Lebara reviews

1.2
Casper
04-09-2023

Nooit doen. Ik heb 8 smsjes verstuurd en daarmee 15 euro aan beltegoed opgemaakt. De reden was dat mijn telefoon instellingen niet goed waren en dat daardoor de smsjes meerdere keren verstuurd waren? Met mijn normale simkaart nooit problemen mee gehad en ieder smsje telde altijd voor een smsje. Behalve bij lebara daar kostte 1 smsje mij wat 9 smsjes kosten.

31-08-2023

Lebara Abonnement over laten nemen door Vodafone

Zou netjes op 6 september afgesloten worden en Vodafone zou die dag mijn nummerbehoud activeren …. Krijg bericht u word vandaag afgesloten 31 augustus?

Wat een waardeloze bedrijf

Ben benieuwd als ik het hier zo lees… of ik geen extra rekeningen meer krijg de komende maanden.

Lotte
23-08-2023

Veel te duur en de site in niet gebruiksvriendelijk. rekenen regelmatig te veel voor je datagebruik en zijn niet te bereiken.

Adje
23-08-2023

Abonnement opgezegd, doodleuk bericht krijgen dat er de maand na de opzegging/nummerbehoud naar nieuwe provider weer een factuur geïncasseerd gaat worden. Heb om deze factuur gevraagd, geen antwoord. Dan gaan we maar storneren. Zo klaar mee deze ballentent!

23-08-2023

Waardeloos contact. Chatten gaat helemaal niet.

Vanaf 1 september 2023 veranderen de buitenbundeltarieven voor data, sms'en en bellen.

Mobiele nummers van €0,09 naar €0,15 per minuut.

Vaste lijn van €0,01 naar €0,02 per minuut.

Sms van €0,12 naar €0,15 per bericht.

Mobiel internet van €0,01 naar €0,10 per mb. DUS 10 X DUURDER

Starttarief van €0,12 naar €0,15 per gesprek.

Kelvin
16-08-2023

1 Juni mijn contract bij lebara opgezegd. Dit zou lopen t/m 12 augustus.

Bij het nummerverzetten naar mijn nieuwe provider lukt het nummerbehoud niet. en blijkt dat ze de opzegging hebben geannulleerd. Maar nee zegt lebara, dat moet ik toch echt zelf hebben gedaan. Ze krijgen van mij geen cent tot ze dit hebben opgelost. Oplichterij

Daniel
16-08-2023

Weer even nagekeken op m’n factuur, bleek dat ik volgens hun,(wat dus helemaal niet kon) 250 mb over mijn bundel ben gegaan en daar rekenen ze €25 voor terwijl mijn abonnement €18 is voor 20 gb. En nu rekenen ze €25 euro voor 250 mb. Ongelofelijk wat een oplichters!

Amar
26-07-2023

*Lebara is an ordinary scam. They promise they don't deliver. You pay for it but they don't deliver. Why are scammers like Lebara still exists by law?*

17-07-2023

Heb een goedkoop abbonement afgesloten, maar het wijzigen van nummerbehoud wil maar niet lukken. Krijg geen code via sms ( wat zou moeten), ze hebben problemen met mijn gegevens bij mijn vorige provider en contact maken via chat of bellen lukt niet zonder mijn hele beltegoed op te maken want de wachttijden zijn lang.

Wel vooraf betalen natuurlijk.

Meteen maar weer geannuleerd wat mogelijk is. Nu maar hopen dat ze op die opzeggibg reageren.

GS
10-07-2023

Ben nu 7 maanden bij lebara opzich is de provider oke op 1 punt na - vervelende telefoontjes om het abonnenment te verlengen. Ik baal van die verkoop acties. Blijft dat doorgaan dan is het exit lebara

Son
08-07-2023

Meerdere mails gestuurd, meerdere keren gebeld, meerdere keren geprobeerd te chatten met iemand. Geen gehoor. Geen nummer bekend bij ons, maar wel een incasso bureau aansturen. Heb je iemand aan de telefoon, probeer je een oplossing te vinden, netjes en beleefd gepraat, wordt de telefoon er zo opgegooid. Via de mail krijg je antwoorden als: blokkeer de rekening maar bij de bank. Daar is naar mijn idee het probleem niet mee opgelost. Wat een flut bedrijf. Nu moet ik volgens Sabrina ( net gesproken en zij heeft ook de telefoon erop gegooid) maar contact opnemen met cannock. Wat eene flut service. Bah. Begin nooit aan lebara. Een dikke 0!

Max
05-07-2023

Sorry voor fouten We zijn van Oekraine .we wisten niet dat abonnement voor 24 maanden kan niet stoppen , kon niet goed lezen contract. plotseling we moesten terug naar Oekraine .nu we hebben geen ned tel- nodig en we hebben geen inkomen ,we krijgen alleen eten, dus we kunnen hun terug betalen .we hebben naar klanten cervice naar eerste zin ze hebben telefoon gewoon opgelegd zonder iets zeggen - per email zeggen dat ons naar rechtbank geven . we wilden netjes praten en probleem behandelen-we weten dat ze kunnen ons niet pakken we zijn niet EU

Annie
05-07-2023

Klantenservice slecht bereikbaar 45 minuten wachten is niets. Geven verkeerde antwoorden. Op mails wordt niet gereageerd.

03-07-2023

Je kan 100 x mailen en uren bellen , spijt dat ik met 2 mobiele telefoons hier ben bij gegaan

Wat een stress,geen reactie s van hun kant, lossen niets op

Belinda
19-06-2023

Zoontje is horloge kwijt met simkaart erin. Gebeld en simkaart werd geblokkeerd en nieuwe simkaart werd gestuurd. Alleen het beltegoed en abonnement moest overgezet worden op de nieuwe sim. Lukte niet dus ik weer gebeld en ze zouden het in orde maken. Kreeg een bericht dat het binnen 48 werkzaam zou zijn.niet dus.dus weer gebeld.werd gezegd dat het in orde gemaakt zou worden en binnen 48 zou de simkaart gebruikt kunnen worden.na 48 uur weer niks. Ik weer contact opgenomen. Kreeg te horen dat de nieuwe simkaart geblokkeerd was en dat ik nu een nieuwe moest aanvragen. Zij konden geen vervangenden sturen.dus eerste keer.wel nu niet.ik vervangende kaart besteld.weer kreeg ik het abonemment er niet op dus contact opgenomen. Omdat te doen hebben ze de oude simkaart nodig krijg ik nu te horen. Ik zei ik wil het contract stoppen.wil geen klant van jullie zijn.dat kan koop je abonnement maar af dan.slechter dan slecht dit bedrijf.stelletje amateurs.

Yusuf
12-06-2023

Ben al 2 dagen geblokkeerd om dat ze beweren dat ik meer als 880 sms jes heb verstuurd achter elkaar dat is niet zo heb er 480 verstuurd maar 1000 smsjes zit in mijn bundel. Als jullie niet achter de verkoop staan van jullie bundels waar om verkopen julie het dan? Het kan zijn dat ik fraude aan het plegen gaf de callcenter medewerker " brutaal" heb het hele gesprek opgenomen, voorheen altijd lebara prepraid gehad alleen werd je ook geblokkeerd als je niet opwardeerd. Zie ook dat er heel erg veel gedupeerde mensen zijn als ik dit had geweten had ik geen abonnement genomen. Vandaag ook gebeld maar ben ook niet heel erg ver gekomen

09-06-2023

Wat een arrogantie. KLANTENSERVICE: ze zijn helaas vergeten dat klanten hun salaris betalen en dat service iets anders betekent dan allen geautomatiseerde standaard antwoorden sturen. 3 e-mails over dezelfde klacht gestuurd en nog steeds geen reactie anders dan’we hebben uw bericht ontvangen en we streven er naar binnen 5 dagen te reageren’ en dat is inmiddels zo’ 20 dagen geleden. Op herinneringen komt dezelfde respons. Mijn advies, neem net als ik zo snel mogelijk een andere provider als je fatsoenlijk antwoord wil op je vragen en klachten

01-06-2023

Lebara doet niet wat ze beloven. Wanneer je een abonnement hebt met onbeperkt bellen en sms betekent dit in de praktijk dat je 3000 belminuten hebt en 1000 sms waarom hebben verkopen jullie dit als onbeperkt hou daar toch eens mee op en blijf transparant naar de klant. Je misleid de klant door te verkondigen dat het onbeperkt is maar dat is het dus niet.

Zoek je dus een provider ga dank niet naar Lebara maar kies voor een provider die wel onbeperkt aanbiedt en waarbij het ook daadwerkelijk onbeperkt is.

Wat Lebara doet is regeltjes aanpassen in de kleine lettertjes in de hoop dat niemand ze leest en er lekker intrapt.

26-05-2023

Wat een kl*te bedrijf. Maanden geleden al een contract getekend met nummerbehoud. Nu het contract loppt, is het nummerbehoud per mail bevestigd, DOCH in praktijk hou ik het verkeerde nummer; dus onbereikbaar voor familie en kennissen. Service Libara, na meerdere keren gebelt te hebben, o,o; wacht maar meerdere dagen, dan lukt het misschien.

K*T bedrijf! Afspraken maken lukt niet. Heb veel spijt dat ik overgestapt ben. Advies; nooit aan Lebara beginnen.

24-05-2023

Na diefstal telefoon het nummer bij Lebara laten blokkeren. Een nieuwe simkaart gekregen. Geactiveerd en doorgegeven dat het abonnement van het gestolen nummer overgezet moet worden op het telefoonnummer van de nieuwe simkaart.

Lebara kreeg dit niet voor elkaar. Vaak gebeld en gemaild met contactformulier. Uiteindelijk wegens wanprestatie het abonnement opgezegd via mail (contactformulier) en met een aangetekende brief aan Lebara Nederland te Amsterdam. Geen reactie ontvangen. Wel abonnementsgeld geïncasseerd. Nu zelf maar de automatische incasso bij mijn bank geblokkeerd. Nogmaals een brief gestuurd, want klantenservice mailt met noreply mails. Wel een betalingsherinnering via de (noreply) mail ontvangen. Deze negeerr ik. Nu afwachten wat ze gaan doen.