KPN Thuis reviews

2.0
Positief8%
Neutraal0%
Negatief92%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Petra
18-03-2022

Waardeloos ben al 3maanden bezig Netflix op te zeggen zonder resultaat :-(((((((((((

Fravo
05-03-2022

Allereerst annexeert KPN dochter XS4ALL op een behoorlijk arrogante wijze. Vervolgens gaan de XS4ALL klanten gedwongen over naar KPN en……. worden eenzijdig de abonnementsvoorwaarden naar beneden bijgesteld. Arrogantie en machtspolitiek ten top. Van zo’n organisatie wil geen producten afnemen.

Peggy
27-02-2022

Ik moet maanden betalen voor niet geleverde diensten (tv wifi en nu sinds 4 maand gsm ) . Ik werd geschrapt als klant ondanks ik geen betaalachterstand had en ze weigerde mij te helpen .Van de ene minuut op de andere geen wifi geen tv . De meest groffe antwoorden kreeg ik naar mijn hoofd . Deze zaken zijn bezig van juli . Nu blijven ze mij een rekening sturen voor mijn mobiel terwijl ik geen klant meer was en geen kosten gemaakt heb . Al 4 maand de ene aanmaning na de andere . Als je dan een link krijgt om een klacht neer te leggen werkt deze niet

Kirsten
14-02-2022

Voor ons nooit meer. Moet door nare persoonlijke omstandigheden stoppen met mijn zaak. Geen vraag over hoe en wat. Gelijk: ja hoor ik kan het stopzetten, kost u ruim 1700 euro. Even afkopen. Niet meedenken, niets aardigs. Bah wat een naar bedrijf. Ga hier niet heen!

Jacqueline
13-02-2022

Even iets positiefs, de monteur Marlon krijgt een 10!

Of nu alles zo perfect is bij de kpn hebben wij onze twijfels over maar niet over de monteur die ons ging aansluiten op het glasvezel.

KPN zuinig op zijn! wat een service gerichte monteur. Marlon wat een fijne monteur en mens ben je.

Hans
13-02-2022

Sinds overstap van Telfort naar KPN loopt het geluid niet sinchroon met de uitzending. Zeer slecht in een digitaal tijdperk.

Nick
11-02-2022

KPN biedt internet in huis. Slechte wifi op de eerste verdieping en geen wifi op zolder. KPN hiermee geconfronteerd. Extra wifipunten worden geplaatst alleen tegen extra betaling! Na klagen hierover wordt je gewoon afgescheept. Jammer KPN, uw "wifi in huis " gaat niet op! Stelletje geldwolven.Super slecht.

Ikke
03-02-2022

Telfort altijd gehad en nooit problemen. Over gegaan naar KPN glasvezel en bittere ellende! Tv werkt niet, wifi waardeloos en zelfs bedraad drama. KPN doet er niks aan want glasvezel beste wat er is. Niet aan beginnen! Of je moet geen tv meer willen kijken!

Ma
31-01-2022

Begin december heb ik bij T-Mobile voor glasvezel aangesloten. 15 jan heeft KPN mijn tv en internet afgesloten. Tmobile en kpn uren lang gebeld, maar ze lossen niks op. Een week later hebben wij besloten om alles te annuleren en naar andere provider te gaan. Na annulering heeft de klote KPN gewoon mijn abbonement doorgezet. En nu moeten wij 1 maand extra betalen omdat ze zeggen dat ik heb de opzegging geannuleerd had. Terwijl ze binnen die week ze dat zij ons niet meer kan helpen. heel erg frustrerend want ik als gewone burger niks kan doen.

Martijn
27-01-2022

Juni 2021: Contract afgesloten met KPN.

12 juli 2021: Afspraak met monteur, monteur niet op komen dagen

juli-september: Tot 6x toe alles open gegraven ivm glasvezel

2 september 2021: Startpakket opgehaald en gegeven aan monteur

monteur bleek geen monteur maar glasvezellegger: pakket zoek

1 oktober 2021: Facturatie KPN van start (maar nog geen internet)

oktober - december: meerdere telefoontjes, pakket wordt opnieuw opgestuurd.

2 januari 2022: Pakket kan opgehaald worden bij Primera.

Medewerker Primera: Sorry meneer, ik met het niet mee geven, je dient de oude terug in te leveren.

13 januari 2022: Pakket retour naar KPN, er wordt een nieuwe opgestuurd.

Vandaag: nog maar eens bellen: Nee meneer, er is nog niks opgestuurd, we zullen er vandaag eentje opsturen. Afspraak met monteur kan pas gemaakt worden als pakket er is.

Bedankt KPN

Jacob
26-01-2022

Slechte actie van kpn om het abonnement voor Viplay voor nieuwe klanten gratis aan te bieden en bestaande klanten de volle prijs te laten betalen

Blijkbaar zijn bestaande klanten niet echt in tel bij dit bedrijf

Dus OVERSTAPPEN

Annelies
13-01-2022

Bagger wifi. Waar ik bij ziggo bereik had, had ik met kpn ineens wegvallende wifi. Nee, hoor kpn had geen slechtere wifi volgens de klantenservice, het lag aan de apparatuur in huis, aan dat er zoveel mensen in de buurt thuis werkten. Buiten gewoon brutale en arrogante mensen daar. Nooit een passende oplossing aangeboden.

Nu bij opzeggen brengen ze een hele maand in rekening voor 2 dagen internet. Ja, dat zal ik toch helemaal moeten betalen anders kan er een deurwaarder komen. Over een maand zullen ze het teveel betaalde bedrag terug storten. Toen ik vroeg of ze daar dan rente over gingen betalen kreeg ik doodleuk te horen: mevrouw we zijn geen bank.

Inmiddels weer internet van ziggo en het wifi problrrm is opgelost.

Kpn nooit meer!

Rinie
11-01-2022

Door nieuw glasvezel bij ons in de straat kregen wij van KPN een mooi aanbod om over te stappen. Ziggo zou door KPN worden afgemeld zodra we waren aangesloten. Tot onze verbazing kregen wij een week voordat de aansluiting door de monteur van KPN zou worden gedaan een mail van KPN dat onze modem was geactiveerd en daarom de monteur geannuleerd was. Direct gebeld met KPN, reactie was dat er waarschijnlijk een foute koppeling was gedaan. Oplossing een nieuwe afspraak op de oorspronkelijke datum. Tot onze verbazing was ons internet een uur later afgesloten. Direct met Ziggo gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is. KPN had heit opdracht voorgegeven was de reactie. Herstellen van signaal niet mogelijk omdat we inmiddels geen klant meer waren. Weer bellen met KPN met verzoek om met spoed te zorgen voor een monteur om alles weer aan te sluiten. 1,5 uur bellen, en 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is er geen enkele oplossing mogelijk. Een week zonder internet en tv door toedoen van KPN.

Ann
06-01-2022

Slechte wifi, valt heel vaak uit. Tv blijft haperen.

Vedran
03-01-2022

I think 2.2 average score for KPN is way too much - I needed to cancel their subscription because they sent wrong switch date to my other provider. There was no other way to change this date, so KPN asked me to cancel service and apply for it again!

It took me more than 2h on the phone to do cancelation :)

Adriaan
31-12-2021

Geen internet en tv. Ligt altijd aan jou, je kabels, je modem, je tv. Totdat er na een half uur toch een switch verkeerd blijkt te staan in de wijkkast.

Drie maanden uit de problemen en nu begint t hele gezeik weer van voren af aan.

Het gaat KPN allang niet meer om de klant. 10 keer bellen mag je. Maar een klant in een keer goed helpen is er niet meer bij.

Hg
31-12-2021

Aansluiting en service 1 groot drama ,wees verstandig en neem maand overlap als je naat kpn zou willen!

Geert
30-12-2021

NA de overgang naar KPN alleen maar periodiek problemen. Kastjes die ineens niet meer werken of verouderd zijn, zonder nadenken vervangen worden, idem kabels, onvriendelijke servicelijn, twee afstandbedieningen en onduidelijk hulpsite.

Maaike
23-12-2021

Als je over wil stappen naar glasvezel, denk dan twee keer na als je dit wil doen bij KPN. Wij hebben dit aangegeven bij KPN waarbij zij aangaven dat dit allemaal binnen 1 maand geregeld kon worden. Eenmaal een maand verder hadden we nog geen glasvezel internet en proberen wij contact hierover op te nemen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er zelfs meerdere keren opgehangen bij de klantenservice omdat ze het bij KPN ook niet weten (iets met geregel met onderaannemers etc.). SCHANDALIG! We zitten inmiddels al vier maanden zonder internet en tv en we worden nog steeds niet geholpen.

Ga dus niet naar KPN. De service is slecht, komen afspraken niet na, onprofessioneel en wordt niet geholpen.

Martin
23-12-2021

Ik ben al jaren bij KPN klant. Telefoon, internet. Al maanden bezig om glasvezel te krijgen. Brief ontvangen dat het geregeld wordt. Nog gratis ook, want er komt een verhuizing aan. Tot zover gaat het goed. Maar als je gaat bellen waar ze blijven, kom je in een schimmige wereld terecht waar ze toezeggingen doen. Die komen ze niet na. Weer bellen. Eindeloos. Het is onbegrijpelijk hoe ze met klanten omgaan. Maar goed. Wie ben ik. Een klant. Al bijna 30 jaar, maat heb geen keuze om weg te gaan. Wat een klantonvriendelijkheid mensen aan de telefoon. Geen inlevingsvermogen, niet meeveren. Het empathies vermogen van een kind van 3. Dat wat het