Lebara reviews

Bert
Bert
10-12-2020

Overgestapt van prepaid naar Sim Only

Tot dusver geen problemen ondervonden en alles ging vlekkeloos. Nummer direct overgezet en bereik altijd goed. Goede lowbudget provider.

Toine
21-11-2020

Storingsdienst

Het is niet eens mogelijk om een toestel door te schakelen naar een andere toestel! Schandalig en zeer uit de tijd

Sjaak
20-11-2020

Geen dubbel beltegoed meer

Op de bon staat "5 euro = 10 euro".

Helaas is dat na opwaarderen niet meer zo.

Gerold
19-11-2020

Looptijd bundel oplichten

Jaren ben ik klant bij lebara en nooit geen problemen gehad, maar wat ik vandaag mee maakte met een klantenservice medewerkster sloeg nergens op! Looptijd bundel is 30 dagen, de 30ste dag kan je geen gebruik meer maken en krijg je te horen dat je pech hebt en geen tegemoetkoming krijgt. Dame aan de lijn snapte er niks van en kan blijkbaar niet tellen, 30 dagen zijn geen 29 dagen!

Candela

0 slechte klanteservice OOIT

Meer training nodig!

Kees
25-10-2020

Waar staan mijn facturen.

Ik kan nog wel inloggen op mijn Lebara maar kan mijn verbruik en mijn geschiedenis niet terug vinden.

Na 2 jaar ben ik blij dat ik er vanaf ben en maar zou nog graag de facturen downloaden voor mijn administratie maar ben bang dat het hem niet gaat worden.

ik raad Lebara niet aan data gaat ook 10x sneller dan bij een abonnement van een andere provider.

Ronald
17-10-2020

Simkaart met Lebara One met ruim beltegoed opgeheven

Simkaart met ruim beltegoed en ruime geldigheid (controleerde ik altijd op account) zo maar, zonder aankondiging opgeheven en afgeboekt. Account werkt nog wel, maar dan vraagt hij om nummer en dat pakt ie niet meer. Begin er niet aan, jullie zijn gewaarschuwd.

Jeroen
13-10-2020

Consumenten bedrog.

Beltegoed is niet zo als ze zeggen onbeperkt geldig maar max 30 dagen op een prepaidkaart.

Beetje jammer, maar ik vrees dat dit bij meerdere telecom bedrijven is.

Wees eerlijk tegen je klanten, en lieg niet .

An
12-10-2020

Al 2jaar klant dik tevreden!

Ik heb nooit storing,altijd goed bereik

En dat voor 10 euro pm incl 5gb onbeperkt bellen en sms

Ik ben dik tevreden

Niels
08-10-2020

Balletent

Als je slechte verbinding hebt laten ze je gewoon barsten met loze beloftes en de schuld bij een ander neerleggen. Gesprekken per telefoon of Facebook Messenger worden gewoon abrupt beëindigd. Erger nog je wordt gewoon geblokkeerd als het voor hun te lastig wordt! Kortom deze club is GEEN AANRADER mensen van het goede leven!

HC
07-10-2020

Nummer kwijt / de meest verschrikkelijke klantendienst

In de algement voorwaarden (die we niet direct van ze hebben ontvangen maar die je via de website moet lezen) zeggen ze dat je je nummer en je geld verliest als je de telefoon niet vaak gebruikt.

Dat is ons gebeurt. Het ergste is dat mensen in hun klantenservice, wanneer je probeert te begrijpen waarom je in die situatie terecht bent gekomen, zich puur als robots zal gedragen.

Die herhalen dat je helemaal geen rechten hebt. Ze zullen zelfs tegen je zeggen dat ze waarschuwingen hebben gestuurd.

Omdat ik geen van hun waarschuwingen heb ontvangen, heb ik om een bewijs daarvan gevraagd.

En dat was bijna 'grappig': een persoon vertelde me dat ze 4 waarschuwingen hebben gestuurd, een andere persoon dat ze 2 waarschuwingen hebben gestuurd en aan de telefoon vertelde nog een andere persoon me dat ze 3 waarschuwingen hadden gestuurd!

Blijf uit de buurt van Lebara.

Als je een probleem heeft, liegen ze tegen je!

Ze zijn helemaal chaotisch en niet betrouwbaar

Harry
28-09-2020

Reclame is misleidend

Ik hoorde de reclame van Lebara en dacht dat er een tegengeluid moest komen. Veel geld betaald aan Lebara voor gebruik in het buitenland, noG nooit 1 minuut kunnen bellen. En dan komt het ergste, Lebara reageert niet op mails, op echte papieren brieven, niks, nada! Nog nooit een bericht terug gehad terwijl ik best vasthoudend ben. Men heeft maling aan de klant. Dus niet doen!

Erik
01-09-2020

Slechte dekking en geen oplossing

Onze dochter is regelmatig onbereikbaar door slechte dekking. Er wordt vanuit Lebara op geen enkele wijze geprobeerd om ook maar iets op te lossen. Je kunt opzeggen, je nummer verliezen en afkoopsom betalen. Geen aanrader

Wesley
31-08-2020

Bij opzegging toch betalen, niet goed verwerkt

Slechte partij, stuurt meteen betaling door incasso bureau zonder kans te betalen. Terwijl het hun fout is.

Ton
13-08-2020

4333 sms blokkade

Lebara zegt dat kan niet geld overmaken naar goed doel per 4333 per sms naar het rode kruis Wat zijn jullie toch een asociaal bedrijf .

Dat maak ik wel uit het is tocht mijn geld die 20 euro beltegoed Kut bedrijf

Jes
11-08-2020

Alleen wifi gebruikt en toch betalen?

Mijn dochter gebruikt alleen wifi met haar prepaid kaart. maar er gaat steeds €0.01 t/m. €0,23 per dag af.gebeld maar komen met een raar verhaal. ik raad het zeker af

Victor
07-08-2020

HEEL SLECHTE PROVIDER!

Ik heb 4 abonnementen afgesloten voor het gezin. Krijg ik opeens voor mijn vrouw die de gehele dag thuis zit met WIFI een naheffing dat ze ipv € 10,- opeens € 21,- moet betalen. Dit de afgelopen 3 maanden zowel voor haar als mijn zoontje die notabene met de Corona continu thuis is geweest. De mobiele data is continu op aangezien ze geen gebruik meer kunnen maken omdat de mobiele data op is. Zeggen ze dat ze nog meer hebben verbruikt. (Hoe dan?) zeer slechte klantenservice dus goedkoop is bij hen echt duurkoop! Een volledige afrader! een gewaarschuwd mens telt voor 2 mensen.

Patrick
01-08-2020

Lebara meester in list en bedrog

Klant sinds september 2018 met een maandelijks opzegbare sim only abonnement. Niet geheel ontevreden, klantenservice aantal maal gesproken maar hun kennen en kunnen en de wil om de klant te helpen is te beperkt. Ontevreden ben ik dat ik sinds 1 juli 2020 een contract ben aangaan voor 24 maanden nationale minuten en 5gb in de maand voor €10,-

Lebara adverteerde dat sim only abonnementen voor 2 juni 2020 een downloadsnelheid van 25 mb en dat abonnementen na 2 juni 2020 een downloadsnelheid hebben van 75 mb.

Je voelt het al aankomen, Lebara wilt mij niet tegemoet komen en mijn abonnement op 25 mb downloadsnelheid houden. Wacht even ik heb een 24 maanden contract aangaan vanaf 1 juli 2020 dus hoor gewoon een MB snelheid van 75 mb te krijgen.

Even over de klantvriendelijkheid van Lebara, gesproken met Igshaira (klantenservice), je kan je abonnement om laten zaten naar een nieuwe betaal je opnieuw administratiekosten en €12,- in de maand.

Het is duidelijk dat ze bij Lebara de klant niet hoog hebben zitten en een meester zijn in list en bedrog.

Niet doen mensen Lebara!

Marua
01-08-2020

Slechte klantenservice

Heb in juni gebeld om mijn abonnement op te laten zeggen daarna gebeld dat ik toch klant wilde blijven. Dit zou geregeld worden na een maand geen bevestiging ontvangen dus opnieuw contact gehad. Deze dame gaf aan dat het wel goed zou gaan en dat ze mij een sms zou sturen ter bevestiging. Dit is nooit gebeurd en nu zit ik zonder abonnement. Zojuist contact gehad en er kwam alleen een kleine sorry vanaf. Ik heb gevraagd welke oplossing ze kunnen bieden en het enige wat ik kon doen is opnieuw een abonnement aansluiten waarvan ze mij niet eens dezelfde prijs konden bieden. Zeer slecht vind ik dit omdat de fout bij hen ligt.