KPN Thuis reviews

2.0
Positief8%
Neutraal0%
Negatief92%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jeroen
01-12-2021

Het is nu 22:05 en sinds 02:33 is er geen internet en TV.

Maya
28-11-2021

Storing tv en dan toch maar op zondagochtend bellen naar klantenservice KPN. Zeer deskundige geduldige werknemer wel 25 min aan de tel gehad, Jemenda.

Ze loodst ons door de stappen heen, geeft evt alternatieven voor het geval dat, enz.

Super bedankt voor je geduld en expertise!

Chan
17-11-2021

Service is ronduit slecht. Veel bla bla, weinig actie tot oplossing en afhandelen.

Reeds 3 maanden ben ik bezig om een klein bedrag dat ik teveel heb betaald [filmpakket] terug te krijgen maar het komt maar niet tot het gewenste einde.

Zowel telefonisch als op het KPN forum is het bla bla.

Nadat je een vraag hebt beantwoord met de nodige gegevens blijft het stil.

Waardeloos!

Eelco
11-11-2021

Vandaag geholpen door KPN Monteur Salim H. in Muiderberg. Hij heeft extreem veel moeite gedaan om deze wifi verbinding werkend te krijgen. En gelukt. Alles zat tegen, maar hij gaf niet op. Alles werkt nu top!

Bedankt Salim!

Bernard
10-11-2021

Supper wifi is niet Supper! Wekt niet. Na kpn update omstreeks augustus nig meer last gekregen wifi in huis was al niet stabiel maar na update nog onstabieler. Monteur (betaalde) langs geweest nog een extra repeater geplaatst. Alle schotels(repeaters) bedraad aangesloten daarna nog steeds onstabiel. Zelfs bij tv kijken af en toe blauw scherm met melding geen verbinding. Maar weer gebeld en gevraagd voor nieuwe modem. Wordt gezegt dat modem goed is alles was doorgemeten, en dat ze modem niet willen vervangen toen gezegd dat ik ga overstappen omdat hun de afspraken niet waar kunnen maken. Vandaag komt T-mobile de boel aansluiten maar wat flikt kpn, die sluit gewoon 1 dag eerder de verbinding. Beweren ze dat T-mobile opdracht had gegeven. Dit uiteraard nagevraagd bij T-mobile en zegen dat ze geen opdracht heb gegeven. Daarna weer contact met kpn opgenomen, wordt tot 2x toe de verbinding verbroken terwijl ik contact had toeval? Daarna via chat precies het zelfde tijdens de chat. Geen kpn

Ton
09-11-2021

Zou een aansluiting krijgen met glasvezel. Sturen ze 2 mafkezen die niet eens een gaatje door de gevel kunnen boren en de vastgelopen boor afbreken.

Helaas vrijdag om 15.00 terug maar niet heus.

Komen maandag 9.00 maar weer geen mens en het terras ligt open. Erg fijn geregeld dus maar geen kpn al had ik het wel in gedachte

Yolanda
03-11-2021

Wat een vreselijke service tegenwoordig, al tig jaar klant en het personeel is ondeskundig weet niets kan niets , gewoon onzin om te bellen want iemand met verstand of behulpzaamheid krujg je niet aan de telefoon

Bah

Ben
01-11-2021

Wordt een glasvezel abonnement aan je verkocht, is er helemaal geen aansluiting in het huis. woon 3 hoog . moet zelf zorgen dat de onder buren op een bepaalde tijd thuis zijn. mocht dat niet lukken heb je pech , in het gebouw is een aansluiting,maar niet op mijn adres.

als je dan wil weten hoe we dat op moeten lossen,is het jou probleem en niet die van KPN. en als je belt schuiven ze elkaar de verantwoording toe, kpn netwerk en kpn service afdeling en abonnementen

F meijer
28-10-2021

Mijn zoon zal voor zijn verjaardag 50 euro krijgen ,maar in plaats daar van beter internet voor op zijn kamer dus met korting zou het 1maalig 161 kosten , en met korting voor mij omdat mijn contract was verlopen en weer nieuw klant , was aanntrekkelijk voor mij domste fout die ik heb gemaakt , wel 161 van me rekening me zoon geen verjaardag kado geen wiffie op zolder wat ik vraagt had aan kpn ik heb terug gebracht gisteren naar de winkel ik hoef het geld niet terug , maar dit heb ik niet besteld ik wilde wifie op zolder dat kasje haalt tie niet eens jullie zijn plichters hier na nooit geen klant meer bij kpn dit is al 2de keer dat jullie mij naaien ik misschien vetstandelijk beperkt maar ik weet wat ik wil zefs mijn vriendin die niet goed nederlands kan die begreep mij jullie geven iets waar ik niks aan heb , maar wel 161 euro ontvangen mijn zoon geen verjaardag kado ,respectloos ,en dieven nooot meer kpn geen verlenging meer op 18-10-2022 ik koop een taart dat ik van die oplichters

Jemay
27-10-2021

Met hun race voor glasvezel, beloven ze veel. Echter is de gratis aansluiting uitgebleven. Ze geven nu aan dat ik ineens een abonnement moet afsluiten alvorens ze een gratis aansluiting opleveren.

Ze geven ook aan dat ik bij mijn ouder provider kan blijven als ik dat fijn vind (Dat is lief).

Maar voor ongekend snel internet moet ik toch echt glasvezel hebben. Aldus de klanten service van KPN.

Waarom het nu niet tot een gratis aansluiting komt KPN weet het ook niet. Redenen onbekend.

ik hoop voor de klanten van glasvezel dat glasvezel betrouwbaarder is dan het bedrijf waar zij het vanaf nemen.

Want bij de klantenservice kiezen ze graag de weg van de minste weerstand. Een mentaliteits probleem dus.

Paul
18-10-2021

Sinds een dag of 3 last van een storing die beeld en geluid niet synchroon laat lopen.

Zelf van alles geprobeerd maar geen succes.

Vandaag gebeld met Andrea van klantenservice en top geholpen, vriendelijk en geduldig.

Tevens heeft zij mij nog een paar goede tips gegeven om alles te optimaliseren.

Zeker een aanrader.

Ps wachttijd was minder dan 1 minuut.

Imkerij De Blije Bij
23-09-2021

Factuur, wij hebben regelmatig problemen met de wifi, in Merkelbeek is de snelheid niet hoog. Op onze adres valt de wifi regelmatig uit. Afspraak gemaakt met kon dat er een monteur gratis langs zou komen. Ik dacht top goede service. De monteur was er mooi. Na ongeveer 45 minuten was het probleem opgelost was even zoeken maar de oorzaak was onbekend. Monteur stelde voor een extra wifi punt te kopen deze kon hij voor 30 euro aanbieden. Omdat ik wist dat deze duurder waren diversen keren gevraagd of hij dat zeker wist. Ja was zijn antwoord Maria zet het ook nog in de bon. Prima. Nu kreeg ik de afrekening kosten monteur en wifi 88,29 komt nog 21 % btw bij…?Bellen met kpn leverde niks op. Geprobeerd duidelijk te maken dat dit niet de afspraak was maar de medewerker Jesse gaf aan dat dit niet mogelijk was en dat ik akkoord was gegaan en digitaal (ivm Corona) getekend zou hebben. Het gaat mij nu niet om de 50 euro maar voel gewoon voor de gek gehouden. Jammer.

Stef
21-09-2021

WiFi valt soms uit. Tv ontvanger belabberd, beeld stottert, valt soms zomaar weg. Foutcodes overal.

Doris
21-09-2021

Ik krijg alsmaar fout 143 en 140 sinds ik glasvezel heb. Ik had dit ervoor ook en verwachtte dat het beter zou worden. Ik mis de helft van films of andere programmas

Jean
20-09-2021

Slechte wifi

slechte verbinding

Misleidend in contacten

Slechte service

Als je met klachten komt over de wifi,

tv ontvanger etc. gebeurt er weinig.

Ze bieden nauwelijks aan om dit te controleren of een monteur te sturen.

Marijke
28-10-2017

Geen wifi, internetn tv en huistelefoon

Ik heb sinds donderdag 26 oktober 2017 nog steeds geen internet, geen tv, en mijn huistelefoon doet het ook niet Het rode lichtje - internet behoort groen te zijn. Het oranje lichtje - service behoort ook groen te zijn. Ik heb alles al gedaan wat je kan doen. Er is gisteren, vrijdag zelfs een monteur kpn geweest. Hij heeft het zelfs geprobeerd met een nieuwe experia box v10 zonder resultaat. Hij beweerde dat ik last heb van een storing, terwijl de lijn die doorgemeten is oké is. Dat heeft de monteur gister gedaan Vanmorgen, zaterdag 29 oktober ben ik door een 088- kpn gebeld. Tel niet gehoord dus teruggebeld adhv een smsje. Die dame van vanmorgen gaf aan dat de storing is opgelost, maar bij mij dus niet! Ze heeft de lijn nogmaals doorgemeten, het blijft oké. Nu komt er dus weer een monteur as maandag tussen 9 - 11 uur. Het zal mij benieuwen. Ik bind dat het nu echt wel opgelost moet worden. Tegen die tijd zit ik ruim 84 uur zonder internet, tv en huistelefoon. KPN moet echt met iets beters komen dan met 50GB voor een week. Ik vroeg trouwens aan die dame van vandaag of er vandaag geen monteur kon langskomen. Er waren echter geen mogelijkheden vandaag mbt monteur Dat vind KPN klantenservice? Om klanten ruim 3 dgn zonder internet, tv en huistelefoon te laten zitten? Schande

Mar
18-10-2017

Liegen over max internetsnelheid

Ruim 2 jaar internetsnelheid van 10mbps ipv van de beloofde 35. Na veel monteurs, kan maximaal 25mbs binnen komen. Dus die claim van hun kan nooit worden waargemaakt en toch doen ze er niets aan. Overstappen is de enig optie op die moment.

Rosanne
17-10-2017

ERG SLECHT!

Ruim een maand bezig geweest om aansluiting voor TV+WIFI te regelen. Er zijn 5 monteurs over de vloer geweest. 2 keer stonden ze zomaar op de stoep, 1 keer kwam de monteur om 17:00 i.p.v. 08:00. Er werden verkeerde monteurs gestuurd. 3 keer een extra bundel aan moeten schaffen omdat mijn internet steeds op was. ( niet gek als je een maand geen wifi hebt ). Hierin komen ze je dan ook niet tegemoet. Uiteindelijk is het nu geregeld, maar wij raden dit niemand aan!

Christiaan
08-10-2017

Hun wifi is kolere

We hadden al veel last van wifi. na 6 maanden was dat opgelost. maar een paar dagen geleden kregen we er weer last van. de medewerkers van kpn zeggen dat het komt door de betonnen vloer en dat daar metaal inzit. mijn computer heeft een internetkabel heb ik al meerdere keren gezegt maar ze zij dat dat er niks mee te maken had.

Hajet
06-10-2017

Klant doet er niet toe bij KPN!

Lang en vermoeiend proces vanaf 16 augustus, de rekening op de deurmat, mijn schoonvader kreeg zowat een beroerte. Contact opgezocht blijkt nou door systeemfout, oftewel onterecht doorberekende kosten, duurt wel even totdat het tot ze doordringt (menig onkundige, onervaren mensen die je aan de telefoon krijgt) dat de kosten vanwege het soort abonnement onterecht zijn. Om een lang verhaal kort te maken, geen oplossing geboden, klacht ingediend, dossier van aangelegd, nu heden 6 oktober geen oplossing, maar wel de brutaliteit om te dreigen met afsluiten, de terechte kosten zijn keurig voldaan. Mijn ervaring met KPN, frustrerend, luisteren niet, systemen communiceren niet met elkaar, beloften worden niet nagekomen, schuld bij KPN, maar de klant dient het op te lossen. Heel veel tijd en energie ingestoken en nu volgende week woensdag wordt mijn schoonvader afgesloten en dit alles buiten zijn schuld om. Sorry oeps een fout in het systeem bij KPN, klant lost u het even op, jammer maar pech. We laten het er zeker niet bij zitten, dit krijgt een vervolg. De systeemfout in augustus heeft veel huishouden getroffen, indien geen oplossing komt, zal ik een oproep plaatsen aan de gedupeerden, met de vraag of we dit aan Kassa kunnen voorleggen.