KPN Thuis reviews

Raven
09-03-2016

Triest

Zit al een hoop jaren aan kpn het ben er nooit blij mee geweest. Veel disconect bij gamen. Support is verschrikkelijk en de mensen die daar werken weten echt niks. Heb nadat ze glasvezel hebben geinstalleert 3 dagen zonder internet gezeten en sindsdien heb ik nu last van packet loss. Heb dus eindelijk besloten om ze erover te bellen en de vrouw waar ik mee sprak wist niet wat packet loss was ! ze had nog colega's erbij gehaald maar nee ze konden me niet helpen. Echt waardeloos.

Rogier
09-03-2016

Email bevriezen omdat je over bent gestapt op glasvezel

KPN heeft in al zijn wijsheid besloten oude email adressen te verwijderen. dit in een keer. nu ontvangen wij geen email meer. De manier waarop ze dit aankondigen is tranen trekkend. bij elke scheet krijg ik post van KPN maar voor zoiets belangrijks als het verwijderen van werkende email adressen sturen ze een mail die zoveel weg heeft van een "foute "mail dat je die direct verwijderd.

3 maanden later ben je zonder enige waarschuwing uit de lucht en zijn wij (met nog 9000 anderen) bezig om weer email te ontvangen op het adres waar we al sinds 2001 mee werken.

bedankt KPN

08-03-2016

Het kan echt niet slechter

3 maanden geleden een alles-in-een pakket van de KPN genomen. De KPN zou alles regelen waaronder opzeggen van eerdere abonnementen. Ik kom er nu achter dat er niets is opgezegd, en ik betaal alles nu al 3 maanden dubbel. Onlangs klachten en uren (!) aan de lijn met de KPN klantenservice is dit nog niet opgelost. De televisie is ook nog niet aangesloten, en we hebben 2 maanden op de telefoon moeten wachten. Nog nooit zo'n HOPELOZE organisatie meegemaakt.

Kevin
07-03-2016

KPN Alles in èèn pakket ''of toch niet''

Begin januari ben ik overgestapt op het KPN alles in èèn pakket zakelijk. Ik ben hierop overgestapt nadat ik was benaderd via telefonische acquisitie en ik eerst een offerte had ontvangen van KPN met een breakdown in kosten. Alles zag er goed uit en al met al zou het mij een besparing opleveren van ongeveer €2200,- p.j. 4 weken geleden kwamen er 2 monteurs bij ons om alles aan te sluiten alleen wat bleek er waren een aantal zaken niet goed gegaan. Er was slechts 1 tv ontvanger geleverd in plaats van 4 stuks zoals in de orderbevestiging stond. Mij was beloofd dat ik deze tv ontvangers binnen 10 werkdagen alsnog werden geleverd en wij deze zelf konden installeren dit bleek ook het geval. Maar ook onze faxlijn bleek niet overgenomen te zijn in het nieuwe pakket ook dit zouden ze gelijk regelen en dit zou met 5 werkdagen ook weer actief zijn, hier was ik minder blij me omdat wij veel zaken doen met bedrijven uit Duitsland en Oost-Europa waar de fax nog steeds veel wordt gebruikt. Na veel heen en weer gebel en valse beloftes zijn we inmiddels 8 weken verder en nog steeds werkt onze faxlijn niet. Iedere keer dien ik 5 werkdagen te wachten nadat ik weer contact heb gehad met de storingsdienst omdat er dan weer een zogenaamd ticket aangemaakt dient te worden waarvoor KPN 5 dagen nodig heeft om deze in behandeling te nemen. Inmiddels ben ik al samen met een advocaat bezig voor het indienen van een schadeclaim wegens omzet / winst derving daar onze fax niet werkt + eventuele imago schade die wij hierdoor hebben opgelopen als bedrijf. KPN heeft ons hierom een schadevergoeding toegezegd van drie maanden gratis film 1 en hoeven wij niet te betalen voor de fax lijn zolang deze nog niet naar behoren werkt. Terwijl onze schade naar schatting in de duizenden euros loopt.

Daarnaast heb ik ook al geprobeerd om weer terug te gaan naar onze oude internet provider en de telefoon en fax weer op de ISDN verbinding te krijgen. Helaas is ook dit niet meer mogelijk omdat deze aansluitingen zijn verwijderd uit onze serverruimte (soort van meterkast) door de KPN monteurs!

Kortom zeer af te raden om over te stappen naar KPN.

Jurian
07-03-2016

Nieuwe internet router en nog steeds poep internet

halo ik ben sinds 2 jaar kpn klant en nog steeds is het internet na vele malen verschillende modems en routers geïnstalleerd te hebben nog steeds zeer niet constant. nu een nieuwe router en nu is het alleen nog maar erger geworden internet doet het niet eens redelijk meer!

CB
05-03-2016

Na 1,5 maand nog steeds geen experia box ontvangen

Eind januari 2016 heb ik me aangemeld voor KPN compleet.

Ik heb toen ook meteen het contract bij de andere provider opgezegd (1 maand opzegtermijn).

Die is nu afgelopen met als resultaat: al 4 dagen geen tv en internet.

Nu ben ik al dagen bezig, maar vanwege storingen in het plan systeem van de monteurs kunnen ze me nog niet verder helpen.

Ik werd vanmiddag gebeld dat ze de experia box verwachten 17-03-2016 te bezorgen.

Al met al een waardeloze start bij KPN!

Zou ik nog onder dit contract uit kunnen?

Mvg

Susan
04-03-2016

Vaak valt hij uit en werkt niet.

Dit gebeurt erg vaak maar ik neem vandaag als voorbeeld. ik ben alleen thuis en wil op mijn laptop grey anatomy kijken. Echter, halverwege de aflevering krijg ik opeens een foutmelding dat het aantal streams bezit is. Dus dat er te veel mensen op zitten. Ik herhaal, ik ben alleen thuis. Hoe in hemelsnaam kan dit dan. Dit gebeurt zo vaak en ik ben er helemaal klaar mee. vervolgens wil ik naar ze bellen en halverwege in mijn verhaal onderbreken ze mij, en zeggen dat ze niks kunnen doen en hangen op. Ik werd woedend. Dus ik vul netjes een klachtenbrief in. Loopt de pagina vast als ik hem wil versturen. Wat een verschrikkelijk slechte service en gebruik. Ik haat KPN.

Niels
01-03-2016

Internet aansluiting

Wat een fijne planning, vandaag voor niets van 8u tot 13u bij onze bedrijfshal gewacht voor de internetaansluiting. Had de hoop dat het goed zou gaan zoals de mensen van KPN beloofden. Vervolgens de bevestigingsmail voor de nieuwe afspraak voor de zoveelste keer weer op verkeerde datum en tijd. Hoe moeilijk kan het zijn?

Yvon
28-02-2016

Onbetrouwbare kwaliteit ontvangst

Al zeer veel keren geen TV ontvangst, geen internet een wegvallende verbinding via de rooter en ga zo maar door. Telkens via het internet door de support afdeling resetten, ander kanaal en ga zo maar door. Dan monteur aan der deur alles nagekeken en hersteld maar vandaag wederom weer storing in de TV ontvangst, geen internet dus zelf maar weer resetten en ga zo maar door.

25-02-2016

Adreswijziging leidt tot incassokosten

Sinds jaren ontvang ik mijn tv signaal via KPN digitenne. Dat ging altijd redelijk goed: meestal goede ontvangst. Betalingen werden maandelijks automatisch afgeschreven.

5 jaar geleden heb ik een adreswijziging doorgegeven maar die heeft KPN niet verwerkt. Toch bleven de betalingen goed gaan. Tot ik mijn bankrekening wijzigde. Met de bijbehorende overstapservice worden alle automatische afschrijvingen goed verwerkt, alleen die van KPN niet. Toen ik zelf maar eens bij de klantenservice van KPN ging informeren bleek dat er inderdaad nog een aantal maanden openstond.

Bovendien waren er incassokosten in rekening gebracht. Dus omdat KPN mijn adreswijziging niet heeft verwerkt moet ik incassokosten betalen.

De klanten-"service" is de naam niet waard want ze waren niet bereid om een specificatie van de openstaande bedragen en incassokosten de e-mailen of via de post (naar het juiste adres) te sturen, want daar deden ze niet aan. Kennelijk alleen als ze je willen lastig vallen met irritante reclames waar je niet op zit te wachten.

Mijn abonnement is opgezegd.

Sardar
24-02-2016

Als 5 maanden aan het wachten op een opzegging

Na toezegging op toezegging wacht ik nog steeds op een opzegging. En de facturen blijven maar doorkomen.

Ik begrijp dat het een immens grote organisatie is, maar dat geeft nog geen reden tot slechte klantenservice. Dan moet je eerste je organisatie op orde krijgen en vervolgens pas nieuwe diensten leveren.

Eerder probeerde ik een tenaamstelling te wijzigen, heb hier LETTERLIJK 5 keer over gebeld, maar 5 jaar later klopt deze nog steeds niet.

Absurd van deze Koninklijke organisatie!

Irisvdh
23-02-2016

Maand zonder tv en internet

Door een fout van kpn ivm verhuizing al een maand geen tv en internet. Vandaag zou een monteur eindelijk alles komen aansluiten, komt er niemand opdagen! Gaat alle aandacht alleen naar het binnenhalen van klanten? Eenmaal binnen is vergeten? En waarom kan ik niet onder het contract uit als kpn niets levert?

DM
21-02-2016

Te logge niet klantgerichte organisatie

KPN, ooit was ik tevreden met hun dienstverlening. Dit is het geval wanneer je ooit iets aanschaft bij ze en daarna niets meer wilt wijzigt.

Maar oh wee, mocht je iets willen wijzigen of opzeggen. Dan merk je waar een groot bedrijf als KPN klein in kan zijn.

Op dit moment heb ik al drie jaar geen services meer van KPN en heb ik alles opgezegd. Echter is het mij nooit gelukt om mijn automatische incasso opgezegd te krijgen. Na vele telefoontjes met KPN en email wisselingen hebben alle medewerkers mij gelijk gegeven en ik heb zelfs en credit mogen ontvangen. Echter het opzeggen dat bleek voor elke medewerker lastig om een reden die ik zelf nog steeds niet begrijp. Ik hou het op een te grote organisatie met te veel vakjes die niet weten wat de collega van een andere afdeling allemaal doet. Uiteindelijk heb ik na 2,5 jaar (best lang vind ik zelf) besloten om dat kleine bedrag wat nog steeds maandelijks van mijn rekening werd afgeschreven stop te zetten via mijn bank.

Een maand later ontving ik mijn eerste aanmaning, nu 3 maanden verder en ontvang ik nu elke maand een nieuwe aanmaning.

Ik vind het ongelooflijk dat zo'n professionele organisatie als KPN zo slecht is in het digitaal ondersteunen van de klanten en het door interne logge processen bepaalde zaken gewoon niet eens mogelijk lijken. En dan vooral zoiets simpels als opzeggen.

Het enige wat ik kan zeggen, KPN ziet mij nooit meer zo gauw terug.

20-02-2016

Horror ervaring met start KPN glasvezel pakket

Eind januari 2x contact gehad met KPN over mogelijk overstappen van Ziggo naar KPN glasvezel. Alle opties doorgesproken. Bestaande kabel (coax) zou geen probleem zijn, uiteinden worden afgeknipt en vervangen en kabels kunnen blijven liggen. Aldus vriendelijke juffrouw van KPN. Ik ben in zee gegaan en alles verder geregeld Afspraak gemaakt voor gratis monteur op 19 februari. In tussenfase ben ik getipt door kennis dat er wel degelijk een datakabel moet komen. Opnieuw contact gezocht met KPN en deze meneer bevestigde dat er datakabel door het huis moest komen of alternatief draadloos pakket. Ik koos voor het laatste en hoefde dit niet te bestellen; wacht eerst bevindingen monteur af, hij heeft trouwens altijd voldoende draadloze pakketten bij zich. Op 19 febr. kwam monteur en je raadt het al: geen draadloos pakket bij zich, of ikzelf deze in Tiel of Gorinchem wilde ophalen (25 km van mijn huis). Vervolgens mocht ikzelf tegen de afspraken in de kruipruimte in. Hierna geen binnenkomst signaal van glasvezel. Na 1,5 uur heen en weer bellen moest er iemand van Reggifiber komen: wachttijd 3 tot 4 uur. Kpn-Monteur ging weg met alles in puinhoop achterlatend. Niets geïnstalleerd, dozen en kabels lagen overal, meubels van zijn plek etc. Na 3 uur kwam monteur van Reggifiber, controleerde alles en ging in centrale kast in de woonwijk polshoogte nemen. Hij kwam weer terug: alles was in principe in orde, hij keek naar glasvezel kast en drukte deze iets aan en ja hoor....... verbinding. KPN-monteur had kastje niet goed aangedrukt, ook niet na vervanging door ander kastje. Reggefiber monteur boos en daar stond ik dan. Puinhoop. KPN gebeld en gevraagd om monteur: nee, niet meer mogelijk!. Daar zit je dan. Geprobeerd zelf maar e.e.a op te lossen. Beneden TV en internet lukte maar email was drama, ook na 2x bellen met KPN. Ik heb 's avonds om 19.00 uur (dus 10 uur Later!) handdoek in de ring gegooid. Volgende dag draadloos pakket opgehaald in Gorinchem, dit kostte me 3 uur en geprobeerd zelf alles in de 2 slaapkamers aan te sluiten. Dit lukt uiteindelijk na 2x bellen met kPN en weer een paar uur verder. Het opstarten van email heb ik via een kennis moeten doen.

Kortom; lang leve de gratis monteur van KPN en de gedane beloften van klantenservice. Ik weet in ieder geval 1 ding zeker wat goed zal gaan: de maandelijkse afschrijving van mijn bankrekening. Hier lees ik nooit negatieve ervaringen over!

18-02-2016

Internet niet

WiFi van KPN is uitermate teleurstellend. Eerste verdieping is nog nooit in verbinding geweest met WiFi. Geen enkel apparaat heeft hier internet.

Oplossingen zijn er niet. Klantenservice geeft aan dat we het beste een kabel aan kunnen leggen.

Los van deze provider lees ik bij alle bedrijven slechte recensies. Nemen ze de klanten nog wel serieus of gaat het puur om het binnenharken van nieuwe klanten?

Yolanda
16-02-2016

Valse beloften, niet nakomen van mondelinge overeenkomsten!

Benaderd door een verkoper van KPN. Overgestapt op voorwaarde dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Verkoper vertelde dat ik ze eerst moest betalen en dat deze daarna gecrediteerd zouden worden. Helaas kan ik dit vergeten, want er is niets vastgelegd! Mijn contract kan ik ook niet meer annuleren, want inmiddels is de zichttermijn van 14 dagen om! KPN mag je dus gewoon lokken met valse beloften en daarna mondelinge overeenkomsten naast zich neerleggen. Belachelijk en volksverlakkerij!

Gien
16-02-2016

Snelle sevice

Wij hadden geen internet.

KPN gebeld. Afspraak voor storingsmonteur gemaakt. Kon dezelfde dag.

Monteur was mooi op tijd in het aangegeven tijdvak. Nieuw en sneller modem geplaatst.

Alles gestroomlijnd en snel. TOP.

Wilma
13-02-2016

Tijdelijkestopzetting abonnement KPN alles in een.

Ik ben al vele jaren tevreden klant bij KPN, (alles in een abonnement), klacht die ik in verleden had, snel en naar tevredenheid opgelost. Zelfs zo dat degene die ik aan de telefoon had bij de klacht, mij een korting op mijn abonnement aanbod als tegen presentatie.Daar heb ik gebruik van gemaakt.Nu gaan we verhuizen, en ik bel om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten voor een maand of 2 a 3. Waar ik tijdelijk woon heb ik geen KPN nodig. Maar dat gaat niet ! ik heb contract. Overal kan het, ook met contract, behalve bij KPN. Ik wilde niet opzeggen, maar tijdelijk stopzetten. Volgens klantenservice medewerkster kan dat echt niet, en wat ik nu zeg komt van de medewerkster : (mevrouw waar moet dat signaal van u dan blijven, dat kunnen wij niet zomaar wegdoen)!

Mijn vraag aan haar,,waarom kan het wel als ik geen contract heb?,, viel niet goed. Ze werd bazig en zei me, dat zij het wel wist, en wat ik nu eigenlijk wilde! Vooral de manier waarop zij mijn te woord stond, daar ben ik behoorlijk van geschrokken. ik heb als antwoord gegeven, als dat op de manier moet zoals zij tegen mij praat, dat ik dan geen antwoord meer wil. Daarna contact verbroken. Ik dacht dat een klantenservice er voor de klant was! Is het zo dat ik mijn abonnement niet tijdelijk kan stopzetten? Wie heeft er een antwoord?

Barbara
03-02-2016

KPN wil niet leren van fouten en procedures

Overstap ondernemerspakket naar alles in 1 is alles fout gegaan waar het maar kan. Eerst 1,5 week zonder telefoonverbinding, daarna monteur geweest wel tel. maar geen pin en internet, derde keer goed. Zou 3 februari overstappen op alles in 1 maar monteur kon pas 9 februari. Heb nog nagebeld of ik dan 3 februari niet in de problemen zou komen, dit was volgens KPN niet het geval. Vandaag dus toch geen tel.verbinding. Medewerker gaf aan dat ik zelf moest installeren heb heb dit gedaan. Vervolgens krijg ik mededeling dat tel. verbinding nog hele dag kan duren voordat deze geactiveerd wordt. Dit is mij vooraf niet medegedeeld en waarom pas monteur op 9 februari, zou betekenen dat ik week zonder zit en of voor niets komt? Vandaag tot op heden nog geen telefoonverbinding, dit is zakelijk een kostenpost en slechte reclame voor mijn salon. De medewerkers zijn vriendelijk maar het systeem is ronduit zachtgezegd tenenkrommend

Elize
02-02-2016

Blij dat ik bij Ziggo weg ben!

Sinds 1 week aangesloten bij KPN alles in 1pakket, hellemaal tevreden, supersnel internet door heel het huis, met glasvezel, goede tv en gebruiksvriendelijk met een goede kwaliteit. Een heel groot verschil met Ziggo, ziggo was kommer en kwel met tv storingen en 2 tot 5 keer per week internet storing.