KPN Thuis reviews

Christianne
29-06-2016

Was verschrikkelijk

was lid per 1-7-2015 steeds problemen ze lachten mij gewoon uit vonden het grappig dat ik ieder weekend zonder tv zat op gezegd wat dacht je 29-6-2016 s,ochtens om 7 uur had ik geen tv geen internet en geen telefoon meer terwijl ik heel de maand juni gewoon moet betalen nee ik kan niet zeggen dat wij netjes behandeld zijn belachelijk wat een toko zeg

22-06-2016

Even wat hulp

Even wat hulp:

Voordat je begint met en abonnement af te sluiten kijk eerst eens of ADSL of VDSL of Kabel de goede keus is. Op sommige plaatsen werkt de kabel het beste (Bijvoorbeeld Provincie Zeeland) en bij andere plaatsen kan je maar beter VDSL nemen.

Heb je geconstateerd dat VDSL de beste optie is dan kan je overgaan op VDSL met de hoogste snelheid. Heb je dat besloten dan kan je beter op KPN overgaan, omdat KPN altijd de beste kabels heeft liggen voor haarzelf. Dat doet KPN altijd! Willen andere providers er ook op, dan betalen zij dus de hoofdprijs en dan word jouw internet wel heel erg duur.

Zorg altijd voor de grootste en beste bekabeling in huis en ga via de UTP kabel internetten of via de stroom in huis. Is altijd sneller dan WIFI!

Kijk altijd wat je in jouw pakket hebt zitten en wat voor jou het voordeligste pakket is. Dat kan ook het hoogste pakket zijn, want waar KPN de winst vandaan haalt in de pakketten, dat vraag ik me nog steeds af en ik ben al zes jaar een zeer tevreden klant bij KPN. Alles hangt geheel af in jouw situatie en bij KPN zijn ze niet te beroerd om dat voor jou aan te passen welke situatie voor jou het beste is en de aanpassingen per pakket. Voor Chronisch zieken zou ik de Premium verkiezen. Daar zitten ook de belbundels vaste telefonie bijin begrepen.

KPN is natuurlijk een commercieel bedrijf, maar wel één met een sociaal karakter en het is het enigste bedrijf die ook nog analoge telefonie levert!

Dit is naar waarheid opgesteld en op een neutrale basis. Ik zou niet weten hoe het nu staat in zake van de kabel, maar wanneer je een noodknop nodig hebt wannere je chronisch ziek bent, dan kan je niet anders dan bij KPN terecht. Ik heb dit zo vaak moeten installeren bij Chronisch zieke mensen. Let daar dus ook op! Ieder ander bedrijf heeft dat niet!

Hopende dat je op een goede wijze bent geholpen. vriendelijke groet, Jan Prins. (jprins1963@gmail.com.

Andre
14-06-2016

Chaos

4 x geprobeerd alles op 1 abonnement te krijgen.

4 x foute orderbevestiging

dan maar weer terug naar oude situatie

ze snappen het helaas niet bij kpn

Arri
14-06-2016

Top alles!

alles is perfect geregeld.

Als je iets hebt ga langs een KPN winkel helpen je altijd uitstekend!

Henriette
13-06-2016

Ik had in het voorjaar een storing met zakelijk internet, die maar niet opgelost werd. Ik heb een maand geen (goed) internet gehad en omdat ik toch al zou verhuizen naar een ander pand, heb ik van ellende die verhuizing vervroegd.

Daarbij komt dat opeens de contracten steeds met een jaar verlengd werden, waardoor ik zowel de telefoon als internet nog enkele door moest betalen terwijl ik er geen gebruik meer van maakte. De telefoon heb ik van ellende na de verhuizing maar permanent doorgeschakeld naar mobiel om toch bereikbaar te zijn. Op het nieuwe kantoor ben ik in zee gegaan met een andere provider.

Ravas
08-06-2016

Niet na komen van afspraken

Gisteren haddden wij een afspraak met kpn monteur die tussen 9:00 en 12:00 zou komen.. ze zijn niet komen opdagen.. mn vrouw belt.. en ze krijgt te horen dat ze tussen 15:00 en 18:00 zullen komen... mn vrouw had een halve dag vrij genomen om aanwezig te zijn dus regelt ze nu een hele dag..

En geloof me ze zijn gewoon niet komen opdagen..

1 hele dag gewoon letterlijk voor niks gewacht.. amateurs...

En vandaag weer een afspraak tussen 9:00 en 12:00 ... die inmiddels ookalweer is verzet naar 15:00... serieus... het zijn echt onproffessionele mensen van kpn... totaal niet betrouwbaar...

Maar zodra het gaat om geld dat ze van je moeten ontvangen zijn het net piranhas. ...

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg....

Cumali
01-06-2016

Als je spijt wil krijgen moet je met kpn werken!

ze zijn echt amatuer bedrijf ik had tweede nummer besteld en ik ben al 3 maanden bezig ze geven elke keer een andere levering datum en ze beloven en dan zeggen nee soryy en ze zegen soryy ik kan niks aan doen ik kan geen informatie geven ik weet niet enzo waarom zit je daar dan als je niks kan doen en als je niks weet moet een andere bedrijf bellen vragen wat de probleem is en nu hebben ze mijn eerste telefoonnummer ook uitgedaan en ze weten niet waarom en ze kunnen niks aan doen en die klantservice kan niks doen en dit is een taxi bedrijf dus mensen kunnen niet ons berieken nu IK ZEG ALLEEN NIET DOEN echt amateur bedrijf ze kunnen je niet helpen met je probleem. Als je doet hebje altijd probleem doe andere bedrijf gewoon.

Philip
01-06-2016

Betalen voor "begin gemist" en "programma gemist"

Ik ben deze week overgestapt van Ziggo naar KPN.

Ik was de Horizonbox van Ziggo een beetje zat.

IK heb nu het Alles in 1 pakket, met programma gemist en begin gemist. Ach en de internetsnelheid ligt veel lager dan bij Ziggo, maar dat wilde ik wel op de koop toe nemen. Het abonnementsgeld per maand komt overeen.

De teleurstelling kwam pas toen ik alles geïnstalleerd had.

Voor iedere begin gemist en programma gemist moet je per keer € 0,99 betalen.

Met Ziggo Replay TV is dit gratis, kun je ieder programma op je eigen tijd bekijken.

OP de KPN website staat nergens vermeld dat je hiervoor moet betalen, ik voel me hier door behoorlijk misleid.

Ik had die extra kosten graag van te voren geweten, want dan had ik het abonnement niet afgesloten.

Tja en nu zit ik er een jaar aan vast.

Bedenktijd zou pas in moeten gaan nadat je aansluiting is opgeleverd en je kunt zien wat je krijgt.

Danielle
30-05-2016

Onmogelijk om abonnement te verhuizen

Het lijkt onmogelijk om het abonnement te verhuizen. De klantenservice lacht je gewoon uit. Ondertussen hebben we al een maand geen internet en TV. 3x een afspraak gemaakt., de 1e kon niet doorgaan omdat alles nog niet geregeld was voor de verhuizing, de 2e is er een monteur gesteurd op advies van de KPN, deze is vervolgens naar het oude adres gestuurd, komt deze man terug naar het juiste adres geeft ie aan dat hij geen verhuizing kan oppakken omdat hij alleen storingen doet, de 3e keer is er niemand komen opdagen. Geen uitleg, geen reden, geen compensatie, maar wel gewoon de factuur sturen. Vervolgens hoor je de dames op de achtergrond met elkaar lachen als je ze proberen door te verbinden. Waar kan ik de kosten declaren van 3 1/2 dagen vrij nemen, belkosten en berg frustratie. NIEMAND maar dan ook NIEMAND weet wat ie hier moet doen. Onmoglijk bedrijf.

29-05-2016

Kpn alles in 1 bedroefd slecht met actie afgesloten en nu die actie

Service slecht

Klanten benaderen ongehoord slecht en asociaal.

Bij het afsluiten kan alles ben je lid kan er niks meer en weten ze van niks

Buiten tv kijken is leuk maar er is maar een beperkt aantal zenders beschikbaar extra zender pakketen kan je alleen thuis bekijken ben formule 1 fan nou dat kan je vergeten als je moet werken want je kan alleen via de WiFi kijken dus je hebt er geen zak aan net of als ik thuis ben ga kijken op me tablet/telefoon stelletje idioten zijn het. PS KAN NOG WEL EVEN DOORGAAN MET DE KLACHTEN MAAR HET BESTE IS NIKS AFSLUITEN

Denk 2 keer na voor je naar kpn gaat

D.P.

KPN internet

Internet zou worden aangesloten op 24 mei. (eind april aangevraagd) helaas kon het niet eerder. 24 mei (2016) helaas geen internet. Nee, dit komt omdat er nog iets gevalideerd moet worden, morgen 25 mei (2016) staat alles klaar en werkt het! Helaas ook de 25e van Mei geen internet, nú is de oplevering verplaatst naar 15 Juni. (!)

Na te hebben gezegd dat dit on acceptabel is, omdat ik voor mijn gevoel al wacht op de aansluiting v.a. eind april, krijg ik te horen, dat de wettelijke bedenktijd van 2wkn verstreken is, en dus de enige manier van opzeggen is, om 1 jaar te betalen..

ik heb deze manier van werken nog nooit gehoord. Als ik het werkzaam heb, zou ik zeggen dat ik 2wkn bedenktijd heb ipv het moment dat je telefonisch iets afsluit. En dan nog 3 a 4 weken moet wachten. (ja, dan is het makkelijk om 2wkn bedenktijd te geven, je hebt het immers toch nooit werkend..)

écht bedroevend! Ik ga het liefste zo snel mogelijk weg bij KPN.

Kris
25-05-2016

Klagen word je niet wijzer van

mij is een alles in 1 pakket aangeboden, naar aanleiding van mijn aanbod bel ik de kpn op en vraag na waarom het niet klopt. nouja na het een en ander nagevraagd te hebben geeft de mevrouw mij toezegging op het aanbod dat gedaan is en excuses voor het ongemak.

daarna krijg ik van de kpn bericht dat ik gebeld word. ik ben zeer benieuwd.

zij bellen mij op om na te vragen waarom het misgegaan is bij het bestellen. ik gaf dus aan dat zij mij een aanbod op een standaard pakket gedaan hebben en dat in mijn bevestiging stond dat mijn geschatte snelheid 23mb is. dus ik bel ze op en pas dit aan na mijn annuleringstermijn. vervolgens word ik teruggebeld door een backoffice met excuses voor dit voorval en een mooi zenderpakket voor een aantal maanden gratis ! chapeau !

Jo
25-05-2016

Onmogelijk om digitenne op te zeggen

Al in januari wou ik mijn digitenne bij KPN opzeggen. Op de website vroegen ze mij om mijn telefoonnummer op de website in te vullen, zodat ze me konden bellen en het in orde konden maken. Dus dat deed ik. Vervolgens hoorde ik niks meer van ze, ik ben voor zover bij mij bekend niet gebeld. Dus besloot ik 31 januari (voor 1 februari wou ik opzeggen) maar te proberen om toch gewoon online m'n digitenne op te zeggen... kreeg ik een melding dat de server op dat moment overbelast was. Toen zat er maar 1 ding op: gewoon traditioneel via de post m'n abonnement opzeggen. Ik vond online een voorbeeldformulier, printte deze uit, vulde mijn gegevens in en deed deze op de post...

Maar tot mijn verbazing zie ik net dat KPN tot op de dag van vandaag (eind mei) nog steeds automatisch het bedrag voor digitenne van m'n rekening afschrijft. Het lijkt er sterk op dat KPN er alles aan doet om het onmogelijk te maken om een abonnement op te zeggen.. SUPER SLECHT!

Tim
21-05-2016

Ongelofelijk slecht

Helaas was ik overgestapt van Ziggo naar KPN... Verschrikkelijk, ik heb nu spijt van. Ik moet dagelijks de modem restarten anders werkt mijn wifi niet / heel slecht. Ping naar google.nl is 200ms en naar een datacenter server 30 ms (normaal gesproken - 2 ms). Ongelofelijk langzaam, valt steeds uit. Hun klantenservice kan helemaal niks aan doen: "uw internet werkt goed, meneer". Grappig, want hier werkt dit voor geen meter.

Bovendien vindt hun sales afdeling het normaal om tegen potentiële klanten te liegen. Er was beloofd dat ik in oktober 2015 glasvezel zou krijgen. Wij zijn inmiddels een half jaar verder, geen glasvezel en ze geven aan dat het binnenkort niet zou komen.

Hotspot via mijn iPhone 4G t-mobile werkt vele malen sneller dan KPN thuis wifi.

Richel
16-05-2016

Slechte service bij storingen!

Slechte service bij storingen, na 4 maande nog steeds niet opgelost!

Steeds beloven dat ze het gaan oplossen!

Steeds beloven dat ze terug bellen, elke keer niet!

Steeds krijg je een andere aande telefoon, met het volgende leugentje!

Zegge dat kpn expert langs gaat komen, voor het op te lossen..tot 3x thuis erop gewacht nooit gekomen!

Pakketten zelf ineens niet meer aan of uit kunnen zetten, maar wel als je op bed ligt een mail krijgen dat ik bv kids pakket aan had gezet! Elke x dag erop bellen, na 2 uur telefoon zetten ze hem uiteindelijk uit! Vinden ze het gek dat klant kwaad wordt

Dan ineens duren rekeningen krijgen, omdat die pakketten aan waren gezet! Wat niet mijn fout was, dus weer bellen van 9 uur sochtends tot 1 uur smiddags. Ik moest het even voorschieten en kreeg je t maand erop wel weer terug..dus niet ga dat voorschieten is jullie fout!

Wel gewonnen! Maar storing nog steeds, nog steeds moest ik erover gebeld worden, maar afspraken komen ze volgens mij bij geen 1 provider na! Bij kpn niet, bij ziggo niet!

Maargoed uit kwaadheid ben ik nu toch overgestapt!

Vera
10-05-2016

Ik wil graag tv internet en bellen

Gelukkig, dacht ik vorige week maandag, ik krijg weer internet. Lees nog even wat ik moet doen...oh jammer, geen expiriabox. Even bellen U bent mevrouw Kleine zegt men als ik mijn postcode en huisnummer noem. Nee hoor, ik heet Bos en op dat moment denk ik al, dit komt niet goed....men heeft de modem bezorgd en er is voor getekend. Niet door mij dus hoezo? Een bijna onoplosbaar probleem krijgen we nu. Maar goed na heel veel geheen en weer wordt mij verteld dat alles in orde komt en woensdag wordt e.e.a. geleverd. Weer 2 dagen zonder internet en tv. Ik ben het niet meer gewend.woensdag geen modem. Donderdag 5 met, niets open dus kan ik niets doen. Vrrjdag

bel ik weer...ik heet schijnbaar nog steeds kleine en er is niets gebeurd nadat ik een aantal mensen achter elkaar gehoord heb en een half uur in de wacht sta. Zaterdag komt de experiabox zegt de llatste dame aan de telefoon en ze vertelt me ook nog dat er niets gedaan wordt door haar collega's maar zij moet altijd alles oplossen. Jammer genoeg lost ook zij niets op en bel ik maandag maar weer nadat de dame die de telefoon opneemt aangegeven heeft dat zij met een technische afdeling moet bellen, denk ik na een kwartier muzak, ik kap er mee.

Vandaag dinsdag geen experiabox en ik heet nog steeds mevrouw kleine en toevallig is de afdeling die er over gaat, nadat ik 5 minuten met een rotmuziekje geplaagd ben, naar huis.

Ik houd een krachtterm in en mag morgen weer bellen.

Ik heb schijnbaar niets anders te doen

Nick
02-05-2016

KPN onklantenservice

Echte leiers aangeven wachttijd van 5 minuten.

30 minuten later nog steeds geen reacties of aangeving dat de klantenservice langer kan duren. SUPER KLANT ONVRIENDELIJK! MET JE ZOGENAAMDE 24U KLAAR STAAN VOOR JE KLANTEN. AFSLUITEN DIE HANDEL

Jennifer
02-05-2016

Iedere maand storing

Wij betalen genoeg voor het internet + bellen pakket van KPN. Het resultaat is iedere maand wel een storing met de TV, of de telefoon. Het internet boven doet het al jaren niet (komt door alle buren met wifi volgens KPN). We hangen iedere maand wel 2 uur aan de lijn met de klantenservice. We hebben een klacht ingediend maar dat snappen ze niet. Klachten kunnen alleen als iets het niet doet. Een klacht over dat je niet iedere maand aan de telefoon wil hangen dat kan niet volgens KPN.

Hoy
29-04-2016

Kansloos

Klantenservice waarbij medewerkers Geitebek, Eikelhaar en zaadfout schijnen te heten. Al deze personen klinken het zelfde en word volgende mij in het ootje genomen. Maar kan deze medewerkers ook niks kwalijk nemen aangezien als sinaasappel worden uitgeperst om de bonus van Dhr Blok te financieren.

29-04-2016

Kpn meer tv / klantenservice

Omdat ik er erg van baal dat youtube middels "meer tv" alleen met de afstandsbediening kan worden bediend (eindeloos knopjes drukken) heb ik met de klantenservice gebeld. Aldaar de gouden tip gekregen! Chromecast bestellen (39 euro bij bol.com morgen bezorgd) helaas dus geen toetsenbord van kpn maar wel een super alternatief om met je smartphone filmpjes muziek e.d. direct op je televisie te presenteren! Ook Netflix! Hulde aan deze kundige medewerker ook al gaat het buiten het pakket van KPN om.