KPN Thuis reviews

Bob
14-08-2022

De service is echt te triest voor worden. Ik word sinds maart van het kastje naar de muur gestuurd. Nog steeds geen glasvezel of überhaupt internet. Inmiddels meer dan 6 uur beltegoed met de klantenservice erdoorheen. Dit vertrouwen is onmogelijk om te herstellen. Mocht de aansluiting er ooit nog van komen ga ik in ieder geval het eerste jaar de abonnementskosten terugboeken! Waardeloos bedrijf helaas verplicht service bij KPN af te nemen ivm glasvezel.

Jolanda
12-08-2022

Brutaal aan de telefoon. Echt zo van u bent niet de enige en u bent niks meer als een ander. Wat denkt die gast wel dat ie tegen een vriend praat of zo? Drie dagen geen internet en tv mag ik boos zijn ik betaal wel he. Ik zei ik ga kijken of ik onder contract uit kan zegt hij nu gaat u wel te ver ga de verbinding verbreken denk je nu ik dat toe laat verbrak het zelf ik zei o ok tuut tuut weg gedrukt! Een blok is boos worden in ongewisse gelaten. Gister monteur aardige man. Ik zet er spoed achter. Meer bonnen des te beter. 24 uur later nog niks gehoord. Een woord schandalige service. Niet alle medewerkers zijn onbeschoft. Maar dit sloeg alles!

Helene
03-08-2022

Met de opzegging is door een fout bij de kpn in het systeem bij ons vanalles mis gelopen. Ze bleven incasseren en de opzegging was niet goed verwerkt. Na een hele hoop inspanning van onze kant en er telkens weer achteraan bellen is het nu eindelijk in orde hoop ik. Medewerkers die ons vertellen dat alle gegevens zijn verwijderd en dat we maar juridische stappen moeten ondernemen enz.

Zoals gezegd, ik wacht nog op mijn geld na vele maanden.

Compensatie voor de vele inspanningen door ons, de verloren uren en belkosten kan je vergeten.

De goede naam die kpn ooit had is heel erg ver weg.

Joke
22-07-2022

Had op donderdag 21 7 gebeld vóór kapotte afstandsbediening tv dag later al een nieuwe complimenten hoor geweldig

Dick
21-07-2022

Ik heb meerdere zakelijke abonnementen. Ook thuis. Tegen een mevrouw die een telefonische kwaliteitsenquete hield gaf ik aan daar niet aan mee te willen werken omdat het Internet (bij mij thuis) voortdurend weg valt Ze zei mij direct te bellen want als zakelijke klant schijn je een betere positie te hebben als er sprake is van een klacht. Dus gebeld. Maar je komt niet ver want ze gaan eerst op afstand het modem resetten. Helpt geen moer. Dat wel een paar keer gedaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen om mijn abonnement op te zeggen nadat ik eerst een snelheidstest had gedaan. Ik heb glasvezel. De KPN-er in kwestie zei: ik betreur dat maar, als u dat wil, kan ik hem wel wat hoger zetten dus meer snelheid geven? Ik zei dat ik toch wil opzeggen maar dat hij hem hoger mag zetten en als dat werkt ik mijn opzegging alsnog zal intrekken. Dat mocht hij dan weer niet doen. Wat een vreselijke ballentent!

Jacob
17-07-2022

Wij hebben ook problemen met KPN; WiFi bereik héél slecht. Modem valt meerdere keren per dag uit. Herkend wel apparaten maar kan ze niet verbinden. Al met al, zéér slecht.

Niek van Dalen
16-07-2022

Overgestapt naar Kpn, maar wat een drama. Een hele hoop beloftes die niet worden nagekomen, waar je dan bakken met geld aan uitgeeft en niet retour kan sturen als het niet blijkt te werken! Voorkom frustratie en ga niet in zee met Kpn!

Anne
15-07-2022

Nog nooit zulke slechte service ervaren

Geef mij maar ziggo die laten je niet onnodig door betalen als je je bedrijf vroegtijdig moet staken.

Slechte service maar veel betalen.

Steven
01-07-2022

Waar blijft de beloofde smart tv van Philips Kpn? Waar blijft die? Wel beloven maar niet opsturen. Je kunt nu aansluiten vanaf 01072022. Wat moet ik aansluiten als ik geen tv heb?

Tricie
22-06-2022

9 maanden hebben ze me aan het lijntje gehouden om uiteindelijk internet te verkrijgen. 726€! aangerekend voor 2 metertjes kabel en 2 werkuurtjes. KPN dieven! Voorafgaande aan de uiteindelijke aansluiting een 20-tal telefoonoproepen moeten doen en meerdere bezoeken aan hun winkel met onbekwaam personeel dat me van het kastje naar de muur stuurde.

KPN shame on you!

14-06-2022

Onvoorstelbaar slecht bedrijf. Zowel commercieel als administratief. Een grote chaos en sturen ongewenste facturen en aanmaningen. Van de automatische afschrijving wordt misbruik gemaakt dus…….goed opletten en storneren.

Matthijs
02-06-2022

Gisterenavond met een medewerker van KPN Klantenservice de overstap besproken van XS4ALL naar KPN onder de (gunstige) actievoorwaarden. Deze zou mij gisteren terugbellen wat niet gebeurde. Vandaag wederom gesproken met een medewerker van KPN Klantenservice en eigenlijk te horen gekregen dat de actievoorwaarde (Philips TV) niet van toepassing was op mij alsmede een nieuwe aan te brengen klant. Had sterk het gevoel dat hij mij van het abonnement af probeerde te praten omdat het modem van KPN van mindere kwaliteit was en dat de service van KPN ook iets minder was. Vreemd, denk ik dan, omdat een KPN monteur welke hier enkele weken geleden was juist vertelde dat de KPN modems beter/stabieler zijn dan de Fritz Box. Op de vraag of ik een leidinggevende kon spreken werd aangegeven: Die is er wel maar dat ga ik niet doen. Te bizar voor woorden vind ik het. In ieder geval ga ik alsmede de andere (aspirant) klant druk op zoek naar een andere provider waar ik meer vertrouwen in heb.

Sharida
24-05-2022

Ik zat eerder altijd bij telfort, ben toen automatisch over gegaan naar kpn. nou heb ik gebeld voor korting. en heb dit ook gekregen (of ja eigenlijk niet ). ik heb altijd internet en tv gehad, en nu hadden hun mij zonder dat ik dit heb aangegeven of hun mij dit hebben gezegd op alleen internet gezet. en die zelfde avond ook gelijk geen tv meer. dus de dag erna gelij gebeld. maar helaas nu kunnen ze mijn oude abbonement niet meer terug zetten en ga ik dus meer betalen als voor heen. terwijl ik binnen de 14 dagen bedenk tijd zit. maar omdat volgens hun het nieuwe abbonement gelijk is in gegaan kan ik dit dus niet meer veranderen. dus geloof me bespaar je de moeite en zoek lekker verder naar een andere provider want service kennen ze hier niet.

18-05-2022

Wij zijn al jaren klant bij KPN en tevreden maar nu ben ik er klaar mee. Vanaf maandag ben ik al bezig om uitbreiding te krijgen van mijn WiFi netwerk maar het lukt KPN niet om dit te realiseren. De ene medewerker zegt dat ik in aanmerking kom voor een aanbieding maar kan dit niet regelen omdat de WiFi manager zegt dat het netwerk goed is. En de andere medewerker geeft aan dat ik als vaste klant in aanmerking kom voor 2 gratis WiFi versterkers maar kan dit niet regelen omdat hij niet bevoegd is. Op advies van de laatste medewerker gebeld met afdeling Opzeggen en die kan het ook niet regelen en die heeft weer een ticket aangemaakt voor een andere afdeling.Als dit niet snel wordt opgelost dan is de keus makkelijk.weg bij KPN.

05-05-2022

Hier zijn ze glasvezel aan het leggen, die mannen die dit doen zitten stijf onder de wiet schandalig dat dit zo maar kan heel die bus waar ze mee zijn stinkt naar de wiet. Als ze een gasleiding raken stel ze verantwoordelijk. Dit kan toch niet schandalig

20-04-2022

Overzetting vanaf XS4ALL was een ramp.

- TV haperde.

- Vaste telefonie was wekenlang dood.

- Simpele doorsturen van account-informatie gebeurde niet of mislukte. Ook na herhaald vragen.

- Achteraf bleek dat ze het volledig op afstand hadden moeten regelen.

Ik heb minstens 1,5 uur met MOBIELE telefoon pogingen moeten doen om KPN te bereiken, de juiste persoon aan de lijn te krijgen, en het werkend te krijgen. Voornamelijk in wachtrijen bij KPN.

Daar kreeg ik extra kosten door.

- Pogingen hierover naar KPN te bellen (vast) verzanden weer in wachtrijen. Telkens weer.

- Vergoedingenpagina werkt niet eens, en zou financieel toch al bijna niks opleveren.

- Gewoon een klachtenpagina of een e-adres, om een klacht kwijt te kunnen, is er niet.

KPN is een bureaucratisch monster wat muren opwerpt en technisch faalt.

17-04-2022

Monteur kon niet normaal doen tegen mijn vrouw. Wou een klacht doorgeven aan de klantenservice wordt je niet serieus genomen. Toen direct opgezegd na nog geen 24 uur lid te zijn daarna toch een rekening krijgen voor een maand.

Daan
14-04-2022

8 weken zonder internet en tv gezeten omdat KPN iets ‘administratiefs verkeerd’ had staan. Uren met ze aan de telefoon gehangen en monteurs te woord te staan die allemaal dezelfde vragen stelden en oplossingen bedachten.

Nu eindelijk weer opgelost en kan er geen excuses vanaf terwijl ik echt in de problemen ben gekomen met mijn werk. Ik raad iedereen af met ze in zee te gaan. Klantcontact is bagger en afspraken worden niet nagekomen

23-03-2022

Slechte wifi snelheid. bij KPN. Na eerst alle voor de consument beschikbare tools voor tests te hebben uitgevoerd (matige snelheid bevestigd). De dame aan de lijn doet de suggestie om het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zo gezegd zo gedaan, en de snelheid neemt idd toe. Na een dikke week is het helaas weer terug bij af. Vervolgens alle tools weer toegepast, alle superwifi punten gereset, en opnieuw gemeten. Euvel niet verholpen. Gisteren wederom contact gehad. Die keek mee en gaf aan dat het modem vervangen zou moeten worden. Ze zou dit intern gaan regelen met een andere afdeling, alleen was die niet bereikbaar op dat moment; Ze zou me de volgende dag terugbellen; Helaas werd deze afspraak niet nagekomen. Weer een andere collega na zelf gebeld te hebben; Gehele verhaal weer te hebben uitgelegd; Metingen van afstand tav het modem mislukten, zelfs als het modem werd uitgezet! Tja, dan kon hij me niet helpen. KPN, ik zou me diep, diep schamen.

Rudie
18-03-2022

Iets online besteld, dag later al op factuur en via auto incasso betaald .

Zou geleverd worden maar is niet aangekomen.

Telefonisch niet te bereiken, naar een winkel geweest daar gevraagd of ze heel de bestelling annuleren en bedrag terug te storten . Dat kan alleen als ik het pakketje terug stuur , maar ik heb niets ontvangen.