KPN Thuis reviews

2.0
Positief8%
Neutraal0%
Negatief92%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Bart
20-04-2023

Sinds vorige week woensdag ben ik verhuisd en toen begon voor mij de ellende.

De verhuizing netjes doorgegeven aan KPN en zij vertelde mij dat hier een week overheen zou gaan totdat ik weer internet en tv zou hebben.

Niks mis mee, maar na gisteren en vandaag de halve klantensevice van KPN gesproken te hebben die allemaal wat anders beweren over wat betreft het installeren van de internetaansluiting en het hiervoor laten langskomen van een monteur blijkt dit voor deze instantie erg lastig te zijn.

Van het kastje naar de muur gestuurd worden in veelvoud.

Al met al uren aan de telefoon gezeten zonder progressie.

Ik heb dan ook besloten om over te stappen naar een andere provider die mij wél garanties kan geven.

Voor mij dus geen KPN meer.

Alice
11-04-2023

Ik heb contact gehad met Niels! Wat een topper, geduld en vooral een luisterend oor! Begreep de situatie, goeie uitleg over de kabel, echt een dikke 10 verdient! Groetjes Alice Thomasse

Howie
31-03-2023

Ik heb sinds vorig jaar november aangemeld als nieuwe klant zijnde van kpn omdat ik in het verleden ook klant was dacht ik; ik ga me weer opnieuw aanmelden als klant, dit was tijdens de black friday deals en ik heb gekozen voor een tv.

Bij de kpn winkel alles in orde gemaakt en bevestigd, vanaf die dag zouden ze alles in orde maken ook omdat ze mij glasvezel aanboden en ze hadden al daarvoor overal in mijn woonplaats glasvezel aangelegd.

Vandaag de dag op 31 maart heb ik enkel sinds december een noodpakket opgestuurd gekregen, heb meerdere malen gebeld, gemailt en alles zou geregeld worden maar tot op heden geen ene malle moer geregeld!

Goede service he, klandizi staat niet hoog in het vaandel bij kpn en dat noemt zich koninklijk, me reet ja wat een slechte service.als ik dit eerder had geweten was ik nooit in zee gegaan met kpn en dus voor iedereen die zich wilt aanmelden als nieuwe klant, doe het niet!

Jawid
17-03-2023

Super slechte internet verbinding en bereik en nooit een oplossing aangeboden, ik zal nooit meer klant worden bij kpn….

Fred
16-03-2023

Ik heb me kpn+ abonnement laten aanpraten. De ging gepaard met contract verlenging. Zeer slecht systeem en afstandbediening met veel technische problemen welke niet opgelost werden.

Uiteindelijk na uren en uren bellen en al her kpn personeel aan de lijn gehad te hebben krijg ik mijn oude abonnement en apparatuur terug. Ik ging er van uit dat ook de contract verlengen ongedaan gemaakt zou worden zodat ik na 45 weg kon bij KPN.

Wordt vervogt

Karim
14-03-2023

Erg slecht. Ik had KPN thuis met koper besteld en een maand later de startdatum gekozen. Nu moet ik er zelf twee dagen voor de aansluitdatum achterkomen dat het toch glasvezel word en ze hebben zelf nog geen idee wanneer het aangesloten kan worden.

Willem
13-03-2023

Na jaren bij Telfort automatisch over naar KPN.

Na een verhuizing bleek dat de ADSL snelheid niet hoger kon dan 15 kb.

Nou, dan doen we toch een dubbele aansluiting, dan halen we de 30 kb.

Het is niet supersnel, maar het werkt en met heel weinig storingen, het alternatief is Delta, daar heb ik talloze uren vruchteloos mee gebeld, dat is dus geen alternatief.

Internet is snel genoeg, 2 tv's op HD werkt ook goed. Klantenservice is uitstekend.

Ayad
08-03-2023

Wij hebben slechte ervaring met deze groot bedrijf KPN, ons computer/telefoonwinkel zonder internet 4 dagen lang, KPN vergoedt niks , overmacht, totaal niet blij mee, niet aan te raden.

Alex
07-03-2023

Meerdere keren ongevraagd gebeld met een zogenaamde aanbieding, terwijl ik bij eerdere telefoontjes al had aangegeven me voor dit soort telefoontjes te willen afmelden.

Jacky
06-03-2023

Wat een ballen tent.

Jullie leggen glasvezel internet aan mijn wifi wordt echt ruk. Hierdoor. En wat zegt kpn moet je wifiversterkers kopen a 150euro. 10 jaar klant en jullie gaan zo om met klanten 100euro iedere maand je gunt vaste klanten geen wifi versterker nee zelf kopen. Ammenooit niet dat ik in jullie nog 1 euro pomp wat een bagger service geld af troggelen van mensen

Medewerker aan telefoon vol houden is beleid.ga heen met je beleid zorg dat je vaste klant kunt houden.dat gebeurt niet op deze manier.

Dag kpn tot nooit meer

Sander
04-03-2023

Gister de overstap van ziggo naar kpn gemaakt. Wat een fout! Het internet, vooral met zwaardere dingen zoals online gamen lagt de pan uit. Kan geen potje online meer gamen zonder hoofdpijn te krijgen van al het 'gestotter' van mijn internet. Tv kijken gaat, alleen duurt het zappen van kanaal naar kanaal telkens 5 hele seconden. Zap je van kanaal 1 naar 12 heb je dus serieus een minuut van je leven weg gegooid, bij ziggo ging van 1 naar 12 in 5 seconden ;). De ITV KPN app ofzo is ook bagger. Klik je bijvoorbeeld een willekeurige aflevering van Family Guy aan om terug te kijken, stottert die app eerst 20x om je vervolgens gewoon een volledige aflevering Friends te laten zien. Niet zon klein stukje dat nog over blijft, maar echt de volledige aflevering. Kan nu al niet wachten op de dag dat de kleine van 5 besluit pokemon terug te gaan kijken op Fox kids/ disney XD of hoe dat tegenwoordig heet, en dan een afleveringen van Gotham voor zijn neus krijgt.

Masdf
28-02-2023

Mijn 76-jarige moeder is klant geworden van KPN (internet, tv, telefoon). 23-feb heeft ze de router etc ontvangen en op 28 feb. zou dan de overstap van Ziggo naar KPN plaatsvinden.

Inmiddels zit mijn moeder al een tijdje zonder internet, telefoon en tv, want Ziggo heeft de boel uitgezet en er is nog niets geactiveerd door KPN. Volgens de servicedesk kunnen we niets anders dan wachten op een mailtje en / of een sms.

Kennelijk is het enorm ingewikkeld om te achterhalen wanneer die activatie is ingepland (tenminste, ik mag aannemen dat KPN een planning heeft). Dus we zijn enigszins aan de goden overgeleverd. Waarom wordt bovendien niet 's nachts geactiveerd? Lijkt me een te automatiseren actie.

Tot die tijd kan mijn moeder niet bellen noch gebeld worden. Dus mocht er wat gebeuren dan is zij niet in staat om hulp te vragen.

Top geregeld KPN!

Gino
24-02-2023

Drama!,

Sinds ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN heb ik alleen maar spijt. het internet is zeer matig over de wifi boosters. Monteur is langs geweest en heeft het probleem nog niet opgelost. Als je vraagt om Devolo Power Over Internet dan wordt er eerst gezegd dat ze ze niet meer hebben en vervolgens oh wacht toch wel maar dat kost je 45 euro.

Te zot voor woorden! met Ziggo hadden we dit probleem niet.

Thom
22-02-2023

Zat altijd bij XS4ALL (was het allerbeste), maar ook bij KPN erg goede service en internet valt vrijwel nooit weg (Glasvezel). Ik was van plan om over te stappen naar Tweak. Maar vooraf gebeld met KPN om de kans te geven om mij als klant te behouden. Ik had een 3 tal eisen voordat ik zou blijven, KPN gaf aan dat het prima was en ben nu inmiddels alweer 10 maanden lid. Ook telefonisch contact heb ik als zeer vriendelijk en service gericht ervaren. Wie weet blijf ik nog een jaar.

Coen
21-02-2023

Als ik internet problemen heb wil ik na een keuzemenu geholpen worden. Niet via een beroerd ontwikkelde chatbox vastlopen voor iets simpels als ondersteuning voor WiFi problemen. Wees gewoon bereikbaar als je de hoofdprijs vraagt voor je product.

Appie
16-02-2023

Wat slecht!

Mooie verkooppraatjes zoals alle andere providers! Beloven je een hoop, maar komt niks van terecht. Abonnement van 1000mb aangeschaft met belofte dat mijn internetsnelheid meer dan 600mb ging worden met WiFi verbinding. Geloof me het is niet waar, ik mag blij zijn als ik net 100mb binnenhaal. Als je ze hierover belt zeggen ze dat bij een WiFi verbinding zij enkel verplicht zijn 20mb hoeven te leveren op een abonnement van 1000mb. Echt lachwekkend!

KPN, zodra ik van mijn abonnement af kan zal ik dat direct doen.

Leoni
14-02-2023

KPN schrijft onrechtmatig €99 van mijn rekening. Ze geven de fout toe maar een creditnota kan niet. Ik moet een maand wachten op nieuwe nota zodat ze kunnen verrekenen. Te slecht dat ze geld afschrijven wat niet van KPN is en vervolgens een maand wachten met terugstorten. Door naar consumentenbond en Radar.

GertJan
03-02-2023

Zeer slechte wifi vaak gebeld naar klanten service. Zeer slecht geholpen. Stap over naar een beter bedrijf.

Erik
03-02-2023

Tot 2 jaren geleden gedurende 6 weken vele monteurs op bezoek gehad. Uiteindelijk hadden wij weer goede tv ontvangst.

Ongeveer vanaf december 2022 weer iedere avond stilstaand of blauw beeld. - verbinding is verbroken. Vele malen gebeld en zelf e.a. weer aan de praat gekregen. Gisteren 2.30 uur monteur aan huis gehad en na vertrek is de tv ontvangst nog slechter geworden.

Na 45 jaren abonnee van KPN stop ik ermee.

Esmeria Eberlides
28-01-2023

KPN is het slechtste bedrijf dat ik ooit heb ontmoet, het zijn leugenaars en ze willen gewoon hun product koste wat het kost verkopen. Ze helpen nooit wanneer je ze nodig hebt. En ze laten je altijd wachten.