Lebara reviews

1.2

Ray
17-05-2015

SLECHT

Het zijn gewoon smerige oplichters mijn beltegoed twv 10euro (lebara 20euro) al na 1 dag verdwenen 1 nummer gebeld die nog niet eens beantwoordt werd verder telefoon thuis laten liggen en niet meer aangeraakt tevens continu verbonden met mijn thuis wifi netwerk. Klantenservice gebeld en snapper er niks van VIEZE ZAKKENVULLERS

Leo
12-12-2014

Oplichters

Zomaar zeker 700 mb en beltegoed van 15 euro verdwenen. Hoe kan dat? Nooit meer Lebara! Ga niet in zee met ze!

Geert
22-11-2014

Boos

In een dag verdwijnt 1 GB aan databundel. Zou ik opgemaakt hebben volgens de klantenservice. Grote onzin.

Bij de vorige 1 GB bundel verdween op een dag ook opeens 600 MB + 18 € beltegoed.

Dom dom dom om nog een bundel te kopen.

Advies: Blijf ver weg van Lebara

Stp
19-10-2014

Beltegoed weg

30€ verdwijnt als sneeuw voor de zon, zonder dat ik bel internet staat uit alles uitgezet en toch verdwijnt mijn bel tegoed.

Al 4x gebeld zou na 3 dagen terug gebeld worden niks meer gehoord, wwardeloos.

Rens
19-08-2014

Echt alleen maar ellende gehad met deze provider. Dagen zonder internet gezeten, minimaal 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen maar je probleem wordt gewoonweg niet serieus genomen, altijd doen alsof het jouw eigen domme schuld is. Toen ze vertelden dat de technicus er pas over een week naar zou kijken ben ik afgehaakt. Overgestapt naar andere provider, werkte direct als een trein!

23-01-2014

10 euro beltegoed gekocht, maar het was na 2 dagen plotseling verdwenen, en mijn internet na een week. Zeer slechte provider.

01-08-2013

Zeer dure klantenservice die verder weinig tot niets doet.

ook bellen naar andere 0800 en 0900 nummers erg duur, tot 1,75 € per minuut EXTRA BOVENOP de gewone gesprekskosten.

Lebara 1 in winkels etc. niet verkrijgbaar, slechts enkele postkantoren.

Veel woorden / rookgordijnen over kosten en verschillen lebara en lebara1.

Altijd wordt er iets verzwegen! Bv gratis bellen met andere Lebara klanten bij lebara1, ja, maar dan koop je lebara1 en dan staat er opeens ..... slechts een week gratis!

Bah!

25-04-2013

Lebara sloot de simkaart af in strijd met zijn eigen voorwaarden en herstelde zijn fout niet ondanks meerdere betaalde 0900 telefoontje met klantenservice waarin fout werd bevestigd. Klant daardoor onbereikbaar terwijl hij voortdurend geheel aan zijn verplichtingen voldeed.Lebara toont zich onbetrouwbaar en neemt zijn klant niet serieus. Fout lag geheel bij Lebara, maar Lebara herstelde hem niet.