Lebara reviews

1.2

05-10-2018

Beltegoed weg

Ze veranderen eenvoudig de voorwaarden in Mei 2018 van 6 naar 3 maanden beltegoed en weg 40 euro. Nooit weer.

Jaap
03-10-2018

Lees voorwaarden en kies uit prima deals!

Mensen lees de voorwaarden toch. Iedere aanbieder verdient op buiten bundel tarieven etc! Naast telefoon vd zaak een prive toestel voorzien van Lebara sim. Waar krijg je KPN netwerk met 5G data en onbeperkt bellen/sms voor een tientje per maand! Ja ok, met alleen nationaal bellen maar kan prima in buitenland gebeld worden. Daar dan wel maar 3G en max 2/3 van bundel maar als je dat weet geen probleem. Anders internationaal met 4G voor 5 eur meer bestellen. Zo tevreden dat ik voor zoon hier nu ook besteld heb. Contact met klantenservice ivm vraag portering ook prima. Direct (!) iemand aan de lijn en keurig geholpen. Dikke pluim. Is dit nou toeval?

Nv
30-09-2018

Mijn beltegoed op zonder te bellen

Ik had gewoon beltegoed maar geld verdwijnt zonder dat je veel gebruik maak. Ik ben lebara zat en jullie zijn veel te duur.

Samantha
29-09-2018

Waardeloze service !

Waardeloze sevice omdat ik een andere bundel heb opgewaardeerd is gewoon me overige 3 gb komen te vervallen nergens staat dit aangegeven ??

CF
20-09-2018

SIM-kaart zat niet goed in een smartphone

De SIM-kaart bleek enige tijd niet goed in de smartphone te zitten. Daardoor kwamen er geen waarschuwings-SMS-jes binnen dat het tegoed moest worden geupgrade. 8 dagen geleden is de SIM-kaart onbruikbaar geworden en is het bestaande tegoed kwijt, dus het is toevallig plm. een week te laat opgemerkt.

Koosha
20-09-2018

Trash simkaart

Ik heb een lebara simkaart gekocht en ook 15 euro topup voor data, maar data werkt niet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar het probleem is niet opgelost. Zeer slechte service.

MB
17-09-2018

Liegen en bedriegen door Lebara

Voor de vakantie een Simkaart van Lebara aangeschaft. Helaas lukte het niet om nummerbehoud aan te vragen en de simkaart te gebruiken. Zeer slechte klantenservice met Onduidelijke antwoorden. Contract opgezegd maar tot 3 maanden later ontvang ik nog facturen terwijl er nooit gebruik gemaakt is van deze prepaid kaart, blijk je ineens een abonnement te hebben. Veel correspondentie en telkens een standaard antwoord van een ander. Op 23-08-2018 per mail de toezegging dat het contract per direct beëindigd wordt, het betaalde geld terug gestort zal worden en verdere facturen geannuleerd zullen worden. Voor september weer een factuur ontvangen en van de eerder toegezegde terugbetaling nog niks ontvangen! Nu wordt beweerd dat het contract pas per 30 september beëindigd kan worden! Lebara liegt en bedriegt, 1 grote oplichtersbende! Gevraagd naar klachtenformulier, wordt gewoon niet op gereageerd! Hebben ze niet! Streven naar tevreden klanten, via de link kun je je ervaringen kenbaar maken echter de link ontbreekt, is dit bewust? Bang voor de harde waarheid? Ga nooit in zee met Lebara!

Geen mail
23-08-2018

Alles kost je zo veel tijd en moeite!

Ik wilde een sim only abonnement afsluiten met nummer behoud. Dit duurde enorm lang omdat de website erg onduidelijk is. Wat is er dan precies onduidelijk .

Normaal bij invul vakjes staan er vraagtekens waar je op kan klikke waar ze uitleg geven over wat je moet invullen. Ik vul 100 x me nummer in en krijg steeds dit is onjuist. Terwijl het wel juist is. Wat blijkt. Je moet 316 doen. Ik heb 06 gedaan en 00316 maar niet 316. Ik vind dat ze best zulke vraagteken knopjes op de site kunnen toevoegen!

Paar maanden later wil ik opzeggen. nou wat een drama. Nog niet gelukt. Per telefoon niet per mail niet per niks niet.

Yvonne
22-08-2018

Helemaal happy de peppy

Ik ben heel tevreden over Lebara .Voor al mijn kleinkinderen is de sim only geweldig.Ook gebruiken wij op vakantie Lebara helemaal goed over de hele wereld nooit geen klachten .

Jeanet
15-08-2018

Geen netwerk,ook niet na opnieuw instellen.Bellen is ongekend duur.

Dacht een prepaid kaart(geldig voor een maand)tijdens de vakantie op Tenerife is handig voor mijn reserve telefoon.Gedachte was leuk,maar heb er niets aan gehad.5 min internet kunnen gebruiken en daarna geen bruikbaar netwerk meer gehad.Volgende x maar weer een normale (bekende) provider.Bellen lukte wel,maar na 3 korte telefoontjes was de bundel op.Nog nooit zulke hoge belkosten gehad,ja toen mobiel bellen nog in de startfase zat.

Miran
14-08-2018

Waardeloos! Klantenservice nog slechter!

Sim kaart gekocht voor €10,00 voor 1 maand. Inloggen om te activeren lukt niet. Contact opgenomen met klantenservice via mail, reactie in gebrekkig Nederlands waar ik niks mee kan en zeker niet wijzer van word! Direct per mail aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van Lebara omdat dit voor mij niet werkt. Contract wordt toch automatisch verlengd en maandelijks €10,00 afgeschreven. Bij storneren krijg ik dreigmails over juridische stappen en hoge kosten. Mailcontact met klantenservice, steeds een ander die reageert en probleem niet opgelost. Echte oplichters! NOOIT LEBARA!

Jannie
04-08-2018

Geen bereik

Heb waar dan ook weinig of geen bereik .en mijn berichten krijg ik veel te laat binnen of helemaal niet.jammer zit er een jaar aan vast .als ik dit had geweten dan had ik geen abonnement afgesloten.

Jimmy
01-08-2018

Tevreden met lebara

Ik heb zelf een elektronica zaak die ook reparaties doet en beltegoed verkoopt. Ik heb een contract gehad met lyca maar ondanks dat beveelde ik klanten lebara aan omdat het internet van lyca het niet automatisch deed. Ik ben vervolgens overgestapt naar Lebara en ben zeer tevreden. Klanten die opwaarderen hoef ik niet te helpen met de instellingen. De mensen die hier zitten te klagen doen vaak zelf dingen fout. Die kom ik ook in de winkel tegen, dan laten ze bijvoorbeeld hun mobiele data aan staan en krijgen ze berichten via whatsapp ofzo terwijl ze geen wifi hebben. Als je dan beltegoed gekocht hebt dan gaat dat snel op, omdat beltegoed niet bedoeld is om mee te internetten. Daarvoor moet je een data bundel kopen. Ik ben persoonlijk zelf ook klant van lebara en ben zeer tevredn, heb onlangs de sim only aangeschaft voor bellen en internetten voor 10 euro per maand en doet het prima, zoals altijd. Mensen die klachten hebben moeten zich eerst verdiepen in hoe het product wat ze kopen nou precies werkt. Die kom ik dagelijks tegen en vaak leg ik het ze uit als ze het kopen. Mensen die beweren dat lebara 2 euro ofzo van hun beltegoed gestolen heeft moeten echt cabaratier worden. Denk je nou echt dat lebara een ontevreden klant en review riskeert voor 2 euro? Dat kost ze het tienvoudige minstens. Ik heb al jaren lebara en maak gebruik van allerlei van hun producten, data, beltegoed, los en abbonnement en nog nooit hebben ze een cent van mn geld gestolen.

Patia
30-07-2018

Een aanrader voor de waardeloze Klantenservice Fanaat!

Ben helemaal ontevreden met de Klantenservice van Lebara. Ik vraag me af wat voor mensen daar werken, het duurt meer dan 1 uur om een simpele probleem op te lossen. Ik krijg steeds domme vragen gesteld om mezelf te verificeren en dan word ik later in de chat nog eens gevraagd als het nog gaat om dezelfde mobiel nummer.

Ze kunnen beter de email voor de klantenservice weghalen op de website, het duurt eeuwen voordat je een bericht krijgt, en dan alsnog ben je niet worden verholpen.

Als je een tijdverspill-fanaat bent met waardeloze klantenservice, dan ga je gang!

15-07-2018

Zeer tevreden.

Hallo, ik heb al jaren Lebara One. Voor 10 euro kan je gratis 30 dagen naar andere Lebara deelnemers bellen. Je beltegoed is een half jaar geldig, geen 2 euro per maand dus. Heb familie in het buitenland en betaal 1cent per minuut. De My Lebara app geeft duidelijk je verbruik aan. Ik ben persoonlijk zeer tevreden.

Jasper
21-05-2018

Bull-shit

Begin er niet aan, het is een start van doffe ellende, van slechte informatie, onjuiste acties en onwilligheid om het goed te willen oplossen. Bespaar de frustraties!

12-05-2018

Heb totaal geen internet

Moet iedere keer herstart maken / wordt er gallies van

Rick
11-05-2018

Prepaid vervallen

Door bezoek aan het buitenland en geen bereik thuis is mijn prepaid kaart even niet gebruikt. Deze is volgens LEBARA vervallen omdat hij langer als drie maanden niet is gebruikt. Ik zou hierover een SMS hebben ontvangen. Volgens hun website wordt deze na 90 dagen geen gebruik geblokkeerd en dan nog 30 dagen bevroren. Ik weet zeker dat ik de simkaart binnen deze termijn gebruikt heb. Ik krijg geen enkele medewerking van LEBARA. Zelf al zou ik de telefoon 120 dagen niet gebruikt hebben dan nog is het niet reëel om je kaart te blokkeren. Ik vaar op een vrachtschip en ben wel vaker lang niet bereikbaar. Totale gebrek aan service bij LEBARA. Ik raad dit bedrijf bij iedereen af.

Harry
26-04-2018

LEBARA deugnieten en erger

Waardeloos heb ik net €20,00 opgewaardeerd blijkt deze slechts 3 maanden geldig te zijn Deugnieten zijn het

Nooit meer lebara !

13-12-2017

Beltegoed maar zeer kort bruikbaar

Gisteren mijn prepaid beltegoed met 10 euro opgewaardeerd. Blijkt dat bij controle maar tot januari 2018 (één maand dus!) bruikbaar te zijn. Na januari ben ik hélemáál klaar met Lebara! Oplichtersbende! (Je betaalt ook nog 1,49 'transactiekosten' als je net iDeal betaalt, dat maak ik ook nergens anders mee!)