Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Internet werkt niet, krijg geen contact met Lebara en Kruidvat waar wij de simkaart hebben gekocht doet ook niets!
Binnen een half jaar nu 2 abonnementen afgesloten.
Voor mijzelf en mijn vrouw. Beiden onbeperkt bellen/sms'n/internetten en per maand opzegbaar.
Per abonnement €10,-. Zowel de activering en nummerbehoud prima en zonder problemen verlopen. Lebara sluit contracten af voor het KPN netwerk en is dus niet verantwoordelijk voor slechte ontvangst. Over het algemeen zijn de klagers mensen die over oude mobieltjes beschikken, vaak ook niet goed kunnen lezen en niet weten hoe ze hun mobiel moeten instellen. Over prepaid en klantenservice kan ik geen oordeel geven, daar heb ik geen ervaring mee. Voor alsnog kan ik zeggen dat het abonnement wat ze aanbieden voor €10,- prima is en aan alle verwachtingen voldoet, ook in het buitenland.
Wilde even mededelen dat ik altijd goede ervaringen heb met de klantenservice tot nu eerst een aardige mevrouw gesproken Loubna goed geholpen! vervolgens door super leuke kerel geholpen jim chapeau!
Lebara biedt abonnementen aan die suggereren dat het om 4G abonnementen gaat.
Trap er niet in! Buiten NL wordt GEEN 4G aangeboden met alle irritaties van dien.
Ik heb op alle manieren geprobeerd om mijn Sim Only abonnement te beëindigen, maar ik krijg geen contact met Lebara. Hoe kom ik er nu van af?
Binnen 3 dagen na aanvraag geregeld
Simkaart op tijd, nummerbehoud
Mooie prijs voor onbeperkt bellen en 5 GB
Alles is prima gegaan tot nu toe; het aanvragen van de simkaart, de levering ervan in ongeveer 3 dagen, het aanvragen van nummerbehoud eerst en vervolgens nadat dat was afgerond het activeren van de simkaart. Ik heb ook de Lebara app gedownload zodat ik kan bijhouden hoeveel gb ik gebruik. Had namelijk geen idee hoeveel gb ik nodig zou hebben maar met 5gb zit ik prima. De prijs voor simonly is heel goed vind ik, onbeperkt bellen en dus 5gb heb ik. Maandelijks opzegbaar ook nog. Dus al met al zou ik Lebara aanbevelen en nee ik werk niet voor dit bedrijf! Ik lees een hoop klachten overigens over de klantenservice maar omdat bij mij alles goed is gegaan, heb ik ze niet nodig gehad. Gelukkig maar.
Lebara elke keer als ik op wardeert is mijn bel. tegoed
zo op hoe kan dat .
Lees veel negatieve reacties, welnu ik ben tevreden. Ik woon in Spanje en heb Yoigo, echter data gaat heel snel op. Mijn zoon heeft een prepaid uit Nederland van lebara meegenomen en ik dacht probeer dat eens. Welnu ik heb voor zelfde geld veel meer bij Lebara en data gaat minder snel op. Paar keer probleem gehad met opwaarderen door eigen fout. Maar zeer naar tevredenheid geholpen en snel. Enigste minpuntje : als je data op is in buitenland en je wilt opwaarderen dan moet je bundel kopen met ook belminuten ondanks dat je die niet nodig heb. Verder ben ik zeer tevreden met mijn prepaid van lebara.
Mijn ervaring; ik gebruik nu 3 maanden Lebara Simonly abonnement 5 gig onbeperkt bellen maandelijks opzegbaar 10,-.
Positief:
1. Goede bereik overal zit op kpn netwerk goede 4G. kan netflix en IP tv kijken.
2. Simkaar binnen3 dagen binnen.
3. nummerbehoud exact op aangegeven dag uitgevoerd.
Negatief:
1. Niet de snelste 4G netflix kan met hotspot, schokkerig worden als je met 3 personen gebruikt.
2. servicedesk alleen bereikbaar via mail.
3. zelf APN instellen in buitenland voor data.
Ik moet eerlijk zeggen dat het wel de moeite waard is om over te stappen. ik heb zelfs een 2de maand abonnement aangevraagd.
Mijn zoon heeft simkaart van Lebara,soms zat hij op YouTube, kreeg sms van Lebara om beter een data kopen als hij wil internetten, hebben we gedaan, waardeloos! Geen YouTube,was niet mogelijk en geen geld,heb een mail gestuurd nog steeds geen antwoord! Heel slecht bedrijf! Met bellen wordt je ook belazerd!
Probeer al ruim 2 weken om mijn abonnement op te zeggen,geen antwoord op mail,via chat geen reactie en telefonisch niet te bereiken,nu maar opzeggen via mijn rechtsbijstandverzekering,wat een SCHADALIG bedrijf is dit zeg,bahbah.
Mijn moeder werd geadviseerd door winkel Opti 1 om Lebara te nemen zo goed en goedkoop, van dag 1 ellende geweest. We gaan weer terug naar KPN nooit ellende gehad
Nummerportering ging prima. Netjes op de dag overgezet.
Tip.
Haal gewoon een gratis simkaart , activeer die en ga dan kijken welk prepaid of abonnement je wilt.
Ik vind Lebara One fijn. Je maakt daadwerkelijk op wat je gebruikt en is dus niet na een maand weg. Ik bel veel over wifi . Data is heel goedkoop 0,01 of zoiets. Doe echt lang met bijvoorbeeld Lebara One 30. Je krijgt de eerste opwaardering nog voor de helft van de prijs ook.
Had sim kaart met actie half jaar € 5,00
Iedereen maand bij geschreven maar niks hoor zit met telefoon zonder sim want naar een maand is hij geblokkeerd.
Helaas niet eerst gegoogled, dan had ik beter geweten Zelfde probleem als anderen. Simkaart besteld/betaald maar nooit ontvangen. Contact krijgen lukt niet. Ze houden je in de wacht en aan het lijntje. Ik zal een klacht indienen bij consuwijzer en hoop dat er iets mee gedaan wordt. Dit bedrijf moet stoppen, ze leveren niets.
Telefonisch onbereikbaar. Waardeloos.
Zomaar je beltegoed weg
Hallo,
Normaal schrijf ik niet zo snel slechte ervaringen op Internet maar nu moet ik toch iets kwijt. Ik heb bijna drie weken geleden betaald voor Simkaart en abonnement. Krijg geen kaartje mail gedaan zou opgestuurd worden. Ben nu drie weken verder kan telefonisch geen contact krijgen meer dan half uur aan de lijn gehangen nog wordt er niet opgenomen. Wel laten betalen maar leveren niet. Ik zou dit bedrijf niet aan raden zou er helemaal niet mee in zee gaan. Ben niet snel Boos maar nu kook ik.
Je staat uren aan de lijn en krijgt niemand te pakken. Wat een waardeloos bedrijf. Voor de gene die iets te maken wil hebben met Lebara ga niet in zee met dit bedrijf je bent ten einde raad,je krijgt niemand te pakken voor eventueel vragen over je abonnement. Het kost je een hoop geld en je irriteert je dood. Als iemand dit van lebara leest schaam je je kapot OPLICHTERS dat jullie zo met klanten om gaan. Ik wil nooit meer iets met jullie te maken hebben.