Echt alleen maar ellende gehad met deze provider. Dagen zonder internet gezeten, minimaal 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen maar je probleem wordt gewoonweg niet serieus genomen, altijd doen alsof het jouw eigen domme schuld is. Toen ze vertelden dat de technicus er pas over een week naar zou kijken ben ik afgehaakt. Overgestapt naar andere provider, werkte direct als een trein!
10 euro beltegoed gekocht, maar het was na 2 dagen plotseling verdwenen, en mijn internet na een week. Zeer slechte provider.
Zeer dure klantenservice die verder weinig tot niets doet.
ook bellen naar andere 0800 en 0900 nummers erg duur, tot 1,75 € per minuut EXTRA BOVENOP de gewone gesprekskosten.
Lebara 1 in winkels etc. niet verkrijgbaar, slechts enkele postkantoren.
Veel woorden / rookgordijnen over kosten en verschillen lebara en lebara1.
Altijd wordt er iets verzwegen! Bv gratis bellen met andere Lebara klanten bij lebara1, ja, maar dan koop je lebara1 en dan staat er opeens ..... slechts een week gratis!
Bah!
Lebara sloot de simkaart af in strijd met zijn eigen voorwaarden en herstelde zijn fout niet ondanks meerdere betaalde 0900 telefoontje met klantenservice waarin fout werd bevestigd. Klant daardoor onbereikbaar terwijl hij voortdurend geheel aan zijn verplichtingen voldeed.Lebara toont zich onbetrouwbaar en neemt zijn klant niet serieus. Fout lag geheel bij Lebara, maar Lebara herstelde hem niet.