. En sinds een paar weken kamp ik met internetproblemen. Tot eergisteren, was de maat vol. Ik heb gebeld met KPN, heb mijn problemen aangekaart en kreeg een mail over KPN servicetools, in de hoop op betere verbinding. Ik heb verschillende kanalen geprobeerd voor beter wifi maar mijn verbinding is nog steeds slecht. Ik vroeg de medewerker of het aan de modem kan liggen maar kreeg daar geen antwoord op. Mijn internetverbinding zowel op telefoon en computer valt steeds weg. Ik krijg meldingen als ‘verificatiefout’ en ‘Ip adres ophalen’ als ik op social media ( facebook) iets wil plaatsen krijg ik een melding dat ik geen verbinding heb, maar als ik naar mijn wifi instellingen kijk op mijn telefoon en computer staat er gewoon dat ik wel verbonden ben met internet? Mijn vebinding valt elke 10 minuten weg. Als ik op internet surf duurt het een halve minuut voordat ik op de website ben. Echt niet normaal. Ik heb kpn een paar dagen tijd gegeven om het op te lossen maar mijn internetverbinding valt nog steeds weg daarom heb ik mijn abonnement opgezegd. Tot 14 oktober volhouden iggggg

Greetje
09-09-2016

Tot nu toe goede ervaringen gehad met de klantenservice

Hoef gelukkig niet vaak te bellen, dat is al een pluspunt. Als ik bel blijkt de klantenservice, die gratis is, goed te bereikbaar. Altijd vriendelijke mensen. Ze nemen ruim de tijd voor het zoeken van een oplossing. Ze denken goed mee en zijn heel geduldig.

Moon
06-09-2016

Super

De monteur die heeft ons zeer goed geholpen.en hij nam de tijd om het probleem wat wij hadden op te lossen met reseltaat een tevreden klant

Nina
30-08-2016

Ik mis communicatie.

Ik ben klant. Zij zijn de service. Dat maakt samen klanten-service. Ik houd mij aan mijn titel als klant. Maar zij weten niets van service.

Serge
26-08-2016

Op slinkse wijze nieuw contract aansmeren

Wij zijn niet tevreden over de manier waarop ons een nieuw contract is aangesmeerd. Wij werden een drie kwart jaar geleden medegedeeld door KPN dat zij overgingen op een nieuw systeem en dat het oude systeem zou komen te vervallen, dat er een nieuwe router geplaatst diende te worden. Er was geen sprake van keuze, immers het oude zou komen te vervallen. Bij het plaatsen van de router bleek het tekenen ervoor tevens een geheel nieuw contract voor twee jaar, wat niet van tevoren of tijdens plaatsing was verteld. Vanwege ernstige communicatie problemen, meerdere keren monteurs over de vloer, werd alsnog een zelfde oud type router (als van te voren) terug geplaats. Met als gevolg als enige verandering een nieuw twee jarig contract. We zijn niet tevreden over het product dat KPN leveren. Wij zitten op tientallen meters van de wijkkast van Eindhoven, maar om administratieve redenen hebben zij ons aangesloten op het einde van Son (3,8 kilometer). Door hun monopolie in deze buurt was er geen andere keuze mogelijk om internet te verkrijgen. Wij willen graag dat dit contract trucje ongedaan wordt gemaakt, en dat wij elk moment het contract op kunnen zeggen.