KPN Thuis reviews

25-04-2016

Klantonvriendelijke kortingsactie KPN

I.v.m. het aflopen van de kortingsperiode op het totaalpakket meld de KPN vriendelijk dat voor de voortgang van het totaalabonnement je niets hoeft te doen. Automatisch gaat echter wel het abonnement in voor extra internetsnelheid. Afmelden kan alleen via telefoon en pas 24 uur voor de afloopdatum. Wel moet er 1 maand vooraf worden betaald. Na opzeggen word het bedrag dan weer teruggestort. Deze procedure is zeer klantonvriendelijk, temeer omdat door mij niet is gevraagd om een extra internetsnelheid. Deze wordt echter automatisch aan het totaalpakket toegevoegd. Zelf goed opletten is dus de boodschap als je van de extra toevoeging door KPN afwil. Reden voor mij om aan het einde van mijn abonnementsperiode dan ook maar alles bij de KPN op te zeggen!. Ik houd niet zo van die klantonvriendelijke praktijken!

Iris
22-04-2016

Klantonvriendelijk. Weg met kpn!

Kpn is 1 grote zooi. Het zijn de grootste afzetters die ik ken. Ik hoop dat dit bedrijf failliet gaat. Hoge rekeningen die niet kloppen, je zomaar afsluiten, geen overzicht hebben omdat ik vaak niet kan inloggen,traag internet, je wordt van het kastje van de muur gestuurd en de medewerkers zijn ook nog eens zeer onvriendelijk! Nooit meer kpn voor mij! Dit bedrijf is alleen maar met geld en bedrog bezig. Walgelijk!

Thaila
14-04-2016

KPN houdt je aan het lijntje .

Op 10 maart werd mijn email bevroren .Na 5 werk dagen zou het probleem opgelost worden, nu is het 14 april en zijn we ruim een maand verder. het probleem is nog steeds niet opgelost .

Ik heb geen woorden meer voor de KPN die zoveel steken laat vallen.

Er zou mij nu een wachtwoord toegezonden worden na 2 helpdesk . Dinsdag zou ik wachtwoord hebben. Nu weer niets. afspraken worden Niet na gekomen. een bel afspraak vergeten . belofte van oplossing niet waar gemaakt.

Echt KPN waar zijn jullie met het woord Service. Ik vertrouw niets meer en ga n dit contract ook opzeggen .

Wat heb ik aan loze beloften en het wordt niet opgelost.Ik wordt er ziek van.

Elke keer wordt mij de hoop ontnomen als weer blijkt dat jullie geen woord houden . De 5 werkdagen wordt verviervoudigd . Noemen jullie dit service?

Zaterdag zat ik met de helpdesk aan de telefoon . werd mij gezegd dat ik een bepaald nummer kon bellen . Die had ik dag te te voren al gebeld. Zij stuurde mij naar desbetreffend nummer . Ik weiger om speelbal van het KPN monoply te worden . Zo werkt het systeem dus . van kastje naar de muur gestuurd worden.

de Klant is hier de dupe in plaats van de koning.

Ik ben er klaar mee .

mijn klacht zou nu weer dinsdag 5 april opgelost zijn. De herhalingen zijn niet goed voor een mens.

schadevergoeding zou hier op zijn plaats zijn. Ik heb schade geleden van een grote maatschappij die zijn naam geen aan doet.

email moet weer gaan werken en beloftes na gekomen. schadevergoeding van email blokkering .

Drie maanden geen rekeningen betalen voor de materiële en emotionele schade

wat ik hier al ingestoken heb?

12 a13 telefoontjes.. ongeveer 10 uur van mijn tijd ..

ik blijf lang vriendelijk maar wieger om van kasteje naarde muur gestuurd te woredn . Jullie werken niet op een lijn.

jantje weet niet hoe Pietje het doet en hoe het moet !

ik ben nog klant , maar ben iiever vandaag weg als morgen . opzeggen ga ik. . Ik moet we;l betalen voor deze wanhopege service . Nu , gistren wilde jullie mij weer opnieuw laten beginnen met op link klikken. NEEE danu. nietwb eer opnieuw. dan kan ik weer het desbetreffende tel nr bellen die mij terug sturen. Gelinkte soep bij KPN. Ik wil schadevergoeding zien. ik lig in de prak .

ook wil ik t recht om per direct op te zeggen .

waarom? omdat ik er helemaal klaar mee ben .

het is jullie werk , maar mijn mijn ellende.

Service vergeet het maar . is net een peyton place verhaal . Komt geen einde aan .

Tot ja tot ik door draai . wat een hoogstaande service! nu ben ik ziek van het monoply van het KPN. jullie zijn bedankt .

IK wil nu ene notitie dat ik per direkt weg kan en en eis een schadevergoeding .

loze beloftes heb ik zat van.

bedankt KPN voor jullie ziekmakende service!

Roy
08-04-2016

KPN is 1 groot drama

Ik ben al 3 maanden bezig om mijn bedrijf te verhuizen, maar KPN is 1 groot drama... Wordt letterlijk van het kasje naar de muur gestuurd en van afdeling naar afdeling geslingert, zelf een Escalatieorder voor me aangemaakt, zou binnen 2 werkdagen geregeld zijn..maar deze afdeling belt mij niet terug.... Ik ben ten einde raad

IK KAN MAAR 1 DING ADVISEREN! GA NOOIT IN ZEE MET KPN!

Martha
07-04-2016

Eerder verhuizen niet mogelijk omdat KPN de 3 weken norm hanteert

Ik ben aan het verhuizen en heb na het ondertekenen van mijn huurcontract direct contact opgenomen met KPN om mijn verhuizing door te geven. Ik kan over 3 weken pas aangesloten worden op mijn nieuwe adres. Dit betekent dat ik nog bijna anderhalve week in mijn oude huis moet vertoeven (Alles is klaar in het nieuwe huis, ) als ik nu in mijn nieuwe woning ga wonen dan kan ik geen tv, kijken, heb dus geen internet en telefoon. mijn studerende kinderen kunnen geen opdrachten maken, in mijn oude huis wel maar ja wie gaat daarvoor in een leeg huis zitten en een eind rijden ? Contact gezocht met KPN of de aansluiting niet een weekje vervroegd kon worden..nou vergeet het maar..wat een organisatie , er werd mij gezegd u had dit eerder door moeten geven? Ja hoe dan? Als ik mijn contract onderteken van mijn nw huis dan ga ik pas stappen ondernemen en niet eerder , dat kan ook niet. Ik ben echt diep en diep teleurgesteld in de KPN. Daarnaast had ik telefonisch contact met een medewerker die niet eens wist dat het ken getal hetzelfde was van mijn oude huis en nieuwe huis..hoezo is een klant belangrijk? WAARDELOOS!

07-04-2016

TRAAG INETERNET

overgestapt van online.nl naar kpn vanwege traag internet,

12 euro duurder uit per maand

maar dan hoop je dat je toch wat sneller internet hebt, niet dus.

al 2 keer een monteur bij gehad, modem was door hun ook aangesloten. in eerste instantie.

de eerste "monteur"deed bijna niets, checkte de internetsnelheid via speedtest.net en die was prima, bij hem wel, bij mij echter niet.

de tweede "monteur" een jongen van nog geen twintig, heeft alles doorgemeten, en je raad het nooit, de snelheid is goed, "het ligt aan uw computer" het gekke is dat een tweede pc heb staan, die hetzelfde heeft, dat is een splinternieuwe met windows 10.

dat argument ging dus ook niet op.

al met al een verschrikkelijke irritatie door dit KPN, en nog geen oplossing.

conclusie: kpn heeft een superslechte service, de zogenaamde monteurs weten helemaal niets, ieder kind kan met een kabeltje de lijn doormeten.

oplossing: geen

als ik de kans krijg om zonder kpn te werken zal ik het zeker doen.

kortom: kutservice

Bagger Zakelijke Cloud

Walgelijk als je mail gehost is bij KPN. Om de zoveel tijd weer een storing en dat noemen zij zakelijke dienstverlening. Wil je verhuizen?

Dan zul je wel eerst even geduld moeten hebben want wat bij 90% hosting providers geautomatiseerd gaat moet bij KPN lijkt wel nog handmatig gebeuren.... (formulier opsturen met kopie van legitimatie voor het aanpassen van WHOIS gegevens)

Bram

Vreselijk

Vandaag weer raak bij de Zakelijke support desk. Tarieven van KPN zijn goed voor de cloud diensten maar de storingen komen gewoon ons nek uit. Zakelijk hoort het gewoon te werken een hele dag zonder email (Office 365).

Als je de support desk belt dan kom je eerst in een wachtrij die gemiddeld 20 minuten duurt om vervolgens geholpen te worden door een ondeskundig personeel die je alleen van het kastje naar de muur stuurt. Doe geen zaken met dit bedrijf

JC
06-04-2016

Helpen? Ja van de wal in de sloot...

Wegens verhuizing overgestapt van Ziggo naar KPN omdat op het nieuwe adres op zeer korte termijn glasvezel beschikbaar kwam.

4 februari 2016 aangesloten op SDL (koper) met 1 Digitale TV ontvanger en 1 digitenne. Nadat glasvezel beschikbaar kwam, direct KPN gebeld om digitenne te laten vervangen door een Digitale TV ontvanger en een extra Digitale TV ontvanger. Pakketten binnen 3 werkdagen binnen. Afspraak gemaakt voor 30 maart 2016 om een monteur de boel te laten aansluiten.

30 maart inderdaad een monteur aan de deur. Nieuwe monteur die zijn best deed om alles werkend te krijgen. Echter blijkt hij niet over de juiste autorisaties te beschikken om alles naar behoren aan te sluiten. Door zijn gedrevenheid belt hij meermaals met zowel de ondersteunende afdeling als met collega's. Helaas lukt het hem niet en gaat (?) na twee uur weg. Geen werkbon en geen oplossing achterlatend.

Meteen de klantenservice gebeld... Na een lange wachttijd wordt ik doorverbonden. Ik wordt gehoord en en wordt meermaals gevraagd om even geduld te hebben om het probleem op verschillende afdelingen neer te leggen. Als er na een klein uurtje nog geen zinnig voorstel uit voort komt, ben ik er klaar mee. Ik geef aan te willen opzeggen. Weer erven geduld a.u.b. om te overleggen... nar een dikke tien minuten is het antwoord dat dit niet kan omdat ik een contract ben aangegaan. Met de mededeling van mij dat een contract door beide is aangegaan en dat het beloofde niet geleverd wordt, ik in mijn recht sta, Weer vind ter, terwijl ik in de wacht sta, overleg plaats. Maar het is toch echt dat ik contractueel aan KPN vast zit. Omdat ik het er niet mee eens ben, geef ik aan niet eerder op te hangen dan dat ofwel mijn klacht verholpen wordt, ofwel ik een manager te spreken krijg. Of ik nog even geduld wil hebben... Sta ik in de wacht, krijg ik het volgende te horen. I.v.m. een storing is de verbinding met de klantenservice verbroken....

Na 10 minuten weer bij bezinning gekomen te zijn, start ik een Messenger bericht met KPN waarin ik aangeeft wat er is gebeurt. Graag willen ze al je gegevens om uit te zoeken waar het zit. om een lang verhaal kort te maken, die dag gebeurt er niets.

Volgende dag weer contact, diverse foto's gestuurd van de digitale kastjes om het serie nummer toe te voegen aan mijn gegevens zodat deze wel werkend moeten kunnen gemaakt. Helass niet gelukt.

Volgende dag een andere collega die hetzelfde vraagd. Ik geef aan dat dit gisteren ook is gebeurt maar voldoe toch aan zijn verzoek. Helaas... Advies is om een monteur te laten komen. Ze gaan me bellen.

Vrijdag 1 april (ik denk nog dit is een grap :)) wordt ik gebeld door de planning. Nadat ik mijn verhaal heb uitgelegd (zou simpel moeten zijn om de order door het systeem heen te halen, dan zou het opgelost moeten zijn), geeft zij aan dat er geen monteur hoeft langs te komen maar dat ze me gaat doorverbinden.... Ene Stephan krijg ik aan de lijn. Die gaat me laten terugbellen door de jusite afdeling.

Maandag 4 april. Ik vraag in de Messanger hoe het staat met het terugbel verzoek. Kan 5 werkdagen duren...

Woensdag 6 april (vandaag). Uit het niets geen internet/TV/telefoon. In de Messanger gevraagd te kijken wat er gebeurt omdat er op onze postcode geen werkzaamheden staan gepland. Er is inderdaad op ons adres gewerkt aan de aansluiting. Op de vraag waarom dit niet is aangekondigd volgt uiteraard een nietszeggend antwoord. Als ik het moden restart zou het moeten werken... Moden gerestart als op de aangegeven methode.. Rood lampje bij internet een een oranje lampje bij service. Ik geef aan dat het niet goed gaat. Krijg ik een antwoord dat er echt een monteur moet komen. Ik zeg prima. hoe laat vandaag? Vandaag? nee dat gaat niet lukken.... Dus slopen lukt wel vandaag maar herstellen niet?

Echt onbegrijpelijk. Wat een bedrijf!

Jef
04-04-2016

Kansloos

ik blijf met kpn aan de lijn alleen voor slecht internet.

vroeger haalde ik snelheden van 4MB/s en het laatste half jaar is downloaden echt een nachtmerry geworden door de slechte snelheden van 500kb/s

Arend
04-04-2016

KPN is een graaiprovider!

Mijn ervaring met KPN is uiters terleurstellend.

het personeel weet niets of kan niets of ze willen niets of ze mogen niets!.

zelfs na vier maand gesteggel en grote beloftes.. bijvoorbeeld ik ben nu voor 9 keer beloofd dat alles in orde komt de volgende zou ik terug gebeld worden, maar helaas blijkt het weer een zoveelste leugen van kpn. zij maakten de foute nota.. en ik moet ervoor opdraaien.. die belachelijke personeel van kpn durven zelfs te zeggen ik ga voor u door het vuur meneer ik zorg persoonlijk dat al uw problemen vandaag opgelost worden hooguit morgen.. en dit heb ik tot vijf keer gehoord en nu ben ik definitief klaar met de leugenaars provider de KPN, ook wel de graaiprovider genoemd!

ze hebben zeer slechte serivice en beloven alles maar liegen en bedriegen om de klant weg te pesten!

ik ga per direct weg bij die leugenaars provider KPN ik laat me liever bedonderen op een goedkopere manier!

het zijn gewoon smerige vuilakken die daar werken want ze schuwen er niet voor terug om je zelfs klakkeloos voor idioot en domme klant uit te schelden..

ik ben hier klaar mee zelfs klachten worden genegeerd!

ik ben woest en super woest op de graaiprovider KPN

Paulien.arnold
03-04-2016

Uitgeknepen dweil na contact en met KPN

Ach wat triest ik typ op google klacht KPN in schijnt half internet avialable te zijn om je klachten te droppen nog nooit zoveel hits.geeft de burger geen moed.Nu maar klacht bij open' source 'want bij KPN komt alles onder de mat.

Wij hebben nu voor derde keer in half jaar weken geen werkzame telefoon.Bellen met helpdesk leverd slap stick achtige sketsjes op

Ja goede dag mevrouw u telefoon doet het Wel !

? Niet waar

Nee met u huisnummer

?

Staat hier een 020 in mn scherpje

Ik bel van 06 3........

Nee hoor hier staat 020 .....

Ik zit in Amersfoort zit u in 020 ben namelijk 4 keer doorverbonden

...........lange stilte

Wat is u probleem?

MijN TELEFOON doet het niet

Ging ze notitie van maken

Monteurs niet op komen dagen.Als wel op komen dagen doen ze even intern een resetje .

Beloftes dat er terug gebeld word binnen 4 dagen met feestdagen binnen week niet nagekomen.Dus begin je weer bij helpdesk mevrouw van vooraf aan .

Technische dienst bestaat ook uit drie schijven zitten nu denk ik bij schijf 1,5 hebben ons gebeld hebben zicht op probleem

Toen we op glaskabel over gingen is ons nummer handmatig ingevoerd bij elke lichte storing vallen we uit het systeem

Maandag worden we weer terug gebeld

Ondertussen al 3 weken geen telefoon (totaal 3 periodes 7 weken)

Berichten over familie die in ziekenhuis ligt gemist

Dokters uitslagen van mijzelf niet kunnen ontvangen kennissen die bezorgd zijn of contact niet meer oppakken.Veeeeeeel belgeld kwijt nog meer energie Gelukkig via app contact met vaste kring

als we een eigen bedrijf hadden gehad waren we nu failliet geweest .

KPN is zeer incompetent er zijn geen goede interne lijnen geen duidelijk beleid geen hands on mentaliteit .Sommige dien hun best maar hun poging gaat onder bij volgende stap van overdracht probleem.

Als je dienst leverde tegen geld moet je leveren .

Fouten maken kan storingen zijn er om opgelost te worden dit is ronduit disfunctioneren op alle lagen.

Ik voel me een uitgeknepen dweil door KPN en in weze concreet .......ben ik nog geen stap verder

Willemien

Sjoerd
31-03-2016

EXTREEM SLECHTE SERVICE

Sinds dinsdag deed alles het opeens niet meer: tv, huistelefoon, kabel internet en wifi. Heb opgebeld en na erg lang wachten iemand aan de telefoon gehad die zei dat er volgende dag een monteur zou komen. Die monteur kwam en zei dat het aan pn zelf lag en dat ze ons heel simpel moesten aanmelden en dat we daar snel voor teruggebeld gingen worden. We werden helemaal niet teruggebeld uiteindelijk dus hebben wij maar naar hun gebeld. Die zei weer dat hij kon zien dat het weer aan een probleen lag bij ons en dat er de volgende dag een monteur zou komen. Die monteur is gewoon HELEMAAL NIET komen opdagen. Dus wij weer kpn gebeld en die zeggen dat de afspraak opeens uit hun systeem verdwenen was en dat er pas morgen weer een nieuwe kan komen...... Dus nu moeten we weer tot morgen wachten. We zijn trouwens geen enkele vorm van vergoeding aangeboden. Ik kan gerust zeggen dat dit de slechtste klantenservice is die ik ooit heb meegemaakt

Marjo
30-03-2016

Opzegging contract vanwege emigratie

Wat een grote ellende bij KPN. Opzeggen lukt niet en de een zegt je kunt telefonisch opzeggen. De ander zegt je moet schriftelijk en bewijs uitschrijving aanleveren. Weer een ander zegt , dat hun naar een ander systeem zijn overgestapt en het oude systeem niet gelinkt is. Waar alle telefonische contacten zijn opgeslagen. Intussen loopt het bedrag aardig op en dreigen ze met een incasso. Ze sturen maar naar het oude adres, daar woon ik toch niet meer. Jeetje, wat een amateurs! De een weet niet wat de ander doet en ze weten ook niet hoe ze hun werk goed moeten doen.

Nooit meer KPN!

Hardnekkig en star in hun domme gedoe.

En van het buitenland ook moeilijk bereikbare klantenservice als je een buitenlandse gsm hebt. Om zaken geregeld te krijgen die te maken hebben met oude aansluiting van tv en internet. Ronduit een aanfluiting.

Guillette
30-03-2016

Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek

Het is nu 21.15 uur, om 20.25 begonnen met bellen. Ik heb namelijk voor de zoveelste keer geen beeld op mijn TV en nu ook geen geluid. Opnieuw opstarten helpt niet meer, een minuut wachten en dan opnieuw opstarten ook niet en nu dus al bijna een uur in de wacht. Halverwege was ik er uit gegooid, opnieuw gebeld maar nu een andere route geprobeerd, namelijk alsof ik iets wilde kopen. Toen ging het wel opvallend snel, maar hij zette me alsnog door op de technische dienst en daar wacht ik dus nu al weer een half uur. Wat een nepclub die KPN. Ik ga asm overstappen op mijn oude provider.

17-03-2016

KPN star en stug

22 febr de samsung S7 edge black besteld . ik zou op 11mrt het toestel op halen in de kpn winkel in nijmegen

Door hun fout (toegeven door kpn)hebben ze het toestel geweigerd in de winkel om in ontvangst te nemen ,( ook hele slechte service in de winkel) waardoor de hele order werd geannuleerd door kpn.

14 mrt gebeld door kpn, compensatie gekregen ( heb ik geaccepteerd) voor geleden schade , en 16 mrt zou ik een nieuw toestel krijgen.Nu is de datum al 29 mrt,maar zekerheid heb ik niet . Kpn werkt totaal niet mee om de leverdatum te versnellen . ik moet gewoon weer achter in de rij aansluiten , terwijl mijn toestel naar iemand anders is gegaan , en volgens hen kan het niet anders door hun systeem . Terwijl ik op 17 mrt nog een voorstel heb gedaan om het op te lossen wat kpn dan verder niks extra kost .Dus voor mij rest nu niks anders dan afwachten en misschien voor de s8 uitkomt en het systeem het aankan heb ik dan nog de s7 edge black De kpn krijgt van mij dan ook een hele koude douche

17-03-2016

Totaal niet klantgericht

Totaal niet klantgericht en informatief. Je zou verwachten dat ze je op de hoogte houden van het contract. Bijv. Let op: contract verloopt bijna, verleng hem nu. Heb zeer tijdig aangegeven dat ik het contract niet wil verlengen, toch wordt er geld van me rekening afgeschreven. Dan blijkt ineens dat ik hem ook nog eens op had moeten zeggen. Mailtje? Lijkt me een kleine moeite. En geen excuus niets. Alleen maar tegenstrijdige antwoorden, omdat ze weten dat we gelijk hebben.

Carmen
16-03-2016

Prutsers

Wij zijn verhuisd en kpn zou onze verhuizing regelen, nou dat hebben we geweten!

We zijn inmiddels 4 weken verder en er is nog niets geregeld, ja vele telefoontjes naar de klantenservice die het allemaal heel vervelend vinden maar ook niets regelen cq doen.

Het gaat nog enkele weken duren want dat zegt hun systeem en ja aan het systeem kunnen ze niets veranderen!

Dus mensen bedenk uzelf nogmaals als u hiermee in zee gaat...

Ana Maria
14-03-2016

KPN geen woorden voor!

Schandalig hoe KPN met mensen omgaat.

Mooi verhaal, eerst klanten binnen halen dan de afspraak niet nakomen.

5 februari ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt, er duidelijke afspraak dat 2 maart een monteur zou komen voor de aansluiting want ik kan dat zelf niet. 1 maart belde ik om toch te bevestigen, KPN had storing en zei, nee pas 10 maart. Op geen manier op te lossen en heb ik met KPN toen het contract beëindigt en ben ik bij Ziggo gebleven en zo kwam ik niet zonder tv en internet.

Ik belde daarna nog terug omdat ik een bevestiging van het beëindigen van het contract wou en daar moest ik even geduld mee hebben zei KPN want dat moest verwerkt worden.

Het is nu 14 maart en er is afgeschreven van mijn rekening en ook heb ik een brief over de aansluiting gekregen, dat ik gekozen heb om die zelf te doen, ik heb niks aangesloten van KPN, ik ben bij Ziggo gebleven.

Ik ben gaan bellen en het klopt gewoon aangesloten terwijl er in het systeem staat over de telefonische opzegging tot 2 keer toe.

Eerst waren de medewerker van KPN erg onder de indruk en zou het oplossen, stond tenslotte in het systeem over de opzegging maar even later kwam er een kille vrouw die mij vertelde, Wij gaan hier niks aan doen. want u bent over de 14 dagen heen, Mooi excuus maar dat wist KPN 1 maart ook en het werd toch gedaan omdat het contract is verbroken omdat KPN zich niet aan de afspraak heeft gehouden en dat is besproken.

Ik heb mij een jaar verplicht aan het contract te houden..

Ik heb nooit iets van jullie gehad en 1 maart was er ook nog niks aangesloten, KPN heeft zijn plan gewoon doorgevoerd en gelogen tegen zijn klanten of toekomstige klanten want kunnen vervolgens niet nakomen wat je aangeboden krijgt en spelen een een naar spelletje om klanten te behouden. Klanten vriendelijkheid is ver te zoeken.

Dit kan toch niet waar zijn, wilt KPN met zulke valse marketing aan zijn klanten komen of behouden en hoe lang denkt KNP dat vol te kunnen houden?

Dit mag dus gewoon, schande!

Melanie
14-03-2016

Zit al 3 weken zonder internet en tv en bellen

Zit al vanaf 24 feb zonder internet tv en bellen echt schandalig ik heb klachten ingediend wordt als druk oud vuil behandeld en gaan ze zeggen dat het bij mijn provider ligt het probleem ik zot bij telfort maar KPN is de hoofd provider en en ze zeggen mijn ja we zijn er mee bezig ze zijn niet klant vriendelijk ik wordt af afgesnauwd door de klachten afdeling ze laten je gewoon links liggen hoort continu smoesjes ben echt zo boos wil je niet weten lijken Bergkamp hanen telfort tegen KPN geflirt probeert het nog redelijk goed en netjes te houden maar KPN niet het zou vandaag opgelost worden maar dat kan ik wel vergeten moest een update komen en waren problemen ontstaan wat nu al 3 weken duurt ze geven het niet aan wat er is gebeurt ze houden je gewoon aan het lijntje ben jaren klant geweest bij KPN en ook daar veel problemen gehad daar om ben ik over gestapt hoelang nog ze laten je gewoon zitten het interesseert ze geen bal hoe onbeschoft ze zijn en ik zit met het probleem wat niet wordt opgelost los het gewoon op wil vandaag gewoon verbinding hebben me bel te goed is naar de maan en ik ben de smoesjes zat en waarom moet er een monteur komen van kpn en niet van geflirt heb al 2monteurs gehad en die zeiden precies het zelfde het is 10 min wek 1 monteur had nog een laatste cursus dag en die had een monteur van kpn voor mijn geregeld en die kwam de volgende ochtend had in het buiten kastje gekeken en ja hoor me stekker lag uit mijn poort en die zei ja. An doet u mevrouw ik mag niks doen want de order is nog niet verwerkt echt ongelooflijk hij zei het is zo gebeurt net wat ik al zei 10 min werk nou mijn benieuwen hoe lang dit nog gaat duren ik ben hier nog niet klaar mee en bedankt he KPN voor jullie blunder