Lebara reviews

1.2

Miriam
20-06-2019

Had ik de recensies maar eerder gelezen

Twee maanden geleden een abonnement afgesloten. Nadat ik de brief kreeg om te activeren, ongeveer 6 weken voordat ik daadwerkelijk over zou stappen, heb ik geprobeerd te activeren. Kreeg een vaag keuzemenu en dus gebeld naar Lebara. Lang gewacht, toch iemand gesproken. Uitgelegd wat ik had gedaan en dat was oke volgens de telefonist aan de andere kant. Vandaag moest ik de simkaart opnieuw plaatsen omdat vanaf vandaag mijn abonnement in gaat. Ik kan niet bellen, niet what's appen. Contact met de klantenservice is niet mogelijk wegens problemen, zo zeggen ze. Via de chat begrijpen ze mij niet in eerste instantie wat blijkt uit de vraag 'hebt u internationaal gebeld' en 'wanneer hebt u voor het laatst opgewaardeerd' terwijl ik niet kan bellen en niet wil opwaarderen omdat ik een abonnement heb aangevraagd! Vervolgens krijg ik te horen dat mijn kaart geannuleerd was en men mij nu opnieuw gaat aanmelden. Duur: tot maandagochtend (het is nu donderdagmiddag). Gaat erg moeizaam allemaal. Veel nutteloos tijd- en energieverlies. Vooral omdat ze niet echt verantwoordelijkheid nemen voor hun onduidelijke en inefficiënte manier van werken. Een excuus en vlotte afhandeling was op zijn plaats geweest en dan had ik geen behoefte gehad aan het wegschrijven van mijn ergernissen via deze recensie.

Truus
19-06-2019

Zeer slechte service

Via mijn account kwam ik er achter dat ik 4gB heb terwijl ik 5 moet hebben. Die ‘aanbieding’ € 10,- onbeperkt bellen etc. is waardeloos. Ik betaal nu extra omdat ik ‘over m’n bundel ben’ Contact opnemen gaat heel moeilijk. Op mails reageren ze niet. De chat gaat af en toe. En dan weten ze niet waar het over gaat. Via de telefoon 1200 duuuuurt heeeeel lang voordat je iemand aan de lijn hebt. Nu krijg ik de mededeling dat het heel druk is. Hun advies is bel opnieuw en toets dan een 2 voor Engels. Tja dat doe ik en vervolgens gebeurt er niets. Waardeloos bedrijf

Vinko
14-06-2019

Data

Ik heb geen toestemming gegeven om data uit mijn beltegoed afschrijven!

Maar dat ondanks wordt iedere dag mijn beltegoed kleiner!

Wat een idiotisme!

04-06-2019

Voicemail niet uit te krijgen.

Ik heb sim only van € 10.

Voicemail uit SMS UIT naar 1233. Al tientallen keren gedaan maar is nog steeds aan. Ik krijg steeds een SMS terug "Uw sms wordt niet herkend". Ook heb ik al contact gehad met de klantenservice en die gaven het door naar de T.D. en die zouden het oplossen, maar dat is ook niet gebeurd. Een andere bijkomstigheid is ook dat als iemand mij belt en de voicemail pakt het gesprek aan dan wordt bij mij een gesprek in rekening gebracht. Ik heb onbeperkt bellen, dus het kost mij verder niets, Maar toch wel vreemd

Emma
20-05-2019

Goedkoop, maar dan ook zeer slecht bereik

Sinds een maand of 4 klant van Lebara. Het is weliswaar een goede deal: 5GB en onbeperkt bellen voor 10 euro p/m. maar het is dan ook wel bizar hoe weinig bereik ik heb. Ik hoor van anderen dat ik slecht te verstaan ben aan de telefoon en soms breken telefoontjes spontaan af. Ik reis veel door Nederland dus het ligt niet aan de locatie. Overal is het vrij slecht, stad is iets beter wel. Verder is even simpel een internet-pagina laden al moeilijk en langzaam. Ik besloot op te stappen, maar dat kun je zelf in ieder geval niet online doen, moet je eerst weer met ze bellen (ironisch want dat lukt vaak niet).

Afrader dus.

Jeanet
14-05-2019

Na 14 dagen nog geen simkaart!

Op 29 april een abonnement afgesloten, 30 april ontvangen, werkt naar behoren.

Op 30 april nog een abonnement afgesloten op ander emailadres en na diverse e-mails gestuurd te hebben geen enkele reactie gehad en nog steeds geen simkaart! En al wel direct betaald. Waardeloos bedrijf dus, althans de klantenservice

13-05-2019

Best scherpe prijs € 10 voor 5 GB + onbeperkt bellen

Nog geen problemen gehad. Alleen in België nog geen 4G gehad, Alleen 3G en H+

Evelien
08-05-2019

Geen bereik

Abo afgesloten, 5gb internet en onbeperkt bellen. Maar meer niet dan wel bereik om te bellen of gebeld te worden. Erg vervelend.

Don
03-05-2019

Lebara uitstekend!

Het valt mij op dat het met name Prepaid klanten zijn die klagen. Ik heb een abonnement Sym Only Nationaal 5GB Data afgesloten voor slechts 10 euro per maand en ik ben er zeer tevreden over.

1. Gratis bellen en sms'en naar een Nederlands vast of mobiel nummer door heel Europa.

2. Bellen naar een buitenlands nummer vast nummer 1 cent per minuut en naar mobiel nummer 12 cent per minuut.

3. Bellen vanuit NL naar het buitenland is geen roaming dus dan worden er wél extra gesprekskosten berekend.

4. Per maand 5GB data snelle 4G internet. Kom je een keer tekort? Dan kan je voor die maand een bundeltje bijkopen tegen een redelijke prijs. Ga je over het maandelijkse limiet, wordt er niet meer dan 10 euro verbruikt. Daarna verbreekt de internetverbinding. Dus NOOIT torenhoge rekeningen.

Ik ben inmiddels een aantal maanden klant en het werkt allemaal perfect. Ook prima dekking in het buitenland. (via KPN) Wat mij betreft de beste provider van het moment.

Gertjan
30-04-2019

Super

Nog nooit geen problemen gehad en bel toch al heel wat jaartjes.

Nnenna
18-04-2019

Help with SIM Swap

I had an efficient and effective help experience by Iqbal whom I chatted with concerning SIM Swap. The chat went very well. And I am expecting a confirmation text on the swap with 24-48 working hours.

Thanks Iqbal for being very apt and helpful?

14-04-2019

Bundel verdwenen?

Via sms All in €30,- bundel met onbeperkt internet gekocht zoals altijd, bevestiging gekregen en nu na een paar dagen bericht dat de bundel op is? Geen zin in kastje muur gesprekken dus dacht koop wel een nieuwe. Blijkt dat die onbeperkt internet is veranderd naar 15GB en de vorige bundel niet meer bestaat. Handig voor Lebara om het sms nummer en betaling niet te veranderen zodat “we” denken onbeperkt te kopen.

Jason
13-04-2019

Uitstekend!

Ik was huiverig na wat recensies te hebben gelezen.

Toch maar een abonnement afgesloten wat maandelijks opzegbaar is, maar voorals nog ben ik dik tevreden.

De simkaart liet wel een aantal dagen op zich wachten maar het staat duidelijk aangegeven dat het met POSTNL wordt verstuurd dus daarin kun je dan geen premium service verwachten.

Vervolgens was het activeren een beetje moeilijk omdat de IMSI procedure niet geheel klopt maar daar kom je wel uit.

Alles werkt vervolgens wel prima.

Internet is niet supersnel maar een normale snelheid van 8-10 mpbs op 4g is ruim voldoende.

Ik kan iedereen en alles bellen en smsen!

Dus van mij krijgen ze een dikke 8!

Albine
11-04-2019

Bel tegoed weg

Zomaar mijn bel tegoed weg 38 euro .bedankt Lebara

Ik ben zwaar gehandicapt en word ook nog eens opgelicht door Lebara. :-(

10-04-2019

Lebara voldoet prima.

Sinds 3 maanden een unlimited nationaal voor gesprekken en data.

Alles werkt zoals het behoort,prima 4g ontvangst.

Yolanda
06-04-2019

Geldigheidsduur en kan geen smsjes vesrsturen wel bellen

1e keer was mn nummer bevrooren nu is het weer prijs kan wel bellen en niet sms verstuuren rara er stond nog geld op maar dan dit dan dat nummer ik ga wel na eeen ander kost me te veel zo slechte hulp krijg je en waardeer optijd op maar kan nergens vinden tot waneer het geldig is beter naar een ander gaan waardeloos die wel de hulp bieden .

Ist
02-04-2019

Handig maar duur

Het is het allemaal net niet bij Lebara, vind ik.

Je moet elke 3 maanden opwaarderen of gebruiken.

Het gebruik is ronduit duur, heel erg duur zelfs.

En omdat je verplicht bent te gebruiken, op te waarderen elke 3 maanden is het gewoon geen goedkope oplossing.

Ik heb nu maar een eenvoudig abonnementje bij Simpel.NL afgesloten, dan ben ik uiteindelijk heel veel goedkoper uit. Al gebruik ik lang al mijn data of belminuten niet.

Ik weet niet waarom Lebara vlees noch vis wil zijn maar voor prepaid is het ronduit duur en dus geen goede optie. Je bent al heel snel duurder uit dan met een goedkoop abonnement

18-03-2019

Beltegoed plotseling verdwenen

Mijn beltegoed was plotseling weg, terwijl de regels van Lebara daar geen aanleiding voor geven. Een schriftelijke klacht indienen lukt niet omdat het systeem zegt dat mijn nummer ongeldig is. Waardeloze service dus.

Elisabeth
13-03-2019

Slecht bedrijf dat je aan alke kanten bedriegt.

Op 14 feb 19 tijdelijke sim kaart internet geactiveerd en op 8 maart 19 via chat opgezegd. De sim kaart zou maandelijks kunnen worden opgezegd. Ik heb de simkaart van 14 feb tot 26 feb gebruikt (ik woon in florida voor 6 mnd en had internet nodig in nederland voor een kort bezoek). Lebara wil euro 25 per maand tot 31 april gaan incasseren! dat is dus euro 75 voor 2 weken gebruik. Dit is gewoon misdadig. Ik ben van plan dit aanhanging te maken. Waarschuwing: ga elders maar niet naar lebara!

Joost
28-02-2019

Onbeperkt Internet,( normaal gebruik) 30euro

Mij werd uitgelegd, en staat op Internet, dat voor 30 euro, ik onbeperkt data heb, zei het 50 gb en daarna elke x 1gb gratis laden, indien nog nodig,

Ook het bellen was onbeperkt naar normale nummer,

Dat liep in het begin goed, prima

Nu is na 19/20 dagen mijn data "op" en moet ik :euro 5 per gb betalen, echt klote dus, en dat doe ik dus ook niet, betekent, net als nu :dat ik tot 7maart nog65 mb heb.supervervelend,%&#@s%w??????