KPN Thuis reviews

2.0
Positief8%
Neutraal0%
Negatief92%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Hans
01-02-2016

Vooral geen KPN

Een bedrijf wat afspraken niet nakomt. Totaal geen coulance heeft bij een een maand te laat betalen. Hoge bedragen voor een papieren herinnering, storingen of traag internet.Maand opzegtermijn zelfs zonder levering van diensten.ze stelen dus €45 Slechte klantenservice ...al met al een flopbedrijf. Blij dat ik ervan af ben!

Gerwin
29-01-2016

Super sinds we overgestapt zijn van Shitgo uuhm Ziggo naar KPN

Snel internet , vriendelijke klantenservice, alles werkt zo als het zou moeten , bij Ziggo kunnen ze hier van leren

Fl
26-01-2016

Activeringscode Spotify

KPN doet er inmiddels bijna vier weken over om een activeringscode Spotify aan te maken.

Komen hun afspraken (binnen 10 dagen) niet na, ook niet na bellen en mailen over mijn klacht.

Wat een flutbedrijf!

Britt
25-01-2016

Superblij met kpn

Eindelijk geen paniek meer omdat snachts weer het internet uitvalt en ik niet meer kan gamen. Mooie gratis 24u service en de monteur nam de tijd om alles rustig uit te leggen. Kpn levert mij kwaliteit en mijn stress is weg.

Peter
24-01-2016

Overstap nar Alles-in-1 van KPN rampzalig

18-11-2015 overstap naar Alles-in-1 van KPN telefonisch geregeld. KPN medewerker was zo stom om mijn naam verkeerd te noteren. Haar stomme fout heeft me direct aan het begin al veel ellende opgeleverd. De e-mails van KPN met informatie over de overstap kwamen niet bij mij aan, maar bij een meneer in Amersfoort. Omdat mijn naam overal verkeerd geschreven stond heeft het corrigeren veel tijd en energie gekost, allemaal onnodig als de medewerker van KPN nauwkeurig gewerkt had. Ook de datum van de overstap heeft hierdoor vertraging opgelopen.

Eerst was de datum van de overstap 21-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Toen werd het 22-12-2015. Dus die dag vrij genomen. Vervolgens werd het 04-01-2016 en kort daarna werd het 31-12-2015, de uiteindelijke datum. Dit heeft geen professionele indruk gemaakt, maar een rommelige en heb ik als erg vervelend ervaren, omdat ik verschillende dagen voor niets heb vrij moeten maken voor KPN. Daar komt bij dat ik er door KPN niet over geïnformeerd werd, maar dat ik er zelf achter moest komen door te gaan bellen. De indruk die ik toen al van KPN kreeg was: onverschillig.

Over de monteur bij installatie: hij had haast. "De monteur gaat pas weg als alles het doet". Deze mooie slogan slaat helemaal nergens op en is helemaal niet waar! Ik had toen al moeten zien hoe onbetrouwbaar KPN is! En ook hier weer: onverschillig. De tv haperde bij aanzetten, soms ging hij wel aan, soms niet. De vaste telefoon deed het helemaal niet, die heb ik uiteindelijk pas op 13-01-2016 gekregen. Toch ging de monteur weg, gauw naar de volgende klant.

De problemen met de tv hebben weken geduurd. Ik heb inmiddels heel veel gebeld met KPN en zeker 35 medewerkers gesproken en iedereen zegt iets anders, daar word ik ook heel moedeloos van. Op 22-01-2016 eindelijk de storingsmonteur in huis. Hij is 5 minuten binnen geweest, volgens hem werkt de tv-ontvanger niet goed, moet vervangen worden. Maar hij had natuurlijk geen nieuw exemplaar bij zich om dat gelijk even te doen! Hij had ook haast, net als zijn collega. Resultaat van zijn bezoekje:geen beeld. Nog erger dan voordat hij hier was, want toen had ik af en toe nog wél beeld. Sinds 22-01-2016 16:30 uur heb ik dus geen tv-beeld meer. En de monteur nergens meer te bekennen. Die avond weer gebeld met KPN en een nieuwe tv-ontvanger besteld. Ook een nieuwe monteur besteld voor 25-01-2016. Ik heb er geen vertrouwen meer in, dat dit goed gaat komen zonder een gedegen monteur die zich er niet van af maakt.

Diezelfde avond bleek ook mijn vaste telefoon het niet meer te doen. Dus weer gebeld naar KPN en van een medewerker gehoord, dat mijn vaste telefoonnummer is afgesloten, omdat het is opgezegd. Het is niet door mij opgezegd, door wie dan wel?! Maar daar kreeg ik geen antwoord op, dat kon de medewerker "niet zien". Weer een verbijsterende stomme fout van een medewerker? Niet de eerste fout! Resultaat van bijna 4 weken Ales-in-1-pakket van KPN: ik zit zonder tv en zonder vaste telefoon.

Op 23-01-2016 een nieuw tv-ontvanger gekregen. De koerier bij wie ik mij beklaagde zei me "KPN zeker, ja, dat is bekend!" Het installeren is niet gelukt. Vier keer gebeld met medewerkers, alles geprobeerd, niet gelukt. Mededeling: "Ook deze tv-ontvanger is kapot, meneer!" De tweede in 4 weken tijd?! Wanneer houdt deze kwelling op? Er moet een nieuwe tv-ontvanger gestuurd worden? "Dat kan niet meneer, want u heeft een afspraak met de monteur ingepland staan". "En heeft de monteur dan a.s. maandag een nieuw kastje bij zich? Anders komt hij voor niets en maak ik voor niets een afspraak". Antwoord: "Dat durf ik niet te zeggen, meneer". Ik kijk nergens meer van op.

Over de betaling van de factuur: op 12 januari 2016 heb ik een medewerker van KPN telefonisch gesproken. Ik heb geen naam genoteerd. Stom van mij, dat moet je natuurlijk altijd doen bij een onbetrouwbaar bedrijf als KPN. (Inmiddels schrijf ik direct de naam van een medewerker van KPN op als ik die aan de telefoon spreek, met de datum erbij). Deze medewerker vertelde mij, dat ik de maand januari 2016 geen abonnementskosten hoef te betalen, als tegemoetkoming. Een paar dagen later is het bedrag wél van mijn rekening gehaald. Over betrouwbaar gesproken...

Mijn geduld is op en mijn vertrouwen is weg.

KPN is een heel slecht bedrijf dat mij volledig in de steek laat.

Wilco
18-01-2016

Irritatie ten top voor een servicegericht flopbedrijf

Na op 31 december 2015van 9:00 tot 10:30 aan de telefoon gezeten te hebben en van kastje naar de muur gestuurd te worden tussen de afdelingen stuitte ik op een van uw medewerkers die mij wel gedegen wilde helpen.

Er speelt namelijk bij mij het volgende. Ik heb al ongeveer 8 jaar het alles-in-1 Instap abonnement van KPN, maar mijn verbinding op koper is overdag goed voor ongeveer 16 Mbit, maar het is een verbinding welke ’s avond nogal veel gebruikt wordt aan het einde van de verbinding van de straat vanaf de centrale woon ik. Dat resulteert dat ik ’s avond voor mijn televisie regelmatig moet overschakelen naar het Digitenne signaal omdat er dan nog maar 4 MBit beschikbaar is. Dat is voor mij nog net voldoende om op internet te surfen. De afgelopen jaren zijn hier diverse monteurs voor over de vloer geweest

De afgelopen jaren kreeg ik hier als compensatie: De tweede HD ontvanger en het Opnemen Pakket gratis en 10 euro korting per maand voor. ik betaalde voor de dienstverlening dus een vast bedrag van € 35,- per maand. Dit moet ik jaarlijks weer opnieuw regelen omdat dit niet langer dan voor 12 maanden in het systeem toegekend kon/kan worden.

Nu echter werd ik van het kastje naar de muur gestuurd omdat dit niet in het systeem toegekend meer kan worden. De maximale korting welke ik nu ineens kan krijgen is € 10 voor 6 maanden en een extra zenderpakket naar keuze, alleen daar heb ik niets aan want ’s avond moet ik veelal kijken met Digitenne.

Uw collega adviseerde mij om dit verhaal op papier te zetten en aan u te sturen zodat het vastgelegd kan worden in het systeem en ik niet elk jaar opnieuw alles op alles en aardig wat tijd erin moet stoppen om het weer te regelen. Hij zou vanaf zijn zijde ook de onderbouwing vastleggen in uw systeem.

Vandaag heeft KPN met mij contact opgenomen en wordt de lijdensweg weer langer.

Ik krijg namelijk een aanbod 6 maanden € 12,5 korting + een pakket naar keuze voor 3 maanden. “Wat een verrassing.” Verder kan er niets worden gedaan. Kutbedrijf.

Het wordt tijd voor een overstap.

Dennis
18-01-2016

Belabberde internet snelheid, laffe "service".

Zie eerder verhaal van Kees,

ik had dit verhaal kunnen schrijven. Identieke ervaring. Ook ik heb belabberd internet en kan daardoor geen HD TV en Netflix gebruiken. KPN is erg sterk in "aan het lijntje houden". De ene medewerker doet een belofte of uitspraak waar de volgende medewerker van zegt dat dit onmogelijk is.

Je merkt duidelijk dat de medewerkers er snel vanaf willen zijn en je dan met een kluitje in het riet sturen omdat ze ich in de omvang van het bedrijf kunnen verschuilen.

Verschrikkelijke service. Ik kan niet wachten tot ik kan overstappen!

Jelle
17-01-2016

Top verbinding

Zeer goede internetverbinding via de wifi.

Hebben via de glasvezel 20mb up en down.

Ik haal boven en in de woonkamer gemiddeld 30-35 mb up en 45-48 mb down.

Hogere snelheden dus.

Ook de de televisie is super. Snel zappen, gids werkt goed, begin gemist ook.

Installatie is prima verlopen (monteur had in 1e instantie op de verkeerde poort van genexis aangesloten waardoor we geen signaal hadden. Was snel verholpen door 2e monteur die nog geen 15 minuten later arriveerde.

Anonymous
16-01-2016

Veel problemen en enorm slecht service

We hebben erg veel problemen gehad meet kpn, ons internet lag er vaak uit omdat ze dachten dat we een hacker zouden hebben. Dit was. Een fout en hun konden zien dat dit een probleem in hun systeem was, daarna is het nog een stuk of 5 kee gebeurd.

Ze hebben ons dagen voor de afsluitdatum afgesloten waardoor we geen internet telefoon etc hebben, met een eigen bedrijf is dit niet te doen.

Gebeld met de klanten service na 30 min te wachten bleek het inderdaad hun fout te zijn, hun conclusie: oeps jammer voor jullie gaan we niks aan doen.

Het was. Niet mogelijk met hun baas ofzo te praten wij moesten er maar mee om gaan..

Kees
14-01-2016

Slechte aanbieder met een nog belabberde service!

Heb sinds een jaar kpn internet en televisie, en in dat jaar heb ik niets anders dan problemen met de verbinding.

Verscheidende monteurs over de vloer gehad om het probleem te verhelpen maar tevergeefs.

Volgens meerdere telefonische medewerkers van kpn is mijn verbinding te wijten aan een te lange kabel naar de experiabox, dit wordt echter tegengesproken door de monteurs van kpn die bij mij over de vloer zijn geweest.

Het schijnt voor kpn zeer moeilijk te zijn om volgens contract op 2 televisies HD kwaliteit te leveren, ondanks het feit dat de centrale 2 straten bij mij vandaan zit.

Het signaal is zo zwak dat het überhaupt een wonder is dat ik beeld heb op 1 tv.

Nadat ik afgelopen week mijn abonnement opgezegd had om over te stappen naar ziggo kreeg ik plots het aanbod om binnen 24 uur een supermonteur t.w.v. 100,- over de vloer te krijgen die het even zou fixen.

Verder boden ze aan om 4 euro minder te betalen in de maand.

Te belachelijk voor woorden.

Aangezien ik contractueel nog een maand vast zit aan kpn, heb ik aangegeven dat het wel zo netjes is om alsnog de supermonteur langs te sturen om de verbinding te maken.

Want hier heb ik immers een jaar lang voor betaald!

Deze kerel zou afgelopen middag langs komen, maar zo teleurstellend als dat de verbinding is was ook het niet op komen dagen van deze monteur.

Kpn vindt het klaarblijkelijk belangrijker om klanten geld af te troggelen dan dat ze hun service naar behoren afleveren.

Eline
13-01-2016

Internet en tv

Wat zijn dit vreselijke afzetters. Wij hebben kpn internet en tv. We wilden dus vooral meer en sneller internet. Nu zit ik op de bank 5 meter van het internet kastje af op mijn 3G... Om de minuut springt hij over van 3g naar wifi! Dat op nog geen 5 meter (!) afstand? En ohja, als de internet het wel doet, kun je lekker een kwartierje wachten totdat je een site geopend krijgt! Top man! Ga zo door! Ik neem aan dat ze wel al het geld terugbetalen wat ik onderhand aan extra kosten op mijn mobiele data zit te verbruiken?

Annemiek
08-01-2016

Na aansluiting glasvezelabonnement meer dan een week geen tv en telefoon

KPN heeft hele slechte service. Na overstap en aansluiting van glasvezelabonnement nog steeds geen tv en telefoon. Iets niet goed in hun systeem schijnbaar. Ik kan (mobiel)bellen wat ik wil, maar er komt geen reactie terug. Ook al zeggen ze dat ze terugbellen. Ik wil terug naar digitenne, kan niet, zeggen ze. was ik er maar nooit aan begonnen. Heb nu helemaal niets en weet niet wanneer het goed komt.

Jille
30-12-2015

KPN is waardeloos

Overgestapt van Ziggo naar KPN, vanwege de bekende problemen van Ziggo na de oername van UPC.

Veel problemen met internet en HD-TV is minder scherp dan je zou mogen verwachten!

Vaak gebeld (circa 40 keer) en steeds geen oplossing!

WAARDELOOS BEDRIJF!

Had beter bij Ziggo kunnen blijven, zij erkennen in ieder geval de problemen!

Wil nu weg, naar XS4ALL, het schijnt dat ze beter zijn (test consumentenbond!).

Maar volgens KPN heb ik mij te houden aan een contract en zij kennelijk niet?

Wordt geen klant bij KPN!

Christa
27-12-2015

Digitenne overschrijven naar itv

heb jaren op mijn naam digitenne gehad abonnement was toen 10,75 geloof ik, toen mijn man twee jaar geleden itv kreeg werd mijn digitenne abonnement gratis geleverd bij itv.had drie kaartjes die geactiveerd waren. nu krijg ik na twee jaar een brief dat digitenne niet meer ondersteund wordt en ik iedere maand 22 euro moet gaan betalen. snap ik niet heb ook. eigen kastjes dus geen huurkastjes dus zou eigenlijk maar 14 euro moeten zijn.maar goed gebeld service desk zou deze brief niet gekregen moeten hebben maar moet wel 22 euro betalen zou ik terug gestord krijgen.geld niet teruggekregen.krijg later weer een brief dat digitenne gratis is bij itv .een week later weer dezelfde brief als de eerste digitenne wordt niet ondersteund .snappen jullie het nog?

ik weer service desk bellen enigste oplossing was digitenne opzeggen en deze overlaten schrijven op itv.van mijn man

heb ik gedaan maar nu zijn alle smartcards gedeactiveerd moet ik dus weer opnieuw smartcards activeren, huurontvangers aanvragen a 4 euro per kaart of huur ontvanger.heb al ontvangers en kaarten .wordt er gek van.

Peter
23-12-2015

Van Ziggo naar kpn

heb ik dus gedaan, en nog geen moment spijt gehad had ik veel eerder moeten doen

Mark
15-12-2015

Klanten service?

ik heb een woensdag ruzie gehad met het kastje van reggefiber (glasvezel)

kpn gebeld of zij reggefiber kunnen bellen,

nee dat kon niet moet eerst een monteur langs sturen.

ik snap niet waarom? om te kijken of hij er wel echt af gevallen is?

maar vooruit laat maar komen.

we bellen u binnen 24 uur (dat gebeurde natuurlijk niet)

zelf maar gebeld 25uur later, ja de monteur kan morgen tussen 8 en 10

oke monteur geweest die zag meteen dat het de fout was ven reggefiber.

de monteur heeft meteen een ticket aangemaakt om regge fiber aan te sturen (8:45)

dus ik heb gewacht tot 15uur toch maar weer met kpn gebeld jah ze kunnen elk moment bellen met reggefiber

inmidels was het bijna 18uur reggefiber zelf nog maar gebeld, nee meneer kpn heeft nog geen opdracht gegeven.

ik woest kpn gebeld, krijg je als antwoord sorry we zijn druk zou wel na het weekend worden

ik blijven zeiken ja we kunnen nog wel een keer een monteur sturen.

ik was het toch al zat dus laat maar komen die monteur.

de monteur komt zaterdag. je het kastje ligt er af(joh dacht dat ik dat woensdag al vertelde)

die nog weer een ticket gemaakt.

en jah hoor maandag werd ik gebeld door reggefiber

we willen graag vandaag komen.

dat is goed de monteur van reggefiber was binnen een halfuur klaar.

waarom moet die dan 5dagen duren kpn?

Ton
27-11-2015

Matige kwaliteit tv ontvangst

Vanwege de aanleg van glasvezel gisteren overgestapt naar KPN. Als ik de kwaliteit van mijn tv ontvangst vergelijk met mijn vorige provider ZIGGO moet ik zeggen dat ik er flink op achteruit ben gegaan (muv die paar HD zenders). Het lijkt wel of ik weer in de jaren 80 ben beland. Flets en wazig. Heel jammer. Ik ben waarschijnlijk toch te vlug overgestapt dus bezint eer ge begint. Internet is overigens vergelijkbaar.

Jetty van der Grift
24-11-2015

We zijn zeer blij met de KPN aansluiting

TV, internet en telefoon doen het prima. eindelijk van het gezeur van Ziggo af. Dat de TV het ook nog gewoon doet zonder dat we iedere keer de modulekaart moeten verwijderen. Dat hij ook nog snel schakelt, is ook heel fijn. We twijfelden al aan onze TV zelf maar gelukkig die doet het prima. Het was de aansluiting van Ziggo die waardeloos was. De internet snelheid is ook prima, hij doet wat hij belooft.

Richard
24-11-2015

Zeer tevreden

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

AS
24-11-2015

Hele slechte service en klantenservice wat een irigiehieuhgieruhieru!

te lang om hier op te noemen maar de incompetentie van de klantenservice of frontoffice is stuitend en onbeschoft beloftes komen ze standaard niet na en inbreuk op je privacy is een normale zaak aldaar. iedere idioot kan op welke manier dan ook in elke kpn winkel jouw contract laten wijzigen, en de kpn zegt dan gewoon vrolijk ja dat kan mijnheer

10 dagen offline of slechtwerkende alles in 1,6 monteurs verder 4 halve snipperdagen en niet bestelde zaken verder weigeren ze mijn factuur te corrigeren en hun excuus aan te bieden.

en geven ze mij een vergoeding van wel 50 euro. Nou nou

al met al maar is de incaso terugdraaien en advies inwinnen bij mij juridischeadviseurs om dit geteisum aan te pakken .